abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186408928
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 23:39 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Nee die wilt niet van Otten af, Otten probeert verdeling te scheppen in de partij door onzorgvuldig naar de media te gaan ipv met Thierry te praten, zeg nou zelf, als je problemen ziet dan ga je toch niet meteen naar de media maar dan praat je met elkaar oke hoe zit het, wat kunnen we veranderen? Otten zit fout en dat is overduidelijk.
Wacht, in een partij waarin men roept dat de politiek transparenter moet mag Otten zijn zienswijze als mede-oprichter niet uitspreken?

LOL! Wat een zielig gedoe weer.
pi_186408936
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 23:39 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Wacht, is de FvD nu ineens geen partij meer maar een eenmanszaak al la de PVV dan? Interessant. Dus democratie binnen de FvD, daar doet men niet aan?
Nee FvD is zeker wel een democratische partij, het is geen eenmanszaak, Baudet wordt massaal gesteund door de leden, door Baudet's inzet is het zo groot geworden en is daarom nu de grootste partij in de 1e kamer, DOOR BAUDET, niet door Otten, zijn debat was dramatisch. Als Otten de voorman was nou dan had FvD geen 1 zetel gekregen want die man kan gewoon niet debatteren en komt zo wereldvreemd over.
pi_186408960
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 23:41 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Wacht, in een partij waarin men roept dat de politiek transparenter moet mag Otten zijn zienswijze als mede-oprichter niet uitspreken?

LOL! Wat een zielig gedoe weer.
Euhm ben je zo simpel? Transparantie is mooi ja, maar dan praat je toch eerst met elkaar? Je gaat toch ook niet gelijk naar de media als je vindt dat de baas van de zaak het niet goed doet. Praat eerst met elkaar en wat daar uit van gaat komen mag zeker verspreidt worden maar eerst met elkaar praten. Wat een logica heb jij zeg :') Gelijk handelen maar later denken.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2019 23:43:26 ]
  woensdag 24 april 2019 @ 23:44:26 #104
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186408995
quote:

[..]

Euhm, juist wel, volg jij het wel vraag ik me af?
Nou ja, zo'n beetje alle ideeën van de FvD komen uit de koker van Otten. Het is Ottens verkiezingsprogramma, Otten is het brein en Baudet het gezicht van FvD.

Je moet het dus of allemaal niet helemaal volgen of mokerdom zijn als je stelt dat Baudet en Hiddema de partij leiden. Hiddema die nauwelijks iets met de organisatie te maken heeft.

Otten wil van FvD ook geen VVD 2.0 maken, zie namelijk het verkiezingsprogramma en de kritiek van Otten op Baudet. Wat Otten zegt is dat die rare extreemrechtse neigingen van Baudet kut zijn. Als het dan jouw conclusie is dat Otten van FvD een VVD 2.0 wil maken, zeg je eigenlijk dat het enige onderscheidende het ranzige altrightsausje is wat Baudet erover kiept.

Dus welke van de twee is het?
Laffe huichelaar
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 24 april 2019 @ 23:44:49 #105
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_186409004
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 23:41 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Nee FvD is zeker wel een democratische partij, het is geen eenmanszaak, Baudet wordt massaal gesteund door de leden, door Baudet's inzet is het zo groot geworden en is daarom nu de grootste partij in de 1e kamer, DOOR BAUDET, niet door Otten, zijn debat was dramatisch. Als Otten de voorman was nou dan had FvD geen 1 zetel gekregen want die man kan gewoon niet debatteren en komt zo wereldvreemd over.
Otten is ondertussen wel de man die partij organisatorisch op orde heeft gekregen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_186409027
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 23:44 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nou ja, zo'n beetje alle ideeën van de FvD komen uit de koker van Otten. Het is Ottens verkiezingsprogramma, Otten is het brein en Baudet het gezicht van FvD.

Je moet het dus of allemaal niet helemaal volgen of mokerdom zijn als je stelt dat Baudet en Hiddema de partij leiden. Hiddema die nauwelijks iets met de organisatie te maken heeft.

Otten wil van FvD ook geen VVD 2.0 maken, zie namelijk het verkiezingsprogramma en de kritiek van Otten op Baudet. Wat Otten zegt is dat die rare extreemrechtse neigingen van Baudet kut zijn. Als het dan jouw conclusie is dat Otten van FvD een VVD 2.0 wil maken, zeg je eigenlijk dat het enige onderscheidende het ranzige altrightsausje is wat Baudet erover kiept.

Dus welke van de twee is het?
EUHM PARDON, WAT? HAHAHAHAHAH. Ja jij volgt het echt goed! :D
pi_186409036
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 23:41 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Baudet is dus het gezicht en Otten het brein maar Otten moet zijn mond houden omdat jij op Baudet geilt. Ik snap het. :D
pi_186409050
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 23:45 schreef vigen98 het volgende:

[..]

EUHM PARDON, WAT? HAHAHAHAHAH. Ja jij volgt het echt goed! :D
Hoi Thierry :W
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_186409058
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 23:46 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Baudet is dus het gezicht en Otten het brein maar Otten moet zijn mond houden omdat jij op Baudet geilt. Ik snap het. :D
Oké even serieus he, Otten het brein? Nou wat een brein zeg, heb je zijn debat eens gezien op tv? Die man is een drama. Wat is dit voor onzin, Otten krijgt veel te veel credit nu voor niks, Ja Baudet heeft zijn eigen kritiekpunten maar Otten gaan sugarcoaten omdat je Baudet niks vindt lijkt me zeer zielig.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2019 23:48:04 ]
pi_186409066
quote:

[..]

Nee die wilt niet van Otten af, Otten probeert verdeling te scheppen in de partij door onzorgvuldig naar de media te gaan ipv met Thierry te praten, zeg nou zelf, als je problemen ziet dan ga je toch niet meteen naar de media maar dan praat je met elkaar oke hoe zit het, wat kunnen we veranderen? Otten zit fout en dat is overduidelijk.
Als dat zo is, had Thierry dan niet vandaag met Otten moeten praten over wat "het bestuur" - 1 had besloten in plaats van dat via twitter wereldkundig te maken?
Zit Thierry dan niet fout en is dat dan niet overduidelijk?
pi_186409074
Zit nu dat interview met Hiddema terug te kijken! Mijn god, wat een verschrikkelijke vent is dat toch _O-
pi_186409089
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 23:47 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Als dat zo is, had Thierry dan niet vandaag met Otten moeten praten over wat "het bestuur" - 1 had besloten in plaats van dat via twitter wereldkundig te maken?
Zit Thierry dan niet fout en is dat dan niet overduidelijk?
Het bestuur maakt een beslissing en brengt dat naar voren, niet vergelijkbaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2019 23:48:49 ]
pi_186409090
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 23:47 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Oké even serieus he, Otten het brein? Nou wat een brein zeg, heb je zijn debat eens gezien op tv? Die man is een drama. Wat is dit voor onzin, Otten krijgt veel te veel credit nu voor niks, Ja Baudet heeft zijn eigen kritiekpunten maar Otten gaan sugarcoaten omdat je Baudet niks vindt lijkt me zeer zielig.
Een debat voeren is iets anders dan een partij op poten zetten en een programma bedenken he...
  woensdag 24 april 2019 @ 23:49:01 #114
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_186409095
quote:

[..]

Oké even serieus he, Otten het brein? Nou wat een brein zeg, heb je zijn debat eens gezien op tv? Die man is een drama.
De speeches van Alfred Rosenberg waren doorgaans ook niet zo vurig als die van het grote opperhoofd. Dus ach.
pi_186409125
quote:

[..]

Oh nee, hoor, maak je geen zorgen, ik lach je alleen maar uit met je Baudet gedweep. Otten is ook een minkukel, zijn plannen durft hij niet eens door te laten rekenen omdat het fiscaal helemaal nergens op slaat.

Maar Otten is wel de man die de centjes binnenbrengt en wel de man die zaken organiseert. Niet Baudet.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2019 23:51:48 ]
pi_186409126
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 23:48 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Het bestuur maakt een beslissing waar 1/3 van het bestuur niet op de hoogte is en 1/3 van het bestuur gooit die beslissing vast op twitter alvorens hem te delen met het voltallige bestuur?
  woensdag 24 april 2019 @ 23:50:58 #117
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186409127
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 23:48 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Het bestuur is Otten, Baudet en een of andere nobody, hans. Raar dat Baudet dat dan kan tweeten zonder dat Otten er iets over weet. Namens 'het bestuur'
Laffe huichelaar
pi_186409142
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 23:50 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Het bestuur is Otten, Baudet en een of andere nobody, hans. Raar dat Baudet dat dan kan tweeten zonder dat Otten er iets over weet. Namens 'het bestuur'
L'etat, c'est moi.
pi_186409148
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 23:50 schreef timmmmm het volgende:

[..]

2/3 van het bestuur is de meerderheid dus ja names het bestuur :)
  woensdag 24 april 2019 @ 23:53:21 #120
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186409158
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 23:52 schreef vigen98 het volgende:

[..]

2/3 van het bestuur is de meerderheid dus ja names het bestuur :)
Lol
Laffe huichelaar
pi_186409174
Maar het belangrijkste is dat we gelukkig weer naar dezelfde zelfvernietiging gaan kijken als bij de LPF... had alleen niet verwacht dat het al zo snel in elkaar zou donderen :9
  woensdag 24 april 2019 @ 23:55:30 #122
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186409182
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 23:54 schreef TheVulture het volgende:
Maar het belangrijkste is dat we gelukkig weer naar dezelfde zelfvernietiging gaan kijken als bij de LPF... had alleen niet verwacht dat het al zo snel in elkaar zou donderen :9
met types als Vigen kan het ook niet anders
Laffe huichelaar
pi_186409192
quote:
10s.gif Op woensdag 24 april 2019 23:55 schreef timmmmm het volgende:

[..]

met types als Vigen kan het ook niet anders
Je geeft me te veel eer Tim. Ik ben nimmer groot genoeg om een partij van binnen te vernietigen.
  woensdag 24 april 2019 @ 23:57:26 #124
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186409210
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 23:56 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Je geeft me te veel eer Tim. Ik ben nimmer groot genoeg om een partij van binnen te vernietigen.
Ik bedoelde meer met veel FvD'ers van dit niveau. Gelukkig posten er hier ook genoeg die het iets beter lijken te begrijpen
Laffe huichelaar
  Moderator woensdag 24 april 2019 @ 23:57:26 #125
236264 crew  capricia
pi_186409212
DionMebius twitterde op woensdag 24-04-2019 om 22:20:15 Otten spreekt van ‘een impulsieve actie’ van Baudet, die hem ‘onder druk’ zou proberen te zetten. ‘Ik word hier niet warm of koud van, dat werkt totaal niet bij mij.'Harde machtsstrijd tussen oprichters van Forum voor Democratie https://t.co/qXCi9epPei via @volkskrant reageer retweet
https://www.volkskrant.nl(...)l&utm_source=twitter
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')