Zo heb ik de neiging, wat vanzelf is gekomen gaat vanzelf wel weer weg maar een long ontsteking hoort daar helaas niet bij...quote:Op donderdag 25 april 2019 02:43 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nee dat zei FF ook maar ik ben koppig, haat dokters enzo. Heel dom natuurlijk. Trekje van mijn moeder overgenomen geloof ik.
Nee en kanker ook niet lulloquote:Op donderdag 25 april 2019 02:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo heb ik de neiging, wat vanzelf is gekomen gaat vanzelf wel weer weg maar een long ontsteking hoort daar helaas niet bij...
My brother in arms.quote:
Jij bent echt een vriend.quote:
I know, mate.quote:
Proost!quote:Op donderdag 25 april 2019 02:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het gedicht wel, maar mijn leven niet................Dus tijd voor![]()
Ach dood ga ik toch wel, ik heb geen haast maar als het gebeurt boeit t me niet.quote:
quote:
Het is gewoon een oneerlijke kutziekte. Ik weet er alles van. En je hebt alle recht om boos te zijn, verdrietig, wat dan ook.quote:
Stom van mij, maar met kanker heb ik nu vrede. Het gekut en gekloot hier, daar heb ik meer problemen mee. En dan doel ik op HK en zijn troepen. Schande !!!!quote:Op donderdag 25 april 2019 02:59 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Het is gewoon een oneerlijke kutziekte. Ik weet er alles van. En je hebt alle recht om boos te zijn, verdrietig, wat dan ook.
Idd, mijn posts zijn ook gewoon verdwenen.quote:Op donderdag 25 april 2019 03:02 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Stom van mij, maar met kanker heb ik nu vrede. Het gekut en gekloot hier, daar heb ik meer problemen mee. En dan doel ik op HK en zijn troepen. Schande !!!!
Verdwenen?????quote:Op donderdag 25 april 2019 03:04 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Idd, mijn posts zijn ook gewoon verdwenen.
Mijn moeder! 67 zo lief voor de wereld, ze gaf zo veel, aan andere, aan vreemde gewoon omdat ze dacht dat dat die andere helpen kon.... Krijgt leukemie en is veel te vroeg van deze aarde gerukt.... Net zoals zo veel goede mensen.... Wat is het nut als je goed doet en je weg gerukt word...quote:Op donderdag 25 april 2019 02:59 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Het is gewoon een oneerlijke kutziekte. Ik weet er alles van. En je hebt alle recht om boos te zijn, verdrietig, wat dan ook.
Die komen hier niet om te stoken!quote:Op donderdag 25 april 2019 03:10 schreef Amphorapotje het volgende:
Ja, weer een oxy genomen, om het vol te houden. Liedjes sterken mij. Die mods die komen stoken dat kost mij teveet tijd.....en energie,,,,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |