quote:Op donderdag 25 april 2019 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij oud nieuws...
Paul Kalkbrenner,check ook even zijn sets op Tomorrowland.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ga ik straks eens opzoeken. Van jouw verjaardagsshow heb ik Sky and Sand nog wel meegenomen naar mijn playlist op Spotify.
Ga ik doen.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Paul Kalkbrenner,check ook even zijn sets op Tomorrowland.
Ik wilde het netjes houden.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vond het zelf meer aan de geile kant wel.
Last van een onderbuikgevoel?quote:Op donderdag 25 april 2019 22:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Begreep waar het vandaan kwam.
quote:Op donderdag 25 april 2019 22:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er zijn btw wel luisteraars steeds, maar geen idee wie of wat.
Ga je aftaaien zo?quote:Op donderdag 25 april 2019 22:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er zijn btw wel luisteraars steeds, maar geen idee wie of wat.
Ik vind er geen reet aan, aan dat draaien, maar ja, dat contract voor 4 maanden kon ik niet afslaan...quote:Op donderdag 25 april 2019 22:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Denk zelf dat het spammen van radio averechts werkt. Mensen lezen het topic, dus zijn op de hoogte. Het is natuurlijk heel leuk als er meerdere mensen luisteren en kan ook erg gezellig zijn in een topic, maar draaien doe ik sowieso, want leuk.
Ah, dan krijgen we zo de flashback whow met GD weer...quote:Op donderdag 25 april 2019 22:23 schreef Gooddeal het volgende:
Ik loop achter denk ik, heb hem even op pauze gezet.
Wurgcontract zeker?quote:Op donderdag 25 april 2019 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind er geen reet aan, aan dat draaien, maar ja, dat contract voor 4 maanden kon ik niet afslaan...
Sneak je langzaam richting hardcore, ooit.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:21 schreef livelink het volgende:
Dit is ook lekker ontspannend, Lucky.
quote:Op donderdag 25 april 2019 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind er geen reet aan, aan dat draaien, maar ja, dat contract voor 4 maanden kon ik niet afslaan...
quote:Op donderdag 25 april 2019 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, dan krijgen we zo de flashback whow met GD weer...
Daar heb ik in het bijzijn van LL al aardig wat van gedraaid...quote:Op donderdag 25 april 2019 22:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sneak je langzaam richting hardcore, ooit.
Het valt wel onder trance, maar daar weet Mad wellicht meer over te vertellen, ik niet.quote:
Welnee, maar ik ken niet veel mensen die een live show op pauze zetten...quote:Op donderdag 25 april 2019 22:26 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, ik loop sws achter.
LL zie ik steeds vaker posten dat een nummer leuk is.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar heb ik in het bijzijn van LL al aardig wat van gedraaid...
Dit zijn verschillende stijlen door elkaar.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het valt wel onder trance, maar daar weet Mad wellicht meer over te vertellen, ik niet.![]()
Zijtakken van house zijn er 10-tallen van en de grens is vaak erg wazig.
quote:Op donderdag 25 april 2019 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, maar ik ken niet veel mensen die een live show op pauze zetten...
Zelfs haar dochter luistert mee, dat vond ik echt schattig gisteren...quote:Op donderdag 25 april 2019 22:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
LL zie ik steeds vaker posten dat een nummer leuk is.
Deed mij denken aan Robert Miles. Maar ik ga even opnieuw opstarten zo, dan loop ik weer gelijk.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit zijn verschillende stijlen door elkaar.
Ik weet niet wat GD nu hoort, dus kan niet beoordelen wat zij voor stijl hoort...
Ja, tof was dat hè!quote:Op donderdag 25 april 2019 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfs haar dochter luistert mee, dat vond ik echt schattig gisteren...
quote:Op donderdag 25 april 2019 22:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh, Gooddeal loopt achter lees ik.
Ze moeten je wel hebben.quote:
Ik luister ook regelmatig met haar muziek mee, dus dan mag dat af en toe wel eens.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfs haar dochter luistert mee, dat vond ik echt schattig gisteren...
Wat luistert je dochter LL?quote:Op donderdag 25 april 2019 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik luister ook regelmatig met haar muziek mee, dus dan mag dat af en toe wel eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |