als we het bier moeten delen, dan niet, dan zijn het in eerste instantie 117,5 reactiequote:Op vrijdag 26 april 2019 00:54 schreef racerdkb het volgende:
[..]
zijn er dan ook 470 ofwel 940 reacties of dat niet?
Zij zelf bijv.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:55 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
En een stripper aan een paal.
Pffquote:
Jij?quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:55 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
En een stripper aan een paal.
Zonder wrijving geen glansquote:Op vrijdag 26 april 2019 00:56 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Verder kan je een keutel polijsten tot hij blinkt, het blijft stront. Dit blijft dus gewoon nachtbagger.
Oké oké dan ga ik met je mee goed?quote:
Nou ja zeg :squote:Op vrijdag 26 april 2019 00:56 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Verder kan je een keutel polijsten tot hij blinkt, het blijft stront. Dit blijft dus gewoon nachtbagger.
Kijk dit begint weer goed..quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oké oké dan ga ik met je mee goed?
[..]
Nou ja zeg :s
Ghehequote:Op vrijdag 26 april 2019 00:58 schreef speciaalaangemeldvoorbier het volgende:
zou het polijsten niet met een elektrische polijstmachine doen,
dat gaat zo in de rondte spetteren
Meer vezels eten, minder bitterballen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:58 schreef speciaalaangemeldvoorbier het volgende:
zou het polijsten niet met een elektrische polijstmachine doen,
dat gaat zo in de rondte spetteren
Ik draag sowieso alleen al een kamerjas want net gedoucht.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kijk dit begint weer goed..
Pics!?quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik draag sowieso alleen al een kamerjas want net gedoucht.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ordinair zeg.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bierdouche?quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oke ik dacht er weer van alles moest veranderen om t veranderen, gelukkig blijft er ook wel iets hetzelfde dan. xxxxquote:Op vrijdag 26 april 2019 00:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee joh nog vaak zat dat het Nachtbagger wordt genoemd
Misschien moeten we dan nachtclub van makenmaar dan verwacht ik wel wat muziekjes hoor
xoxo Flipsie
Rustig maar, jeetjequote:Op vrijdag 26 april 2019 01:03 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Oke ik dacht er weer van alles moest veranderen om t veranderen, gelukkig blijft er ook wel iets hetzelfde dan. xxxx
quote:
Nu voor de herkansingquote:Op vrijdag 26 april 2019 01:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo begon het dus ook in februari.
Dit is waarom jij mijn tetten niet in je DM ontvangtquote:
Dat is wel heel goed voor het haarquote:
Ik ben niet zo dol op verandering maar NB is ook vaak best dood. Dus wilde weten of andere naam zou helpen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:03 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Oke ik dacht er weer van alles moest veranderen om t veranderen, gelukkig blijft er ook wel iets hetzelfde dan. xxxx
Ja dat kreeg in de loop van de avond wel door, nou snap ik de bedoeling. Ik dacht dat er gelijk al iets besloten was en dat het nu zo en zo moest.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben niet zo dol op verandering maar NB is ook vaak best dood. Dus wilde weten of andere naam zou helpen.
😘😘😘😘
En de zee ookquote:Op vrijdag 26 april 2019 01:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooi die zee zo, rustgevend
Wat houdt je tegen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |