quote:Op donderdag 25 april 2019 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij oud nieuws...
Paul Kalkbrenner,check ook even zijn sets op Tomorrowland.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ga ik straks eens opzoeken. Van jouw verjaardagsshow heb ik Sky and Sand nog wel meegenomen naar mijn playlist op Spotify.
Ga ik doen.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Paul Kalkbrenner,check ook even zijn sets op Tomorrowland.
Ik wilde het netjes houden.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vond het zelf meer aan de geile kant wel.
Last van een onderbuikgevoel?quote:Op donderdag 25 april 2019 22:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Begreep waar het vandaan kwam.
quote:Op donderdag 25 april 2019 22:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er zijn btw wel luisteraars steeds, maar geen idee wie of wat.
Ga je aftaaien zo?quote:Op donderdag 25 april 2019 22:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er zijn btw wel luisteraars steeds, maar geen idee wie of wat.
Ik vind er geen reet aan, aan dat draaien, maar ja, dat contract voor 4 maanden kon ik niet afslaan...quote:Op donderdag 25 april 2019 22:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Denk zelf dat het spammen van radio averechts werkt. Mensen lezen het topic, dus zijn op de hoogte. Het is natuurlijk heel leuk als er meerdere mensen luisteren en kan ook erg gezellig zijn in een topic, maar draaien doe ik sowieso, want leuk.
Ah, dan krijgen we zo de flashback whow met GD weer...quote:Op donderdag 25 april 2019 22:23 schreef Gooddeal het volgende:
Ik loop achter denk ik, heb hem even op pauze gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |