quote:Op woensdag 24 april 2019 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit was 2 weken na de beet, Spaanse rotkwal!
[ afbeelding ]
Jij woont er nietquote:Op woensdag 24 april 2019 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je lekker aan het snorkelen, hangt er ineens iets aan je hand.
oh... nee bij mij was het minder erg hoor.... maar je zal wel heel veel soorten hebben...quote:Op woensdag 24 april 2019 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
2 maanden later had ik er nog last van, duurde best lang.
Ben bang dat het andersom is, heb helemaal niks met de zee.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent beperkt in dat soort dingen.
ohquote:Op woensdag 24 april 2019 22:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er ontbrak een woordje.
Zie edit.
Ik ook niet, ik loop liever de bossen en de duinen in.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben bang dat het andersom is, heb helemaal niks met de zee.
En dan duinen zonder zee?quote:Op woensdag 24 april 2019 22:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik loop liever de bossen en de duinen in.
Kwallenquote:
Jep.quote:
In de duinenquote:
Ik had het vroeger allemaal in de buurt.quote:
Of aan het strand. Ik hou zo van de geluiden. Je hoort van alles maar je verstaat niets omdat alle geluid verwaaid. Heerlijk.quote:
quote:
Alsof je hier in de buurt geen strand vindt, geen zee, maar wel water, zand en strand, maar vooral, zon, en lekker, geen meeuwen en/of kwallen.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Soesterduinen, welke kant je op ging je had het natuurgebied voor je
Ah, okee. Hier in de buurt heb je ze ook, de Loonse en Drunense duinen.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Soesterduinen, welke kant je op ging je had het natuurgebied voor je
En de IJzeren Man joh.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Ah, okee. Hier in de buurt heb je ze ook, de Loonse en Drunense duinen.
De Bokkenrijdersquote:Op woensdag 24 april 2019 22:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Ah, okee. Hier in de buurt heb je ze ook, de Loonse en Drunense duinen.
Ja, maar die is niet natuurlijk. Die is gegraven door de ijzeren manquote:
Nee joh, die zaten hier in Zuid-Limburg.quote:
Die van jou is leukerderquote:
Tja elke woonplek heeft zijn voor en nadelen.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alsof je hier in de buurt geen strand vindt, geen zee, maar wel water, zand en strand, maar vooral, zon, en lekker, geen meeuwen en/of kwallen.
Weet ik, maar wij hebben hier net zoiets, door zandafgraving.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar die is niet natuurlijk. Die is gegraven door de ijzeren man
(nee, geen familie van me)
Nooit in de Efteling geweest?quote:Op woensdag 24 april 2019 22:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, die zaten hier in Zuid-Limburg.
De legende van...quote:
Ik volg.quote:
Ken je Ton Van Reen?quote:Op woensdag 24 april 2019 22:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Bokkenrijders zaten in de kempen, iets zuidelijker.
Nee, maar hij 'gaat' over de Bokkenrijders, heb wel eens een lezing bijgewoond.quote:
Dat niet, maar mijn kinderen vonden het altijd heel indrukwekkend.quote:
De Ijzeren man dankt zijn naam aan de graafmachine, die daar het zand voor de eerste uitbreiding van Den Bosch uitgegraven heeft. Zo zijn later in wat nu Den Bosch is ook nog de ijzeren vrouw en het ijzeren kind ontstaanquote:Op woensdag 24 april 2019 22:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet ik, maar wij hebben hier net zoiets, door zandafgraving.
Mijn zoon kent het hele verhaal nog steeds van buitenquote:Op woensdag 24 april 2019 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat niet, maar mijn kinderen vonden het altijd heel indrukwekkend.
Hier graven ze nog steeds, maar ik ging er vroeger als jochie al zwemmen, is nu alleen veel groter, en als ze klaar zijn dan maken ze er een recreatiegebied van.quote:Op woensdag 24 april 2019 23:05 schreef cafca het volgende:
[..]
De Ijzeren man dankt zijn naam aan de graafmachine, die daar het zand voor de eerste uitbreiding van Den Bosch uitgegraven heeft. Zo zijn later in wat nu Den Bosch is ook nog de ijzeren vrouw en het ijzeren kind ontstaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |