Ik ben een kutlul, zit ff te janken. En dat mag. En als er een klote-mod hierop geageert......quote:Op donderdag 25 april 2019 02:40 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Heh, ik wil je niet laten janken. GVD![]()
Een long ontsteking uitstellen is nooit goed...quote:Op donderdag 25 april 2019 02:29 schreef Soulraven het volgende:
[..]Ik heb het veel te lang uitgesteld, en dat is eigenlijk echt niet goed.
Goffer.Ik jank even mee.quote:Op donderdag 25 april 2019 02:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik ben een kutlul, zit ff te janken. En dat mag. En als er een klote-mod hierop gerageert......
quote:Op donderdag 25 april 2019 02:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik ben een kutlul, zit ff te janken. En dat mag. En als er een klote-mod hierop geageert......
Nee dat zei FF ook maar ik ben koppig, haat dokters enzo. Heel dom natuurlijk. Trekje van mijn moeder overgenomen geloof ik.quote:Op donderdag 25 april 2019 02:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een long ontsteking uitstellen is nooit goed...
we doen deze even.quote:
Wou je mij ook aan het huilen hebben ofzo?quote:
Nee Skat.quote:Op donderdag 25 april 2019 02:45 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Wou je mij ook aan het huilen hebben ofzo?
Tnx Vriend !quote:
Crap, die vind ik vrij sneu... Mooi maar het eindigt zoals mijn leven is...quote:Op donderdag 25 april 2019 02:34 schreef Amphorapotje het volgende:
Deze nog even dan:
Sterkte allemaal met wat of hoe je bezig bent,
Het leven is niet altijd eerlijk,
Maar ik gedraag mij als een vent.
Wat er ook op je pad komt, je moet ermee dealen,
Maar soms, is het ook zo dat je kunt healen.
Dus geniet van alle dagen en nachten,
En blijf altijd op een genezing wachten.
Als je op het einde niet scoort,
Zie je niet dat morgen de ochtend gloort.
Je hebt op mij al indruk gemaakt (in Utopia)quote:Op donderdag 25 april 2019 02:45 schreef Amphorapotje het volgende:
Maar mijn ecologische footprint is nihiel, zelf alles betaald, jullie merken er niets van....
Het gedicht wel, maar mijn leven niet................Dus tijd voorquote:Op donderdag 25 april 2019 02:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Crap, die vind ik vrij sneu... Mooi maar het eindigt zoals mijn leven is...
quote:Op donderdag 25 april 2019 02:48 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Je hebt op mij al indruk gemaakt (in Utopia)
Dankjewel !quote:
Zo heb ik de neiging, wat vanzelf is gekomen gaat vanzelf wel weer weg maar een long ontsteking hoort daar helaas niet bij...quote:Op donderdag 25 april 2019 02:43 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nee dat zei FF ook maar ik ben koppig, haat dokters enzo. Heel dom natuurlijk. Trekje van mijn moeder overgenomen geloof ik.
Nee en kanker ook niet lulloquote:Op donderdag 25 april 2019 02:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo heb ik de neiging, wat vanzelf is gekomen gaat vanzelf wel weer weg maar een long ontsteking hoort daar helaas niet bij...
My brother in arms.quote:
Jij bent echt een vriend.quote:
I know, mate.quote:
Proost!quote:Op donderdag 25 april 2019 02:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het gedicht wel, maar mijn leven niet................Dus tijd voor![]()
Ach dood ga ik toch wel, ik heb geen haast maar als het gebeurt boeit t me niet.quote:
quote:
Het is gewoon een oneerlijke kutziekte. Ik weet er alles van. En je hebt alle recht om boos te zijn, verdrietig, wat dan ook.quote:
Stom van mij, maar met kanker heb ik nu vrede. Het gekut en gekloot hier, daar heb ik meer problemen mee. En dan doel ik op HK en zijn troepen. Schande !!!!quote:Op donderdag 25 april 2019 02:59 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Het is gewoon een oneerlijke kutziekte. Ik weet er alles van. En je hebt alle recht om boos te zijn, verdrietig, wat dan ook.
Idd, mijn posts zijn ook gewoon verdwenen.quote:Op donderdag 25 april 2019 03:02 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Stom van mij, maar met kanker heb ik nu vrede. Het gekut en gekloot hier, daar heb ik meer problemen mee. En dan doel ik op HK en zijn troepen. Schande !!!!
Verdwenen?????quote:Op donderdag 25 april 2019 03:04 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Idd, mijn posts zijn ook gewoon verdwenen.
Mijn moeder! 67 zo lief voor de wereld, ze gaf zo veel, aan andere, aan vreemde gewoon omdat ze dacht dat dat die andere helpen kon.... Krijgt leukemie en is veel te vroeg van deze aarde gerukt.... Net zoals zo veel goede mensen.... Wat is het nut als je goed doet en je weg gerukt word...quote:Op donderdag 25 april 2019 02:59 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Het is gewoon een oneerlijke kutziekte. Ik weet er alles van. En je hebt alle recht om boos te zijn, verdrietig, wat dan ook.
Die komen hier niet om te stoken!quote:Op donderdag 25 april 2019 03:10 schreef Amphorapotje het volgende:
Ja, weer een oxy genomen, om het vol te houden. Liedjes sterken mij. Die mods die komen stoken dat kost mij teveet tijd.....en energie,,,,
Heerlijk nummerquote:
Het is onze nacht.quote:
Nee das waar, ze komen om de SC kapot te maken.En als hij het niet alleen kan worden er extra hulptroepen ingevlogen. En niemand die het ziet......quote:Op donderdag 25 april 2019 03:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die komen hier niet om te stoken!
quote:
Je bent nou net zo paranoia als men over mij praat mbt mijn airco'squote:Op donderdag 25 april 2019 03:15 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee das waar, ze komen om de SC kapot te maken.En als hij het niet alleen kan worden er extra hulptroepen ingevlogen. En niemand die het ziet......![]()
![]()
Ik ben u zeer dankbaar voor de tijd die ik nog heb en voor uw gebaar,quote:Op donderdag 25 april 2019 03:17 schreef Metalfrost het volgende:
@:Amphorapotje
Do kest my net, mar ik wol dy in protte sterkte tawinske in dizze onearlike en drege striid.
Dyn libben uteinset, en lykas de fûgels, uteinlik frij.
Ik sil dizze slowchat no ùt myn posthistoarje fuorthelje (foar safier dat mooglik is), ùt respekt foar de minsken dy't hjir oanwêsich binne.
vt
Je kent me niet, maar ik wil je een hoop sterkte toewensen in deze oneerlijke en moeilijke strijd.
Je leven gestart, en net zoals de vogels, uiteindelijk vrij.
Ik zal deze slowchat nu uit mijn posthistorie weghalen (Ivoor zover dat mogelijk is), uit respect voor de mensen die hier aanwezig zijn.
Vreemd toch? Zou er een verband zijn.......quote:Op donderdag 25 april 2019 03:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je bent nou net zo paranoia als men over mij praat mbt mijn airco's
Wat een geweldige post.quote:Op donderdag 25 april 2019 03:17 schreef Metalfrost het volgende:
Do kest my net, mar ik wol dy in protte sterkte tawinske in dizze onearlike en drege striid.
Ik sil dizze slowchat no ùt myn posthistoarje fuorthelje (foar safier dat mooglik is), ùt respekt foar de minsken dy't hjir oanwêsich binne.
vt
Je kent me niet, maar ik wil je een hoop sterkte toewensen in deze oneerlijke en moeilijke strijd.
Ik zal deze slowchat nu uit mijn posthistorie weghalen (Ivoor zover dat mogelijk is), uit respect voor de mensen die hier aanwezig zijn.
quote:Op donderdag 25 april 2019 03:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat een geweldige post.
Niet weghalen.
quote:Op donderdag 25 april 2019 03:17 schreef Metalfrost het volgende:
vt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |