SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
Dan hoop ik stiekem te slapenquote:Op donderdag 25 april 2019 22:59 schreef livelink het volgende:
Sorry dat ik niet kon luisteren, Rafeiro. Vervelend dat het zo moeizaam ging.
De volgende keer weer om 05.30 draaien, dan luister ik wel.
Ja, dat is ook beter.quote:Op donderdag 25 april 2019 23:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dan hoop ik stiekem te slapen
Lukt vaak niet maar lijkt me beter
Nee het luisteren, gup staat meestal ook nog aan, maar live is weer anders.quote:Op donderdag 25 april 2019 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Raf, hoe bedoel je draaien met 2 streams?
Je hoeft er toch maar 1 te vullen?
Dan zet je GUP toch gewoon uit?quote:Op donderdag 25 april 2019 23:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nee het luisteren, gup staat meestal ook nog aan, maar live is weer anders.
Ja, soms moet het dan maar. Hopelijk lukt het vannacht dan ook nog wel om wat te slapen.quote:Op donderdag 25 april 2019 23:04 schreef Rafeiro het volgende:
Heb vandaag van +- 05:00 - 15:00 geslapen, wel onder invloed van medicatie, maar na 2 weken echt bagger slapen vanochtend toch maar een pammetje genomen.
Probeer het zo min mogelijk te doen maar was echt halfdood.
Alles of niets lijkt het wel. Echt veel te veel slapen of juist helemaal niet. Nu was het weer vrijwel niets. Tot vandaag en dan ineens weer dik 10 uur.quote:Op donderdag 25 april 2019 23:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is ook beter.
Maar een tijdje geleden heb je toch juist heel veel geslapen? Is dat nu weer helemaal voorbij?
Hopelijk heb je vannacht ook een beetje goed geslapen Rafeiro.quote:Op donderdag 25 april 2019 23:15 schreef Rafeiro het volgende:
Maar had vanochtend wel 2 verschillende medicijnen voor het slapen genomen, was echt kapot.
Om half 5 pa nog een appje gestuurd dat ie me moest bellen voor hij langs zou komen. Sliep dit keer ook echt tot een uur of 3. Geen bezoek gehad dus vandaag, maar zo weer naar bed.
Twee weken vrijwel niet slapen haal je niet in in 1 nacht/dag, maar was wel lekker.
quote:
Mogguh livelink en Meltingquote:
Op zich wel goed. Wel een rare week zo met die vrije maandag. Ik ben daarna niet meer echt in mijn ritme gekomen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 07:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
[..]
Mogguh livelink en Melting
Hoe is het daar?
Ik sla overquote:Op vrijdag 26 april 2019 08:10 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag mergpijpen:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:10 schreef Melting het volgende:
Vandaag mergpijpen:
[ afbeelding ]
Jij mag er 2. Oscar hoeft niet. En ik denk peaceman ook niet. Kun je er gewoon 3 nemen.quote:
Ow lekker... peaceman vindt deze ook wel lekker. Die neemt zelf wel vanavond, bij een kopje thee.quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij mag er 2. Oscar hoeft niet. En ik denk peaceman ook niet. Kun je er gewoon 3 nemen.
Mergpijpen, suck it to the bone...quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:10 schreef Melting het volgende:
Vandaag mergpijpen:
[ afbeelding ]
Jij mag m hebben...quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow lekker... peaceman vindt deze ook wel lekker. Die neemt zelf wel vanavond, bij een kopje thee.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:29 schreef MadMaster het volgende:
Wat doet Diaan nou in Amsterdam?![]()
[ afbeelding ]
https://beta.parool.nl/am(...)ent&utm_content=free
Nee, niet echtquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heer 11.![]()
Al een show in de planning staan?![]()
Ik steeds kijken of ik er dan echt niet eentje gemist had.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, niet echtHeb al een maand niet uitgezonden.
Nee, 25 maart (of zoiets) was de meest recente.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik steeds kijken of ik er dan echt niet eentje gemist had.
Oh, zie het aan de naam al.quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, 25 maart (of zoiets) was de meest recente.
Dit vind jij leuk, trouwens. Gisteren verschenen. Het deed me bij vlagen denken aan Jam & Spoon, qua sound:
Ik vind vooral het begin en het eindequote:Op vrijdag 26 april 2019 15:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er zit inderdaad ook een J&S 'riedeltje' in. Plus de zang.
Dan is het hierbij een officiële J&S wannabe track.quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind vooral het begin en het einde
Vind ik ook. Ben trouwens nieuwe muziek aan luisteren en heb een enorme berg nummers klaarstaan die ik nog niet op Radio 49 heb gedraaid.quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan is het hierbij een officiële J&S wannabe track.
Dus je zou in principe een show van 8 uur kunnen vullen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ben trouwens nieuwe muziek aan luisteren en heb een enorme berg nummers klaarstaan die ik nog niet op Radio 49 heb gedraaid.
Zo onderhand wel ja. Ik moet nodig weer eens wat inplannen; even uitvogelen hoe dat tijdelijk moet. Maar dit weekend houd ik tijd over, want ik ben nu al op het punt waar ik normaal op zaterdagmiddag pas ben.quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dus je zou in principe een show van 8 uur kunnen vullen.
Leuk als je weer te horen bent. Ik wacht het braaf af.quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo onderhand wel ja. Ik moet nodig weer eens wat inplannen; even uitvogelen hoe dat tijdelijk moet. Maar dit weekend houd ik tijd over, want ik ben nu al op het punt waar ik normaal op zaterdagmiddag pas ben.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Leuk als je weer te horen bent. Ik wacht het braaf af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |