Jij mag er 2. Oscar hoeft niet. En ik denk peaceman ook niet. Kun je er gewoon 3 nemen.quote:
Ow lekker... peaceman vindt deze ook wel lekker. Die neemt zelf wel vanavond, bij een kopje thee.quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij mag er 2. Oscar hoeft niet. En ik denk peaceman ook niet. Kun je er gewoon 3 nemen.
Mergpijpen, suck it to the bone...quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:10 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag mergpijpen:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg.
Jij mag m hebben...quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow lekker... peaceman vindt deze ook wel lekker. Die neemt zelf wel vanavond, bij een kopje thee.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:29 schreef MadMaster het volgende:
Wat doet Diaan nou in Amsterdam?![]()
[ afbeelding ]
https://beta.parool.nl/am(...)ent&utm_content=free
Nee, niet echtquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heer 11.![]()
Al een show in de planning staan?![]()
Ik steeds kijken of ik er dan echt niet eentje gemist had.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, niet echtHeb al een maand niet uitgezonden.
Nee, 25 maart (of zoiets) was de meest recente.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik steeds kijken of ik er dan echt niet eentje gemist had.
Oh, zie het aan de naam al.quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, 25 maart (of zoiets) was de meest recente.
Dit vind jij leuk, trouwens. Gisteren verschenen. Het deed me bij vlagen denken aan Jam & Spoon, qua sound:
Ik vind vooral het begin en het eindequote:Op vrijdag 26 april 2019 15:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er zit inderdaad ook een J&S 'riedeltje' in. Plus de zang.
Dan is het hierbij een officiële J&S wannabe track.quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind vooral het begin en het einde
Vind ik ook. Ben trouwens nieuwe muziek aan luisteren en heb een enorme berg nummers klaarstaan die ik nog niet op Radio 49 heb gedraaid.quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan is het hierbij een officiële J&S wannabe track.
Dus je zou in principe een show van 8 uur kunnen vullen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ben trouwens nieuwe muziek aan luisteren en heb een enorme berg nummers klaarstaan die ik nog niet op Radio 49 heb gedraaid.
Zo onderhand wel ja. Ik moet nodig weer eens wat inplannen; even uitvogelen hoe dat tijdelijk moet. Maar dit weekend houd ik tijd over, want ik ben nu al op het punt waar ik normaal op zaterdagmiddag pas ben.quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dus je zou in principe een show van 8 uur kunnen vullen.
Leuk als je weer te horen bent. Ik wacht het braaf af.quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo onderhand wel ja. Ik moet nodig weer eens wat inplannen; even uitvogelen hoe dat tijdelijk moet. Maar dit weekend houd ik tijd over, want ik ben nu al op het punt waar ik normaal op zaterdagmiddag pas ben.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Leuk als je weer te horen bent. Ik wacht het braaf af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |