Doe maar niet neequote:Op vrijdag 26 april 2019 01:51 schreef speciaalaangemeldvoorbier het volgende:
[..]
jammer , heb ook trek hier maar de frikandellen zijn nog bevroren,
in zatte toestand met heet vet gaan rommelen lijkt me niet heel verstandig
de frikandellen zo bevroren atten ook niet
Iedereen is overal welkom.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:52 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat elke idioot mee mag doen in de nachtbagger is al fijn
Dat kan niet lekker zijnquote:Op vrijdag 26 april 2019 01:49 schreef speciaalaangemeldvoorbier het volgende:
frikandellen bakken met de magnetron...
Dan toch maar slapen gaanquote:
quote:
We zijn hier ook heel lief.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:55 schreef speciaalaangemeldvoorbier het volgende:
[..]![]()
dit geeft me nu een hartverwarmend gevoel, de ouwe hippie in me
Vooral dat het een mix isquote:Op vrijdag 26 april 2019 01:52 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat elke idioot mee mag doen in de nachtbagger is al fijn
Liefquote:Op vrijdag 26 april 2019 01:55 schreef speciaalaangemeldvoorbier het volgende:
[..]![]()
dit geeft me nu een hartverwarmend gevoel, de ouwe hippie in me
Weet je wat ook leeg liep?quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:56 schreef I. het volgende:
[..]
Misschien wel verstandig. Loopt wel heel erg leeg hier nu
Bedankt!quote:Op vrijdag 26 april 2019 02:03 schreef speciaalaangemeldvoorbier het volgende:
Voor de echte liefhebber![]()
[ afbeelding ]
Klinkt niet slecht.quote:Op vrijdag 26 april 2019 02:03 schreef speciaalaangemeldvoorbier het volgende:
Voor de echte liefhebber![]()
[ afbeelding ]
Wordt het op speciale manier gebrouwen?quote:Op vrijdag 26 april 2019 02:05 schreef speciaalaangemeldvoorbier het volgende:
en dan concureren op smaak![]()
Die citrus etc. gooien ze er gewoon bij het brouwen doorheen. Wordt er achteraf weer fijntjes uitgefilterd. Denk niet dat het zo snel bitter gaat wordenquote:Op vrijdag 26 april 2019 02:04 schreef speciaalaangemeldvoorbier het volgende:
zit me wel aan het denken hoe ze dat per krat produceren, zou dat niet bitter-zout smaken
Ja volgens mij wel, zijn nogal fijngevoelige brouwerijen die je met respect en tederheid moet behandelenquote:Op vrijdag 26 april 2019 02:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wordt het op speciale manier gebrouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |