Je bent me voor.quote:
Of gewoon samen dansen in de dancing waarbij al je contact toch bestaat uit fysiek contact en je elkaar verder niet kunt verstaan. Uiteindelijk ben je dan toch meer fysiek georiënteerd dan kennis maken met een kopje thee.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:19 schreef Fascination het volgende: [..] Drink je ook geen alcohol dan? Want alcohol brengt de boel wel op gang bij mij.
Lekker samen zwetenquote:Op woensdag 24 april 2019 20:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Of gewoon samen dansen in de dancing waarbij al je contact toch bestaat uit fysiek contact en je elkaar verder niet kunt verstaan. Uiteindelijk ben je dan toch meer fysiek georiënteerd dan kennis maken met een kopje thee.
Samzz, maak dat topic weer eens openquote:
Ja dat mis ik.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Of gewoon samen dansen in de dancing waarbij al je contact toch bestaat uit fysiek contact en je elkaar verder niet kunt verstaan. Uiteindelijk ben je dan toch meer fysiek georiënteerd dan kennis maken met een kopje thee.
Ik heb nog nooit iemand uit een kroeg of dancing meegenomen na een avondje dansen. Dát dan weer nietquote:Op woensdag 24 april 2019 20:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Ook met dikkertjes?quote:Op woensdag 24 april 2019 20:24 schreef Halimede het volgende:
[..]
Lekker samen zweten![]()
Zwemmen is ook leuk als date
Ja maar jij had ook 450 maanden een relasiequote:Op woensdag 24 april 2019 20:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand uit een kroeg of dancing meegenomen na een avondje dansen. Dát dan weer niet
Ja hoe is dat nou afgelopen?quote:
Ben jij zo'n twee erwtjes op een plankje figuur?quote:Op woensdag 24 april 2019 20:25 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een dikkertje gedate
Hoiquote:Op woensdag 24 april 2019 20:25 schreef Halimede het volgende:
[..]
Slank maar wel wat rondingen hoorquote:Op woensdag 24 april 2019 20:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben jij zo'n twee erwtjes op een plankje figuur?
Wat vetfobisch van je.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:25 schreef Halimede het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |