abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 26 april 2019 @ 19:37:00 #1
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186442875
Een nieuwe start




Welkom in het centrale FvD topic. Hieronder vind je in het kort waar deze partij voor staat:

Als enige politieke beweging handelen wij vanuit een totaalvisie op de grote problematiek die nu in Nederland speelt: we hebben ongetwijfeld op bepaalde punten overlap met allerlei partijen, maar Forum voor Democratie wil niet alleen de symptomen van de huidige crisis aanpakken (zoals de ongecontroleerde immigratie, de uitzichtloze euro2, het verslechterend onderwijs, en het onhoudbare zorgstelsel); vooral richten we ons op de achterliggende oorzaak: het politieke systeem zélf. Je gaat een huis niet verbouwen als de fundamenten verrot zijn. We moeten beginnen bij de basis: ons politieke systeem stamt uit 1848 en sluit niet meer aan bij deze tijd en bij de wensen van de kiezers.

Partijkartel
Een kleine groep partijleden – van een select aantal partijen – heeft in Nederland de touwtjes in handen. Deze groep van circa 10.000 mensen noemen wij het partijkartel1. Volksvertegenwoordigers en bestuurders worden nu vooral gerekruteerd door de partijleiding zélf – een systeem van coöptatie waardoor vooral meelopers en jaknikkers komen bovendrijven die het nogal eens aan visie en moed ontbreekt. Deze carričrepolitici willen vervolgens doorschuiven naar een burgemeesterspost, een topfunctie bij een zorgverzekeraar of de hoofdprijs: iets in Brussel. Het is de partij die de baan regelt. De loyaliteit van de volksvertegenwoordiger ligt bij de partijtop – niet bij de kiezer. Hierdoor komen de belangen van de bevolking vaak laag op het prioriteitenlijstje terecht. Partijbelang gaat boven landsbelang.

Dit willen wij veranderen. Ons belangrijkste agendapunt is democratische vernieuwing. Zoals Eberhard van der Laan3 eerder deze week constateerde: “De partijpolitiek is aan het einde van zijn levenscyclus gekomen (…) de burger haakt af“. Daarom zijn bindende referenda noodzakelijk – evenals gekozen burgemeesters. Er is in ons land voldoende talent aanwezig – alleen komt dat niet tot wasdom door de achterhaalde partijcultuur. Nieuwe generaties gaan niet naar rokerige zaaltjes; daarom gaan we e-democracy in Nederland introduceren. De mensen zoveel mogelijk online betrekken bij de zaken die hen raken. Binnenkort lanceren we op onze website het ‘democratie dashboard‘ waar kiezers zélf het heft in handen kunnen nemen om dingen te veranderen via petities, burgerinitiatieven en crowdfunding – en waar ze zich bovendien kunnen kandideren voor openbare functies.

Filmpjes en plaatjes hieronder in de spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 26 april 2019 @ 19:46:50 #2
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_186443044
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 19:31 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Ik denk zelfs dat hij links en rechts nederland gaat verenigen tegen fascistische beleid. Zelfs Anne Fleur is om. Ze heeft ervaren hoe linkse vrienden je uitkotsen en haar vriendje is rechts. Ze weet nu dat kiezen voor links of rechts tamelijk betrekkelijk is.
AFD is dan ook een false flag figuur uit het Gooi.

Die merkt het niet als D66 de rente op studielening omhoog knalt (en het door D66 beloofde extra geld in onderwijs nooit komt).
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_186443115
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 19:46 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

AFD is dan ook een false flag figuur uit het Gooi.

Die merkt het niet als D66 de rente op studielening omhoog knalt (en het door D66 beloofde extra geld in onderwijs nooit komt).
Ik ben zelf een arme sloeber en heb altijd op de SP gestemd. En geloofde nooit in de slinkse bull shit van de Pvda of Groenslinks, of CDA noch D66.

quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2019 19:33 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Neem links, Neem bijvoorbeeld Obama. Hoe was zijn beleid anders dan onder Bush. Ook gewoon rechts. Links en rechtse hokken slaan nergens meer op. Als je even onder dat chroomplaatje keek zag je bij Obama dezelfde achterban van Bush. Zag je evenveel oorlogje spelen en regimechange. Evenveel schulden maken. Alles voor Wallstreet.
pi_186443146
Anne Fleur Dekker had iets met een rechts vriendje, maar dat is voorbij.
En ze werd niet uitgekotst door linkse vrienden/mensen in het algemeen.
Ze werd veel meer bespot, geminacht door ongenuanceerde rechtse niet-vriendjes .
Die waren er bij tienduizenden.
  vrijdag 26 april 2019 @ 19:53:45 #5
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_186443174
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2019 19:51 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Ik ben zelf een arme sloeber en heb altijd op de SP gestemd. En geloofde nooit in de slinkse bull shit van de Pvda of Groenslinks, of CDA noch D66.
Wel in de rechtse bullshit vh FvD kennelijk :+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_186443270
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2019 19:53 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Wel in de rechtse bullshit vh FvD kennelijk :+
Baudet zijn ideeen zijn in ieder geval niet VVD-rechts. Baudet's ideeen zijn veel nuchterder. Ik vind ze best links. Ook Baudet zou tegen al dat geld naar Griekenland zijn bijvoorbeeld. Wat alleen bij de corporaties en Goldman Sachs terechtkwam en niet bij de gewone Griekse burgers. Zijn nuchtere beleid heeft linkse uitwerkingen.

Neem Groenlinks, PvdA of D66. Altijd linkse sociale praatjes en toch VVD beleid steunen wat een rechtse uitwerking heeft. Waar denk je dat al dat geld voor de klimaatdoelen straks terechtkomt.
  vrijdag 26 april 2019 @ 19:58:05 #7
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_186443275
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2019 19:51 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Ik ben zelf een arme sloeber en heb altijd op de SP gestemd. En geloofde nooit in de slinkse bull shit van de Pvda of Groenslinks, of CDA noch D66.
[..]

GroenLinks maakt op lokaal niveau wel een verschil voor 'arme sloebers' en opwaarts mobielen.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_186443317
Is er al reactie van onze lavendelsnuiver? Ben benieuwd wat er nog uit de hoge hoed komt?
Zou me niks verbazen als alles vanaf het begin geenganeert zou zijn.
Vakman pur sang
  vrijdag 26 april 2019 @ 20:02:50 #9
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186443374
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2019 19:57 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Baudet zijn ideeen zijn in ieder geval niet VVD-rechts. Baudet's ideeen zijn veel nuchterder. Ik vind ze best links. Ook Baudet zou tegen al dat geld naar Griekenland zijn bijvoorbeeld. Wat alleen bij de corporaties en Goldman Sachs terechtkwam en niet bij de gewone Griekse burgers. Zijn nuchtere beleid heeft linkse uitwerkingen.

Neem Groenlinks, PvdA of D66. Altijd linkse sociale praatjes en toch VVD beleid steunen wat een rechtse uitwerking heeft. Waar denk je dat al dat geld voor de klimaatdoelen straks terechtkomt.
Denk je dan dat Baudet het wel overgemaakt had als het bij de gewone Griekse burgers terecht was gekomen ipv de banken of denk je dat hij die in de stront had laten zakken?

Niks met links en rechts te maken maar met nationalisme, Nederlands geld gaat niet naar Griekenland. Ik zeg niet dat dat slecht is, maar ik zeg wel dat het niet links is
Laffe huichelaar
  vrijdag 26 april 2019 @ 20:06:43 #10
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_186443452
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2019 20:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Is er al reactie van onze lavendelsnuiver? Ben benieuwd wat er nog uit de hoge hoed komt?
Zou me niks verbazen als alles vanaf het begin geenganeert zou zijn.
Geenganeert.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_186443469
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 19:52 schreef Bluesdude het volgende:
Anne Fleur Dekker had iets met een rechts vriendje, maar dat is voorbij.
En ze werd niet uitgekotst door linkse vrienden/mensen in het algemeen.
Ze werd veel meer bespot, geminacht door ongenuanceerde rechtse niet-vriendjes .
Die waren er bij tienduizenden.
Lelijke leugens weer van je.

Extreemlinks bedreigt Anne-Fleur Dekker
Activiste Anne Fleur Dekker niet meer welkom bij antiracisme-comité
GroenLinks-activiste Dekker zegt lidmaatschap op
GroenLinks distantieert zich van ’missie’ Anne Fleur

annefleurdd twitterde op vrijdag 09-02-2018 om 12:29:39 Even wat anders: ik ben bevriend met een paar FvDers (en VVDers, en D66ers). Ik ben er zo klaar mee dat ik dat niet zou mogen of over mogen vertellen. Ik wil niet meer sektarisch door het leven gaan en alleen maar met (heel heel) linkse mensen mogen omgaan zonder veroordeling. reageer retweet
AFD en extreem-links zijn allang geen vrienden meer.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_186443524
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 april 2019 20:06 schreef Perrin het volgende:

[..]

Geenganeert.
https://www.encyclo.nl/begrip/geëngageerd
Vakman pur sang
pi_186443609
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 20:02 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Denk je dan dat Baudet het wel overgemaakt had als het bij de gewone Griekse burgers terecht was gekomen ipv de banken of denk je dat hij die in de stront had laten zakken?

Niks met links en rechts te maken maar met nationalisme, Nederlands geld gaat niet naar Griekenland. Ik zeg niet dat dat slecht is, maar ik zeg wel dat het niet links is
Je hypothese klopt niet. Het zou nooit bij de Griekse burgers terechtkomen.

De SP daarentegen zeiden in begin nee tegen geld naar Griekenland. De andere partijen zeiden ja we moeten (zogenaamd) die arme Grieken steunen. Zo werd het verkocht door Groenslinks en PvdA en de rest. Maar toen de schulden waren afbetaald toen zei SP ja nu moeten we de mensen daar steunen. Tegen deze tijd was het zo duidelijk voor de iedereen dat het faalbeleid was dat zelfs Groenslinks zei niet meer. En toen kwam SP ook pas onder de media aandacht gek genoeg. De Nederlanders kotsten dat idee uit, en toen pas zei SP ja en kreeg negatieve aandacht. Alsof zij voor dat faalbeleid waren in eerste instantie. Maar heb jij toen SP gesteund. Ik vermoed van niet.
pi_186443855
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 20:07 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Lelijke leugens weer van je.

Typisch die agressie en verkettering weer van je.
Goed lezen wat ik schreef:
"...... En ze werd niet uitgekotst door linkse vrienden/mensen in het algemeen...... "
keyword is algemeen
Ik ben links en ik kotste haar niet uit ..
Als zij gelukkig is met een rechts vriendje, dan moet ze vooral zo doorgaan . Het is haar leven.
Ik ken ook geen linkse mensen die haar uitkotste vanwege een rechts vriendje. Niet in real life.
Op facebook las ik wel iets stupide van een overdreven links figuur.
Ik zag op het internet wel heel veel ongenuanceerde rechtse lieden die haar schenen te haten.
pi_186444034
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 20:25 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Typisch die agressie en verkettering weer van je.
Goed lezen wat ik schreef:
"...... En ze werd niet uitgekotst door linkse vrienden/mensen in het algemeen...... "
keyword is algemeen
Ik ben links en ik kotste haar niet uit ..
Als zij gelukkig is met een rechts vriendje, dan moet ze vooral zo doorgaan . Het is haar leven.
Ik ken ook geen linkse mensen die haar uitkotste vanwege een rechts vriendje. Niet in real life.
Op facebook las ik wel iets stupide van een overdreven links figuur.
Ik zag op het internet wel heel veel ongenuanceerde rechtse lieden die haar schenen te haten.
AFD werd uiteindelijk gehaat door beide kanten. En dit zette haar aan het denken. Mooi.
pi_186445575
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 19:52 schreef Bluesdude het volgende:
Anne Fleur Dekker had iets met een rechts vriendje, maar dat is voorbij.
En ze werd niet uitgekotst door linkse vrienden/mensen in het algemeen.
Ze werd veel meer bespot, geminacht door ongenuanceerde rechtse niet-vriendjes .
Die waren er bij tienduizenden.
Dat tweede zinnetje is niet waar, Blues.

Overigens GL TK-lid Özdil werd deze week nog finaal uitgekotst door zijn linkse vrienden, omdat hij ietwat vriendschappelijk op de foto stond met ene Sid.



Deze week werd De Balie in de ban gedaan nav een Egyptisch-Amerikaanse feministe, omdat ruim een jaar geleden door iemand uit het publiek tijdens een discussie genaamd Waarom haten zij ons? onwelgevallige zaken werden gezegd en gevraagd en aanwezige Cliteur en discussieleider Geerten Waling daar niet adequaat op hadden gereageerd, volgens die feministe of volgens degene die haar dat heeft verteld.

Vrees dat je die lijst kunt continueren, helaas. Ja, en die Anne Fleur Dekker werd echt van alle kanten door links ontvolgd en meer. Niet dat die Anne Fleur nu iemand is waar we het over moeten hebben btw, vind ik. Kuch attention whore kuch.

[ Bericht 17% gewijzigd door Ryan3 op 26-04-2019 21:55:55 ]
I´m back.
pi_186446561
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 21:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat tweede zinnetje is niet waar, Blues.
Keyword is algemeen
= iedereen die je links mens kunt noemen
ik bijv... alle linkse mensen die ik ken in real life koesteren geen wrok /boosheid of zoiets tegen Anne Fleur
de meeste linkse mensen die ik zo in de media tegenkwam ook niet

quote:
Deze week werd De Balie in de ban gedaan nav een Egyptisch-Amerikaanse feministe,
Die dame dacht dat dit soort anti-islamitische plannetjes vaker werden besproken in de Balie, ofzo ?
Dan zou ik misschien ook niet komen van ver weg.
En misschien wilde ze niet in haar eigen land geassocieerd worden met zulke westerse haatzaaiers? Ook uit lijfelijk eigen belang ?
Ik zag het betreffende fragment... Ik zag ook andere livestreams van de Balie.
Er is niks mis met de programmering en bedoelingen van de Balie.
Kennelijk dacht ze van wel ?
Maar dit heeft niks met Anne Fleur Dekker te maken

quote:
Vrees dat je die lijst kunt continueren, helaas.
De lijst van foute keuzes van linkse mensen ? Die je kunt ontieglijk lang maken.
Van rechtse mensen ook...
Whats new ?
pi_186446679
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 22:09 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Keyword is algemeen
= iedereen die je links mens kunt noemen
ik bijv... alle linkse mensen die ik ken in real life koesteren geen wrok /boosheid of zoiets tegen Anne Fleur
de meeste linkse mensen die ik zo in de media tegenkwam ook niet
[..]

Die dame dacht dat dit soort anti-islamitische plannetjes vaker werden besproken in de Balie, ofzo ?
Dan zou ik misschien ook niet komen van ver weg.
En misschien wilde ze niet in haar eigen land geassocieerd worden met zulke westerse haatzaaiers? Ook uit lijfelijk eigen belang ?
Ik zag het betreffende fragment... Ik zag ook andere livestreams van de Balie.
Er is niks mis met de programmering en bedoelingen van de Balie.
Kennelijk dacht ze van wel ?
Maar dit heeft niks met Anne Fleur Dekker te maken
[..]

De lijst van foute keuzes van linkse mensen ? Die je kunt ontieglijk lang maken.
Van rechtse mensen ook...
Whats new ?
Anne haar linkse vrienden waren direkt klaar met haar. Er staat op youtube of zelfs npo een interview met A. waar ze ales uitlegt.

Groenlinks PvdA hebben rechtse mensen alleen maar gesteund en rijker gemaakt. Hoe? Neem die zorgverzekeringswet bijvoorbeeld. Allemaal mooie praatjes. Maar dit maakte de corporaties alleen maar rijker. Ze deden niets om dit recht te zetten. Nogsteeds niet. Toeval?
pi_186446785
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 22:09 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Keyword is algemeen
= iedereen die je links mens kunt noemen
ik bijv... alle linkse mensen die ik ken in real life koesteren geen wrok /boosheid of zoiets tegen Anne Fleur
de meeste linkse mensen die ik zo in de media tegenkwam ook niet
[..]
Ja, ik ben ook links en ik scheld niemand uit. Niet alle linksen uiteraard. Maar veel van haar vrienden-links kotsten haar uit hoor.
quote:
Die dame dacht dat dit soort anti-islamitische plannetjes vaker werden besproken in de Balie, ofzo ?
Dan zou ik misschien ook niet komen van ver weg.
En misschien wilde ze niet in haar eigen land geassocieerd worden met zulke westerse haatzaaiers? Ook uit lijfelijk eigen belang ?
Ik zag het betreffende fragment... Ik zag ook andere livestreams van de Balie.
Er is niks mis met de programmering en bedoelingen van de Balie.
Kennelijk dacht ze van wel ?
Maar dit heeft niks met Anne Fleur Dekker te maken
[..]
Ik leg precies uit toch waarom het draaide, toch??? (Geen topic over geweest btw op FOK!, wel veel ophef op twitter). Verder, helaas zien we tegenwoordig veel antisemitisme juist bij links, extreemlinks eigenlijk meer. Je ziet het in NL, je ziet het in de UK. Het was wel idd het privilege van extreemrechts altijd. Nu niet meer.
quote:
De lijst van foute keuzes van linkse mensen ? Die je kunt ontieglijk lang maken.
Van rechtse mensen ook...
Whats new ?
Nou je zegt dus dat linkse mensen dat niet deden en haalt dus voorbeeld Anne Fleur aan en haar alt-right neukertje. Maar dat klopt gewoon niet, haar fellow extreemlinksjes gingen helemaal apeshit daarover.

Extreemlinks/extreemrechts ik ga ze niet lopen verdedigen iig.
I´m back.
pi_186446806
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 22:12 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Anne haar linkse vrienden waren direkt klaar met haar.
jaja.. ze vertelde zoiets over bepaalde vrienden.
Maar had ze het over alle linkse vrienden ? Bron?
Ze had het ook niet over alle linkse mensen.
Ze werkt nu bij een club die door rigide rechts nogal gehaat is. Althans.. als fout wordt gezien
Maar ze voelt zich kennelijk goed bij die linkse vrienden van Joop.nl
pi_186446992
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 22:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, ik ben ook links en ik scheld niemand uit. Niet alle linksen uiteraard. Maar veel van haar vrienden-links kotsten haar uit hoor.
Je hebt het over bepaalde vrienden .... Daar vertelde ze en schreef ze over, maar ze schreef niet 'uitgekotst' . En ik heb nergens gelezen dat ze bedoelde ALLE linkse vrienden of ALLE linkse mensen
Ze schijnt goed te kunnen opschieten met die linkse vrienden van Joop.nl . waar ze nu werkt.

quote:
Nou je zegt dus dat linkse mensen dat niet deden
In het algemeen werd ze niet "uitgekotst" door linkse mensen.
Dat woord "uitgekotst" is zo opgefokt.

quote:
haar fellow extreemlinksjes gingen helemaal apeshit daarover.
Sommigen van hen ya... dat verweet ze hen ook.
Maar overdrijf dat niet tot alle linkse vrienden of alle linkse mensen die haar haten/uitkotsen.
Dat is zulk rechts gegeneraliseer. Wordt de wereld alleen maar slechter van
pi_186446994
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 22:16 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

jaja.. ze vertelde zoiets over bepaalde vrienden.
Maar had ze het over alle linkse vrienden ? Bron?
Ze had het ook niet over alle linkse mensen.
Ze werkt nu bij een club die door rigide rechts nogal gehaat is. Althans.. als fout wordt gezien
Maar ze voelt zich kennelijk goed bij die linkse vrienden van Joop.nl
Maar wat vond je nou van de repliek die Özdil kreeg op die foto met Sid Lucassen, of heb je dat ook niet gevolgd op twitter?
I´m back.
pi_186447034
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 22:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar wat vond je nou van de repliek die Özdil kreeg op die foto met Sid Lucassen, of heb je dat ook niet gevolgd op twitter?
Niet gevolgd.
Ik vind Fok al heavy genoeg, ik volg niet al die ruzies op twitter.
pi_186447058
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 22:24 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Niet gevolgd.
Ik vind Fok al heavy genoeg, ik volg niet al die ruzies op twitter.
Dan heb je wrs ook niet het draadje gelezen waarmee Abdelkadir Benali reageerde op De Balie ophef???
I´m back.
pi_186447090
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 22:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dan heb je wrs ook niet het draadje gelezen waarmee Abdelkadir Benali reageerde op De Balie ophef???
Nee... wel iets over die feministe.
pi_186447177
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 22:27 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Nee... wel iets over die feministe.
Yep, zal even zoeken voor je.

Dit is begin van die draad of thread, daarmee kun je hem unrollen.

abdelkabenali twitterde op dinsdag 23-04-2019 om 20:30:09 Thread by @abdelkabenali: "De anti-racisten voelen zich niet veilig in de Balie. Maar ga je met ze in "debat," dan storten ze zich op je, schnomen onder en vierendelen je met een dierlijke wellust opdat jij je nooit meer veilig zult voelen in hun aan […]" https://t.co/ArqDV8586u reageer retweet
I´m back.
  vrijdag 26 april 2019 @ 22:30:56 #27
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_186447181
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 20:07 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Lelijke leugens weer van je.

Extreemlinks bedreigt Anne-Fleur Dekker
Activiste Anne Fleur Dekker niet meer welkom bij antiracisme-comité
GroenLinks-activiste Dekker zegt lidmaatschap op
GroenLinks distantieert zich van ’missie’ Anne Fleur

annefleurdd twitterde op vrijdag 09-02-2018 om 12:29:39 Even wat anders: ik ben bevriend met een paar FvDers (en VVDers, en D66ers). Ik ben er zo klaar mee dat ik dat niet zou mogen of over mogen vertellen. Ik wil niet meer sektarisch door het leven gaan en alleen maar met (heel heel) linkse mensen mogen omgaan zonder veroordeling. reageer retweet
AFD en extreem-links zijn allang geen vrienden meer.
Lieve schat, je moet wel ook ff de linkjes lezen die je hier copy-paste. Die laatste twee hebben namelijk geen reet met AFD's uitgestoken hand richting rechterflank te maken.
We have always been at war with Eastasia.
pi_186447288
Kom op, gaat het hier nou nog steeds over Anne Fleur Dekker? Wanneer is die minister geweest, dat ze zoveel aandacht krijgt in POL?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_186447460
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 22:35 schreef Hanca het volgende:
Kom op, gaat het hier nou nog steeds over Anne Fleur Dekker? Wanneer is die minister geweest, dat ze zoveel aandacht krijgt in POL?
Klopt eigenlijk is elk snippertje aandacht aan haar een snippertje teveel idd, maar Blues kwam er even mee om te bewijzen dat linksjes allemaal bloedjes lieve aardige schattige mensjes zijn bijv. op twitter, toen ze een alt-right neukertje op de kop tikte, maar dat klopt natuurlijk niet.
I´m back.
pi_186447488
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 22:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Klopt eigenlijk is elk snippertje aandacht aan haar een snippertje teveel idd, maar Blues kwam er even mee om te bewijzen dat linksjes allemaal bloedjes lieve aardige schattige mensjes zijn bijv. op twitter, toen ze een alt-right neukertje op de kop tikte, maar dat klopt natuurlijk niet.
Verwijt je Blues nu dat jij niet kan lezen?
pi_186447594
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 22:43 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Verwijt je Blues nu dat jij niet kan lezen?
Nee, deze bewering is niet waar:

quote:
En ze werd niet uitgekotst door linkse vrienden/mensen in het algemeen.
Daar begon ik mijn reacties ook mee. Wellicht dat je zelf niet kunt lezen?
I´m back.
pi_186447620
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 22:35 schreef Hanca het volgende:
Kom op, gaat het hier nou nog steeds over Anne Fleur Dekker? Wanneer is die minister geweest, dat ze zoveel aandacht krijgt in POL?
Werd ooit een projectje van alt-right toen ze het gewaagd had zich op Twitter tegen Wilders uit te spreken. En ja, dan krijg je het online tuigleger achter je aan en daar kun je dus bekend mee worden.

Ik heb het ook niet bedacht, maar zo gaat dat.
pi_186447704
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 22:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Klopt eigenlijk is elk snippertje aandacht aan haar een snippertje teveel idd, maar Blues kwam er even mee om te bewijzen dat linksjes allemaal bloedjes lieve aardige schattige mensjes zijn bijv. op twitter, toen ze een alt-right neukertje op de kop tikte, maar dat klopt natuurlijk niet.
dat van aardige schattige etc zijjn jouw woorden. .... dat is jouw argument die je mij toeschrijft
pi_186447705
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 22:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, deze bewering is niet waar:
[..]

Daar begon ik mijn reacties ook mee. Wellicht dat je zelf niet kunt lezen?
Jij denkt daadwerkelijk dat zij door linkse mensen IN HET ALGEMEEN werd uitgekotst?
pi_186447716
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 22:35 schreef Hanca het volgende:
Kom op, gaat het hier nou nog steeds over Anne Fleur Dekker? Wanneer is die minister geweest, dat ze zoveel aandacht krijgt in POL?
Wanneer is Baudet minister geweest dat hij zoveel aandacht krijgt van rabiaat links die hem koste wat het kost in een foute frame proberen te duwen.
pi_186447731
Waarom kan een politieke discussie nooit zonder idioten? :')
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 26 april 2019 @ 22:55:32 #37
408813 crew  trein2000
pi_186447742
Zeg we houden het vriendelijk op de verjaardag van Prins Pils he?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_186447744
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2019 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom kan een politieke discussie nooit zonder idioten? :')
Kijk nog even een keer goed naar de TT.
  vrijdag 26 april 2019 @ 22:55:40 #39
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186447745
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 22:54 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Wanneer is Baudet minister geweest dat hij zoveel aandacht krijgt van rabiaat links die hem koste wat het kost in een foute frame proberen te duwen.
Lol, dit gaat toch nergens over?
Laffe huichelaar
pi_186447770
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 22:53 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Jij denkt daadwerkelijk dat zij door linkse mensen IN HET ALGEMEEN werd uitgekotst?
Yep, de linkse vrienden kotsten haar uit. Zo erg dat ze dacht dat het wel ietsje erger was dan die alt-right dudes die haar even daarvoor hadden genoopt om onder te duiken.

IN HET ALGEMEEN is een stoplap, want linksen in het algemeen weten niet eens wie zij is.
I´m back.
pi_186447814
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 22:53 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

dat van aardige schattige etc zijjn jouw woorden. .... dat is jouw argument die je mij toeschrijft
Je hebt wrs gewoon niet opgelet tijdens die toestand, zoals je de ophef rondom De Balie niet hebt opgemerkt en de ophef rondom de foto van Özdil en Sid. En je hebt een romantisch idee over de wereld: de linksen zijn goed en de rechtsen zijn slecht?
I´m back.
pi_186447823
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 22:53 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Jij denkt daadwerkelijk dat zij door linkse mensen IN HET ALGEMEEN werd uitgekotst?
Neuh, alleen door extreem links en de über-correcten. (Die laatste is een vage groep van linksen die zich niet willen/durven te vereenzelvigen met extreem-links maar in wezen vaak extreem linkse sympathieën hebben).
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_186447825
Anne Fleur is zelf een borderliner die haar grenzen niet kent, zeker niet op Social media.
Uiteraard zijn er dan idioten die daar weer op flippen. Links/rechts maakt niet uit. Gewoon pannenkoeken.
Vakman pur sang
pi_186447833
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 22:54 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Wanneer is Baudet minister geweest dat hij zoveel aandacht krijgt van rabiaat links die hem koste wat het kost in een foute frame proberen te duwen.
Laat ze niet lopen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_186447838
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 22:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Yep, de linkse vrienden kotsten haar uit. Zo erg dat ze dacht dat het wel ietsje erger was dan die alt-right dudes die haar even daarvoor hadden genoopt om onder te duiken.

IN HET ALGEMEEN is een stoplap, want linksen in het algemeen weten niet eens wie zij is.
Je ziet het verschil tussen een marginaal groepje en de massa dus niet, het zal wel komen door het belang dat je hecht aan een volstrekt overschat fenomeen als twitter...
pi_186447858
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 22:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Yep, de linkse vrienden kotsten haar uit. Zo erg dat ze dacht dat het wel ietsje erger was dan die alt-right dudes die haar even daarvoor hadden genoopt om onder te duiken.

IN HET ALGEMEEN is een stoplap, want linksen in het algemeen weten niet eens wie zij is.
Ze hebben posters merchandise alles van haar joh. Zelfs Groenlinks steunde haar (maar nu dus opeens niet meer). Hier werd ze heel verdrietig om neem ik aan. Dat ze haar hebben laten vallen.
pi_186447903
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 22:59 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Je ziet het verschil tussen een marginaal groepje en de massa dus niet, het zal wel komen door het belang dat je hecht aan een volstrekt overschat fenomeen als twitter...
Nee, alleen daar speelde het zich af, die reacties nadat ze dat alt-right neukertje op de kop had getikt, verder nergens, en daar werd ze door linksen totaal uitgekotst door veel van diezelfde linkse vrienden van haar. Het was nu eenmaal des twitters. De rest van de wereld couldnt care less.
I´m back.
pi_186447930
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 23:01 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Ze hebben posters merchandise alles van haar joh. Zelfs Groenlinks steunde haar (maar nu dus opeens niet meer). Hier werd ze heel verdrietig om neem ik aan. Dat ze haar hebben laten vallen.
Ze heeft dat neukertje laten vallen, dus ze kruipt momenteel weer op, krijg ik het idee. Ze is weer een good-guy/-girl/-x.
I´m back.
pi_186447942
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 23:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, alleen daar speelde het zich af, die reacties nadat ze dat alt-right neukertje op de kop had getikt, verder nergens, en daar werd ze door linksen totaal uitgekotst door veel van diezelfde linkse vrienden van haar. Het was nu eenmaal des twitters. De rest van de wereld couldnt care less.
Exact, twitter, een marginaal groepje mensen dat van zichzelf denkt dat ze er ontzettend toe doen.
pi_186447944
Hier een foto van een links anti-Anne-Fleur Dekker-protest:

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')