Gewoon doorhalen tochquote:Op vrijdag 26 april 2019 00:06 schreef racerdkb het volgende:
ik zit te wachten op de boiler room van fjaak in polen en heb een envelopje sos voor me liggen maar moet wel morgen 09:00 werken.
Niet zo negatiefquote:Op vrijdag 26 april 2019 00:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik voel dat dit hem niet gaat worden.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja sorry, we missen gewoon een aanjager zoals @:faux enzo.
JA DOEI, blijf gewoon!quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:09 schreef Faux. het volgende:
oke dit was mijn bijdrage aan de nachtbagger snel weer naar binnen het is koud buiten
quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:10 schreef Faux. het volgende:
Maar God ik ga zo lekker op de pasapas. We zijn met iemand die pabo doet en de hele dag voor haar stage dit lied moet dansen voor een klas met kindjes en ik ga helemaal stuk bij de gedachte dat die kindjes haar ooit zo zullen zien als hoe hard zij op de pasapas gaat als ie aangezet wordt in de club![]()
Sinds nuquote:Op vrijdag 26 april 2019 00:10 schreef racerdkb het volgende:
[..]
sinds wanneer pretenderen we op FOK! sjiek te zijn?
Ja tochquote:
Wat vreselijk gênantquote:Op vrijdag 26 april 2019 00:10 schreef Faux. het volgende:
Maar God ik ga zo lekker op de pasapas. We zijn met iemand die pabo doet en de hele dag voor haar stage dit lied moet dansen voor een klas met kindjes en ik ga helemaal stuk bij de gedachte dat die kindjes haar ooit zo zullen zien als hoe hard zij op de pasapas gaat als ie aangezet wordt in de club![]()
Wie nietquote:Op vrijdag 26 april 2019 00:13 schreef Faux. het volgende:
Maar oké ja ga nu wel echt weer wel echt zin in de keer dat we met heel de nachtbagger uitgaan
#degekste
#uuuu
Ja da's het probleem dan hè.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee weinig tot niets gegeten eigk.
nee want een nachtclub is een algemeen reeds bestaand dingquote:Op vrijdag 26 april 2019 00:14 schreef BasEnAad het volgende:
Nachtclub klinkt wel beter dan nachtcafe
Tomato tomatoquote:
No way!quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:15 schreef racerdkb het volgende:
[..]
haags_kwartiertje 's-graafs_kwartiertje
( . ) ( . )quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:16 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ik zie nog geen tetten. Kuttopic.
Ja wel waarquote:Op vrijdag 26 april 2019 00:16 schreef I. het volgende:
[..]
[..]
Werkt toch beter als je het uitspreekt hè.
quote:
Gelukkig post ik nu in het pretentieuze nachtcafe, ik moet er toch niet aan denken te posten in nachtbagger zeg!!quote:
En een goede avond meneerquote:Op vrijdag 26 april 2019 00:20 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Gelukkig post ik nu in het pretentieuze nachtcafe, ik moet er toch niet aan denken te posten in nachtbagger zeg!!
Wow nicequote:Op vrijdag 26 april 2019 00:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
K O E K O E K
O E K O E K O
E K O E K O E
K O E K O E K
O E K O E K O
E K O E K O E
K O E K O E K
Oei ik proef hier wat frustratie.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:20 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Gelukkig post ik nu in het pretentieuze nachtcafe, ik moet er toch niet aan denken te posten in nachtbagger zeg!!
Dit ziet er echt te fout uit zo.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:23 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee waarom dat water uit zo'n spuit moet komen, maar OK!
is olie vriendquote:Op vrijdag 26 april 2019 00:23 schreef I. het volgende:
Geen idee waarom dat water uit zo'n spuit moet komen, maar OK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |