Ja, absoluut. En auto zelf lijkt ook te verbeteren.quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:02 schreef bedachtzaam het volgende:
Het is duidelijk dat de Honda motor redelijk goed is, heel erg netjes.
Ow ja crap, dus ja dan is Ferrari zoals voorspeld 2 tot 3 tiende sneller dan de rest in Q.quote:
Max had geen tow dus die .5 is een beetje misleidend.quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:02 schreef pmponer het volgende:
nou ja .5 van pp is voor een RB niet slecht
ow... ik dacht dat het altijd rond de .8 -1.0 wasquote:Op zaterdag 27 april 2019 17:03 schreef Sjemmert het volgende:
Vorig jaar was het gat ook 0.5 ongeveer.
En dat verliezen ze dan ook compleet op dat rechte stuk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:02 schreef pmponer het volgende:
nou ja .5 van pp is voor een RB niet slecht
Bij lange na niet. Paar honderdste hooguit in Q trim.quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:01 schreef Kyran het volgende:
Even van uitgaande dat tow ongeveer 3 tiende oplevert hier in Q
Zij hadden Ricciardo op 1, Albon op 2 and Gio op 3 blijkbaar .....quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:03 schreef potjecreme het volgende:
Deze top 3 zag niemand aankomen......oke
Het gat naar Mercedes was zelfs wat kleiner nog.quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:03 schreef pmponer het volgende:
[..]
ow... ik dacht dat het altijd rond de .8 -1.0 was
Meer vermogen in de race volgens Horner, omdat de betrouwbaarheid verbeterd is, zouden ze de motor iets meer op kunnen schroeven zei hij.quote:
in de race...quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:05 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Meer vermogen in de race volgens Horner, omdat de betrouwbaarheid verbeterd is, zouden ze de motor iets meer op kunnen schroeven zei hij.
kijk die ronde even terug. omstandigheden zo goed als optimaal. Wel uitstekend gereden uiteraard.quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:05 schreef VacaLoca het volgende:
Verbaas me nog wel over de 41.3 van Gasly. Tot nu toe kon Max toch wel halve seconde sneller
Dus Mercedes is nog beter dit jaar ...quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:05 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Het gat naar Mercedes was zelfs wat kleiner nog.
https://www.formula1.com/(...)ijan/qualifying.html
Kijk alleen al naar Gasly ... Nou ja, iedereen zijn eigen mening.quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Bij lange na niet. Paar honderdste hooguit in Q trim.
Als hij P1 niet van Bottas afpakt bij de start loopt die kans met 70% omhoog ja.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:58 schreef pmponer het volgende:
Lewis voelt weer allemaal rare dingen morgen
Die had hij in Q3 nooit gereden.quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:05 schreef VacaLoca het volgende:
Verbaas me nog wel over de 41.3 van Gasly. Tot nu toe kon Max toch wel halve seconde sneller
Een 41.3, langzamer dan Max kon doen in Q3 zonder tow.quote:
Nee. Volgens Vettel kan het zelfs een halve seconde winst opleveren als je het hele rechte stuk er van kan profiteren.quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
In de race ja. In de kwali levert het dus niet heel veel op.quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:08 schreef franske19 het volgende:
[..]
Nee. Volgens Vettel kan het zelfs een halve seconde winst opleveren als je het hele rechte stuk er van kan profiteren.
Geef even commentaar op de Honda engine en de prestatie van Kvyat in een STR please.quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Max reed een 1:41.069 zonder tow en met lagere baan temp.quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:05 schreef VacaLoca het volgende:
Huh? Bottas is 3 tienden sneller dan Vettel, dan kun je niet zeggen dat Ferrari sneller is.quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:03 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ow ja crap, dus ja dan is Ferrari zoals voorspeld 2 tot 3 tiende sneller dan de rest in Q.
Mja, Vettel misschien niet...quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Huh? Bottas is 3 tienden sneller dan Vettel, dan kun je niet zeggen dat Ferrari sneller is.
Pole van Bottas?quote:
Hebben ze wel de juiste lap laten zien haha. Bottas en engineer hadden het zelf ook over een tow.quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:12 schreef Zorro het volgende:
Duidelijk op die beelden, die tow van Bottas.x veel
Ziggo, dus ik heb mijn twijfels jaquote:Op zaterdag 27 april 2019 17:13 schreef franske19 het volgende:
[..]
Hebben ze wel de juiste lap laten zien haha. Bottas en engineer hadden het zelf ook over een tow.
Dat kan best, als de auto niet de balans heeft die hij wil is hij niet zo snel. Maar het is natuurlijk onzin om te doen alsof de Ferrari de snelste auto is op basis van rondjes waarin het er niet omgaat maar Leclerc wel zodanig aan het showen is dat hij in de muur rijdt.quote:
Ik denk dat Honda sneller ontwikkeld dan renault ooit gedaan heeftquote:Op zaterdag 27 april 2019 17:17 schreef VacaLoca het volgende:
Puntje bij paaltje is gap met pole iets groter voor Max dan vorig jaar. Maar hopelijk zit er meer rek in de Honda.
Morgen kan er van alles gebeuren.quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:25 schreef hjansen82 het volgende:
Dus morgen hoeven we niet kijken. Het wordt weer Hamilton, Hamilton en nog eens Hamilton.
In Q2 was hij in het eerste rondje 1.3 sec sneller dan Vettel ofzoquote:Op zaterdag 27 april 2019 17:19 schreef Mano_ het volgende:
Die crash was niet handig, maar ik ben toch wel onder de indruk van Leclerc. Zowel op de baan als daarbuiten.
Volgens mij was daar geen tijd voor? Hij moest 4 ronden doen waarvan 2 langzaam, toen was de tijd op om nog te wisselen en weer naar buiten te gaan.quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:26 schreef MakkieR het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Max na zijn tweede tijd met nog 4 minuten te gaan niet meteen de pitstraat in rijdt.
Vettel raakte toen de muur aan de binnenzijde van het smalle deel waar Kubica en Leclerc crashtenquote:Op zaterdag 27 april 2019 17:27 schreef gbm het volgende:
[..]
In Q2 was hij in het eerste rondje 1.3 sec sneller dan Vettel ofzo(zal ongetwijfeld zijn omdat Vettel ergens een foutje heeft gemaakt, hoop ik voor Vettel
), heeft zich nu ook gekwalificeerd op de medium volgens mij... niet dat ie daar blij mee zal zijn @ p10
)
Ik zag op de klok 4 minuut 30 seconden staan, geen idee hoe ver de pitstraat van de finish is, maar volgens mij deed Verstappen daarna weer een langzame ronde, wat ik erg vreemd vond, gezien hij daarna helemaal niet meer reed, waarom een langzame ronde rijden, in plaats van meteen naar de pitstraat. Immers met een langzame ronde kun je hem ook in de muur planten.quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Volgens mij was daar geen tijd voor? Hij moest 4 ronden doen waarvan 2 langzaam, toen was de tijd op om nog te wisselen en weer naar buiten te gaan.
Je hebt gelijk, maar of dat meteen een seconde scheelt... lijkt me niet...quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vettel raakte toen de muur aan de binnenzijde van het smalle deel waar Kubica en Leclerc crashten
Was dat niet gewoon zijn inlap?quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:31 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik zag op de klok 4 minuut 30 seconden staan, geen idee hoe ver de finish is, maar volgens mij deed Verstappen daarna weer een langzame ronde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |