quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
daar heb ik ook last van volgens mij
quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:05 schreef TaMieke het volgende:
Ga met mij op stap. Ik doe niets anders dan eten
Drink een halve liter olijfolie op een dag. Eet een pak boter. Als het puur om de kcal gaat zit je er zo aan. Eet een zak nootjes als het nog enigszins gezond moet.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:03 schreef I. het volgende:
Ben aan het kijken hoe ik 3k kcal per dag binnen kan krijgen. Eet blijkbaar te weinig lol
Ging het maar alleen daar om.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Drink een halve liter olijfolie op een dag. Eet een pak boter. Als het puur om de kcal gaat zit je er zo aan. Eet een zak nootjes als het nog enigszins gezond moet.
Wil je bulken dan? Dan zou je het aan @onlogisch kunnen vragen. Die weet dat vast wel. Anders @wadslak ook wel.quote:
Nee joh, ik wil gewoon voldoende eten om spiermassa te bouwen. Eet gewoon al jaren te weinig, en train nu sinds een poosje, dus merk dat te weinig eten er wel inhakt.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wil je bulken dan? Dan zou je het aan @:onlogisch kunnen vragen. Die weet dat vast wel. Anders @:wadslak ook wel.
3 kapsalonsquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wil je bulken dan? Dan zou je het aan @:onlogisch kunnen vragen. Die weet dat vast wel. Anders @:wadslak ook wel.
3k is wel redelijk als je lean eet.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:03 schreef I. het volgende:
Ben aan het kijken hoe ik 3k kcal per dag binnen kan krijgen. Eet blijkbaar te weinig lol
206cm, 108kgquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
3k is wel redelijk als je lean eet.
Wat is je lengte/gewicht?
Ik ben niet magerquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
En dan zeg je laatst dat je dik bent!
Dat kan hequote:Op vrijdag 26 april 2019 14:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
science park amsterdam? nog nooit geweest...
Klopt ook wel, ik was eerst mager, 4 jaar geleden woog ik 82kg, dus ben nu flink wat aangekomen, maar het wordt nu wel tijd voor spiermassa ipv vetjes.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ach onzin! volgens mij zou het er gek uitzien als je dunner zou zijn
Shakes! Eieren. Andere gezonde troep.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:19 schreef I. het volgende:
[..]
Klopt ook wel, ik was eerst mager, 4 jaar geleden woog ik 82kg, dus ben nu flink wat aangekomen, maar het wordt nu wel tijd voor spiermassa ipv vetjes.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Shakes! Eieren. Andere gezonde troep.
Weet ik veel. Doe ik allemaal niet aan
Ken ik niet. Is het toch ook?quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Over Chet Faker. En hoezo vind je dat een eer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |