Snap jij het ?quote:
Nope iemand van mp, hij is langsgekomen om te bekijken. Afspraken gemaakt maar tja het was een Griek.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Mooi lullig dan....
het was toch een Fokker? ráár.........
Nuff said.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope iemand van mp, hij is langsgekomen om te bekijken. Afspraken gemaakt maar tja het was een Griek.
quote:Op woensdag 24 april 2019 22:06 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
sacha ligt te slapen waarschijnlijk.
Omdat je moest lachen, ik begreep het niet jij welquote:
Oh... dan kan je het wel schudden....quote:Op woensdag 24 april 2019 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope iemand van mp, hij is langsgekomen om te bekijken. Afspraken gemaakt maar tja het was een Griek.
ik vond het grappig.... een herseninfarct wil nog niet zeggen dat je meteen debiel bent hoor .......quote:Op woensdag 24 april 2019 22:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat je moest lachen, ik begreep het niet jij wel
25 m2 meter aan muur, ik heb de spullen er niet voor en er ook nog eens nauwelijks ervaring in.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Waarom doe je dat zelf niet paar uurtjes werk
Stucadoors hebben het te druk en komen niet voor een muurtje van 25 m2 als ze ook een hele woning kunnen doen.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
25 m2 meter aan muur, ik heb de spullen er niet voor en er ook nog eens nauwelijks ervaring in.
Mo en eend noemen iemand die zou komen plamuren al een paar dagen plamuurlulquote:Op woensdag 24 april 2019 22:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat je moest lachen, ik begreep het niet jij wel
Het is een gast van MP, misschien niet eens een prof.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stucadoors hebben het te druk en komen niet voor een muurtje van 25 m2 als ze ook een hele woning kunnen doen.
Precies......quote:Op woensdag 24 april 2019 22:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mo en eend noemen iemand die zou komen plamuren al een paar dagen plamuurlul
Uhh ok Koekkoek. Wat was dan grappig kan ik zeggenquote:Op woensdag 24 april 2019 22:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vond het grappig.... een herseninfarct wil nog niet zeggen dat je meteen debiel bent hoor .......
Nee van hier zelfsquote:Op woensdag 24 april 2019 22:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is een gast van MP, misschien niet eens een prof.
Ik niet, SBE noemde hem zo, en wie ben ik.....om daar tegenin te gaan?quote:Op woensdag 24 april 2019 22:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat was handigquote:
Een lulquote:Op woensdag 24 april 2019 22:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is een gast van MP, misschien niet eens een prof.
ik denk dat jij het niet snapt...quote:Op woensdag 24 april 2019 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh ok Koekkoek. Wat was dan grappig kan ik zeggen
.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik snap hetquote:Op woensdag 24 april 2019 22:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk dat jij het niet snapt...
[..]
.
| Forum Opties | |
|---|---|