Als er sprake van schimmel of een boom in de dakgoot zou zijn wel.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En schimmel is zo hardnekkig, dat heb je er niet zomaar uit.
Ja, dat wordt één grote ellende. Dat nieuwe raam gaat ook nooit passen natuurlijk.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En schimmel is zo hardnekkig, dat heb je er niet zomaar uit.
Neequote:
Dat gaat geen succes worden.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga jij lekker bij Superbadeend stuccen
Drama, want het is al besteld.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat wordt één grote ellende. Dat nieuwe raam gaat ook nooit passen natuurlijk.
Redden wat er te redden valt.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ze morgen verder gaan met boren
Ik tief je er zo af om te kokenquote:Op woensdag 24 april 2019 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat gaat geen succes worden.Dan blijven we gezamenlijk op mijn bank hier narren.
Begin maar vast met inpakken, Mo. Ik denk dat je binnenkort een nieuw huis krijgt. Dit gaat nooit meer goed komenquote:
Het gaat de komende dagen nog erg veel regen vallen, dus de kans op schimmel is dan wel groot.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als er sprake van schimmel of een boom in de dakgoot zou zijn wel.
Gaat niet gebeuren, ik woon in een waar kunstwerk.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Begin maar vast met inpakken, Mo. Ik denk dat je binnenkort een nieuw huis krijgt. Dit gaat nooit meer goed komen
Nee, want dan zet alles ontzettend uit en omdat het raam als besteld is moet hij dan wachten tot alles weer kurkdroog is. Maar ja dan heb je de schimmel al binnen natuurlijk.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat wordt één grote ellende. Dat nieuwe raam gaat ook nooit passen natuurlijk.
Nou het geplaag is wel genoeg.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, want dan zet alles ontzettend uit en omdat het raam als besteld is moet hij dan wachten tot alles weer kurkdroog is. Maar ja dan heb je de schimmel al binnen natuurlijk.
Ja om trots op te zijnquote:Op woensdag 24 april 2019 22:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, ik woon in een waar kunstwerk.![]()
Schimmels kunnen er vaak erg kunstig uitzien, jaquote:Op woensdag 24 april 2019 22:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, ik woon in een waar kunstwerk.![]()
quote:Op woensdag 24 april 2019 22:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Schimmels kunnen er vaak erg kunstig uitzien, ja
[ afbeelding ]
Ik stel voor dat Scrut gezellig bij SBE gaat stuccen, vakmannen zijn schaars.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, want dan zet alles ontzettend uit en omdat het raam als besteld is moet hij dan wachten tot alles weer kurkdroog is. Maar ja dan heb je de schimmel al binnen natuurlijk.
Ik tief dan een pizza in de oven en jij mag ervoor zorgen dat die er uit wordt gehaald voordat het brandalarm aangaat.quote:
dat is best mooi eigenlijkquote:Op woensdag 24 april 2019 22:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Schimmels kunnen er vaak erg kunstig uitzien, ja
[ afbeelding ]
Ik denk dat het nooit gaat gebeurenquote:Op woensdag 24 april 2019 22:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik tief dan een pizza in de oven en jij mag ervoor zorgen dat die er uit wordt gehaald voordat het brandalarm aangaat.
Ik heb alleen verstand van daken.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik stel voor dat Scrut gezellig bij SBE gaat stuccen, vakmannen zijn schaars.
En bomen.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb alleen verstand van daken.
Kwallen zijn ook mooi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |