Goed idee.quote:Op zondag 28 april 2019 00:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Blikjes
Alternatief: huh, het zit toch al in glas?
Die is mooi hequote:Op zondag 28 april 2019 00:34 schreef Momo... het volgende:
Dit nummer uit de laatste GoT aflevering![]()
Ik geloof ook dat dit foreshadowing is voor wat er nog aan komt
In dat geval moeten we daar ook weer eens ff met de groep een hotelletje boeken, want emoties wegdrinken en daarna terug naar huis rijden is geen goed idee.quote:Op zondag 28 april 2019 00:35 schreef Momo... het volgende:
Winnaars of verliezers borrel, het maakt denk ik niet uit, want we moeten onze emoties wegdrinken
Met z'n allen in het tuintje van Greysquote:Op zondag 28 april 2019 00:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In dat geval moeten we daar ook weer eens ff met de groep een hotelletje boeken, want emoties wegdrinken en daarna terug naar huis rijden is geen goed idee.
Ik heb nog wel een flinke tent in de schuur liggen waar meerdere mensen in passen.quote:
Zeker niet, maar een trein naar huis kan voor mij nog welquote:Op zondag 28 april 2019 00:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In dat geval moeten we daar ook weer eens ff met de groep een hotelletje boeken, want emoties wegdrinken en daarna terug naar huis rijden is geen goed idee.
Winnaarsborrel mag ook jaquote:Op zondag 28 april 2019 00:35 schreef Momo... het volgende:
Winnaars of verliezers borrel, het maakt denk ik niet uit, want we moeten onze emoties wegdrinken
Hotel Bienvenue schijnt nog steeds te bestaanquote:Op zondag 28 april 2019 00:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vond ik toen ook al niet zo'n slecht hotel, ondanks de bezeten dame in de kamer naast ons die met haar servies praatte en waarschijnlijk in contact stond met het duivelse hiernamaals.quote:Op zondag 28 april 2019 00:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hotel Bienvenue schijnt nog steeds te bestaan
Ja, dat heb ik dus niet. (en ga ik ook niet aanschaffen voor misschien 1 keer drinken bij Henkquote:Op zondag 28 april 2019 00:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zeker niet, maar een trein naar huis kan voor mij nog welLaat ik nou nét een NS Seizoensretour geboekt hebben (eersteklas ook nog
)
Ik denk dat wij in staat zijn om nog gekker te gaan doen van hysterie. Waar Duncan ook eindigt.quote:Op zondag 28 april 2019 00:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vond ik toen ook al niet zo'n slecht hotel, ondanks de bezeten dame in de kamer naast ons die met haar servies praatte en waarschijnlijk in contact stond met het duivelse hiernamaals.
Nu klink je net als onze @naatje_1 die maar geen geldige ID wil halen.quote:Op zondag 28 april 2019 00:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus niet. (en ga ik ook niet aanschaffen voor misschien 1 keer drinken bij Henk)
En een OV chipkaart heb ik ook al niet, dus ja.
De deal hierbij is dat je 3 retourtjes krijgt, elk voor een periode van maximaal 3 maanden. Als ik die allemaal gebruik voor sjoelmeets ben ik al goedkoper uitquote:Op zondag 28 april 2019 00:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus niet. (en ga ik ook niet aanschaffen voor misschien 1 keer drinken bij Henk)
En een OV chipkaart heb ik ook al niet, dus ja.
Daarom, no worries. Bienvenue here we come.quote:Op zondag 28 april 2019 00:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik denk dat wij in staat zijn om nog gekker te gaan doen van hysterie. Waar Duncan ook eindigt.
Met het verschil dat ik een geldige IDkaart heb én een geldig rijbewijs.quote:Op zondag 28 april 2019 00:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nu klink je net als onze @:naatje_1 die maar geen geldige ID wil halen.
Jij zat vroeger zeker bij Barend en Van Dorp?quote:
Was ik alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |