Vaak last van?quote:Op donderdag 25 april 2019 16:30 schreef Chia het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je doet he. Als je intensieve atletische standjes lang aan houdt kun je echt wel spierpijn krijgen.
https://www.mensjournal.c(...)cow-dhenuka-w206580/
Eigenlijk moet het mannetje zo vast zitten terwijl het vrouwtje hem opeet.quote:Op donderdag 25 april 2019 16:35 schreef Chia het volgende:
Deze zeester is toch niet bepaald relaxed
[ afbeelding ]
Nee. Maar heb eerder ook nooit nagedacht over een mogelijke link tussen spierpijn en seks. Behalve dan spierpijn die je al hebt die dan in de weg zit met seksen.quote:
Sowieso. Die aantal keren per seizoen dat ik mag paren is puur voor de vorm.quote:
Dat je hoofd nog niet is afgerukt direct na het paren...quote:Op donderdag 25 april 2019 16:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sowieso. Die aantal keren per seizoen dat ik mag paren is puur voor de vorm.
Van heel veel en heftig klaarkomen kan je spierpijn krijgen...quote:Op donderdag 25 april 2019 16:44 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee. Maar heb eerder ook nooit nagedacht over een mogelijke link tussen spierpijn en seks. Behalve dan spierpijn die je al hebt die dan in de weg zit met seksen.
Ik zeg toch ook dat het sowieso kan..quote:Op donderdag 25 april 2019 16:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Van heel veel en heftig klaarkomen kan je spierpijn krijgen...
Jeetje, wat een erotische fantasieën weerquote:Op donderdag 25 april 2019 16:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eigenlijk moet het mannetje zo vast zitten terwijl het vrouwtje hem opeet.
Verdorie, ze had me niet gezegd dat we aan moederruil dedenquote:Op donderdag 25 april 2019 17:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Alleen de tijd die ik doorbreng met je hoerenmoeder
De keeper van ADO kan hierover meepratenquote:Op donderdag 25 april 2019 17:04 schreef Harmankardon het volgende:
Bij bepaalde standjes kun je na een tijdje nog wel eens kramp krijgen, altijd leuk.
25 posts per paginaquote:Op donderdag 25 april 2019 17:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Leuk leesvoer vanaf #169 CUL / [CULSC] Evviva in vacanza
Ik kan niet je vader zijn in ieder gevalquote:Op donderdag 25 april 2019 17:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zou me ook wel vies voelen als jij eroverheen gegaan was
Ik lees weinig interessants.quote:Op donderdag 25 april 2019 17:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Leuk leesvoer vanaf #169 CUL / [CULSC] Evviva in vacanza
quote:Op donderdag 25 april 2019 17:21 schreef MCH het volgende:
[..]
O, ik vond het wel een lieve gevoelige uitbarsting zoals we hem kennen uit het datingtopic
Heeft Kreator RobinOok weggepest?quote:Op donderdag 25 april 2019 17:21 schreef MCH het volgende:
[..]
O, ik vond het wel een lieve gevoelige uitbarsting zoals we hem kennen uit het datingtopic
quote:Op donderdag 25 april 2019 17:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik werd altijd wel geil van haar blootverhalen
Robin is toch al meer gilf dan milf. Maar dan zonder kinderen.quote:Op donderdag 25 april 2019 17:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik werd altijd wel geil van haar blootverhalen
Rond de 40-45quote:Op donderdag 25 april 2019 17:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Robin is toch al meer gilf dan milf. Maar dan zonder kinderen.
Ja of niet seksen en meer chips eten. Kan ook he?quote:Op donderdag 25 april 2019 18:03 schreef Halimede het volgende:
Als je spierpijn krijgt van seks moet je echt vaker sporten![]()
Ik heb wel eens dat ik het merk in mijn spieren doordat ik gewoon heel stijf benmoet wat meer rekken & strekken
of tijdens de seks chips etenquote:Op donderdag 25 april 2019 18:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja of niet seksen en meer chips eten. Kan ook he?
Ben meer van de Hamka'squote:Op donderdag 25 april 2019 18:32 schreef Halimede het volgende:
[..]
Van die vieze vette paprikavingers die aan je zak zitten
Dan koop je een party packquote:Op donderdag 25 april 2019 18:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Probeer juist te minderen met de chips. Altijd meteen hele zak leeg.
Ja of seks en meteen de hele zak leeg.quote:Op donderdag 25 april 2019 18:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Probeer juist te minderen met de chips. Altijd meteen hele zak leeg.
Sorry hoor.quote:Op donderdag 25 april 2019 18:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je verstoort onze discussie wat beter is: seks of chips?
Moet eerst wachten tot de vacature open komt te staan, dan kan ik solliciteren. Ik hoor het zodra dat gebeurt.quote:
Goede seks is altijd beter dan chips.quote:Op donderdag 25 april 2019 18:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je verstoort onze discussie wat beter is: seks of chips?
Succesquote:Op donderdag 25 april 2019 19:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Moet eerst wachten tot de vacature open komt te staan, dan kan ik solliciteren. Ik hoor het zodra dat gebeurt.
Heb je eigenlijk nog wel energie voor seks of is het meer zoals de tt?quote:Op donderdag 25 april 2019 19:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Goede seks is altijd beter dan chips.
quote:Op donderdag 25 april 2019 19:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Goede seks is altijd beter dan chips.
Jullie scharen?quote:
Las net dat je dan voor een party pack moet gaan. Maar nu moet ik ineens in een van de vorige TT’s denken.quote:Op donderdag 25 april 2019 19:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Story of my life. Altijd gelijk die hele zak leeg.
Niets zo nauw als je eigen klauw?quote:Op donderdag 25 april 2019 19:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Las net dat je dan voor een party pack moet gaan. Maar nu moet ik ineens in een van de vorige TT’s denken.
quote:Op donderdag 25 april 2019 19:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Las net dat je dan voor een party pack moet gaan. Maar nu moet ik ineens in een van de vorige TT’s denken.
Was ik ooit overbesekst dan?quote:Op donderdag 25 april 2019 19:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waar is die immer vrolijke,overbesekste Kopje Chino toch gebleven
Ook niet eens.quote:Op donderdag 25 april 2019 19:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk nog wel energie voor seks of is het meer zoals de tt?
Aha zo. Libido is een beetje down the drain de laatste tijd ofzoquote:Op donderdag 25 april 2019 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je was er niet vies van..dacht ik.
Erover praten dan he.
Welkom op fokquote:Op donderdag 25 april 2019 19:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Aha zo. Libido is een beetje down the drain de laatste tijd ofzo
Jezusquote:Op donderdag 25 april 2019 19:19 schreef Faxie het volgende:
Libido? Da's toch dat spul voor je lippen?
quote:Op donderdag 25 april 2019 19:19 schreef Faxie het volgende:
Heeft niets met fok! te maken hoor. Heb juist het idee dat de meesten hier de hele dag met een stijve rondlopen.quote:
Nietesquote:Op donderdag 25 april 2019 19:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heeft niets met fok! te maken hoor. Heb juist het idee dat de meesten hier de hele dag met een stijve rondlopen.
Waarmee wel dan, biologisch gezien ben je nu op je topquote:Op donderdag 25 april 2019 19:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heeft niets met fok! te maken hoor. Heb juist het idee dat de meesten hier de hele dag met een stijve rondlopen.
Uit een onderzoek bleek dat vrouwen op hun 23ste op hun mooist zijn oid. Moet snel zijn danquote:Op donderdag 25 april 2019 19:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarmee wel dan, biologisch gezien ben je nu op je top
Fap zequote:Op donderdag 25 april 2019 19:24 schreef Faxie het volgende:
Ik ga nog even dutten voordat ik moet werken denk ik
Welke niet?quote:Op donderdag 25 april 2019 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke fokster ga je deze keer een tribute geven?
Als wij jou ergens mee kunnen helpen moet je het maar zeggen.quote:Op donderdag 25 april 2019 19:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Uit een onderzoek bleek dat vrouwen op hun 23ste op hun mooist zijn oid. Moet snel zijn dan
Maar geen idee. Normaal had ik elke dag wel zin.
Eerste zinquote:Op donderdag 25 april 2019 19:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als wij jou ergens mee kunnen helpen moet je het maar zeggen.
De boel eens goed doorpurken ofzo.
Ik dacht even dat jij Geytenbeekje was met zo'n postquote:Op donderdag 25 april 2019 19:19 schreef Faxie het volgende:
Spinnenwebjes weghalen enzoquote:Op donderdag 25 april 2019 19:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als wij jou ergens mee kunnen helpen moet je het maar zeggen.
De boel eens goed doorpurken ofzo.
Hahaha, ja dacht er ook gelijk aanquote:Op donderdag 25 april 2019 19:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik dacht even dat jij Geytenbeekje was met zo'n post
quote:
Lolquote:Op donderdag 25 april 2019 19:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 april 2019 19:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb een goede ragebol [ afbeelding ]
I.P.Aquote:Op donderdag 25 april 2019 19:35 schreef ArTiC het volgende:
De Jumbo verkoopt tegenwoordig goed bier in blik
[ afbeelding ]
jij slikt echt niks door wat goed voor je isquote:
Nah I.P.A vind ik echt goor gewoon. Kan dingen bedenken die ik lekkerder vind om te slikken.quote:Op donderdag 25 april 2019 19:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij slikt echt niks door wat goed voor je is
Je doet het er om he?quote:Op donderdag 25 april 2019 19:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nah I.P.A vind ik echt goor gewoon. Kan dingen bedenken die ik lekkerder vind om te slikken.
quote:Op donderdag 25 april 2019 19:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Komt in alle hoekjes![]()
Ja, nu even fappen
Echt? Ik vind het typisch Faxquote:Op donderdag 25 april 2019 19:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
IPA's moest ik ook even leren waarderen. Nu zijn ze erg goed ook nog een aantal mee terug genomen uit Londonquote:Op donderdag 25 april 2019 19:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nah I.P.A vind ik echt goor gewoon. Kan dingen bedenken die ik lekkerder vind om te slikken.
3.49 op untappedquote:Op donderdag 25 april 2019 19:35 schreef ArTiC het volgende:
De Jumbo verkoopt tegenwoordig goed bier in blik
[ afbeelding ]
Welke? Ben je bij de beer mile geweest?quote:Op donderdag 25 april 2019 19:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
IPA's moest ik ook even leren waarderen. Nu zijn ze erg goed ook nog een aantal mee terug genomen uit London
Half 10 vertrekken. En nah, voel dat ik het nodig hebquote:Op donderdag 25 april 2019 19:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoelaat moet je werken; gewoon niet dutten en gezellig hier blijven.
untappdquote:
Opzich heb ik al genoeg keus in alcohol wat ik lekker vindquote:Op donderdag 25 april 2019 19:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
IPA's moest ik ook even leren waarderen. Nu zijn ze erg goed ook nog een aantal mee terug genomen uit London
moeten we komen proeven?quote:Op donderdag 25 april 2019 19:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
houd gewoon je bekquote:Op donderdag 25 april 2019 19:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Koop dan goede ipas zoals Verdant of Cloudwater
Shashlick? (hoe schrijf je dat eigenlijk)quote:Op donderdag 25 april 2019 19:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee moet iets met groente eten ofzo? Volgens mij hebben ze die daar niet.
Kaassoufle, groentekroket enz.quote:Op donderdag 25 april 2019 19:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee moet iets met groente eten ofzo? Volgens mij hebben ze die daar niet.
ja, het liefst nou jaquote:
Naaldje gerbuiken.quote:Op donderdag 25 april 2019 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, ik ben blijkbaar pinnetje van mijn telefoon kwijt. Wat nu?
Niet zo heel veel bijzonders. Bij twee brouwerijen geweest en daar wat meegenomen.quote:Op donderdag 25 april 2019 19:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Opzich heb ik al genoeg keus in alcohol wat ik lekker vind
Maar het heeft zo'n uitgesproken smaak.
Welke heb je meegenomen?
Huilenquote:Op donderdag 25 april 2019 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk pinnetje?quote:Op donderdag 25 april 2019 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heinekenquote:Op donderdag 25 april 2019 19:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet zo heel veel bijzonders. Bij twee brouwerijen geweest en daar wat meegenomen.
https://www.beavertownbrewery.co.uk/the-beers/core-beers/
https://fivepointsbrewing.co.uk
quote:
quote:Op donderdag 25 april 2019 19:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Huilen
Dan doe ik dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de handleiding van de telefoon staat dat je bovenop met een pinnetje een laatje uitschuift waarin de sim moet.quote:
Die zocht ik.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Krijg echt een grafische boner van hun artworkquote:Op donderdag 25 april 2019 19:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet zo heel veel bijzonders. Bij twee brouwerijen geweest en daar wat meegenomen.
https://www.beavertownbrewery.co.uk/the-beers/core-beers/
Wat wordt er precies hard bij jou als je een grafische boner hebt?quote:Op donderdag 25 april 2019 19:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Krijg echt een grafische boner van hun artwork
Hoezo moeilijk, waarom zou je paardenpis drinken als je ook bier kunt kiezen.quote:Op donderdag 25 april 2019 19:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jesus doe is niet zo moeilijk met bier, lijkt wel een wijf man.
Bier is net slootwater. Nooit begrepen waarom mensen dat lekker vinden.quote:Op donderdag 25 april 2019 19:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn tepels.quote:Op donderdag 25 april 2019 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat wordt er precies hard bij jou als je een grafische boner hebt?
Al het pils is paardenpisquote:Op donderdag 25 april 2019 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo moeilijk, waarom zou je paardenpis drinken als je ook bier kunt kiezen.
Ja nee, het is nooit goed.quote:Op donderdag 25 april 2019 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo moeilijk, waarom zou je paardenpis drinken als je ook bier kunt kiezen.
Die stijl vind ik dan weer helemaal niets aanquote:Op donderdag 25 april 2019 19:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Krijg echt een grafische boner van hun artwork
Niet zeuren gewoon opdrinken.quote:
Ik kan veel wel waarderen. Zelf ook veel verschillende stijlen uitgeprobeerdquote:Op donderdag 25 april 2019 19:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die stijl vind ik dan weer helemaal niets aan
St Bernardus abt 12, dat is nou lekker bierquote:Op donderdag 25 april 2019 19:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja nee, het is nooit goed.
Nooit gehoord van: nou dit is nu een lekker bier. Dit dat. Snapje.
Ps Heineken is waterig maar beter dan water.
@Faxiequote:Op donderdag 25 april 2019 19:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet zeuren gewoon opdrinken.
Zijn zelfs mensen die liefmans drinken en niet klagen.
Iedereen in de craft beer scenequote:Op donderdag 25 april 2019 19:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik drink vaker spa rood dan pils in de kroeg.quote:Op donderdag 25 april 2019 19:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zeker, westvleteren kloon maar beter verkrijgbaar.quote:Op donderdag 25 april 2019 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
St Bernardus abt 12, dat is nou lekker bier.
Ik vind m lekkerder dan Westvleteren 12.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zeker, westvleteren kloon maar beter verkrijgbaar.
Luister naar deze vrouwquote:Op donderdag 25 april 2019 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
St Bernardus abt 12, dat is nou lekker bier.
Teken je?quote:Op donderdag 25 april 2019 19:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik kan veel wel waarderen. Zelf ook veel verschillende stijlen uitgeprobeerd
Mijne Trignac XIIquote:Op donderdag 25 april 2019 20:00 schreef Samzz het volgende:
Favoriet is Westmalle tripel en een tripel Karmeliet.
Oh ik houd niet van dat soort bieren normaal gesproken... Die wat jij noemt nog nooit gehad, tho.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mijne Trignac XII
Een tripel gerijpt op cognacvaten, geeft een heerlijke niet alledaagse smaak aan het bier
Hnnnggggquote:
Niet meer de laatste tijd, wel gedaan. En schilderen en digitaal tekenenquote:
Je moet er ook altijd snel bij zijn. Dit jaar zijn er maar 8000 flessen uitgegeven.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ik houd niet van dat soort bieren normaal gesproken... Die wat jij noemt nog nooit gehad, tho.
Jezus.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je moet er ook altijd snel bij zijn. Dit jaar zijn er maar 8000 flessen uitgegeven.
4 flessen (75cl) gekocht...80 euri's
Die had meer met wijn volgens de verhalen.quote:
Jij gelooft wat er in de bijbel staat?quote:Op donderdag 25 april 2019 20:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die had meer met wijn volgens de verhalen.
En weer zo'n belabberd untappd cijferquote:Op donderdag 25 april 2019 20:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je moet er ook altijd snel bij zijn. Dit jaar zijn er maar 8000 flessen uitgegeven.
4 flessen (75cl) gekocht...80 euri's
Jij kijkt zeker ook alleen films die een 9 of hoger scoren op IMDB.quote:
Keek even verkeerd, deze heeft een 4 uit 5. Ik vind untappd belangrijk omdat er teveel rommel op de markt is dus dan moet je wel een threshold hanteren vanaf wanneer je iets veilig kunt kopen.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij vind alleen dingen lekker die daar een hoge score hebben?
Een eigen smaak is overrated.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij vind alleen dingen lekker die daar een hoge score hebben?
Faxie, ben jij het?quote:
Laat untappd alsjeblieft los als leidraad, 1 grote bullshit.quote:
Sorry bij deze keek ik verkeerd maar untappd is gewoon een redelijk goede graadmeter.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Laat untappd alsjeblieft los als leidraad, 1 grote bullshit.
Ik wil hier wel op antwoorden maar dan krijg je een heel epistel (pun intended)quote:Op donderdag 25 april 2019 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij gelooft wat er in de bijbel staat?
Untappd is niet heilig, daar staat ook een hoop op dat overhyped is en genoeg mensen die net doen alsof ze 1000 soorten bier gedronken hebben.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Keek even verkeerd, deze heeft een 4 uit 5. Ik vind untappd belangrijk omdat er teveel rommel op de markt is dus dan moet je wel een threshold hanteren vanaf wanneer je iets veilig kunt kopen.
Doe maar niet dan.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik wil hier wel op antwoorden maar dan krijg je een heel epistel (pun intended)
Dat heb je al best lang als favoriet.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:00 schreef Samzz het volgende:
Favoriet is Westmalle tripel en een tripel Karmeliet.
in mijn hoofd ben ik al bezig, bedanktquote:
Is altijd, en als je ze openmaakt is het een droge bedoelingquote:Op donderdag 25 april 2019 20:20 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ze zagen er zo mooi uit in het netje
Waar lees jij dat ik nooit wat nieuws probeer?quote:Op donderdag 25 april 2019 20:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat heb je al best lang als favoriet.
Ik denk dat het soms best lekker is als je eens wat nieuws probeert. Iets wat je nog niet geproefd hebt maar wel als een nieuw genot door je keel glijdt.
Net zoals meestal mijn onderbroek rond een uur of 2 's middags.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:21 schreef CherryLips het volgende:
Avocado was nog net rijp. Paar bruine plekjes al
Graag gedaanquote:Op donderdag 25 april 2019 20:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
in mijn hoofd ben ik al bezig, bedankt
begin de volgende keer over quantummechanica of het universum, kan ik mezelf ook zo lekker in verliezen.quote:
Gewoon een zakje met teleurstellingquote:Op donderdag 25 april 2019 20:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is altijd, en als je ze openmaakt is het een droge bedoeling
Kun je gewoon opeten prinsesquote:Op donderdag 25 april 2019 20:21 schreef CherryLips het volgende:
Avocado was nog net rijp. Paar bruine plekjes al
Herkenbaarquote:Op donderdag 25 april 2019 20:23 schreef Halimede het volgende:
[..]
Gewoon een zakje met teleurstelling
Ohja wat dan?quote:Op donderdag 25 april 2019 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik nooit wat nieuws probeer?
Is tegenwoordig iedereen volgens mij.quote:
Ik zal het opschrijvenquote:Op donderdag 25 april 2019 20:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
begin de volgende keer over quantummechanica of het universum, kan ik mezelf ook zo lekker in verliezen.
En ik maar op mijn handen zitten om niet diezelfde opmerking te maken over vrouwen.quote:
Mensen drinken willens en wetens cassis en klagen daar niet over, raar zeg.quote:Op donderdag 25 april 2019 19:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
iemand die dit weekend nog naar Zythos gaat?quote:Op donderdag 25 april 2019 20:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is tegenwoordig iedereen volgens mij.
Zeker!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
quote:Op donderdag 25 april 2019 20:26 schreef Kopjechino het volgende:
Zeker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Sinds wanneer zit jij hier op je handen?quote:Op donderdag 25 april 2019 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik maar op mijn handen zitten om niet diezelfde opmerking te maken over vrouwen.
Ik probeer mijn leven te beteren.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:29 schreef MissMSX het volgende:
Sinds wanneer zit jij hier op je handen?
Air is inderdaad wel verlegen geworden.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit jij hier op je handen?
Kom hier dan, zal ik jou es droog maken.quote:
Volgensmij kan jij heel goed mandarijntjes op laten drogen iddquote:Op donderdag 25 april 2019 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom hier dan, zal ik jou es droog maken.
Mijn oude ik vind je leuker?quote:
Ik ben al droogquote:Op donderdag 25 april 2019 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom hier dan, zal ik jou es droog maken.
Niet alleen mandarijntjesquote:Op donderdag 25 april 2019 20:30 schreef Halimede het volgende:
Volgensmij kan jij heel goed mandarijntjes op laten drogen idd
Je miste totaal de licht erotische context uit dat eerste bericht aan je.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Nog droger dan. Dat kan ik.quote:
Luchtvochtigheid van 20% is hier vrij normaal ja.quote:
Drink jij alcohol chiazaadje?quote:Op donderdag 25 april 2019 20:26 schreef Chia het volgende:
[..]
Mensen drinken willens en wetens cassis en klagen daar niet over, raar zeg.
Het is zo dramatisch dat er niet veel voor nodig is om het als beter te beschouwen.quote:
Erkenning voor mijn talentquote:Op donderdag 25 april 2019 20:32 schreef MissMSX het volgende:
Luchtvochtigheid van 20% is hier vrij normaal ja.
Zo vroeg al?quote:Op donderdag 25 april 2019 20:22 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Net zoals meestal mijn onderbroek rond een uur of 2 's middags.
Nee hoor. Ik koos ervoor dat deel te negeren.quote:Op donderdag 25 april 2019 20:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je miste totaal de licht erotische context uit dat eerste bericht aan je.
(Denk ik)
Liefquote:
Prairiehondjesquote:Op donderdag 25 april 2019 20:42 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik heb van die dagen dat het uitgebreid kopjes geven is.
allemaal ouwelullen bierquote:Op donderdag 25 april 2019 20:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
iemand die dit weekend nog naar Zythos gaat?
opaquote:Op donderdag 25 april 2019 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou brak zijn als ik zo kort zou slapen
Bij de juiste partner gewoon de hele dag en nacht (met tussenpozen van heerlijk tegen elkaar aan in slaap vallen natuurlijk).quote:
Ik heb er 's ochtends meer kracht voor en rond 17.25 in het weekendquote:Op donderdag 25 april 2019 21:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Bij de juiste partner gewoon de hele dag en nacht (met tussenpozen van heerlijk tegen elkaar aan in slaap vallen natuurlijk).
Eensquote:Op donderdag 25 april 2019 21:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Bij de juiste partner gewoon de hele dag en nacht (met tussenpozen van heerlijk tegen elkaar aan in slaap vallen natuurlijk).
Hier elke zondag om 22:00. Na boer zoekt vrouw of studio sport.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb er 's ochtends meer kracht voor en rond 17.25 in het weekend
Zijn we echt geen sistas from another mista...?quote:
Ik denk het.. Jij zegt altijd precies wat ik denk, dus dan wil ik het zeggen maar dan ben jij mij alweer voorquote:Op donderdag 25 april 2019 21:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zijn we echt geen sistas from another mista...?
Hoi Cali. Heb je het nu ook over seks? Sochtends in de trein vind ik een beetje raar.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:31 schreef Californium het volgende:
Muh.....
morgen om 08.18 in de trein. Meh....
OMG zit nu gewoon ruim 15 jr op FOK!quote:Geregistreerd OP vrijdag 12 maart 2004 @ 18:12
Het vreemde van even voorbij de 30 zijn is dat je sowieso besef van tijd krijgt. Heb jij dat niet?quote:Op donderdag 25 april 2019 21:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
OMG zit nu gewoon ruim 15 jr op FOK!
quote:Op donderdag 25 april 2019 21:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoi Cali. Heb je het nu ook over seks? Sochtends in de trein vind ik een beetje raar.
Geen lid zijn van de mile long clubquote:Op donderdag 25 april 2019 21:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoi Cali. Heb je het nu ook over seks? Sochtends in de trein vind ik een beetje raar.
Net na m'n 30e zat ik in een relatie waarin mijn partner alle steun nodig had, dus niet echt bij stil gestaan. Maar ik ben nu 34, ruim een jaar single... en ik snap precies wat je bedoelt!quote:Op donderdag 25 april 2019 21:51 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Het vreemde van even voorbij de 30 zijn is dat je sowieso besef van tijd krijgt. Heb jij dat niet?
Ik bedoelde het niet per se relationeel, maar in het algemeen.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Net na m'n 30e zat ik in een relatie waarin mijn partner alle steun nodig had, dus niet echt bij stil gestaan. Maar ik ben nu 34, ruim een jaar single... en ik snap precies wat je bedoelt!
Ik dacht dat je naar bed was.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Net na m'n 30e zat ik in een relatie waarin mijn partner alle steun nodig had, dus niet echt bij stil gestaan. Maar ik ben nu 34, ruim een jaar single... en ik snap precies wat je bedoelt!
Zo bedoelde ik het ook... Ik was toen teveel met crisis management bezig om het te beseffen.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:59 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet per se relationeel, maar in het algemeen.
Klopt. Lig ook in bed.quote:
Geen telefoon meenemen naar bed. Slechte slaaphygiene.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Klopt. Lig ook in bed.
Dankjewel voor de sociale controle
De tijd dat ik in een relatie zat lijkt achteraf gezien ook voorbij gevlogen te zijn. Maar zo vliegt ieder jaar wel voorbij.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gaat niet goed dit.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:08 schreef CherryLips het volgende:
DE DERTIGERS ZIJN VANAF VOLGEND JAAR IN DE JAREN 90 GEBOREN
Eigenlijk doet het me ook niet zoveel. Behalve dat de biologische klok tikt, wil wel voor mijn 30e moeder wordenquote:Op donderdag 25 april 2019 22:09 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoezo? Elk jaar erbij past een stukje beter bij je oude ziel.
Godver moet Kaneel nog aan de bak ookquote:Op donderdag 25 april 2019 22:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eigenlijk doet het me ook niet zoveel. Behalve dat de biologische klok tikt, wil wel voor mijn 30e moeder worden
Goeie reminder. Ik moet mijn was nog ophangen.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:11 schreef CherryLips het volgende:
Kut ik had m'n spijkerbroeken in de was moeten gooien.
Je bent zelf hygiënischquote:Op donderdag 25 april 2019 22:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen telefoon meenemen naar bed. Slechte slaaphygiene.
Volgens mij word je een beetje seniel want dit zei je vanochtend ook alquote:Op donderdag 25 april 2019 22:08 schreef CherryLips het volgende:
DE DERTIGERS ZIJN VANAF VOLGEND JAAR IN DE JAREN 90 GEBOREN
Niet de vuile was buitenhangen he? Zoals Henk Otten.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goeie reminder. Ik moet mijn was nog ophangen.
Alles witgewassen hier.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet de vuile was buitenhangen he? Zoals Henk Otten.
quote:Op donderdag 25 april 2019 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet de vuile was buitenhangen he? Zoals Henk Otten.
Was dat vanochtend pas? Dacht gisterquote:Op donderdag 25 april 2019 22:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Volgens mij word je een beetje seniel want dit zei je vanochtend ook al
Faxie?quote:Op donderdag 25 april 2019 22:40 schreef CherryLips het volgende:
Waarom staat m'n printer ineens standaard ingesteld op faxen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |