SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Jij ook, zal wel goed komen. Ik gebruik straks wel een een ethernet kabel voor de 1.04 patch.quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:58 schreef Dopekoe het volgende: [..] Have fun, dat heb ik tot nu toe zeker
![]()
Nee, ze rennen niet altijd, ze lopen ook gewoon in de bossen rond waar je ze kunt besluipen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hoe zijn de zombies? Ik hou niet van die rennende zombies, zijn het alleen maar die?
Ik ben nog geen technical issues tegen gekomen en ook nog geen bugs. Morgen tijdens het algehele zuipfestijn zit ik lekker achter de ps4, dat weet ik wel, niets voor mij dat gelalquote:Op vrijdag 26 april 2019 16:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Jij ook, zal wel goed komen. Ik gebruik straks wel een een ethernet kabel voor de 1.04 patch.
Koningsdag? Ja, ik dacht ik haal het vandaag maar toch ff snel op. Geen idee hoe het morgen loopt.quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:05 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik ben nog geen technical issues tegen gekomen en ook nog geen bugs. Morgen tijdens het algehele zuipfestijn zit ik lekker achter de ps4, dat weet ik wel, niets voor mij dat gelal
Om dezelfde reden dat mensen alle dierenplaatjes willen hebben van de Appie? Of alle postzegels? Of alle flippos?quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:49 schreef KennyPowers het volgende:
Waarom zou je ook ALLE skins van ALLE characters willen eigenlijk
Dat is niet het geval.. maar aangezien alles random is, kan het heel lang duren voordat je een x skins krijgt voor een character die je tof vind.quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:49 schreef KennyPowers het volgende:
Waarom zou je ook ALLE skins van ALLE characters willen eigenlijk
twitter:YanilynGaming twitterde op zaterdag 27-04-2019 om 08:41:35Tetsuya Nomura just announced the upcoming DLC contents at the KH Orchestra.The temporary title is “Kingdom Hearts III ReMIND”Paid-Additional Scenario “ReMIND”-Limit Episode + Boss-Secret Episode + Boss-English VA OptionFree-New Keyblade + New Form reageer retweet
Prima deal.quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:10 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Cities skyliner voor 15 euro uit de psnstore gehaald
Goeien titelquote:Op zaterdag 27 april 2019 08:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
twitter:YanilynGaming twitterde op zaterdag 27-04-2019 om 08:41:35Tetsuya Nomura just announced the upcoming DLC contents at the KH Orchestra.The temporary title is “Kingdom Hearts III ReMIND”Paid-Additional Scenario “ReMIND”-Limit Episode + Boss-Secret Episode + Boss-English VA OptionFree-New Keyblade + New Form reageer retweet
twitter:DyingLightGame twitterde op vrijdag 26-04-2019 om 17:01:57We're bringing Dying Light 2 to #E3. We can't wait to show you the latest look at our most ambitious project to date. See you there!#DyingLight2 #E32019 https://t.co/sSSgN7xCsw reageer retweet
Reken op 100 á 120¤quote:Op zondag 28 april 2019 13:14 schreef Dopekoe het volgende:
Weet iemand hoeveel je voor een ps4 500 gb (normal) krijgt bij game mania of andere winkel?
Ik wil toch een pro gaan aanschaffen aangezien dat toch prettiger is met een 4k tv en dat een ps5 toch nog wel 1,5 jaar op zich laat wachten
YASH!quote:Op zondag 28 april 2019 13:20 schreef DKUp het volgende:
twitter:DyingLightGame twitterde op vrijdag 26-04-2019 om 17:01:57We're bringing Dying Light 2 to #E3. We can't wait to show you the latest look at our most ambitious project to date. See you there!#DyingLight2 #E32019 https://t.co/sSSgN7xCsw reageer retweet
Bevalt mij zeer goed tot nu toequote:Op zondag 28 april 2019 19:44 schreef Jimbo het volgende:
en hoe is days gone bitches? Valt ie zo hard tegen als verwacht of ?
Geweldige game iddquote:Op zondag 28 april 2019 18:47 schreef WAvanBuren het volgende:
Vanmiddag Division 2 geplat. Heerlijke game.
vies tegen, saaie poepgamequote:Op zondag 28 april 2019 19:44 schreef Jimbo het volgende:
Lekker schieten en rijden op de bikequote:Op zondag 28 april 2019 19:44 schreef Jimbo het volgende:
Sneue mensen ja, net als de mensen die dit soort "compilaties" maken.quote:
quote:
Gewoon een keer inloggen met jouw account op je oude ps4 zodat het account daar actief is en daar onder dat account de games downloaden.quote:Op maandag 29 april 2019 09:47 schreef Dopekoe het volgende:
Ik heb mijn normale ps4 aan mijn zwager verkocht en zelf een ps4 pro gekocht.
Hoe kan ik er nu voor zorgen dat mijn zwager dezelfde games als ik kan spelen zonder dat hij ze opnieuw aan moet schaffen?
Kan ik mijn account met hem delen?
Heeft iemand hier een stapsgewijze uitleg voor?
Ik denk dat het grootste deel van de wereld zich helemaal niet bezig houdt met dit soort onzinnigheden.quote:Op maandag 29 april 2019 09:10 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Het ergste is nog, die mensen denken dat ze heel belangrijk zijn voor het moralistische gevoel van deze wereld.
Dat het grootste deel van de wereld ze uitkotst hebben ze niet door.
Dat denk ik ook. Als je je echter in hun kringen bevindt of dat gebeuren een klein beetje volgt ga je als snel denken dat het tegenovergestelde waar is.quote:Op maandag 29 april 2019 10:39 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ik denk dat het grootste deel van de wereld zich helemaal niet bezig houdt met dit soort onzinnigheid.
Was een beetje sipjes vanmorgen, maar dit maakt mijn dag weer goed.quote:
Dunno wel makkelijk zo om te zien welke schrijvers je 100% kan negerenquote:Op maandag 29 april 2019 09:04 schreef 2dope het volgende:
[..]
Sneue mensen ja, net als de mensen die dit soort "compilaties" maken.
quote:Op maandag 29 april 2019 10:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dunno wel makkelijk zo om te zien welke schrijvers je 100% kan negeren
Gary Oldman als Norman Stansfieldquote:
Ik wil homo zombiesquote:
Dat krijg je er godverdomme van als je die wijven uit de keuken laat.quote:
Beetje cheaten om zo de controller vast te houdenquote:
quote:Op maandag 29 april 2019 12:57 schreef NutKees het volgende:
Pfff, ik ben net 2 dagen geleden begonnen met Sekiro. Ik heb het totaal niet onder controle. Te lang geleden dat ik mijn laatste From Software game heb gespeeld. F***ing Lady Butterfly.
corrupted monk kan zoveel makkelijker gedaan wordenquote:
Eerst even levelen in andere area’s dan.quote:Op maandag 29 april 2019 12:57 schreef NutKees het volgende:
Pfff, ik ben net 2 dagen geleden begonnen met Sekiro. Ik heb het totaal niet onder controle. Te lang geleden dat ik mijn laatste From Software game heb gespeeld. F***ing Lady Butterfly.
Ik vrees dat ik de fundamentele technieken nog niet goed genoeg onder controle heb. En ik hoor net van een collega dat je beter agressief kan spelen, ipv defensief.quote:Op maandag 29 april 2019 14:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Eerst even levelen in andere area’s dan.
Levelen in Sekiro?quote:Op maandag 29 april 2019 14:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Eerst even levelen in andere area’s dan.
Niet bij alle bosses, maar soms kan dat goed werken ja.quote:Op maandag 29 april 2019 14:18 schreef NutKees het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik de fundamentele technieken nog niet goed genoeg onder controle heb. En ik hoor net van een collega dat je beter agressief kan spelen, ipv defensief.
Ja door te cheesen waarschijnlijkquote:Op maandag 29 april 2019 13:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
corrupted monk kan zoveel makkelijker gedaan worden
Je levelt wel thoquote:Op maandag 29 april 2019 14:41 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ah, skills vrij spelen dus. Bij levelen denk ik persoonlijk aan iets anders.
zeker wel, je ziet ze alleen nietquote:Op maandag 29 april 2019 15:50 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Maar je hebt geen stats die increasen als je ‘levelt’.
/Ignore MMaRsuquote:Op maandag 29 april 2019 10:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dunno wel makkelijk zo om te zien welke schrijvers je 100% kan negeren
Je kunt die skills vrijspelen door XP te verdienen, wat na ieder punt meer XP kost om skills vrij te kunnen spelen. Een beter voorbeeld van levelen kan ik niet verzinnen.quote:Op maandag 29 april 2019 14:41 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ah, skills vrij spelen dus. Bij levelen denk ik persoonlijk aan iets anders.
Ligt er een beetje aan wat je speelt / hoe belangrijk latency is. Bij een schaakspel zal je prima uit de voeten kunnen.quote:Op maandag 29 april 2019 18:29 schreef H0D3NPYL het volgende:
Iemand ervaring met online gamen op een wifi hotspot? Ik moet het daar de aankomende twee weken mee doen helaas.
Shootersquote:Op maandag 29 april 2019 18:55 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat je speelt / hoe belangrijk latency is. Bij een schaakspel zal je prima uit de voeten kunnen.
Wat ben je gewend, bekabeld of via wifi?quote:
Bekabeld. Ik slinger maar een paar single players aan denk ikquote:Op maandag 29 april 2019 19:02 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wat ben je gewend, bekabeld of via wifi?
Goed idee.quote:Op maandag 29 april 2019 19:28 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Bekabeld. Ik slinger maar een paar single players aan denk ik
Sonyquote:Op maandag 29 april 2019 21:56 schreef Dopekoe het volgende:
Ik trek me normaal gesproken weinig van metacritic aan, maar vind het toch wel mooi dat de user reviews hoger uitkomen dan de professionele reviews over Days Gone.
Dat komt m.i. niet heel vaak voor
Ik vind het wel een leuk spelquote:Op maandag 29 april 2019 21:56 schreef Dopekoe het volgende:
Ik trek me normaal gesproken weinig van metacritic aan, maar vind het toch wel mooi dat de user reviews hoger uitkomen dan de professionele reviews over Days Gone.
Dat komt m.i. niet heel vaak voor
Maar wat houdt dat nou eigenlijk in papa Gquote:
Klinkt als een game waar ik me uitermate goed kan mee vermaken.quote:Op maandag 29 april 2019 23:47 schreef DKUp het volgende:
Door al die lage reviews had ik iets verwacht wat heel matig zou zijn.
Drie dagen heel erg mee vermaakt tot nu toe. Voelt als een kruising van Uncharted Drake’s Fortune, Far Cry 5, Mad Max en een zombie game. Een slechtere The Last Of Us maar dan open-wereld.
Grafisch ongelofelijk mooi.
Laadtijden, performance, glitches en bugs mogen wel worden aangepakt. Missies lijken wel vaak op elkaar.
Er is gisteren toch een patch uit gekomen die de performance zou verbeteren?quote:Op maandag 29 april 2019 23:47 schreef DKUp het volgende:
Door al die lage reviews had ik iets verwacht wat heel matig zou zijn.
Drie dagen heel erg mee vermaakt tot nu toe. Voelt als een kruising van Uncharted Drake’s Fortune, Far Cry 5, Mad Max en een zombie game. Een slechtere The Last Of Us maar dan open-wereld.
Grafisch ongelofelijk mooi.
Laadtijden, performance, glitches en bugs mogen wel worden aangepakt. Missies lijken wel vaak op elkaar.
Zondag was er een kleine patch om wat dingetjes te verbeteren.quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:56 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Er is gisteren toch een patch uit gekomen die de performance zou verbeteren?
Mooi. Ik wacht wel tot hij 30 euro is ofzo, heb weer eens behoefte aan een typische Ubisoft open world game en deze setting bevalt me wel. Lekker een beetje je motor customizen, sneaken en looten.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zondag was er een kleine patch om wat dingetjes te verbeteren.
Ze zijn nu bezig om de game meer te optimaliseren. Framerate dipt in het donker met regen op een snelle bike.
Wachten kan geen kwaad van de zomer of eind dit jaar is het spel wel voor ¤30,- te krijgen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 09:39 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Mooi. Ik wacht wel tot hij 30 euro is ofzo, heb weer eens behoefte aan een typische Ubisoft open world game en deze setting bevalt me wel. Lekker een beetje je motor customizen, sneaken en looten.
nquote:
euh as intended, snap seeds, dust e.d.quote:
Developers die dit in games stoppen moet je steunen.quote:
Stuur maar door naar mij dan, dan maak ik een mooie anti LGBTQAandachtshoren review voor je.quote:Op dinsdag 30 april 2019 11:30 schreef PirE het volgende:
[..]
Developers die dit in games stoppen moet je steunen.
Daarom net besteld. Ik ga hem niet spelen maar gewoon om een signaal af te geven.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 12:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Unravel ook platina, yes.
Duurde even, moest veel levels opnieuw spelen om alles te pakken.
Die wil ik ook nog spelen. Moet ik hem wel eerst aanschaffen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu Stick of Truth denk ik. Vorige keer die gefaald.
Vond je Numantia zo slecht of ben je daar nooit aan toe gekomen?quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu Stick of Truth denk ik. Vorige keer die gefaald.
Een keer gespeeld, was op dat moment te ingewikkeld om verder te spelen. Laten liggen totdat ik wat andere dingen gedaan had die wat simpeler zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Vond je Numantia zo slecht of ben je daar nooit aan toe gekomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen de bovenste drie nog nu
[ Bericht 2% gewijzigd door KennyPowers op 30-04-2019 22:28:41 ]You're Fucking Out, I'm Fucking In
quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:58 schreef MMaRsu het volgende:
Jullie deze shit al gezien? Trailer voor een live action Sonic movie met Jim Carrey
[ afbeelding ]
Voor alle Sonic fans jwzSonic is verkracht JAAAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Na een jaar Mario Kart 8 Deluxe was ik er wel klaar mee, dus een andere goede kartgame binnenkort in de zomerquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:32 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
CTR gaat Team Sonic Racing verkrachten
dibs op coco!!1quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Na een jaar Mario Kart 8 Deluxe was ik er wel klaar mee, dus een andere goede kartgame binnenkort in de zomer
Vroeger Crash Team Racing en Nitro gespeeld![]()
Zonder twijfel, zonder transformerende vehicles, en alleen Sonic characters ipv Sega characters is die game gedoemd te falen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:32 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
CTR gaat Team Sonic Racing verkrachten
quote:NEW 'GTA 6' LEAK SUGGESTS LIBERTY CITY, VICE CITY AND SAN ANDREAS RETURN
In a now-deleted post on Pastebin, a user allegedly leaked quite a few details about Grand Theft Auto VI. Before being deleted, a Dexterto post copied the content in its entirety. Rockstar has yet to make any kind of official announcement about plans for a new GTA game.
The recent Pastebin leaker suggests that GTA VI will only be available on next-gen consoles like the "PS5" and "Xbox 2" stating, “This game can[‘]t come [out] for ps4 because of memory restrictions.”
Supposedly, the unannounced game is massive as it takes place mainly between Liberty City and Vice City, while also containing missions in parts of San Andreas, like Blaine County. The leak alleges new towns will be added as updates after launch.Vermoedelijk fake, maar GTA V is ook weer 6/5 jaar geledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The leaker also suggests dialogue similar to those had with stranger NPCs in Red Dead Redemption 2 will be found in GTA VI.
Again, Grand Theft Auto VI’s existence has yet to be confirmed by the series’ developer, but PlayStation LifeStyle reported earlier this month that a 3D artist who claimed to have worked on the game had their resume leaked. The GTA VI part of their resume was removed after the rumor spread online.
https://www.newsweek.com/(...)-san-andreas-1410557![]()
Next-gen Only mag van mij wel als het dan allemaal beter, mooier en groter/gevarieerder wordt
[ Bericht 3% gewijzigd door DKUp op 01-05-2019 14:55:06 ]SOONY
Ik ben er wel wat klaar mee.quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:59 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vermoedelijk fake, maar GTA V is ook weer 6/5 jaar geleden![]()
Next-gen Only mag van mij wel als het dan allemaal beter, mooier en groter/gevarieerder wordt
Met dat plaatje? Nee.quote:
Meh, Red Dead Redemption 2 werd al een jaar voor de release het einde al en de map voor de aankondiging van het spel gespoild volgens mijquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ben er wel wat klaar mee.
Kom maar met wat nieuws, nieuwe setting plz!
En als het waar is; thanks voor de spoilers
Nee, nee, nee.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:18 schreef Drankster het volgende:
Veel nieuwe aanbiedingen in de Store.
Onimusha: Warlords ¤14,99
Borderlands: Game of the Year Edition ¤19,99
Zijn wel interessant.
The Getaway PS3 in Londen en Amsterdamquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:30 schreef ForzaMilan het volgende:
Ik hoop echt dat ze een keer geen Amerika doen met GTA. Zie liever Londen met het styletje van The Getaway.
Same maar toch Onimusha gekocht.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, nee, nee.
Ik moet nog zo veel afmaken dat ik al heb liggen.
Amsterdam veranderen in brandende puinhopenquote:
Ik vind San Andreas in GTA V heel anders dan in GTA SA dus dat zegt ook niet heel veel. Verhaal en personages zijn belangrijker voor de sfeer. Lopen er uberhaupt gangs op straat in GTA V?quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:59 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vermoedelijk fake, maar GTA V is ook weer 6/5 jaar geleden![]()
Na de crap van vorige maand is het weer een graadje erger. Echt de laatste paar maanden is het maar matig.quote:
Of het stijltje van GTA: London 1969quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:30 schreef ForzaMilan het volgende:
Ik hoop echt dat ze een keer geen Amerika doen met GTA. Zie liever Londen met het styletje van The Getaway.
Ziet er fantastisch uit alleen die nieuwe stem van claptrap 😔quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:03 schreef DKUp het volgende:
Borderlands 3 Gameplay Livestream Reveal
https://www.twitch.tv/borderlands
Cringe GENOT
Echt hè. Hopelijk komt Handsome Jack toch nog terug.quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:20 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ziet er fantastisch uit alleen die nieuwe stem van claptrap 😔
Natuurlijk komt hij terug.quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:41 schreef 2dope het volgende:
[..]
Echt hè. Hopelijk komt Handsome Jack toch nog terug.
De originele stem acteur had ruzie gekregen met Randy..quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:20 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ziet er fantastisch uit alleen die nieuwe stem van claptrap 😔
Wat mij betreft zelfs de enigequote:Op woensdag 1 mei 2019 20:01 schreef Vault-Boy het volgende:
Ziet er wel weer super tof uit. Lijkt echt heerlijk om te spelen van wat ik zag. Borderlands blijft toch nog steeds de beste loote shooter hoor wat mij betreft.
Hij leeft wel nog @MMaRsuquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:01 schreef Vault-Boy het volgende:
Ziet er wel weer super tof uit. Lijkt echt heerlijk om te spelen van wat ik zag. Borderlands blijft toch nog steeds de beste loote shooter hoor wat mij betreft.
Wederom een matige maandquote:
Ik wil niet zeggen dat het slecht is, maar ik zie telkens titels die mij totaal niet interesseren.quote:
Ik vraag me af waarom dat zo is. Zeker nadat de prijs van een abbo omhoog is gegaan.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:09 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat het slecht is, maar ik zie telkens titels die mij totaal niet interesseren.
De waarde van games ¤27,-, dat is normaal ook een stuk hoger.
Ik las dat al verwacht werd dat het aanbod karig zou zijn. MS schijnt hetzelfde met de xbox te doen. Mei is matig, zodat Juni of Juli weer goed uit de verf komt. Zal wel een reden hebben.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:15 schreef blessed19 het volgende:
Mwa, ik verheug me wel op die spellen. Tenminste beter dan wat er deze maand is.
Ik had altijd de intentie gehad om overcooked te kopen maar nooit van gekomen. Nu is hij "gratis".quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik las dat al verwacht werd dat het aanbod karig zou zijn. MS schijnt hetzelfde met de xbox te doen. Mei is matig, zodat Juni of Juli weer goed uit de verf komt. Zal wel een reden hebben.
Toen ik overcooked met mn ex ging doen vond ze het mega stressenquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:41 schreef dud0r het volgende:
Overcooked lijkt me wel leuk. Samen met de vrouw prima te spelen. Denk ik.
Hoe lang duurt het trouwens gemiddeld voordat je vr benen hebt, voor degene die ook zo'n ding hebben?
Kwam vast door het gezelschap waarmee ze het deedquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Toen ik overcooked met mn ex ging doen vond ze het mega stressen
superkut ook, moet de één burgers bakken en sla snijden en de ander tomaten snijden, afwassen en de broodjes op de burgers doen... Zit je met z'n haftamme stone-de mongool naast jequote:Op donderdag 2 mei 2019 14:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kwam vast door het gezelschap waarmee ze het deed
Ja dan is het ook niet te doen inderdaad.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
superkut ook, moet de één burgers bakken en sla snijden en de ander tomaten snijden, afwassen en de broodjes op de burgers doen... Zit je met z'n haftamme stone-de mongool naast je
Ik zou ook gek worden
Hij is het zeker waard, in multiplayer. Singleplayer is mij te moeilijkquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:43 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik had altijd de intentie gehad om overcooked te kopen maar nooit van gekomen. Nu is hij "gratis".
Tof
Dat sowieso want ze wist niet wtf ze moest doen dus ik riep enthousiast kom snel snij de tomaten maar ze flipte helemaalquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kwam vast door het gezelschap waarmee ze het deed
Dat is ook helemaal niet handig. Waarom gaat ze burgers flippen als ze tomaten moet snijden?quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat sowieso want ze wist niet wtf ze moest doen dus ik riep enthousiast kom snel snij de tomaten maar ze flipte helemaal
Nee dat sowieso niet g daarom ook uitgemaakt zij was niet helemaal 100 volgens mijquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal niet handig. Waarom gaat ze burgers flippen als ze tomaten moet snijden?
Snap wel dat het je ex is, luisteren deed ze niet.
Bitches be crazyquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee dat sowieso niet g daarom ook uitgemaakt zij was niet helemaal 100 volgens mij( ik ook niet daar niet van haha )
En je vriendin doet de sla en de afwas? Of is ze ook aan het flippen?quote:
Mijn chicky zit op de bank te ruften.quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En je vriendin doet de sla en de afwas? Of is ze ook aan het flippen?
quote:
Kassandraquote:Op donderdag 2 mei 2019 23:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
AC Origins uitgespeeldPrima game met een geweldige setting. Verhaal prima, leuke twist op het echte verhaal. Mooi begin van the Creed.
Gameplay soms wat veel van hetzelfde.
8/10
Odyssey misschien toch een keer spelen.
Was al fan van Aya ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op donderdag 2 mei 2019 23:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Was al fan van Aya ook.Ik vond Bayek wel tof, Aya niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Setting heel bijzonder, het verhaal wel meh.
Kassandra en Alexios zijn een beetje als Ezio.SOONY
Cool, dan gaat Odyssey dus echt terug op de wish-listquote:Op donderdag 2 mei 2019 23:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik vond Bayek wel tof, Aya niet.
Setting heel bijzonder, het verhaal wel meh.
Kassandra en Alexios zijn een beetje als Ezio.
Odyssey lijkt wel veel op Origins, dus ik zal dat spel voorlopig nog niet spelen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 23:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Cool, dan gaat Odyssey dus echt terug op de wish-list
Eerst FFXII. Zaterdag ophalen bij GameMania tegen inlevering KHIII.
Ziet er wel gaaf uit.quote:
De MMaRsu van YouTube vind een game niet leuk door wat bugs en de MMaRsu van FOK! plaatst het op FOK!.quote:
Das echt zo'n Huilie YouTube kindje, geen aandacht waardquote:
Die glitches zijn wel komischquote:
Echt weer een pareltje. Wel wat laat om dit te plaatsen maar ach ja.quote:
Mischien moet die mongool war patches draaienquote:
Ik heb een keer een zwevend hoofd gehad en dat de poort open was en later opeens tevoorschijn kwamquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Mischien moet die mongool war patches draaienecht nergens last vsn
Valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, South Park the Stick of Truth ook maar even platina gehaald.
Tof spel, zonde dat ik eerst opgaf na te zijn vastgelopen.
Enige jammere is dat er zoveel missable collectibles zijn.
Hahahah die soort filmpjes kan ik altijd wel om lachenquote:
En wapens, outfits en vrienden zijn er ook die missable zijn. Maar goed, wat maakt het ook uit.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:49 schreef Drankster het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
Kan me herinneren dat er 2 of 3 CHINPOKEMAAAAON missable zijn.
Ga je nu verder met Fractured But Whole? Deel 2 gaat op de seconde door na deel 1.
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:45 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
De MMaRsu van YouTube vind een game niet leuk door wat bugs en de MMaRsu van FOK! plaatst het op FOK!.
De nieuwste Mortal Kombat is in dit topic door iedereen afgekraakt. Dat gebeurt niet vaak en ik denk ook niet dat veel mensen hem hebben.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:03 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Speelt hier iemand Mortal Kombat? Ik zoek eigenlijk een leuke 1 vs 1 onlinegame, alléén al heel lang geen fighters gespeeld en een fifa moe. Vraag me af of het überhaupt zin heeft om er mee te beginnen vanwege de skillgap... iemand ervaring met online, is dit een goed ranked systeem of...
Ga je de nieuwste Trials nog kopen als 'ie in de aanbieding is? Met de vorige was je best fanatiek.quote:
MK11 is geniaal. Wel jammer dat je lang moet grinden voor dat ene paarse rokje waar je je personage zo graag in wilt hijsen, maar daar zijn alweer patches voor gekomen en bovendien zijn er allerlei exploits te vinden om die grind voor een groot deel door A.I. te laten uitvoeren.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:03 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Speelt hier iemand Mortal Kombat? Ik zoek eigenlijk een leuke 1 vs 1 onlinegame, alléén al heel lang geen fighters gespeeld en een fifa moe. Vraag me af of het überhaupt zin heeft om er mee te beginnen vanwege de skillgap... iemand ervaring met online, is dit een goed ranked systeem of...
Alleen vanwege de grind, verder ziet het er prima uit.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De nieuwste Mortal Kombat is in dit topic door iedereen afgekraakt. Dat gebeurt niet vaak en ik denk ook niet dat veel mensen hem hebben.
Dat komt omdat alleen de zeikerds nu aan het zeiken zijn en de mensen die het leuk vinden die zijn het spel aan het spelen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:49 schreef MMaRsu het volgende:
Voor Single Player fans valt het zwaar hard tegen heb ik begrepen van veel mensen op reddit en andere fora
Zoveel is er niet te beleven
Oh ik bedoelde MK11quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat komt omdat alleen de zeikerds nu aan het zeiken zijn en de mensen die het leuk vinden die zijn het spel aan het spelen.
Ik ben nu wel fucked want er loopt een swarm om mijn bike heen
Oh ja fuck fightersquote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:22 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde MK11
En de nieuwe Trails @:voetbalmanager2 ja misschien wel in de sale idd
Vriend doe niet zo cool mattie okquote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat komt omdat alleen de zeikerds nu aan het zeiken zijn en de mensen die het leuk vinden die zijn het spel aan het spelen.
Ik ben nu wel fucked want er loopt een swarm om mijn bike heen
Het was niet alleen de grind. Ze hadden het zo moeilijk gemaakt met die 4000 health dat het niet te doen was.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:40 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Alleen vanwege de grind, verder ziet het er prima uit.
@:dkup @:dagger87
Daar ben ik nu netquote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:42 schreef DKUp het volgende:
Ik ben nu bij het Diamond Lake-kamp in Days Gone. Wel tof dat je nu veel skills hebt en de vele missies nog kan gebruiken met nog meer upgrades voor de bikes en nieuwe wapens.
Deacon is wel een psychopaat, hij begint altijd te schreeuwen over dieven, ontvoerders, moordenaars en kampleiders. Tijdens het moorden schreeuwt hij er ook op uitquote:
Dan moeten ze met een beter verdien model komen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik ben dat gezeik over microtransacties een beetje zat.
Dat zijn geen micro-transactionsquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:01 schreef MMaRsu het volgende:
Ja dat is waar heel de video over gaat idd
Randy met de uitspraak " Borderlands 3 will have no microtransactions "
Maar Randy beschouwt cosmetische microtransacties niet als microtransacties
Lekker beetje je audience welwillend beliegenMaarja zijn we wel gewend natuurlijk van oude Randy "pathological liar" Pitchford
Tegen wie heb je het?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:23 schreef MMaRsu het volgende:
WHY ARE YOU TRYING TO MAKE ME LOOK BAD WHEN IM TRYING TO SELL MY GAME AND DECEIVE MY AUDIENCE GAME INFORMER
Cosmetische dlc zijn gewoon microtransacties hoor. Ga je hier nou de Randy lopen uithangen?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:58 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dat zijn geen micro-transactionsGewoon cosmetische DLC.
Dat vragen we ons al 447 topics af.quote:
Qua betekenis wel. Maar niet de negatieve microtransactions die invloed hebben op het spelen van een gamequote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Cosmetische dlc zijn gewoon microtransacties hoor. Ga je hier nou de Randy lopen uithangen?
Ik vind het wel een enorm verschil of jouw betaalde content zorgt voor een leuker ogend kostuumpje of direct invloed heeft op de gameplay.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Cosmetische dlc zijn gewoon microtransacties hoor. Ga je hier nou de Randy lopen uithangen?
Dit dus. Microtransacties zodat je met Lara in bikini kan spelen prima. Microtransacties zodat je Lara twee hoofdstukken kan laten spelen die daadwerkelijk toevoegen aan het verhaal, niet oké.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:16 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Qua betekenis wel. Maar niet de negatieve microtransactions die invloed hebben op het spelen van een game
Wie boeit het eigenlijk of je skins kunt kopen met echt geld of niet?
scriptedquote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:38 schreef DKUp het volgende:
Wow![]()
https://www.reddit.com/r/(...)t_by_lightning_bolt/
I NEED YOUR BOOTS, YOUR CLOTHES AND YOUR MOTORCYCLE. Wel gaaf gedaan, zin om die game te spelen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:38 schreef DKUp het volgende:
Wow![]()
https://www.reddit.com/r/(...)t_by_lightning_bolt/
Ik kwam die game van de week tegen op YouTube. Had er ook nog nooit eerder van gehoord.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 13:30 schreef WAvanBuren het volgende:
Pre ordertje geplaatste voor een A Plague Tale, wat ziet dat spel er tof uit! Previews zijn ook allemaal positief. Opvallend hoe weinig je er over hoort.
Dat is wel waar het op neerkwamquote:
Zou dat nou lekker betalen, gameprogrammeur?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat is wel waar het op neerkwam.
Anyway
Hier een artikel over de crunch binnen NRS voor MK11
https://www.usgamer.net/a(...)t&utm_medium=twitter
Ook interessant
Voor 12$ per uur schijnbaar niet..quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:17 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Zou dat nou lekker betalen, gameprogrammeur?
Prototype vond ik wel zo kut.quote:
Ja stel je voor dat mensen gewoon normale werk omstandigheden zouden hebben.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:26 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Dan neem je ontslag en ga je wat anders doen. Die jank artikeltjes dat het bijna slavernij is kan ik nog slechter tegen dan al dat gejank over microtransacties.
Nee dat vind ik niet normaal, natuurlijk niet. Zoals ik zeg; neem ontslag en zoek beter werk. Doe ik toch ook?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat mensen gewoon normale werk omstandigheden zouden hebben.
Jeetje Scrummie, vind jij het dan normaal dat je geforceerd word om zoveel te werken dat je maar iets van 20 uur slaap hebt in 1 week? Dat ze verwachten dat je ook nog in het weekend komt werken en je familie niet meer kan zien?
Dit is niet iets bij 1 studio, dit hoor je overal. Voornamelijk bij grote publishers waar het gewoon barst van het geld.
Ontslag nemen en dan? Op water en brood leven? Een beetje sympathie voor de harde werkers die de games maken waar we van houden is niks mis mee hoor.
Kloptquote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:40 schreef KennyPowers het volgende:
Je moet het ook niet vergelijken met Nederland.
Werken in Amerika is in de meeste gevallen sowieso slechter dan hier.
Echt hoe kortzichtig kan je zijnquote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Maar nee, omdat men games maakt moeten er 1001 klaag artikelen komen, moet iedereen medelijden hebben. Flikker toch op, kom maar voor jezelf op, zoals iedereen het in het echte leven moet doen.
Dan moeten ze die eens op gaan zetten. Die hebben ze voor andere industrieën daar ook.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:19 schreef MMaRsu het volgende:
Hier heb je ook vakbonden.. Die zijn er niet in de gaming industry
Neeeee dan worden mijn games duurquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan moeten ze die eens op gaan zetten. Die hebben ze voor andere industrieën daar ook.
Juist het tegenovergestelde. Het is ongelofelijk kortzichtig om het maar zielig te vinden voor al die zielige programmeurs terwijl de oplossing domweg bij hun zelf ligt.quote:
Omdat je de vrijheid hebt ontslag te nemen, en als er iets niet wettelijks gedaan word heb je het recht het bedrijf aan te klagen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:56 schreef MMaRsu het volgende:
Hoezo ligt de oplossing bij henzelf als de "crunch" iets is wat door mensen hogerop wordt geforceerd anders ben je gewoon je baan kwijt?
Bron dat dit zo is. Wacht, laat ik het je het zoeken besparen: het is de grootste flauwekul die hier vandaag gepost is.quote:En als dat bij elk grote developer zo is?
Uh, niets? Als er werknemers problemen hebben met hun werkgever is het aan hun om er iets aan te doen. Ik maak mij wel druk om mijn eigen werkgever, daar heb ik het al druk genoeg mee.quote:Wat wil je dan dat ze eraan doen, die ontwikkelaars?
Ja hoor. Dat kan iedereen.quote:Kan jij zo ontslag nemen als je een familie hebt die je moet ondersteunen?
Dat is een heel andere discussie en totaal niet relevant aangezien dat in nouja, elk werkgebied naar voren toe komt, dat is niet exclusief aan de gaming industrie. Echter, ik zie je nooit posten over de werkomstandigheden bij webdeveloper X uit New York.quote:Als ik zie hoeveel ze betaald krijgen terwijl de suits zoals Bobby kotick miljoenen verdienen, dan kan ik toch niet anders denken dan dat het probleem niet bij hen ligt.
Nee, dat artikel ben ik niet vergeten, toen dacht ik er exact zo over als nu.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:09 schreef MMaRsu het volgende:
Ben je dat artikel vergeten over "de vrouwen van Rockstar developers" die hun mannen wekenlang niet zagen zo goed als.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:23 schreef MMaRsu het volgende:
WHY ARE YOU TRYING TO MAKE ME LOOK BAD WHEN IM TRYING TO SELL MY GAME AND DECEIVE MY AUDIENCE GAME INFORMER
Fantastische spellen, maar daar heb ik met mijn huidige leeftijd echt geen tijd meer voorquote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, zie ik dat Baldurs Gate, Icewind Dale en Planescape Torment naar de PS4 gaan komen?![]()
![]()
Als je Persona 5 kan uitspelen heb je ook wel tijd voor Baldurs Gate 2quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Fantastische spellen, maar daar heb ik met mijn huidige leeftijd echt geen tijd meer voor
Daar zit tekstueel wel een hééél groot verschil inquote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als je Persona 5 kan uitspelen heb je ook wel tijd voor Baldurs Gate 2
Ik snap het, maar toch he?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Fantastische spellen, maar daar heb ik met mijn huidige leeftijd echt geen tijd meer voor
Ik had ook eindelijk weer eens tijd voor KH3.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:51 schreef KennyPowers het volgende:
[ afbeelding ]
Productief dagje weer.
Ook wel even genoeg PS4 voor een tijdje.
Told ya.quote:Op maandag 6 mei 2019 07:40 schreef Kaizen_ het volgende:
God Of War heb ik eindelijk bijna uitgespeeld - Alleen de Valkyrie Queen nog en eventueel wat grinden @ Niflheim. Ik ga hem alvast te koop zetten, want die queen is me wel erg bruut op Give Me A Challenge.
noobquote:
Ik had niet eens door dat je weg wasquote:Op maandag 6 mei 2019 08:57 schreef Jimbo het volgende:
Zo nikkertjes, ik ben weer terug uit china
Hebben jullie me al gemist(inb4 de standaard'nee antwoorden
)
Vrouwen in chinaquote:Op maandag 6 mei 2019 09:25 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ik had niet eens door dat je weg wasHoe was het in China dan? Nog lekkere wijven?
Inderdaad - Hoewel ik me goed heb vermaakt met de 'normale' Valkyries. Veel in 1x verslagen, wat natuurlijk de welverdiende dopamine-boost gaf. Maar de Queen is wel erg heftig..quote:
De Tweet bekijken van @davideddings: https://twitter.com/davideddings/status/1123970727395373057?s=09quote:No. For the first time, I insisted on getting paid for my performance and all of a sudden they couldn't afford me. Now I'm not telling them how to run their business but maybe next time they should put the $12M payment from 2K in the Gearbox bank account instead. Just sayin'...
Nee?quote:Op maandag 6 mei 2019 09:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Kan er geen centraal "Zeik hier op ontwikkelaars/publishers" topic komen?
Dit vraagt natuurlijk om een foto impressie van de China reisquote:Op maandag 6 mei 2019 09:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vrouwen in china
Hoe lelijk ze ook zijn, ze kleden zich nog vrouwelijk itt die lelijke nederlandse wijven die denken dat een spijkerrok en legging (e.d.) er goed uit zien
Als hij er nog nooit betaald voor heeft gekregen, is dat misschien zijn eigen probleemquote:Op maandag 6 mei 2019 09:51 schreef MMaRsu het volgende:
Gearbox wilde claptrap niet betalen
[..]
De Tweet bekijken van @:davideddings: https://twitter.com/davideddings/status/1123970727395373057?s=09
Zelfs op het aller makkelijkst krijg ik dat mens niet neerquote:Op maandag 6 mei 2019 09:39 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Inderdaad - Hoewel ik me goed heb vermaakt met de 'normale' Valkyries. Veel in 1x verslagen, wat natuurlijk de welverdiende dopamine-boost gaf. Maar de Queen is wel erg heftig..
Verder heb ik ook weinig zin om continu te grinden in het mist-wereldje, dan laat ik hem liever liggen en begin ik aan een ander spel.
Edit:
Hmm, als ik het dan toch opgeef met de Queen, dan kan ik haar beter eerst verslaan op de normale moeilijkheidsgraad. Zou zonde zijn om haar helemaal links te laten liggen.
Als ik het zo lees deed ie t toen als een vrienden dienst.. nu is die niet meer zo buddy buddy en wilde die er nu cash voor..quote:Op maandag 6 mei 2019 11:39 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Als hij er nog nooit betaald voor heeft gekregen, is dat misschien zijn eigen probleemDat had hij na Borderlands 1 ook wel kunnen eisen.
Na drie seconde gameplay was ik al gewend. Zo'n groot verschil zit er ook weer niet in zijn nieuwe stem, al zullen sommigen natuurlijk blijven klagen erover.quote:Op maandag 6 mei 2019 11:59 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Claptrap zelf komt toch wel terug? Alleen met andere stem, wat wel even wennen zal zijn natuurlijk.
Oké, hij rook dus gewoon geld. Verder ook persoonlijk conflict. Dat valt Gearbox niet te verwijtenquote:Op maandag 6 mei 2019 11:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als ik het zo lees deed ie t toen als een vrienden dienst.. nu is die niet meer zo buddy buddy en wilde die er nu cash voor..
Achja ik vind het meer jammer dat claptrap niet terugkomt, kon altijd wel lachen om die stomme robot
quote:Op maandag 6 mei 2019 12:00 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Na drie seconde gameplay was ik al gewend. Zo'n groot verschil zit er ook weer niet in zijn nieuwe stem, al zullen sommigen natuurlijk blijven klagen erover.
Persoonlijk hoop ik dat zijn rol minimaal blijft, net als in deel 2. Irritant ding.
Je hebt wel een harde pener voor Gearbox of niet? Aliens colonial Marines alweer vergeten?quote:Op maandag 6 mei 2019 12:04 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Oké, hij rook dus gewoon geld. Verder ook persoonlijk conflict. Dat valt Gearbox niet te verwijten
Verder komt Claptrap gewoon terug, dus lekker belangrijk
NEW MISSIONS ARE AVAILABLE AT THE FYRESTONE BOUNTY BOARD!quote:Op maandag 6 mei 2019 12:23 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]Claptrap is leven, claptrap is liefde.
STAIRS??? NOOOOOOooooo!!!!quote:Op maandag 6 mei 2019 12:29 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
NEW MISSIONS ARE AVAILABLE AT THE FYRESTONE BOUNTY BOARD!
Nee, gewoon nee
Fans teleurstellen met een andere stem vanwege een persoonlijk conflict? Dat is toch supertriest? Beter betalen ze hem gewoon zoals het hoort.. Of hij moet een belachelijk salaris hebben gevraagd.\quote:Op maandag 6 mei 2019 12:04 schreef lord_bono het volgende:
Verder ook persoonlijk conflict. Dat valt Gearbox niet te verwijten
Geweldig.quote:Op maandag 6 mei 2019 12:34 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
STAIRS??? NOOOOOOooooo!!!!
Claptrap's verjaardagfeest
Zo irritant inderdaad.quote:Op maandag 6 mei 2019 10:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Niet overal aan. Wel aan je ‘ik quote lekker niet want ik ben rebels’ manier van posten.
Hij heeft zijn momenten, maar een grote rol mag hij nooit meer hebbenquote:Op maandag 6 mei 2019 12:34 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
STAIRS??? NOOOOOOooooo!!!!
Claptrap's verjaardagfeest
Claptrap was op mijn oude afdeling de officiële mascotte. In ieder document of presentatie zat ergens in het geheim een claptrap verwerkt. Er stond een grote claptrap op het kantoor en bij mijn afscheid kreeg ik ook een klein claptrapjequote:Op maandag 6 mei 2019 13:14 schreef 2dope het volgende:
Op m'n werk maken we nog wel eens Cl4ptr4p-grapjes bij het openen van de serverruimte (middels een RFID-tag): "Aaaaand.... Opeeeennnn!"
Een nieuwe Assasin’s Creed, nieuwe gelekte info ruimt van tevoren. What’s newquote:Assassin’s Creed (2020) Kingdom/Ragnarok 4Chan “Leak”
-Assassin’s Creed (codenamed) Kingdom planned to come cross gen 2020
-Actual name is Assassin’s Creed Ragnarok
-Main character is ally of Ragnar Lodbrok and aids in the formation of Great Heathen Army
- Map is split into several kingdoms encompassing all of Great Britain, Denmark, Sweden, Norway, and Finland
- Kingdoms are split into regions that can hold settlements.
-Settlements have some customization and in game economy systems
- Large scale “conquest” battles return, and can be used to weaken enemy hold on regions and parts of the story
- Player does become an assassin and use hidden blade
- First Civ lore is a bit less than Odyssey, finding a vault and Mjolnir
- Game is developed primarily by Montreal
- Creative Director is Ashraf, Darby McDevvit is the Narrative Director
- Sofia is assisting but is planning on creating a DLC set in Iceland and using Yggdrasil to move across the 9 realms
- Co-op is returning, and can be used in most side quests and world exploration
- RPG mechanics, eagle, and ship combat is all returning
- Ship combat is toned down to focus more on exploration
- Game is more focused on exploration, removing question marks on the map, and making players want to explore locations for better loot (like Breath of the Wild)
- Larger emphasis on build and armor usage.
- Player has ability to change outfits on the fly, which can speed up or slow down notoriety build up in different kingdoms and stop Sheriffs coming after you
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |