quote:
Called itquote:Op zaterdag 27 april 2019 14:56 schreef CrashO het volgende:
Toto is op Sky aan het jammeren dat ze op Softs zuigen en dat Ferrari de pole gaat pakken.
Oftewel, Merc trapt zo weer een 1-2 met de party mode op het laatste moment.
Idemquote:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:53 schreef LTVDK het volgende:
Nu zeker weer een schijnheilig verhaaltjes van Mercedes dat het allemaal zo lastig gaat en dat ze hopen sneller te zijn dan gisteren en straks gewoon weer 1-2 pakken met een groot gat.
Bewijs maar eens dat het niet zo wasquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:55 schreef Fir3fly het volgende:
'Ferrari heeft de snelste auto'
Uh huh.
Anders wel in de pits.quote:
En die was op een koude baan al sneller dan Leclercquote:
1+2 zijn met tow, Max op eigen kracht. Gat is veel minder dan wat er nu op staat.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:56 schreef tja77 het volgende:
Vierde is netjes en maximaal haalbare voor Max.
Gat is minder dan dat ik verwacht had met een recht stuk van meer dan 2 km.
Daarom strafgewicht introducerenquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:56 schreef Kyran het volgende:
Ik heb zo'n grafhekel aan Mercedes gekregen afgelopen jaren.
Hele weekend weer huilen, klagen over banden, klagen over grip, underdog positie spelen en dan 1-2 pakken. Iedere GP weer .....
Vettel had geen tow.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
1+2 zijn met tow, Max op eigen kracht. Gat is veel minder dan wat er nu op staat.
Yup, gaat wel goedkomen morgen denk ik, podium moet haalbaar zijn.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:56 schreef tja77 het volgende:
Vierde is netjes en maximaal haalbare voor Max.
Gat is minder dan dat ik verwacht had met een recht stuk van meer dan 2 km.
Diep in en uit ademen en tot tien tellenquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:57 schreef Nattekat het volgende:
Mijn haat voor Mercedes begint zorgelijke vormen aan te nemen nu.
Denk dat ze gewoon geen risico wilden lopen, gewoon goede tijd neerzetten en klaar.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:57 schreef beantherio het volgende:
Te weinig gebruik gemaakt van de tow bij RBR. Hier had meer in gezeten. Raar ook dat ze in q3 out of sync gegaan zijn van de anderen.
Nee niet raar, Kvyat reed nogquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:57 schreef beantherio het volgende:
Te weinig gebruik gemaakt van de tow bij RBR. Hier had meer in gezeten. Raar ook dat ze in q3 out of sync gegaan zijn van de anderen.
Je gaat geen Mercedes-sterren van auto's afscheuren he?quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:57 schreef Nattekat het volgende:
Ja maar ze zijn echt de underdog hoor en hebben het heel moeilijk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:57 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is er al een shot geweest van Ocon nadat Bottas pole pakte?
Misschien gewoon tijd neerzetten als doel gehad. Zeker met risico op rode vlagquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:57 schreef beantherio het volgende:
Was ook een groter risico geweest, waar ze weten dan p4 normaal gesproken maximaal haalbare is. Als er een afgaat, wat behoorlijk realistisch is hier, had je kunnen roepen dat RBR geniale strategie gekozen had.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:57 schreef beantherio het volgende:
Als het over HijWiensNaamIkNietUitMijnToetsenbordKrijg gaat kan ik het altijd alleen maar met je eens zijn.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:59 schreef Weltschmerz het volgende:
Lewis had traffic en Bottas kreeg een tow. Lekker hoor, de hele F1 in handen van Hamilton fanclub.
Dat is ook wel weer zo. Een gokje en niet echt verloren maar ook niet gewonnen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Was ook een groter risico geweest, waar ze weten dan p4 normaal gesproken maximaal haalbare is. Als er een afgaat, wat behoorlijk realistisch is hier, had je kunnen roepen dat RBR geniale strategie gekozen had.
Vettel had ook geen tow.quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:01 schreef Kyran het volgende:
Even van uitgaande dat tow ongeveer 3 tiende oplevert hier in Q is Max net zo snel als Vettel en 2 tiende langzamer dan Ham/Bot. Niet slecht hoor bij en GP met een rechte stuk van miljoenmiljardmeter.
Ja, absoluut. En auto zelf lijkt ook te verbeteren.quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:02 schreef bedachtzaam het volgende:
Het is duidelijk dat de Honda motor redelijk goed is, heel erg netjes.
Ow ja crap, dus ja dan is Ferrari zoals voorspeld 2 tot 3 tiende sneller dan de rest in Q.quote:
Max had geen tow dus die .5 is een beetje misleidend.quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:02 schreef pmponer het volgende:
nou ja .5 van pp is voor een RB niet slecht
ow... ik dacht dat het altijd rond de .8 -1.0 wasquote:Op zaterdag 27 april 2019 17:03 schreef Sjemmert het volgende:
Vorig jaar was het gat ook 0.5 ongeveer.
En dat verliezen ze dan ook compleet op dat rechte stuk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:02 schreef pmponer het volgende:
nou ja .5 van pp is voor een RB niet slecht
Bij lange na niet. Paar honderdste hooguit in Q trim.quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:01 schreef Kyran het volgende:
Even van uitgaande dat tow ongeveer 3 tiende oplevert hier in Q
Zij hadden Ricciardo op 1, Albon op 2 and Gio op 3 blijkbaar .....quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:03 schreef potjecreme het volgende:
Deze top 3 zag niemand aankomen......oke
Het gat naar Mercedes was zelfs wat kleiner nog.quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:03 schreef pmponer het volgende:
[..]
ow... ik dacht dat het altijd rond de .8 -1.0 was
Meer vermogen in de race volgens Horner, omdat de betrouwbaarheid verbeterd is, zouden ze de motor iets meer op kunnen schroeven zei hij.quote:
in de race...quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:05 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Meer vermogen in de race volgens Horner, omdat de betrouwbaarheid verbeterd is, zouden ze de motor iets meer op kunnen schroeven zei hij.
kijk die ronde even terug. omstandigheden zo goed als optimaal. Wel uitstekend gereden uiteraard.quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:05 schreef VacaLoca het volgende:
Verbaas me nog wel over de 41.3 van Gasly. Tot nu toe kon Max toch wel halve seconde sneller
Dus Mercedes is nog beter dit jaar ...quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:05 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Het gat naar Mercedes was zelfs wat kleiner nog.
https://www.formula1.com/(...)ijan/qualifying.html
Kijk alleen al naar Gasly ... Nou ja, iedereen zijn eigen mening.quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Bij lange na niet. Paar honderdste hooguit in Q trim.
Als hij P1 niet van Bottas afpakt bij de start loopt die kans met 70% omhoog ja.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:58 schreef pmponer het volgende:
Lewis voelt weer allemaal rare dingen morgen
Die had hij in Q3 nooit gereden.quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:05 schreef VacaLoca het volgende:
Verbaas me nog wel over de 41.3 van Gasly. Tot nu toe kon Max toch wel halve seconde sneller
Een 41.3, langzamer dan Max kon doen in Q3 zonder tow.quote:
Nee. Volgens Vettel kan het zelfs een halve seconde winst opleveren als je het hele rechte stuk er van kan profiteren.quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Bij lange na niet. Paar honderdste hooguit in Q trim.
In de race ja. In de kwali levert het dus niet heel veel op.quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:08 schreef franske19 het volgende:
[..]
Nee. Volgens Vettel kan het zelfs een halve seconde winst opleveren als je het hele rechte stuk er van kan profiteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |