Wat?quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De aardappelen worden duur betaald tegenwoordig.
Nam ze jou maar eens serieus hmquote:Op vrijdag 26 april 2019 15:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En dan de drank ook nog..
Je moet mij niet zo serieus nemen
Nooit te beroerd mensen van advies te voorzien die zichzelf willen verbeteren.quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Goed gedaan Onlo. Je bent een lieverd.
Deed ik ook niet. maar was wel een serieuze vraagquote:Op vrijdag 26 april 2019 15:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En dan de drank ook nog..
Je moet mij niet zo serieus nemen
Eetrecords verbeteren zekerquote:Op vrijdag 26 april 2019 15:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nooit te beroerd mensen van advies te voorzien die zichzelf willen verbeteren.
Alles komt goedquote:Op vrijdag 26 april 2019 15:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Deed ik ook niet. maar was wel een serieuze vraag
Helemaal niksquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hallo I, heb ik nog iets gemist hier vandaag?
Niet echt neequote:Op vrijdag 26 april 2019 17:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hallo I, heb ik nog iets gemist hier vandaag?
Ben trots op jullie dat het niet ontspoord is tijdens mijn afwezigheidquote:
Sorry was even geinenquote:
Het is pas bijna 6 uur. Waar ga je helemaal heen?quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:37 schreef Faux. het volgende:
Ondertussen zijn we onderweg naar
K O N I N G S N A C H T
O
N
I
N
G
S
N
A
C
H
T
Drankje doen in uuu om beetje in stemming te komen. En daarna uit in waar ik vandaan kom. Hopelijk de hele nacht door want moet volgende ochtend vliegenquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is pas bijna 6 uur. Waar ga je helemaal heen?
Dan kun je maar beter goed nacht doortrekken. Al weet ik ook dat het GEEN tip is om met kater te vliegen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:43 schreef Faux. het volgende:
[..]
Drankje doen in uuu om beetje in stemming te komen. En daarna uit in waar ik vandaan kom. Hopelijk de hele nacht door want moet volgende ochtend vliegen
Preciesquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan kun je maar beter goed nacht doortrekken. Al weet ik ook dat het GEEN tip is om met kater te vliegen.
Rennend het vliegtuig uit om te kotsen genot
Succesquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:45 schreef Faux. het volgende:
[..]
Precies
Dus wish me luck.
En we vliegen naar het VK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrindelijke vrindquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Succes
Oeeh leuk! Voor hoe lang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beste verenigingquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:48 schreef FlippingCoin het volgende:
Utrechtse underground uier community
Een stadse boerenvereniging
quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Succes
Oeeh leuk! Voor hoe lang?Tot dinsdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus het hele koningsdaggebeuren mis ik dit jaar
daar zeg ik dan vijf maanden terug ja op en dan vervolgens baal je als een stekker de dag van te voren. Maar goed
030 jongehquote:Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
Klinkt als een gezellige clubquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:48 schreef FlippingCoin het volgende:
Utrechtse underground uier community
Een stadse boerenvereniging
Nou...quote:
Die ene enge stad met die hoge torenquote:
Mja.quote:
Betalen in worsten moet jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |