Die was waarschijnlijk reclamefilmpjes aan t draaienquote:Op zondag 28 april 2019 16:44 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja normaal grijpen ze elk excuus aan om Renault belachelijk te maken.
Ze waren op de bank ook niet zo scherp, of het ligt aan het feit dat die ene van Coronel er niet is.
Waarom wil je zo graag dat die motor kapot isquote:Op zondag 28 april 2019 16:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
was wel voorspeld aan het begin van het seizoen, dat het nooit aan de motor zou liggen, maar aan de RB, door welterschmerz ofzo
Ze maakte toen hulkenberg op zijn kop kwam te hangen of vorig jaar in Baku de muur volledig ramde ook geen grapjes over Renaultquote:Op zondag 28 april 2019 16:44 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja normaal grijpen ze elk excuus aan om Renault belachelijk te maken.
Ze waren op de bank ook niet zo scherp, of het ligt aan het feit dat die ene van Coronel er niet is.
quote:Op zondag 28 april 2019 16:46 schreef potjecreme het volgende:
Vandaag was saai. Hopelijk Spanje spannender. Tot de volgende keer!
Nee toen was ook nog niet bekend dat RB zou switchenquote:Op zondag 28 april 2019 16:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ze maakte toen hulkenberg op zijn kop kwam te hangen of vorig jaar in Baku de muur volledig ramde ook geen grapjes over Renault
dat hoorde ik en zag het, aandrijfas kapot maakt een ander geluid, maar als het eigen team het zegt, dan is dat het bewijs, toch?quote:Op zondag 28 april 2019 16:46 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag dat die motor kapot isHet lijkt er op de beelden niet op en het team heeft het over een aandrijfas. Waarom zo zeker dat het toch de motor is? Als je meer info hebt zou je ons daar een plezier mee doen
Er was niets te zien, geen rook, alleen uit remmen rechts-achter.quote:Op zondag 28 april 2019 16:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat hoorde ik en zag het, aandrijfas kapot maakt een ander geluid, maar als het eigen team het zegt, dan is dat het bewijs, toch?
erg objectief enzo
Vuile kant gestart.quote:Op zondag 28 april 2019 16:15 schreef MakkieR het volgende:
Is er al iets gezegd over Verstappen zijn waardeloze start?
Of zelfs zij begrijpen dat als een coureur iets enorm doms doet, dit niet ligt aan het team. Zelfs niet als dat team Renault is.quote:Op zondag 28 april 2019 16:47 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nee toen was ook nog niet bekend dat RB zou switchen
Je hoorde de motor raar lopen, maar dat is gewoon wat die dingen doen bij stationair en je zag rook, maar dat komt van de remmen. Ik hoopte even dat je wat meer info had, jammer.quote:Op zondag 28 april 2019 16:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat hoorde ik en zag het, aandrijfas kapot maakt een ander geluid, maar als het eigen team het zegt, dan is dat het bewijs, toch?
erg objectief enzo
Misschien een onverwachtse power surge op de as.quote:Op zondag 28 april 2019 16:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
erg objectief enzo
Het feit dat ze Max daarna waarschuwden om de curb in de laatste bocht te vermijden doet me vermoeden dat het net iets teveel was voor de as, idd.quote:Op zondag 28 april 2019 16:52 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Misschien een onverwachtse power surge op de as.
Honda 1, aandrijfas 0.quote:Op zondag 28 april 2019 16:52 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Misschien een onverwachtse power surge op de as.
Riep jij ook niet iets dat Ferrari veel sneller zou zijn dan de Red Bull?quote:Op zondag 28 april 2019 16:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het komt van dezelfde groep die constant roept dat Ferrari de snelste auto heeft.
Iedereen liep te harken op die rode band. Geen temp denk ik. Ferrari kon niet heel anders met hem. Merc heeft trouwens gewoon echt een superieure auto. Elke keer als toto of Lewis zegt dat ze underdog zijn moeten ze een bitchslap krijgen.quote:Op zondag 28 april 2019 16:52 schreef tja77 het volgende:
Wat was er mis met de 2e stint van Leclerc?
Die had echt geen snelheid.
Ah, die zocht ik alquote:Op zondag 28 april 2019 16:56 schreef CrashO het volgende:
Heb de onboard van Gasly teruggekeken (en luistert) en dit is gewoon een aandrijf issue, zoals RB zelf ook aangeeft. Snap niet waarom mensen zo graag op Honda willen zeiken
https://streamable.com/4l6c9
Na vorige GP zei Max sowieso al dat het ze nog niet lukt met de Honda motor optimaal te starten.quote:Op zondag 28 april 2019 16:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Vuile kant gestart.
Max zelf vooraf aan de race, slechts minuten voor hij de auto in stapte, in een interview met Jack:
"We zullen zien hoe het gaat vanaf de vuile kant van de baan. Dit jaar nog niet vanaf de vuile kant hoeven starten."
Start zelf imo:
Kalmte bewaard, elkaar laten leven in de bocht. Geen crash tegen elkaar of zelf met de muur iod geriskeerd.
En in de ronden erna had hij Perez toch wel te pakken op de DRS, waarbij de kans dat iemand van de baan getetst werd inmiddels nihil was.
Kreeg ook het vermoeden dat de Medium de snellere band was t.o.v. de zachte.quote:Op zondag 28 april 2019 16:55 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Iedereen liep te harken op die rode band. Geen temp denk ik. Ferrari kon niet heel anders met hem. Merc heeft trouwens gewoon echt een superieure auto. Elke keer als toto of Lewis zegt dat ze underdog zijn moeten ze een bitchslap krijgen.
Ik weet niet precies waar je op doelt, maar ik denk dat als je een goede productieve relatie met Japanners van Honda wil je ze niet te kakken moet zetten, en zeker niet door een coureur zoals Alonso deed wat in principe toch een werknemer is.quote:Op zondag 28 april 2019 16:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
was wel voorspeld aan het begin van het seizoen, dat het nooit aan de motor zou liggen, maar aan de RB, door welterschmerz ofzo
Honda is compacter dan Renault, dus dat is niet echt een probleem. Het zijn de nieuwe voorvleugels die RB pijn doen.quote:Op zondag 28 april 2019 16:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waar je op doelt, maar ik denk dat als je een goede productieve relatie met Japanners van Honda wil je ze niet te kakken moet zetten, en zeker niet door een coureur zoals Alonso deed wat in principe toch een werknemer is.
Wat ik ook gezegd heb is dat RB niet het goddelijke recht heeft op het beste chassis maar dat je die elk jaar weer moet bouwen, en dat het dus geen optelsom is van betere motor+sterkste chassis. Zeker niet als je die motorbouwers alle ruimte moet geven, en dus concessies moet doen aan de aerodynamica.
we zullen het de volgende race wel zien of gassie met dezelfde motor rijd.quote:Op zondag 28 april 2019 16:50 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Je hoorde de motor raar lopen, maar dat is gewoon wat die dingen doen bij stationair en je zag rook, maar dat komt van de remmen. Ik hoopte even dat je wat meer info had, jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |