Het is dan ook een zeldzame gebeurtenis.quote:Op woensdag 24 april 2019 21:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel raar als jij opeens piemelgrappen maakt hoor
quote:
Dat is een hele geruststelling.quote:Op woensdag 24 april 2019 21:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het is dan ook een zeldzame gebeurtenis.
Nou ik ben benieuwd naar je zolderquote:
Het is watquote:
Die plamuurlul is nog niet geweest.quote:
Ik heb geen zolder en de plamuurlul is afgelopen weekend niet langsgekomen.quote:
Zitten?quote:Op woensdag 24 april 2019 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb geen zolder en de plamuurlul is afgelopen weekend niet langsgekomen.
Mijn hobbiekamer kan ik dus niet afwerken. Wel de andere ruimtes vol met zut waar ik dus nog in mag zitten.
Berichtje dat hij donderdag kan maar dat komt mij natuurlijk niet uit.quote:Op woensdag 24 april 2019 21:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die plamuurlul is nog niet geweest.
Mooi lullig dan....quote:Op woensdag 24 april 2019 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb geen zolder en de plamuurlul is afgelopen weekend niet langsgekomen.
Mijn hobbiekamer kan ik dus niet afwerken. Wel de andere ruimtes vol met zut waar ik dus nog in mag zitten.
quote:Op woensdag 24 april 2019 22:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
Plamuurlul geen zoekresultaten in google of afbeeldingen
Waarom doe je dat zelf niet paar uurtjes werkquote:Op woensdag 24 april 2019 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Berichtje dat hij donderdag kan maar dat komt mij natuurlijk niet uit.
Ik heb het iig zo kunnen organiseren da het niet in mijn woon- en slaapkamer staat.quote:
Ik vind dat een hele opluchting?quote:Op woensdag 24 april 2019 22:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
En veegkut?quote:Op woensdag 24 april 2019 22:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |