Zeer erkentelijkquote:Op vrijdag 26 april 2019 23:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik het vond.
Ik moest het dan ook meteen even met jullie delen.
Welkom! Waar post je normaal dan?quote:Op vrijdag 26 april 2019 23:58 schreef lrishCassidy het volgende:
Sorry, maar dit is beter hier dan waar ik normaal post
Earth-shattering, I knowquote:Op vrijdag 26 april 2019 23:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Daar gaat m'n hele beeld van jou als braaf meisje.
Whehequote:Op vrijdag 26 april 2019 23:57 schreef Em31 het volgende:
Noorwegen maar op plek 7 en dan deze reactie daarop
twitter:CalmAfterTheTim twitterde op vrijdag 26-04-2019 om 23:47:43y'all really are tasteless huh maybe I should cancel Eurovision Rewatch Revote until you guys prove you're ready to have democracy https://t.co/ipA3gcyy7u reageer retweet
Nu was ze niet ziek maar had ze een beter betaald optreden.quote:Op vrijdag 26 april 2019 23:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ze was overigens wel ziek vorige week
Ik viel toevallig live in een Insta stream vlak voor een optreden terwijl ze eigenlijk op bed had moeten liggen.
Ik grapte nog; Je moet vaker "nee, nee, neeee" zeggen en toen zei ze zoiets als "ik zing het wel maar zeg het niet" ofzo
In de mobiele versie (nog) niet.quote:Op zaterdag 27 april 2019 00:00 schreef MaGNeT het volgende:
OH NEEEEEEE.... IK BEN ORANJE......
EDIT: IEDEREEN IS ORANJE![]()
Ik moest er voor refreshen, maar inderdaad! Iedereen oranje!quote:Op zaterdag 27 april 2019 00:00 schreef MaGNeT het volgende:
Wodka.quote:Op zaterdag 27 april 2019 00:00 schreef ijs_beer het volgende:
Wie had het over een fles whisky net? Ik doe mee.
Dat is wel echt grappigquote:Op vrijdag 26 april 2019 23:58 schreef DecoAoreste het volgende:
Een vriend van me die journalist is interviewde ooit iemand van de Bond tegen het Vloeken. Als relatiegeschenk gaf hij hen een Vocking worst.
Waarom ben je zwart en is je Moderator label rood? Ben je iets aan het uitspoken>quote:Op zaterdag 27 april 2019 00:00 schreef ijs_beer het volgende:
Ik niet. Ik ben nog steeds zwart.quote:Op zaterdag 27 april 2019 00:00 schreef MaGNeT het volgende:
Ja, daar lijkt het wel opquote:Op zaterdag 27 april 2019 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu was ze niet ziek maar had ze een beter betaald optreden.
Whut?quote:Op zaterdag 27 april 2019 00:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Waarom ben je zwart en is je Moderator label rood? Ben je iets aan het uitspoken>
Is er iets loos?quote:Op zaterdag 27 april 2019 00:00 schreef ijs_beer het volgende:
Het is wel echt het jaar dat de sterren voor NL goed lijken te staan. Maar km dat dan weer met zekerheid te zeggen. Durf ik nog niet.quote:Op zaterdag 27 april 2019 00:05 schreef lrishCassidy het volgende:
Maar goed, wie gaat er winnen?
Nederland, Italiė of toch Zwitserland (of iemand anders?)
Vraag zonder poll
Zo ziet het eruit op mijn pcquote:
Mobiel klop alles iig nog.quote:Op zaterdag 27 april 2019 00:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zo ziet het eruit op mijn pcJij bent zwart (the good old days
) maar je hebt wel een moderator tag die admin-rood is
Greys trouwens ook
Ik ook niet en dat komt ook echt door de nummers 2 en 3.quote:Op zaterdag 27 april 2019 00:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het is wel echt het jaar dat de sterren voor NL goed lijken te staan. Maar km dat dan weer met zekerheid te zeggen. Durf ik nog niet.![]()
Bedoelde als in dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |