abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186404827
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 20:51 schreef capricia het volgende:

[..]

Baudet
Dat bedoel ik niet. Wat is er voorgevallen tussen Baudet en Otten?

Het is wel tekenend, weer een linkse mod in NWS/POL

[ Bericht 5% gewijzigd door trein2000 op 24-04-2019 21:39:11 ]
pi_186404873
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 21:01 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Otten had kritiek op Baudet.

[ Bericht % gewijzigd door trein2000 op 24-04-2019 21:39:17 ]
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_186404884
quote:

[..]

Daar gaat het deze topic al over.

[ Bericht % gewijzigd door trein2000 op 24-04-2019 21:39:16 ]
pi_186404950
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 21:03 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Daar gaat het deze topic al over.
Ik zag alleen tweets en het aandikken van een NRC artikel.
pi_186404993
En dan straks Eppink nog. Ook niet bepaald het type om klein gehouden te worden in het Europa-standpunt.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_186405001
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 20:26 schreef Geytenbeekje het volgende:
Otten is wel een fatsoenlijke man lijkt me
Veel beter dan Baudet
Heeft ook gewoon een normale baan gehad, itt Baudet.
  Moderator woensdag 24 april 2019 @ 21:09:54 #57
236264 crew  capricia
pi_186405106
quote:

[..]

Jij vraagt waar Otten over struikelt.
Dat is Baudet. Daar gaat het hier de hele tijd over.

Wil je overigens even kappen met mensen die je niet kent in een links of rechts hokje te douwen? Doe ik ook niet met jou. Dank je.

[ Bericht 0% gewijzigd door capricia op 24-04-2019 23:04:57 ]
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_186405174
quote:
7s.gif Op woensdag 24 april 2019 21:06 schreef nostra het volgende:
En dan straks Eppink nog. Ook niet bepaald het type om klein gehouden te worden in het Europa-standpunt.
Het is wel weer tijd voor een zuivering natuurlijk, als je dat niet vaak genoeg doet beginnen mensen zelf machtsposities te vergaren in plaats van afhankelijk te zijn van de grote leider.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_186405258
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 21:05 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Ik zag alleen tweets en het aandikken van een NRC artikel.
Door dat "aangedikte" NRC artikel lijkt nu het FvD toch redelijk uit elkaar te vallen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_186405259
quote:
14s.gif Op woensdag 24 april 2019 21:12 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Het is wel weer tijd voor een zuivering natuurlijk, als je dat niet vaak genoeg doet beginnen mensen zelf machtsposities te vergaren in plaats van afhankelijk te zijn van de grote leider.
Stel je voor ja
pi_186405279
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 21:15 schreef Hanca het volgende:

[..]

Door dat "aangedikte" NRC artikel lijkt nu het FvD toch redelijk uit elkaar te vallen.
Krijg je toch soortgelijke LPF toestanden
pi_186406331
Ik snap niet waarom mensen dit zo serieus nemen :D Trouwens Henk Otten moet dit niet zo openbaar doen, wat denkt die man? Probeert hij FvD van binnen kapot te maken ofzo vlak voor de EK verkiezingen? Henk Otten is gewoon jaloers dat hij zelf geen stemmen zou krijgen, mensen stemmen op het FvD voor Baudet en niet voor Otten dat moet hij door zijn hoofd krijgen.
pi_186406387
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 21:54 schreef vigen98 het volgende:
Ik snap niet waarom mensen dit zo serieus nemen :D Trouwens Henk Otten moet dit niet zo openbaar doen, wat denkt die man? Probeert hij FvD van binnen kapot te maken ofzo vlak voor de EK verkiezingen? Henk Otten is gewoon jaloers dat hij zelf geen stemmen zou krijgen, mensen stemmen op het FvD voor Baudet en niet voor Otten dat moet hij door zijn hoofd krijgen.
Jij hebt niet helemaal door hoe belangrijk Otten is voor FvD. Zonder Otten was er geen FvD.

En ja, dat is dus serieus.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_186406440
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 21:56 schreef Hanca het volgende:

[..]

Jij hebt niet helemaal door hoe belangrijk Otten is voor FvD. Zonder Otten was er geen FvD.

En ja, dat is dus serieus.
Hij was belangrijk voor het opstarten ja, maar dan ga je nu toch niet kinderachtig in de media doen? Je weet waar je aan begonnen bent als je dit niet goed vindt had dan nooit bij de FvD gegaan.
pi_186406531
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 21:58 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Hij was belangrijk voor het opstarten ja, maar dan ga je nu toch niet kinderachtig in de media doen? Je weet waar je aan begonnen bent als je dit niet goed vindt had dan nooit bij de FvD gegaan.
Hij doet niet kinderachtig. Baudet schiet een kant op die nooit bij de partij heeft gehoord. Lees het verkiezingsprogramma maar. Lijkt totaal niet op de Baudet van nu.
  woensdag 24 april 2019 @ 22:04:21 #66
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_186406593
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 21:54 schreef vigen98 het volgende:
Trouwens Henk Otten moet dit niet zo openbaar doen, wat denkt die man?
Het was chiquer geweest als alles gewoon in de achterkamertjes was geregeld, nietwaar?
  Moderator woensdag 24 april 2019 @ 22:06:18 #67
236264 crew  capricia
pi_186406656
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 21:58 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Bij FvD gegaan?
De beste man is (mede) oprichter.
Otten zorgde voor de financiers.
Baudet vaart nu een heel andere koers dan het partijprogramma.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_186406782
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 21:15 schreef Hanca het volgende:

[..]

Sorry, ik heb dat artikel voor de helft gelezen en de rest vluchtig. Ik zie nergens wat mis is. Die man heeft een mening. So wut. Als ze hierom gaan kibbelen.. Of is het eerder dat de linkse media dit aandikken.
pi_186406882
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 22:09 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Sorry, ik heb dat artikel voor de helft gelezen en de rest vluchtig. Ik zie nergens wat mis is. Die man heeft een mening. So wut. Als ze hierom gaan kibbelen.. Of is het eerder dat de linkse media dit aandikken.
Blijkbaar vindt Baudet het erg genoeg om zijn mede-oprichter per tweet te verwijderen uit de nabijheid van de tweede kamer fractie en te doen alsof die oprichter, die de hele partij draaiende houdt en contact houdt met alle statenleden, niet in het bestuur zit. En zelfs in die tweet het feit negeren dat hij fractievoorzitter in de eerste kamer wordt. En gelijk ook de woordvoerder voor schut te zetten.

Als er iemand het dan aan dikt, is het Baudet zelf.
pi_186407165
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 22:06 schreef capricia het volgende:

[..]

Bij FvD gegaan?
De beste man is (mede) oprichter.
Otten zorgde voor de financiers.
Baudet vaart nu een heel andere koers dan het partijprogramma.
Oh echt? Oké lees het partijprogramma eens voor en zeg me eens hoe hij op een andere koers is?
pi_186407204
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 22:12 schreef Hanca het volgende:

[..]

Blijkbaar vindt Baudet het erg genoeg om zijn mede-oprichter per tweet te verwijderen uit de nabijheid van de tweede kamer fractie en te doen alsof die oprichter, die de hele partij draaiende houdt en contact houdt met alle statenleden, niet in het bestuur zit. En zelfs in die tweet het feit negeren dat hij fractievoorzitter in de eerste kamer wordt. En gelijk ook de woordvoerder voor schut te zetten.

Als er iemand het dan aan dikt, is het Baudet zelf.
Denk dat Otten zeer slecht te werk is gegaan, als je kritiek hebt praat er dan als volwassenen uit en ga niet gelijk naar de media terwijl er niks aan de hand is. Vlak voor de EK verkiezingen ook, het is alsof die Otten dit express doet om FvD te dwarsbomen.
pi_186407207
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 22:19 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Oh echt? Oké lees het partijprogramma eens voor en zeg me eens hoe hij op een andere koers is?
Voorlezen gaat lastig, online. Google maar eens op FvD verkiezingsprogramma 2017 ;)
pi_186407313
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 22:20 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Denk dat Otten zeer slecht te werk is gegaan, als je kritiek hebt praat er dan als volwassenen uit en ga niet gelijk naar de media terwijl er niks aan de hand is. Vlak voor de EK verkiezingen ook, het is alsof die Otten dit express doet om FvD te dwarsbomen.
Hij doet dit inderdaad expres, om het FvD weer op de oorspronkelijke koers te krijgen en uit de alt-right sfeer te houden.
  Moderator woensdag 24 april 2019 @ 22:30:04 #74
236264 crew  capricia
pi_186407436
Iemand al wat gehoord van Rob Rooken, in deze richtingenstrijd?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_186407611
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 22:09 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Natuurlijk is het de schuld van de linkse media dat bestuurslid Otten per tweet moet vernemen dat "het bestuur" heeft besloten dat hij moet vertrekken als fractiemedewerker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')