Lig al in bedquote:
Nee joh ik zou nooit iets beslissen zonder dat ik gevraagd heb wat men er van vindt. Ik hoop dat dit gesprek je iets gekalmeerd heeft.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:09 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja dat kreeg in de loop van de avond wel door, nou snap ik de bedoeling. Ik dacht dat er gelijk al iets besloten was en dat het nu zo en zo moest.![]()
Pics?!quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lig al in bed
[..]
Nee joh ik zou nooit iets beslissen zonder dat ik gevraagd heb wat men er van vindt. Ik hoop dat dit gesprek je iets gekalmeerd heeft.
❤❤
Ojaquote:Op vrijdag 26 april 2019 01:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik krijg nog een foto van je kat
[..]
Nu wil ik ook een foto van je kat.quote:
Snap ikquote:Op vrijdag 26 april 2019 01:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een van de redenen dat ik altijd in het westen van het land wil blijven wonen. Dichtbij zee
Tot de dijken doorbreken..quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een van de redenen dat ik altijd in het westen van het land wil blijven wonen. Dichtbij zee
Snap ik.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb echt hoge verwachtingen hoor
We zullen zien.quote:
Ik gok tegen die tijd dat meeste mensen al weg zullen zijn 😛 mag aannemen dat het niet zo onverwachts isquote:
Meeste maatregelen zijn ze toch al mee bezig.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik gok tegen die tijd dat meeste mensen al weg zullen zijn 😛 mag aannemen dat het niet zo onverwachts is
Dat bedoel ik en als de dreiging daar daadwerkelijk is mag ik hopen dat er een plan opgesteld is.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Meeste maatregelen zijn ze toch al mee bezig.
Ja, dan pikken we Limburg in.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik en als de dreiging daar daadwerkelijk is mag ik hopen dat er een plan opgesteld is.
Ja ik dacht dat nachtbagger al niet meer kon en de vertrutting ook op FOK! compleet was. Daar werd ik wel even kriegelig vanquote:Op vrijdag 26 april 2019 01:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lig al in bed
[..]
Nee joh ik zou nooit iets beslissen zonder dat ik gevraagd heb wat men er van vindt. Ik hoop dat dit gesprek je iets gekalmeerd heeft.
❤❤
Ja mijn voorstel om het eens per jaar op 10 mei om 19.40 te doen viel niet in goede aardequote:Op vrijdag 26 april 2019 01:29 schreef I. het volgende:
Gaat dat kutalarm weer precies op de eerste maandag van de maand om 12:00 af, is het dit keer wel serieus
Een plan is er altijd wel. Maar gaat het ook werken?quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik en als de dreiging daar daadwerkelijk is mag ik hopen dat er een plan opgesteld is.
Alle Limburgers mogen dam opzouten (op Vk na)quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, dan pikken we Limburg in.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:29 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat nachtbagger al niet meer kon en de vertrutting ook op FOK! compleet was. Daar werd ik wel even kriegelig van
KWARKGODquote:Op vrijdag 26 april 2019 01:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alle Limburgers mogen dam opzouten (op Vk na)
[..]snap ik, maar ik hoop dat je dat nu anders ziet.
Ik zie daar wel een probleempje jaquote:Op vrijdag 26 april 2019 01:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja mijn voorstel om het eens per jaar op 10 mei om 19.40 te doen viel niet in goede aarde
Dan is het niet de Duitsers maar meer het water dat komt.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:29 schreef I. het volgende:
Gaat dat kutalarm weer precies op de eerste maandag van de maand om 12:00 af, is het dit keer wel serieus
Daar komen we maar op 1 manier achter.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Een plan is er altijd wel. Maar gaat het ook werken?
quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan is het niet de Duitsers maar meer het water dat komt.
Is iedereen toch nat als er iietskomt
2020 toch?quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar dat alarm testen stopt binnenkort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |