Heerlijk nummerquote:
Het is onze nacht.quote:
Nee das waar, ze komen om de SC kapot te maken.En als hij het niet alleen kan worden er extra hulptroepen ingevlogen. En niemand die het ziet......quote:Op donderdag 25 april 2019 03:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die komen hier niet om te stoken!
quote:
Je bent nou net zo paranoia als men over mij praat mbt mijn airco'squote:Op donderdag 25 april 2019 03:15 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee das waar, ze komen om de SC kapot te maken.En als hij het niet alleen kan worden er extra hulptroepen ingevlogen. En niemand die het ziet......![]()
![]()
Ik ben u zeer dankbaar voor de tijd die ik nog heb en voor uw gebaar,quote:Op donderdag 25 april 2019 03:17 schreef Metalfrost het volgende:
@:Amphorapotje
Do kest my net, mar ik wol dy in protte sterkte tawinske in dizze onearlike en drege striid.
Dyn libben uteinset, en lykas de fûgels, uteinlik frij.
Ik sil dizze slowchat no ùt myn posthistoarje fuorthelje (foar safier dat mooglik is), ùt respekt foar de minsken dy't hjir oanwêsich binne.
vt
Je kent me niet, maar ik wil je een hoop sterkte toewensen in deze oneerlijke en moeilijke strijd.
Je leven gestart, en net zoals de vogels, uiteindelijk vrij.
Ik zal deze slowchat nu uit mijn posthistorie weghalen (Ivoor zover dat mogelijk is), uit respect voor de mensen die hier aanwezig zijn.
Vreemd toch? Zou er een verband zijn.......quote:Op donderdag 25 april 2019 03:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je bent nou net zo paranoia als men over mij praat mbt mijn airco's
Wat een geweldige post.quote:Op donderdag 25 april 2019 03:17 schreef Metalfrost het volgende:
Do kest my net, mar ik wol dy in protte sterkte tawinske in dizze onearlike en drege striid.
Ik sil dizze slowchat no ùt myn posthistoarje fuorthelje (foar safier dat mooglik is), ùt respekt foar de minsken dy't hjir oanwêsich binne.
vt
Je kent me niet, maar ik wil je een hoop sterkte toewensen in deze oneerlijke en moeilijke strijd.
Ik zal deze slowchat nu uit mijn posthistorie weghalen (Ivoor zover dat mogelijk is), uit respect voor de mensen die hier aanwezig zijn.
quote:Op donderdag 25 april 2019 03:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat een geweldige post.
Niet weghalen.
quote:Op donderdag 25 april 2019 03:17 schreef Metalfrost het volgende:
vt
Je bent een prachtvent. Ik moet er vandoor. Moet er over een paar uur weer uit maar FF houd je vast nog wel gezelschap.quote:
quote:Op donderdag 25 april 2019 03:30 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Je bent een prachtvent. Ik moet er vandoor. Moet er over een paar uur weer uit maar FF houd je vast nog wel gezelschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |