👊quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:31 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Dit topic gaat de goede kant op.
Hommos welke haten op tetten..
Ik roep al jaren dat er meer mannen gepost moeten worden in de NBquote:Op vrijdag 26 april 2019 00:29 schreef racerdkb het volgende:
ik vind dat dat tetten posten valt onder genderrolbevestigend gedrag.
stem #fvd
quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik roep al jaren dat er meer mannen gepost moeten worden in de NB
Ja, als ik daar op zoek krijg ik direct een lading piemels in beeldquote:Op vrijdag 26 april 2019 00:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel iets aantrekkelijker dan een oude Brabander
Dat gaat wat te verquote:Op vrijdag 26 april 2019 00:33 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, als ik daar op zoek krijg ik direct een lading piemels in beeld
Je hebt een waardeloze smaakquote:
Uitstekendquote:
Nou meid, ik wil je wel een plezier doen met mijn immense goddelijkheid,quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja hoor, geen plannen!quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:36 schreef racerdkb het volgende:
kunnen we het niet ff hebben over mensen hun koningsdagplannen?
Geen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:36 schreef racerdkb het volgende:
je zult maar last van een tic hbben, hier helpt zelfs een heel krat niet meer bijquote:
Tell me morequote:Op vrijdag 26 april 2019 00:35 schreef speciaalaangemeldvoorbier het volgende:
Nou meid, ik wil je die 185 kilo
[..]
Nou meid, ik wil je wel een plezier doen met mijn immense goddelijkheid,
185 kilo schoon aan de haak, gevormd door de heliige sint macdonald en
gemarineerd en afgeblust met heel veel bier....
Nee joh ben je malquote:Op vrijdag 26 april 2019 00:36 schreef racerdkb het volgende:
[..]
zucht, moet ik hier dan nu echt een foto van thierry posten om je te pleasen?
Het wordt slecht weer toch?quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:36 schreef racerdkb het volgende:
Heb je geen rommel om te verkopen?quote:
Heb ik!quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:39 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een beeldje...
Wat een Kneusquote:Op vrijdag 26 april 2019 00:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:naatje_1 negeert ons gewoon keihard
Hahahahahahahaahahahahahahaquote:Op vrijdag 26 april 2019 00:39 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een beeldje...
Proberen om na Koning Pils ruim geconsumeerd te hebben proberen uit te sprekenquote:Op vrijdag 26 april 2019 00:36 schreef racerdkb het volgende:
Rt.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een Kneus
[..]
Hahahahahahahaahahahahahaha
joe biden. hulk hogan. michael moore.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:40 schreef I. het volgende:
Ik kan gewoon echt geen plaatjes vinden van mannen waarvan ik denk, ja, dat valt vast in de smaak
Doe dan je eigen smaakquote:Op vrijdag 26 april 2019 00:40 schreef I. het volgende:
Ik kan gewoon echt geen plaatjes vinden van mannen waarvan ik denk, ja, dat valt vast in de smaak
Nou dat de naam past bij wat het is. Ik wist ook niet dat nachtbagger uit de gratie was, dat doen we dus niet meer? Van de week heb ik er nog 1 geopend.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik merk het, voor het eerst dat ik een post van je tegenkom waarin de frustratie zo duidelijk is.
Ouwehoer kan ook, ik vind het gewoon interessant om te weten wat meer mensen trekt en of andere naam daarbij helpt. Niet alle verandering is slecht maar ook niet alle verandering is goed. We kunnen ook iedere dag van de avond een andere naam geven.
Maar wat stoort je zo erg aan nachtcafe precies?
Kussie Flipsie
Ik ook al niet, hele internet afgezocht.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:40 schreef I. het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |