Ik ben naar Jens Voigt aan het luisteren.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:46 schreef showtimer het volgende:
[..]
Bellegem heeft toch wel rare tactische kronkels, liever Selig terug met Kristoff dan geen Selig mee.
Nee niet echt eigenlijk. Ga wel zappen straks als we wat dichter bij de finish komen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:47 schreef showtimer het volgende:
[..]Is dat wat? Ik gun je verlengingen en pingels.
150% achter iemand staan die hier vorig jaar een DNF scoorde en een paar dagen geleden nog op z'n muil lag.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik sta pronotechnisch zeven punten achter hem en honderdvijftig procent.
Ik wist inderdaad niet dat hij onlangs asfalt heeft gekust en resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
150% achter iemand staan die hier vorig jaar een DNF scoorde en een paar dagen geleden nog op z'n muil lag.
Zalig zijn de onwetenden dus dan zal hij vast wel winnen ja.
Oh het is ook op ARD, zeg dat dan.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben naar Jens Voigt aan het luisteren.
Zijn co-commentator is heel enthousiast.
Ja hallo, jij bent hier het internet.quote:
Ziggy kan de tering krijgen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ziggy is er ook bij. Geen idee wie daar zit
De kans is nog groter dat er een tonijn in een bloemetjesjurk voorbij komt vliegen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik hoop dat Phil er nog bij zit. Ik sta voor 100% achter hem
Nana Asare is aanvoerderquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Arjen Swinkels speelt bij Mechelen.(en Lucas Bijker)
Dat was echt geen 121.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zelfs Greipel is nog mee.
Dit wordt een drama.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |