????????????????????????????????????????????????????????quote:Op zondag 28 april 2019 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lieve schat ik heb het over het middenstuk bij het podium
Godver ben je dronken ofzo?quote:Op zondag 28 april 2019 11:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
????????????????????????????????????????????????????????
hij is op zn kantquote:Op zondag 28 april 2019 11:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Godver ben je dronken ofzo?
[ afbeelding ]
Wat zijn die andere 4?quote:Op zondag 28 april 2019 11:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Het gesprek hierboven staat toch wel in mijn top 5 "meest bijzondere gesprekken in de VBL SC".
quote:Op zondag 28 april 2019 11:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Het gesprek hierboven staat toch wel in mijn top 5 "meest bijzondere gesprekken in de VBL SC".
blikje slammers erbij en naar het dichtstbijzijnde schoolplein toe?quote:Op zondag 28 april 2019 12:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo een frikandelbroodje halen
#viesdik
Nee.quote:Op zondag 28 april 2019 12:33 schreef Saind het volgende:
[..]
blikje slammers erbij en naar het dichtstbijzijnde schoolplein toe?
*Ongemakkelijkquote:Op zondag 28 april 2019 13:30 schreef Doublepain het volgende:
@:onlogisch
Er waren 3 metaldudes die gingen benchen, zelden zo'n ongemakkelijke groepje gezien
quote:
Hoiquote:
Ja behoorlijk, ik hoop dat het einde nog een beetje spannend wordt.quote:Op zondag 28 april 2019 15:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hi Niels. Jazeker. Wel saai tot nu toe.
Ik geloof dat dat geldt voor het hele seizoen tot nu toe.quote:Op zondag 28 april 2019 15:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hi Niels. Jazeker. Wel saai tot nu toe.
Ja, het leukste is toch als er veel ingehaald wordt.quote:Op zondag 28 april 2019 15:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat geldt voor het hele seizoen tot nu toe.
Waarom moeten Brabanders altijd iets verpesten wat leuk is?quote:
Niet echt... Jammer idd geen flinke brokken.quote:Op zondag 28 april 2019 15:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja behoorlijk, ik hoop dat het einde nog een beetje spannend wordt.
Ramptoerist.quote:Op zondag 28 april 2019 15:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Niet echt... Jammer idd geen flinke brokken.
Ik heb nog nooit ergens zo'n productieve uitvinder gezien, hij bedenkt echt bijna iedere dag iets nieuws.quote:
Dat is ook prachtig recycle materiaal. Gelukkig vergeet hij nooit om er ook wat cd's in te verwerken.quote:Op zondag 28 april 2019 18:09 schreef JanCees het volgende:
ed is helemaal in de lp platen tegenwoordig
Spraakgestuurdquote:
Het is dan ook een heel groot probleem.quote:Op zondag 28 april 2019 18:16 schreef JanCees het volgende:
dat schillen van piepers en appels is wel een terugkerend onderwerp
trek eens aan mijn vingerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs hier weet hij een cd te gebruiken als recycle materiaalquote:Op zondag 28 april 2019 18:14 schreef JanCees het volgende:
dat ik hier niet op gekomen ben... geniaal
Co-op is ie nog leuker.quote:Op zondag 28 april 2019 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
JazekerHij begint nu ook echt lastig te worden. Bijzonder verslavend.
Hoi Stijn, wordt het darten nog ergens uitgezonden?quote:
Ewa.quote:
https://www.laola1.tv/en-(...)ree-livestream-videoquote:Op zondag 28 april 2019 18:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi Stijn, wordt het darten nog ergens uitgezonden?
quote:Op zondag 28 april 2019 18:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.laola1.tv/en-(...)ree-livestream-video
Euro Tours volgen we standaard via deze site.
Aspinall en Chisnall waren erg goed vanmiddag.quote:
Leuk weekend gehad?quote:
Eens. Ik had ook een andere gehad als ik ts was geweest.quote:
Eigenlijk alleen maar gewerkt. Vrijdag en zaterdag richting Friesland en vandaag in mijn eigen habitat. Et tu?quote:
Als je moet dan moet je.quote:
Ah. Zoals gewoonlijk voetjebal gekeken en dartsen.quote:Op zondag 28 april 2019 18:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen maar gewerkt. Vrijdag en zaterdag richting Friesland en vandaag in mijn eigen habitat. Et tu?
Twijfel ik geen moment aan, maat.quote:Op zondag 28 april 2019 18:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eens. Ik had ook een andere gehad als ik ts was geweest.
Aspinall is ook wel echt aan het doorbreken.quote:Op zondag 28 april 2019 18:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Aspinall en Chisnall waren erg goed vanmiddag.
Hij blijft nog beschaafd met een emmertje water.quote:Op zondag 28 april 2019 18:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als iemand zo tegen je auto staat te zeiken sta je toch niet voor jezelf in?
Klopt. Moet zich alleen nog opwerken op de Pro Tour-ranking om vast aan dit soort toernooien mee te mogen doen en geen Q's te hoeven gooien. Wat dat betreft is Ricky Evans ook goed bezig.quote:Op zondag 28 april 2019 18:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Aspinall is ook wel echt aan het doorbreken.
Ook leuk. In ander nieuws; mijn band van de waggie is lek. Zit een schroef in. Parker denk ik.quote:Op zondag 28 april 2019 18:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ah. Zoals gewoonlijk voetjebal gekeken en dartsen.
Inderdaad :’)quote:Op zondag 28 april 2019 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij blijft nog beschaafd met een emmertje water.
Jouw huil-lach gaat steeds mis. Kun je dat aub fixen?quote:
Het leven kent zijn gebreken.quote:Op zondag 28 april 2019 18:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ook leuk. In ander nieuws; mijn band van de waggie is lek. Zit een schroef in. Parker denk ik.
Ik begrijp niet waarom.quote:Op zondag 28 april 2019 18:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jouw huil-lach gaat steeds mis. Kun je dat aub fixen?
Dit lijkt erop dat Buitendam op een iPhone FOK!t.quote:Op zondag 28 april 2019 18:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jouw huil-lach gaat steeds mis. Kun je dat aub fixen?
Correct! Maar wat kan ik eraan doen?quote:Op zondag 28 april 2019 18:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit lijkt erop dat Buitendam op een iPhone FOK!t.
Vraag het @Calandquote:Op zondag 28 april 2019 18:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Correct! Maar wat kan ik eraan doen?
De meest linkse apostrof als je hem ingedrukt houdtquote:
Heb jij zo'n Xigeval?quote:Op zondag 28 april 2019 19:11 schreef onlogisch het volgende:
@:Caland ging daar ook mokervaak de fout mee in.
Maar ja... IPHONE![]()
Als ik een andere neem, dan ga ik eens voor zo'n Chinees ding denk ik.quote:
Verstandig.quote:Op zondag 28 april 2019 19:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ik een andere neem, dan ga ik eens voor zo'n Chinees ding denk ik.
Goedkoop is duurkoop makkerquote:Op zondag 28 april 2019 19:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ik een andere neem, dan ga ik eens voor zo'n Chinees ding denk ik.
Heb niet echt een budget, maar echt ingewikkelde dingen doe ik er niet mee. Bellen, appen en een beetje op internet. Ik zag dat je nu allemaal telefoons hebt met 3 camera's, ik heb echt geen flauw idee waar je dat voor nodig kan hebben.quote:Op zondag 28 april 2019 19:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verstandig.
Xiaomi heeft goede toestellen, zoweel mid- als highend phones. Ik weet niet waar je budget ligt maar een Xiaomi kan ik je alleen maar aanraden
Is er nog verschil met Huawei?quote:Op zondag 28 april 2019 19:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verstandig.
Xiaomi heeft goede toestellen, zowel mid- als highend phones. Ik weet niet waar je budget ligt maar een Xiaomi kan ik je alleen maar aanraden
Ik heb momenteel een Huawei. Ook prima toestellen. Ik heb de P20 lite. Ook die kan ik je aanraden. Maar zonder een budget blijft het gissen.quote:
Gewoon met de knuppel eropaf. Wildplassen doen we allemaal maar tegen iemands deur of autoquote:Op zondag 28 april 2019 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij blijft nog beschaafd met een emmertje water.
Dat is ook geen geld.quote:Op zondag 28 april 2019 19:24 schreef onlogisch het volgende:
https://www.belsimpel.nl/(...)aAqCtEALw_wcB&cntd=1
https://www.belsimpel.nl/huawei-y5-2018/zwart
Dit zijn prima toestellen als je alleen maar belt en appt.
Calandgodquote:Op zondag 28 april 2019 20:20 schreef Caland het volgende:
Toch maar even burger kingetje besteld
#viesdik
Voor de eerste keer eten dit weekend
#viesdun
Wat een leuke partij tegen Van Gerwen.quote:Op zondag 28 april 2019 18:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Aspinall en Chisnall waren erg goed vanmiddag.
Alleen doodvermoeiend dat Van Gerwen steeds de 5-5'jes in zijn voordeel beslist.quote:Op zondag 28 april 2019 21:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat een leuke partij tegen Van Gerwen.
Ik vind het ook wel knap.quote:Op zondag 28 april 2019 21:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alleen doodvermoeiend dat Van Gerwen steeds de 5-5'jes in zijn voordeel beslist.
Doe normaal, idioot.quote:Op zondag 28 april 2019 22:13 schreef Jojoortje het volgende:
OH NANAMAMAMAA WHATS MY NAMEEEEE OH NANAAAA
Joke?quote:Op zondag 28 april 2019 22:13 schreef Jojoortje het volgende:
OH NANAMAMAMAA WHATS MY NAMEEEEE OH NANAAAA
Dit is niet verboden. Ik keek toevallig een stukje Real. Ik zag ze op achterstand komen. Hebben ze het tij nog kunnen keren?quote:
Natuurlijk niet. Zidane roteert al weken zich een ongeluk. Benzema is vandaag ook nog eens afwezig; de enige man die de doelpuntenvoorziening draaiende houdt.quote:Op zondag 28 april 2019 22:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is niet verboden. Ik keek toevallig een stukje Real. Ik zag ze op achterstand komen. Hebben ze het tij nog kunnen keren?
50 goals verkopen en niks terugkopen genotquote:Op zondag 28 april 2019 22:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Zidane roteert al weken zich een ongeluk. Benzema is vandaag ook nog eens afwezig; de enige man die de doelpuntenvoorziening draaiende houdt.
De speler verkopen waarop je hele elftal is afgesteld en dan denken dat het zonder hem ook goed blijft draaien. Hoooooooooooo, genot.quote:Op zondag 28 april 2019 22:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
50 goals verkopen en niks terugkopen genot
Als ik loop ja door de stratenquote:Op zondag 28 april 2019 22:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De speler verkopen waarop je hele elftal is afgesteld en dan denken dat het zonder hem ook goed blijft draaien. Hoooooooooooo, genot.
Hallo knut.quote:Op maandag 29 april 2019 06:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
PVV leider Peter van Dijk uit Zeeland.
Echt zo'n zeeuwse rattenkop die je bal lek zou steken als ie in de tuin kwam. Bah bah bah. Wat heb ik eigenlijk een hekel aan die schijtprovincie.
quote:Op maandag 29 april 2019 06:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hallo knut.
Kerk was weer leerzaam
maar emma is dus een lelijke man die een nog lelijkere vrouw wil zijnquote:Op maandag 29 april 2019 08:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De Tweet bekijken van @:emmaspreekt: https://twitter.com/emmaspreekt/status/1121692885764792321?s=09
Wat leuk een interview met caland in de Linda
Ik geloof hier geen reet vanquote:Op maandag 29 april 2019 08:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De Tweet bekijken van @:emmaspreekt: https://twitter.com/emmaspreekt/status/1121692885764792321?s=09
Het kan allemaalquote:Op maandag 29 april 2019 08:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar emma is dus een lelijke man die een nog lelijkere vrouw wil zijn
absoluut en dat is ook verder prima maar of diegene er gelukkiger van wordt is nog wel de vraagquote:
Wil geen specifieke tweets noemenquote:Op maandag 29 april 2019 08:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
https://twitter.com/emmaspreekt/status/1122477925708832770quote:Op maandag 29 april 2019 09:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
absoluut en dat is ook verder prima maar of diegene er gelukkiger van wordt is nog wel de vraag
Wel typisch dat als een man zich laat ombouwen tot vrouw hij ook het eindeloze zeiken over het figuur gelijk overneemt.quote:Gek hè!?
Ik heb een buikje.
Als ik daar over aai is dat buikje net zo mooi rond en zacht als mijn borsten.
Waarom wil ik mijn buik dan kleiner en mijn borsten groter?
Waarom laat ik de wereld zo met mijn hoofd fucken?
Gekheid kent geen grenzen.quote:Op maandag 29 april 2019 09:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
https://twitter.com/emmaspreekt/status/1122477925708832770
[..]
Wel typisch dat als een man zich laat ombouwen tot vrouw hij ook het eindeloze zeiken over het figuur gelijk overneemt.
Morge DPquote:Op maandag 29 april 2019 09:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij ook, maar wil je niet schreeuwen? Het is pas maandag
Kunnen we die man niet sowieso op Rottumerplaat neerzetten en dan de zee eromheen vol met mijnen.quote:Freek de Jonge gaat de hoofdrol spelen in de film De Vogelwachter, over een oude man die al bijna een halve eeuw alleen op eilandje vol vogels woont.
Zeehondenmoordenaarquote:Op maandag 29 april 2019 09:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kunnen we die man niet sowieso op Rottumerplaat neerzetten en dan de zee eromheen vol met mijnen.
Net heerlijk lopen schijten. De dag kan niet beter beginnen.quote:Op maandag 29 april 2019 09:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik moet naar de tandarts stijn. Is dit een sneer?
Poes is as we speak mn baard aan het wassen.quote:Op maandag 29 april 2019 09:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Net heerlijk lopen schijten. De dag kan niet beter beginnen.
...quote:Op maandag 29 april 2019 09:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Poes is as we speak mn baard aan het wassen.
Ook altijd een fijn moment hoor. Lekker die lucht van kattenvoer in je gezicht
Zo effe ontbijt maken, daarna douchenquote:Op maandag 29 april 2019 09:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen school vandaag?quote:Op maandag 29 april 2019 09:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zo effe ontbijt maken, daarna douchen
Is ie ook nog naar de kattenbak geweest? Das helemaal een fijne luchtquote:Op maandag 29 april 2019 09:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tentamen van 2 tot 5. Jaarverslaggevingquote:
Oei. Succes maat.quote:Op maandag 29 april 2019 09:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tentamen van 2 tot 5. Jaarverslaggeving
Volgende week wordt erger met Financiering.quote:
Ik luister spinvis-oostende live nuquote:Op maandag 29 april 2019 09:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgende week wordt erger met Financiering.
Idee: ga gewoon weg. Dan kunnen we er inderdaad eindelijk mee stoppen.quote:Op maandag 29 april 2019 09:35 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hoe lang ga je nog door met je act?
40/45 jaar.quote:Op maandag 29 april 2019 09:35 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hoe lang ga je nog door met je act?
Vind Maxi ook wat vriendelijker dan jullie twee bij mekaar..quote:Op maandag 29 april 2019 09:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
40/45 jaar.
Het is jammer om te zien dat mijn maat @:KnutdeIJsbeer het op heeft gegeven.
Gelukkig blijft mijn andere makker, @:maxi-mus , wel standvastig.
Ik heb net Kom Terug - Lowlands aangezet. Om er even in te komen.quote:Op maandag 29 april 2019 09:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik luister spinvis-oostende live nu
EN DE BAND SPEELT DOOR
quote:Op maandag 29 april 2019 09:40 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Vind Maxi ook wat vriendelijker dan jullie twee bij mekaar..
BOEIEND
Heerlijk die overgang aan het einde.quote:Op maandag 29 april 2019 09:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb net Kom Terug - Lowlands aangezet. Om er even in te komen.
Succesquote:Op maandag 29 april 2019 09:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tentamen van 2 tot 5. Jaarverslaggeving
mezelf verhoeren aan corporate life.quote:Op maandag 29 april 2019 09:46 schreef Doublepain het volgende:
Weet je al wat je wil gaan doen na je studie?
Fokkend door het levenquote:Op maandag 29 april 2019 09:46 schreef Doublepain het volgende:
Deurwaarder in jouw wijk worden.quote:Op maandag 29 april 2019 09:46 schreef Doublepain het volgende:
dan volg je de verkeerde opleiding maat.quote:
Dat weet ik. Ik moest maar een antwoord geven op de vraag van Doublepain, vond ikquote:Op maandag 29 april 2019 09:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dan volg je de verkeerde opleiding maat.
Weet je het nog niet dan?quote:Op maandag 29 april 2019 09:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik moest maar een antwoord geven op de vraag van Doublepain, vond ik.
best lastige opleiding geloof ik ook nog.quote:Op maandag 29 april 2019 09:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik moest maar een antwoord geven op de vraag van Doublepain, vond ik.
quote:Op maandag 29 april 2019 10:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heeft die ecto van VI je nog niet benaderd dan?
Don’t feel guilty if you don’t know what you want to do with your lifequote:
Klinkt goed deze luister ik dadelijk even op de beats by dre op weg naar de tandartsquote:Op maandag 29 april 2019 10:06 schreef O_o_ het volgende:
@:KnutdeIJsbeer
Techno van een geboren en getogen Landgravenaar, meermaals in Tresor opgetreden.
Ik ben al 32 en weet het niet.quote:Op maandag 29 april 2019 10:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Don’t feel guilty if you don’t know what you want to do with your life
the most interesting people I know didn’t know at 22
what they wanted to do with their lives,
some of the most interesting 40 year olds I know still don’t.
Acterenquote:Op maandag 29 april 2019 10:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waar denken jullie dat ik goed in ben?
Misschien moeten we even samen een SWOT analyse maken voor mijn persoontje.
Ik denk dat je een goeie boer zou zijn, samen met onloquote:Op maandag 29 april 2019 10:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Met mensen werken.quote:Op maandag 29 april 2019 10:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zou wel graag op een John Deere rijden.quote:Op maandag 29 april 2019 10:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat je een goeie boer zou zijn, samen met onlo
Poeh ja dat dacht ik ook altijd.quote:
Zie jou wel bio boer wordenquote:Op maandag 29 april 2019 10:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zou wel graag op een John Deere rijden.
Dit onthou ik even bedankt DP.
Misschien toch wachten tot die cannabisoogst legaal wordt.quote:Op maandag 29 april 2019 10:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Zie jou wel bio boer worden
niet op een zorgboerderij tho
Denk dat we de tandarts beter succes kunnen wensenquote:Op maandag 29 april 2019 10:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oke even heel goed mn tanden poetsen en dan naar tandarts.
Wens me succes
Als je gaatjes of andere onvolkomenheden hebt, verwacht ik een uitgebreid relaas over het hoe en waarom.quote:Op maandag 29 april 2019 10:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oke even heel goed mn tanden poetsen en dan naar tandarts.
Wens me succes
Dat zou me ernstig verbazen heb nog nooit gaatjes gehad.quote:Op maandag 29 april 2019 10:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als je gaatjes of andere onvolkomenheden hebt, verwacht ik een uitgebreid relaas over het hoe en waarom.
Ik had geen tandsteen begin deze maand terwijl ik op het hebben van tandsteen een hele reputatie op heb gebouwd. Gewoon beter poetsen.quote:Op maandag 29 april 2019 10:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat zou me ernstig verbazen heb nog nooit gaatjes gehad.
Maar wel altijd die tandsteen zo weg schuren ik haat die shit.
Vraag een ragertje bij de tandartsquote:Op maandag 29 april 2019 10:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat zou me ernstig verbazen heb nog nooit gaatjes gehad.
Maar wel altijd die tandsteen zo weg schuren ik haat die shit.
Maak je wel lange dagen, dus weinig streamen danquote:Op maandag 29 april 2019 10:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zou wel graag op een John Deere rijden.
Dit onthou ik even bedankt DP.
Ik moest laatst een vulling vervangen in mijn kies, zonder verdoving gedaanquote:Op maandag 29 april 2019 10:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als je gaatjes of andere onvolkomenheden hebt, verwacht ik een uitgebreid relaas over het hoe en waarom.
Vandaag legday maat.quote:Op maandag 29 april 2019 10:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik moest laatst een vulling vervangen in mijn kies, zonder verdoving gedaan
Was ff pittig
Ik moet noodgedwongen meer dagen rust nemenquote:Op maandag 29 april 2019 10:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vandaag legday maat.
Ook dat wordt weer pittig.
Drizzt kan hier een puntje aan zuigen.quote:
net hier mijn espresso door de kat omgegooid, zit dan toch wel veel in zo'n kopje als het over de vloer verspreid isquote:
Hamvraag ; Waarom heb je een kat?quote:Op maandag 29 april 2019 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
net hier mijn espresso door de kat omgegooid, zit dan toch wel veel in zo'n kopje als het over de vloer verspreid is
net achter de rug, ging best lekkerquote:Op maandag 29 april 2019 10:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vandaag legday maat.
Ook dat wordt weer pittig.
Zekerquote:
quote:Op maandag 29 april 2019 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker
In mijn verdediging, was vanaf vrijdagochtend wakker
Hopelijk heb je hem een rotschop gegevenquote:Op maandag 29 april 2019 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
net hier mijn espresso door de kat omgegooid, zit dan toch wel veel in zo'n kopje als het over de vloer verspreid is
ze was enthousiast me weer te zien, dus vergeten en vergevenquote:Op maandag 29 april 2019 11:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hopelijk heb je hem een rotschop gegeven
Hardop gelachentwitter:jordibeeksma twitterde op zondag 28-04-2019 om 23:37:33Was dit de slechtste minuut studio voetbal aller tijden? https://t.co/KwHKcwjt1z reageer retweet
Teringquote:Op maandag 29 april 2019 11:40 schreef Caland het volgende:
Hardop gelachentwitter:jordibeeksma twitterde op zondag 28-04-2019 om 23:37:33Was dit de slechtste minuut studio voetbal aller tijden? https://t.co/KwHKcwjt1z reageer retweet
Geen gaatjes maatquote:Op maandag 29 april 2019 11:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Drizzt kan hier een puntje aan zuigen.
quote:Op maandag 29 april 2019 11:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen gaatjes maat
Wel half uur tandsteen wegvoeren
quote:Op maandag 29 april 2019 11:40 schreef Caland het volgende:
Wie ben jijquote:Op maandag 29 april 2019 12:01 schreef fetX het volgende:
[..]![]()
![]()
Keer op keer staat Tom voor lul. Mijn hemel.
Het was even pijnlijk maar no pain no gain he.quote:
Lekker boeiend.quote:Op maandag 29 april 2019 12:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dus de lijsttrekker FVD van de 1e kamer verkiezingen is al zo'n goede keuze geweest dat je er binnen 2 weken afscheid van neemt.
Benieuwd hoe dat gaat met die honderden FVD-ers die op lage plekken zijn verkozen in de provinciale kamers.
FVD fans van het 1e uur Scrummie en DP graag uitleg
Nu doe je net alsof FVDstemmers het over de inhoud gaan hebben.quote:Op maandag 29 april 2019 12:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dus de lijsttrekker FVD van de 1e kamer verkiezingen is al zo'n goede keuze geweest dat je er binnen 2 weken afscheid van neemt.
Benieuwd hoe dat gaat met die honderden FVD-ers die op lage plekken zijn verkozen in de provinciale kamers.
FVD fans van het 1e uur Scrummie en DP graag uitleg
Beetje wel. Je vindt dit soort Jokers blijkbaar geschikt om het land te leiden. Ondanks waarschuwingen van je vriend Knut. Vast houden aan waanbeelden mag je uitleg vragen.quote:
Is dit Limburgs?quote:Op maandag 29 april 2019 12:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vast houden aan waanbeelden mag je uitleg vragen.
Goed punt.quote:Op maandag 29 april 2019 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu doe je net alsof FVDstemmers het over de inhoud gaan hebben.
RDR1 gebiedquote:Op maandag 29 april 2019 12:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga weer even RDR2 spelen. Ik heb ontdekt dat ik nog een heel stuk niet ontdekt had (dat western gedeelte rond Armadillo)
Rood of wit?quote:
ik moet nog ongeveer alle random sidemissiesquote:Op maandag 29 april 2019 12:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga weer even RDR2 spelen. Ik heb ontdekt dat ik nog een heel stuk niet ontdekt had (dat western gedeelte rond Armadillo)
Ik ook, dacht dat komt nog wel, dus niet arthur ging doodquote:Op maandag 29 april 2019 12:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ja, daarna komt dat (erg minimaal).quote:Op maandag 29 april 2019 15:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ook, dacht dat komt nog wel, dus niet arthur ging dood
zou er niet van uit gaan gezien gta vquote:Op maandag 29 april 2019 15:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, daarna komt dat (erg minimaal).
Ik verwacht/hoop nog steeds dat er DLC komt die de hele RDR1 in RDR2 gooit. Die hele map is bijna speelbaar, op Mexico na (en ook dat zit erin, alleen zonder assets).
Klopt, kut online. Hopelijk als ze dit jaar de PC release aankondigen dat ze ook iets over single player DLC gaan vertellen.quote:Op maandag 29 april 2019 16:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
zou er niet van uit gaan gezien gta v
Ik ben vooral beetje aan het jagen en vissen nu. En mensen neerschieten die irritant doen.quote:Op maandag 29 april 2019 16:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Klopt, kut online. Hopelijk als ze dit jaar de PC release aankondigen dat ze ook iets over single player DLC gaan vertellen.
Laten ze in het vervolg toch je moeder er weer grazen?quote:Op maandag 29 april 2019 16:05 schreef Caland het volgende:
Gelukkig 1 van de laatste keren op dit knollenveld.
Online dus? Nog niet 1 keer gedaan. Zitten er nog leuke modes in?quote:Op maandag 29 april 2019 16:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben vooral beetje aan het jagen en vissen nu. En mensen neerschieten die irritant doen.
Matige grap, vreemde crosspost. Onlogisch faalt, gras is groen.quote:Op maandag 29 april 2019 16:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laten ze in het vervolg toch je moeder er weer grazen?
quote:Op maandag 29 april 2019 16:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Matige grap, vreemde crosspost. Onlogisch faalt, gras is groen.
quote:Op maandag 29 april 2019 16:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laten ze in het vervolg toch je moeder er weer grazen?
Nee niet online. Gewoon npc's die in de weg staan. Toen ik nog main story deed moest je beetje voorzichtig doen nu gewoon neerschieten en overheen stappen.quote:Op maandag 29 april 2019 16:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Online dus? Nog niet 1 keer gedaan. Zitten er nog leuke modes in?
Lekker maatquote:Op maandag 29 april 2019 16:08 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga naar de gym boys.
Even de boel afbreken daar.
Volgend jaar nieuwe PS en XBOXquote:Op maandag 29 april 2019 16:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee niet online. Gewoon npc's die in de weg staan. Toen ik nog main story deed moest je beetje voorzichtig doen nu gewoon neerschieten en overheen stappen.
Ah zo. Ja, blijft wel leuk he.quote:Op maandag 29 april 2019 16:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee niet online. Gewoon npc's die in de weg staan. Toen ik nog main story deed moest je beetje voorzichtig doen nu gewoon neerschieten en overheen stappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |