Wurgcontract zeker?quote:Op donderdag 25 april 2019 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind er geen reet aan, aan dat draaien, maar ja, dat contract voor 4 maanden kon ik niet afslaan...
Sneak je langzaam richting hardcore, ooit.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:21 schreef livelink het volgende:
Dit is ook lekker ontspannend, Lucky.
quote:Op donderdag 25 april 2019 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind er geen reet aan, aan dat draaien, maar ja, dat contract voor 4 maanden kon ik niet afslaan...
quote:Op donderdag 25 april 2019 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, dan krijgen we zo de flashback whow met GD weer...
Daar heb ik in het bijzijn van LL al aardig wat van gedraaid...quote:Op donderdag 25 april 2019 22:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sneak je langzaam richting hardcore, ooit.
Het valt wel onder trance, maar daar weet Mad wellicht meer over te vertellen, ik niet.quote:
Welnee, maar ik ken niet veel mensen die een live show op pauze zetten...quote:Op donderdag 25 april 2019 22:26 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, ik loop sws achter.
LL zie ik steeds vaker posten dat een nummer leuk is.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar heb ik in het bijzijn van LL al aardig wat van gedraaid...
Dit zijn verschillende stijlen door elkaar.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het valt wel onder trance, maar daar weet Mad wellicht meer over te vertellen, ik niet.![]()
Zijtakken van house zijn er 10-tallen van en de grens is vaak erg wazig.
quote:Op donderdag 25 april 2019 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, maar ik ken niet veel mensen die een live show op pauze zetten...
Zelfs haar dochter luistert mee, dat vond ik echt schattig gisteren...quote:Op donderdag 25 april 2019 22:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
LL zie ik steeds vaker posten dat een nummer leuk is.
Deed mij denken aan Robert Miles. Maar ik ga even opnieuw opstarten zo, dan loop ik weer gelijk.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit zijn verschillende stijlen door elkaar.
Ik weet niet wat GD nu hoort, dus kan niet beoordelen wat zij voor stijl hoort...
Ja, tof was dat hè!quote:Op donderdag 25 april 2019 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfs haar dochter luistert mee, dat vond ik echt schattig gisteren...
quote:Op donderdag 25 april 2019 22:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh, Gooddeal loopt achter lees ik.
Ze moeten je wel hebben.quote:
Ik luister ook regelmatig met haar muziek mee, dus dan mag dat af en toe wel eens.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfs haar dochter luistert mee, dat vond ik echt schattig gisteren...
Wat luistert je dochter LL?quote:Op donderdag 25 april 2019 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik luister ook regelmatig met haar muziek mee, dus dan mag dat af en toe wel eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |