Al die zooi is nu nat, dat moet er allemaal weer af anders krijg je het hele huis onder de schimmels.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn dakmensen zijn iig vakmensen, dat waren die gasten van de kozijnen overigens ook.![]()
Ze maken alleen veel herrie en rommel.
Dat wel, hij wist waarover hij praatte. Zaten ook fots's bij van zijn werk. Naar wat ik begrepen heb is hij dagelijks een stucadoor die in het weekend graag wat bijklust.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is een gast van MP, misschien niet eens een prof.
Ja dat is wel een dingetjequote:Op woensdag 24 april 2019 22:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Al die zooi is nu nat, dat moet er allemaal weer af anders krijg je het hele huis onder de schimmels.
quote:Op woensdag 24 april 2019 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat wel, hij wist waarover hij praatte. Zaten ook fots's bij van zijn werk. Naar wat ik begrepen heb is hij dagelijks een stucadoor die in het weekend graag wat bijklust.
Pessimist, de komende dagen schijnt de zon weer lekker en komende week leggen ze de pannen.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Al die zooi is nu nat, dat moet er allemaal weer af anders krijg je het hele huis onder de schimmels.
Daarom hebben ze gaten in de muur geboord, zodat het straks kan luchten en het vocht eruit kan.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Paashazenquote:
Die foto's pluk ik zo van het net.quote:
Daar geldt hetzelfde voor, er is momenteel bijna geen stukadoor, schilder of wat dan ook te vinden.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is een gast van MP, misschien niet eens een prof.
Jawel hoorquote:Op woensdag 24 april 2019 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar geldt hetzelfde voor, er is momenteel bijna geen stukadoor, schilder of wat dan ook te vinden.
Hier heel veel Duitsers al voorman met enkele buitenlanders als handlangers.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar geldt hetzelfde voor, er is momenteel bijna geen stukadoor, schilder of wat dan ook te vinden.
Mooi, zo'n zwarte muur!quote:Op woensdag 24 april 2019 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat wel, hij wist waarover hij praatte. Zaten ook fots's bij van zijn werk. Naar wat ik begrepen heb is hij dagelijks een stucadoor die in het weekend graag wat bijklust.
Nee, dat trekt in. Als ze daar zomaar pannen over gaan leggen ben je nog niet jarig.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Pessimist, de komende dagen schijnt de zon weer lekker en komende week leggen ze de pannen.
Zelfs geen beunhazen.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Komt wel goed, bedankt voor je wijze raad.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat trekt in. Als ze daar zomaar pannen over gaan leggen ben je nog niet jarig.
Je pesten je maar.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Komt wel goed, bedankt voor je wijze raad.
Dan heb je wel veel gaten nodig.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Daarom hebben ze gaten in de muur geboord, zodat het straks kan luchten en het vocht eruit kan.
En schimmel is zo hardnekkig, dat heb je er niet zomaar uit.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat trekt in. Als ze daar zomaar pannen over gaan leggen ben je nog niet jarig.
Ik doe even zelf niks meerquote:Op woensdag 24 april 2019 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga jij lekker bij Superbadeend stuccen
Ja, ik denk dat ze morgen verder gaan met borenquote:Op woensdag 24 april 2019 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan heb je wel veel gaten nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |