Mwehehehequote:
Ohquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:53 schreef ato het volgende:
[..]
Georgische zanger zei dat op het einde van zijn lied.
Drie recaps (minimaal), uitleg over hoe je kan stemmen, Love Love Peace Peace en bekendmaking van de uitslagquote:
Ik denk dat ik zo wel wat anders ga doen jaquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Drie recaps (minimaal), uitleg over hoe je kan stemmen, Love Love Peace Peace en bekendmaking van de uitslagMisschien dat ik dat laatste maar oversla
Ja, al vind ik wel dat ze haar even een paar seconden hadden mogen geven om haar broek ook aan te doen.quote:
Was je toen ook live bij alle drie de shows?quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:05 schreef TheVulture het volgende:
2016 zal altijd een speciaal plekje voor me hebben omdat het de eerste keer was dat ik er live bij was![]()
En die shows waren alle 3 zo perfect in elkaar gezet, met Mans en Petra
En van alle goede liedjes dat jaar blijft Belgie eigenlijk mijn favoriet
Beide halve finales live en de finale zat ik in de Friends Arena op een groot scherm mee te kijken, naast Globen... maar dat was net zo'n groot feest met 10000 man in die zaalquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Was je toen ook live bij alle drie de shows?
Dat zal me idd een mooie ervaring zijn geweest.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Beide halve finales live en de finale zat ik in de Friends Arena op een groot scherm mee te kijken, naast Globen... maar dat was net zo'n groot feest met 10000 man in die zaal
Zeker doen, het is zo gaafquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat zal me idd een mooie ervaring zijn geweest.![]()
Ik hoop het ook nog steeds eens live mee te gaan maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |