Hallo zusje, wel niet het bier van je grote broer opdrinken he, anders moet ik aan jouw bierquote:
En was dat wat?quote:Op vrijdag 26 april 2019 02:09 schreef I. het volgende:
Heb wel eens biertjes geproefd van een bierbrouwer die kleinere batches maakte, bedrijf waar ik werkte wou een eigen biertje op de markt brengen, dus mochten we meedenken over de smaak.
Hebben we zelfs bier met peper gedronken
Klinkt wel prima.quote:Op vrijdag 26 april 2019 02:09 schreef speciaalaangemeldvoorbier het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel, zijn nogal fijngevoelige brouwerijen die je met respect en tederheid moet behandelen
Wat is het nou? Wel of niet?quote:Op vrijdag 26 april 2019 02:11 schreef speciaalaangemeldvoorbier het volgende:
[..]
Hallo zusje, wel niet het bier van je grote broer opdrinken he, anders moet ik aan jouw bier
lijkt mij een goede smaakversterker op een licht fruitig biertje met een scherpe afdronkquote:Op vrijdag 26 april 2019 02:09 schreef I. het volgende:
Heb wel eens biertjes geproefd van een bierbrouwer die kleinere batches maakte, bedrijf waar ik werkte wou een eigen biertje op de markt brengen, dus mochten we meedenken over de smaak.
Hebben we zelfs bier met peper gedronken
Ze gooien het spul er echt doorheen, maar filteren het er daarna dus uit.quote:Op vrijdag 26 april 2019 02:10 schreef speciaalaangemeldvoorbier het volgende:
okee gaaf om te horen, ik was er van uitgegaan dat het vooral met extracten gemaakt word
Makkelijk wel. Nooit twijfelen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 02:13 schreef speciaalaangemeldvoorbier het volgende:
[..]
Allebei, ik ben met twee
Waar tussen?quote:Op vrijdag 26 april 2019 02:14 schreef speciaalaangemeldvoorbier het volgende:
[..]
Ik twijfel nog ...
Zekerquote:
Traditionele beroepen moet je koesterenquote:Op vrijdag 26 april 2019 02:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klinkt wel prima.Vind dat wel tof tegenwoordig die brouwerijen
Alsof ze in het oosten geen zee in de buurt hebben, wel 2. Oh, ja nederlandquote:Op vrijdag 26 april 2019 01:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een van de redenen dat ik altijd in het westen van het land wil blijven wonen. Dichtbij zee
Echt een fijne combi.quote:Op vrijdag 26 april 2019 02:17 schreef speciaalaangemeldvoorbier het volgende:
ik kan je smaak waardering hierin wel plaatsen, ben meerdere keren in Mexcio geweest en
de bieren die de plaatselijek gringo,s je weten te maken met een combinatie van verse pepers
erbij is hemels
Pfff. Opschepper.quote:Op vrijdag 26 april 2019 02:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Alsof ze in het oosten geen zee in de buurt hebben, wel 2. Oh, ja nederland
pfff zee, ik heb een badkuip vol met bier..quote:Op vrijdag 26 april 2019 02:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Alsof ze in het oosten geen zee in de buurt hebben, wel 2. Oh, ja nederland
Een als je badkuip leeg is, weet je dat het tijd is om te gaan slapenquote:Op vrijdag 26 april 2019 02:20 schreef speciaalaangemeldvoorbier het volgende:
[..]
pfff zee, ik heb een badkuip vol met bier..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |