Wel netjes van hem, die Groves is echt in bloedvorm en Stewart is ook best rap.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Leuk, beelden van de U23-koers tussendoor.
Er wint weer eens een vervelende Deen.
Keine Ahnung.quote:
Richtigquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Keine Ahnung.
Misschien zijn ze nog niet eens binnen?
Oh god, er komt een nieuwe Teutenberg aan.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:58 schreef showtimer het volgende:
[..]
Richtig
https://eschborn-frankfur(...)aderboard_frankfurt#
Juichen voor Tim Tomquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh god, er komt een nieuwe Teutenberg aan.
Tim Torn*quote:
Zo te zien professioneel video-editor en maker.quote:
Lin is zelf ook Columbiafan.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tim Torn*
En hij heeft ook nog een zus, Lea Lin. Columbiafan heeft ongetwijfeld al een poster boven z'n bed hangen.
Die heeft hij al uitgeleendquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tim Torn*
En hij heeft ook nog een zus, Lea Lin. Columbiafan heeft ongetwijfeld al een poster boven z'n bed hangen.
?quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:35 schreef showtimer het volgende:
Gespierde spijker Kristoff heeft een probleem
Nou liever nietquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Akkerfrans mag dadelijk op de Mammolshainer Berg wel even lossen als een baksteen.
Ik zit voor de Croky Cup (lol), dacht dat hij misschien gevallen was. Daar zou ik 150% van balen.quote:
Hoeveel procent sta jij achter hem? Ik toch al snel een procent of nul.quote:
Bellegem heeft toch wel rare tactische kronkels, liever Selig terug met Kristoff dan geen Selig mee.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Akkerfrans mag dadelijk op de Mammolshainer Berg wel even lossen als een baksteen.
Ik sta pronotechnisch zeven punten achter hem en honderdvijftig procent.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoeveel procent sta jij achter hem? Ik toch al snel een procent of nul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |