SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
quote:Op maandag 3 juni 2019 17:56 schreef McLaura het volgende:
Eigenlijk heel logisch....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
Haha, jaquote:Op maandag 3 juni 2019 16:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Beetje zoals Shevaughn, dat joch uit een huis vol. 😂
quote:Op maandag 3 juni 2019 17:56 schreef McLaura het volgende:
Eigenlijk heel logisch....Ze moeten die ' echt verbieden hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het staat zo ontzettend dom.
quote:Op maandag 3 juni 2019 18:18 schreef amaranta het volgende:
[..]Maak er dan Mark ofzo vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐎🐎🐎quote:Op maandag 3 juni 2019 19:11 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Haha, ja
Ik ken ook een Cheveax, of hoe je dat ook mag schrijven.
Gewoon Sjevoo.
Vond ze denk ik geen mooie naam.quote:
Eensquote:Op maandag 3 juni 2019 22:55 schreef Stippelrientje het volgende:
Of doe het gewoon niet als het er helemaal niet meer erop lijkt
Sowieso eens.quote:Op maandag 3 juni 2019 19:12 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ze moeten die ' echt verbieden hoor.
Het staat zo ontzettend dom.
Leg het je kind later maar eens uit.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 08:33 schreef McLaura het volgende:
[..]
Sowieso eens.
De apostrof is geen sieraad maar een weglatingsteken. Schrijf dan gewoon de letters.
Hetzelfde kun je je afvragen bij namen met een '. En die zijn wel echt.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:21 schreef roos94 het volgende:
Ik krijg een stroke geloof ik. waarom zetten hier mensen allemaal namen met een punt in het midden?
D.esteny
C.havelle
E.mily
J.ason
B.riek
S.acha
WTF
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. tegen.
En ik snap serieus niet waarom je je kind een naam geeft die je heel anders uitspreekt. Is toch vreselijk voor het kind om het steeds te moeten spellen.
En dan heb ik zelf een buitenlandse naam die niet vaak voorkomt en moet ook steeds spellen, maar bij mij spreek je het in ieder geval uit zoals je het leest![]()
Dat is gewoon pestenquote:Op maandag 10 juni 2019 23:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik zag een Djehosjuah voorbij komen. Succes met spellen de rest van je leven Joshua 😂
Vader moest vast niezen bij geboorte aangifte.quote:Op maandag 10 juni 2019 23:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik zag een Djehosjuah voorbij komen. Succes met spellen de rest van je leven Joshua 😂
quote:Op maandag 10 juni 2019 23:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Vader moest vast niezen bij geboorte aangifte.
Ah. #Steenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 09:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Yes, zoon van Jim Bakkum heet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |