Vaak last van?quote:Op donderdag 25 april 2019 16:30 schreef Chia het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je doet he. Als je intensieve atletische standjes lang aan houdt kun je echt wel spierpijn krijgen.
https://www.mensjournal.c(...)cow-dhenuka-w206580/
Eigenlijk moet het mannetje zo vast zitten terwijl het vrouwtje hem opeet.quote:Op donderdag 25 april 2019 16:35 schreef Chia het volgende:
Deze zeester is toch niet bepaald relaxed
[ afbeelding ]
Nee. Maar heb eerder ook nooit nagedacht over een mogelijke link tussen spierpijn en seks. Behalve dan spierpijn die je al hebt die dan in de weg zit met seksen.quote:
Sowieso. Die aantal keren per seizoen dat ik mag paren is puur voor de vorm.quote:
Dat je hoofd nog niet is afgerukt direct na het paren...quote:Op donderdag 25 april 2019 16:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sowieso. Die aantal keren per seizoen dat ik mag paren is puur voor de vorm.
Van heel veel en heftig klaarkomen kan je spierpijn krijgen...quote:Op donderdag 25 april 2019 16:44 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee. Maar heb eerder ook nooit nagedacht over een mogelijke link tussen spierpijn en seks. Behalve dan spierpijn die je al hebt die dan in de weg zit met seksen.
Ik zeg toch ook dat het sowieso kan..quote:Op donderdag 25 april 2019 16:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Van heel veel en heftig klaarkomen kan je spierpijn krijgen...
Jeetje, wat een erotische fantasieėn weerquote:Op donderdag 25 april 2019 16:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eigenlijk moet het mannetje zo vast zitten terwijl het vrouwtje hem opeet.
Verdorie, ze had me niet gezegd dat we aan moederruil dedenquote:Op donderdag 25 april 2019 17:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Alleen de tijd die ik doorbreng met je hoerenmoeder
De keeper van ADO kan hierover meepratenquote:Op donderdag 25 april 2019 17:04 schreef Harmankardon het volgende:
Bij bepaalde standjes kun je na een tijdje nog wel eens kramp krijgen, altijd leuk.
25 posts per paginaquote:Op donderdag 25 april 2019 17:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Leuk leesvoer vanaf #169 CUL / [CULSC] Evviva in vacanza
Ik kan niet je vader zijn in ieder gevalquote:Op donderdag 25 april 2019 17:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zou me ook wel vies voelen als jij eroverheen gegaan was
Ik lees weinig interessants.quote:Op donderdag 25 april 2019 17:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Leuk leesvoer vanaf #169 CUL / [CULSC] Evviva in vacanza
quote:Op donderdag 25 april 2019 17:21 schreef MCH het volgende:
[..]
O, ik vond het wel een lieve gevoelige uitbarsting zoals we hem kennen uit het datingtopic
Heeft Kreator RobinOok weggepest?quote:Op donderdag 25 april 2019 17:21 schreef MCH het volgende:
[..]
O, ik vond het wel een lieve gevoelige uitbarsting zoals we hem kennen uit het datingtopic
quote:Op donderdag 25 april 2019 17:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik werd altijd wel geil van haar blootverhalen
Robin is toch al meer gilf dan milf. Maar dan zonder kinderen.quote:Op donderdag 25 april 2019 17:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik werd altijd wel geil van haar blootverhalen
Rond de 40-45quote:Op donderdag 25 april 2019 17:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Robin is toch al meer gilf dan milf. Maar dan zonder kinderen.
Ja of niet seksen en meer chips eten. Kan ook he?quote:Op donderdag 25 april 2019 18:03 schreef Halimede het volgende:
Als je spierpijn krijgt van seks moet je echt vaker sporten![]()
Ik heb wel eens dat ik het merk in mijn spieren doordat ik gewoon heel stijf benmoet wat meer rekken & strekken
of tijdens de seks chips etenquote:Op donderdag 25 april 2019 18:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja of niet seksen en meer chips eten. Kan ook he?
Ben meer van de Hamka'squote:Op donderdag 25 april 2019 18:32 schreef Halimede het volgende:
[..]
Van die vieze vette paprikavingers die aan je zak zitten
Dan koop je een party packquote:Op donderdag 25 april 2019 18:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Probeer juist te minderen met de chips. Altijd meteen hele zak leeg.
Ja of seks en meteen de hele zak leeg.quote:Op donderdag 25 april 2019 18:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Probeer juist te minderen met de chips. Altijd meteen hele zak leeg.
Sorry hoor.quote:Op donderdag 25 april 2019 18:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je verstoort onze discussie wat beter is: seks of chips?
Moet eerst wachten tot de vacature open komt te staan, dan kan ik solliciteren. Ik hoor het zodra dat gebeurt.quote:
Goede seks is altijd beter dan chips.quote:Op donderdag 25 april 2019 18:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je verstoort onze discussie wat beter is: seks of chips?
Succesquote:Op donderdag 25 april 2019 19:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Moet eerst wachten tot de vacature open komt te staan, dan kan ik solliciteren. Ik hoor het zodra dat gebeurt.
Heb je eigenlijk nog wel energie voor seks of is het meer zoals de tt?quote:Op donderdag 25 april 2019 19:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Goede seks is altijd beter dan chips.
quote:Op donderdag 25 april 2019 19:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Goede seks is altijd beter dan chips.
Jullie scharen?quote:
Las net dat je dan voor een party pack moet gaan. Maar nu moet ik ineens in een van de vorige TT’s denken.quote:Op donderdag 25 april 2019 19:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Story of my life. Altijd gelijk die hele zak leeg.
Niets zo nauw als je eigen klauw?quote:Op donderdag 25 april 2019 19:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Las net dat je dan voor een party pack moet gaan. Maar nu moet ik ineens in een van de vorige TT’s denken.
quote:Op donderdag 25 april 2019 19:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Las net dat je dan voor een party pack moet gaan. Maar nu moet ik ineens in een van de vorige TT’s denken.
Was ik ooit overbesekst dan?quote:Op donderdag 25 april 2019 19:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waar is die immer vrolijke,overbesekste Kopje Chino toch gebleven
Ook niet eens.quote:Op donderdag 25 april 2019 19:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk nog wel energie voor seks of is het meer zoals de tt?
Aha zo. Libido is een beetje down the drain de laatste tijd ofzoquote:Op donderdag 25 april 2019 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je was er niet vies van..dacht ik.
Erover praten dan he.
Welkom op fokquote:Op donderdag 25 april 2019 19:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Aha zo. Libido is een beetje down the drain de laatste tijd ofzo
Jezusquote:Op donderdag 25 april 2019 19:19 schreef Faxie het volgende:
Libido? Da's toch dat spul voor je lippen?
quote:Op donderdag 25 april 2019 19:19 schreef Faxie het volgende:
Libido? Da's toch dat spul voor je lippen?
Heeft niets met fok! te maken hoor. Heb juist het idee dat de meesten hier de hele dag met een stijve rondlopen.quote:
Nietesquote:Op donderdag 25 april 2019 19:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heeft niets met fok! te maken hoor. Heb juist het idee dat de meesten hier de hele dag met een stijve rondlopen.
Waarmee wel dan, biologisch gezien ben je nu op je topquote:Op donderdag 25 april 2019 19:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heeft niets met fok! te maken hoor. Heb juist het idee dat de meesten hier de hele dag met een stijve rondlopen.
Uit een onderzoek bleek dat vrouwen op hun 23ste op hun mooist zijn oid. Moet snel zijn danquote:Op donderdag 25 april 2019 19:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarmee wel dan, biologisch gezien ben je nu op je top
Fap zequote:Op donderdag 25 april 2019 19:24 schreef Faxie het volgende:
Ik ga nog even dutten voordat ik moet werken denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |