quote:
Alsof je hier in de buurt geen strand vindt, geen zee, maar wel water, zand en strand, maar vooral, zon, en lekker, geen meeuwen en/of kwallen.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Soesterduinen, welke kant je op ging je had het natuurgebied voor je
Ah, okee. Hier in de buurt heb je ze ook, de Loonse en Drunense duinen.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Soesterduinen, welke kant je op ging je had het natuurgebied voor je
En de IJzeren Man joh.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Ah, okee. Hier in de buurt heb je ze ook, de Loonse en Drunense duinen.
De Bokkenrijdersquote:Op woensdag 24 april 2019 22:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Ah, okee. Hier in de buurt heb je ze ook, de Loonse en Drunense duinen.
Ja, maar die is niet natuurlijk. Die is gegraven door de ijzeren manquote:
Nee joh, die zaten hier in Zuid-Limburg.quote:
Die van jou is leukerderquote:
Tja elke woonplek heeft zijn voor en nadelen.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alsof je hier in de buurt geen strand vindt, geen zee, maar wel water, zand en strand, maar vooral, zon, en lekker, geen meeuwen en/of kwallen.
Weet ik, maar wij hebben hier net zoiets, door zandafgraving.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar die is niet natuurlijk. Die is gegraven door de ijzeren man
(nee, geen familie van me)
Nooit in de Efteling geweest?quote:Op woensdag 24 april 2019 22:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, die zaten hier in Zuid-Limburg.
De legende van...quote:
Ik volg.quote:
Ken je Ton Van Reen?quote:Op woensdag 24 april 2019 22:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Bokkenrijders zaten in de kempen, iets zuidelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |