Wat?quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De aardappelen worden duur betaald tegenwoordig.
Nam ze jou maar eens serieus hmquote:Op vrijdag 26 april 2019 15:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En dan de drank ook nog..
Je moet mij niet zo serieus nemen
Nooit te beroerd mensen van advies te voorzien die zichzelf willen verbeteren.quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Goed gedaan Onlo. Je bent een lieverd.
Deed ik ook niet. maar was wel een serieuze vraagquote:Op vrijdag 26 april 2019 15:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En dan de drank ook nog..
Je moet mij niet zo serieus nemen
Eetrecords verbeteren zekerquote:Op vrijdag 26 april 2019 15:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nooit te beroerd mensen van advies te voorzien die zichzelf willen verbeteren.
Alles komt goedquote:Op vrijdag 26 april 2019 15:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Deed ik ook niet. maar was wel een serieuze vraag
Helemaal niksquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hallo I, heb ik nog iets gemist hier vandaag?
Niet echt neequote:Op vrijdag 26 april 2019 17:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hallo I, heb ik nog iets gemist hier vandaag?
Ben trots op jullie dat het niet ontspoord is tijdens mijn afwezigheidquote:
Sorry was even geinenquote:
Het is pas bijna 6 uur. Waar ga je helemaal heen?quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:37 schreef Faux. het volgende:
Ondertussen zijn we onderweg naar
K O N I N G S N A C H T
O
N
I
N
G
S
N
A
C
H
T
Drankje doen in uuu om beetje in stemming te komen. En daarna uit in waar ik vandaan kom. Hopelijk de hele nacht door want moet volgende ochtend vliegenquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is pas bijna 6 uur. Waar ga je helemaal heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |