Zo diep zeg!quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:47 schreef speciaalaangemeldvoorbier het volgende:
[..]
Zoals mijn wijlen uil na onderzoek ooit de woorden uitsprak over mijn geestelijke toestand:
We weten nu van alles waarvan hij geen idee had.
Een soort permanent welles-nietes. ‘Het zijn nogal gescheiden werelden ja.
Wat flik je ons nou?quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Geen tijd haags, ben slapen.
Fijne avond en nachtbagger allen
maar nu de belangrijkst mogelijke levensvraag, kan ze ook bier halen?quote:
Ik ga wel minder werken binnenkort. 1 of 2 dagen per weekquote:Op vrijdag 26 april 2019 00:47 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Als je nou wat harder gewerkt had al die jaren was je net zo verrot als mij en kon je lekker afgekeurd thuis zitten.
Matig.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:50 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben met meerdere dingen bezet en heb geen laptop nu, vergeef me. Goede tetten is mijn bijdrage hier voor nu...
het halfvolle glas heeft een zeer diepe bodem,quote:
Aha.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:51 schreef speciaalaangemeldvoorbier het volgende:
[..]
het halfvolle glas heeft een zeer diepe bodem,
de dimensie waarin het geheven wordt is verheven boven alle werelden
aan deze zijde zijn het 840 views, en 1680 als het bierdubbel gezien wordquote:Op vrijdag 26 april 2019 00:52 schreef racerdkb het volgende:
wel lekker dit topic, 235 reacties 420 views.
goede verhouding.
zijn er dan ook 470 ofwel 940 reacties of dat niet?quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:53 schreef speciaalaangemeldvoorbier het volgende:
[..]
aan deze zijde zijn het 840 views, en 1680 als het bierdubbel gezien word
Nee joh nog vaak zat dat het Nachtbagger wordt genoemdquote:Op vrijdag 26 april 2019 00:41 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou dat de naam past bij wat het is. Ik wist ook niet dat nachtbagger uit de gratie was, dat doen we dus niet meer? Van de week heb ik er nog 1 geopend.
Nachtcafé is vies braaf, FOK! Nachtclub vind ik dan wel weer sexy. Het moet wel een beetje ondeugend zijn he. De naam moet niet uitstralen alsof we in een hoekje van het café alleen de literaire recensies van NRC aan het lezen zijn.
edit: xx
quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Tetten!
Geen tijd vandaag. Morgen om half 6 de wekker weer
Je hebt toch ook gewoon sexcafé's. Alsof dat braaf isquote:Op vrijdag 26 april 2019 00:41 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou dat de naam past bij wat het is. Ik wist ook niet dat nachtbagger uit de gratie was, dat doen we dus niet meer? Van de week heb ik er nog 1 geopend.
Nachtcafé is vies braaf, FOK! Nachtclub vind ik dan wel weer sexy. Het moet wel een beetje ondeugend zijn he. De naam moet niet uitstralen alsof we in een hoekje van het café alleen de literaire recensies van NRC aan het lezen zijn.
edit: xx
En een stripper aan een paal.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee joh nog vaak zat dat het Nachtbagger wordt genoemd
Misschien moeten we dan nachtclub van makenmaar dan verwacht ik wel wat muziekjes hoor
xoxo Flipsie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |