Dat bedoel ik niet. Wat is er voorgevallen tussen Baudet en Otten?quote:
Otten had kritiek op Baudet.quote:Op woensdag 24 april 2019 21:01 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Wat is er voorgevallen tussen Baudet en Otten?
Het is wel tekenend, weer een linkse mod in NWS/POL
Daar gaat het deze topic al over.quote:Op woensdag 24 april 2019 21:01 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Ik zag alleen tweets en het aandikken van een NRC artikel.quote:Op woensdag 24 april 2019 21:03 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Daar gaat het deze topic al over.
Heeft ook gewoon een normale baan gehad, itt Baudet.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:26 schreef Geytenbeekje het volgende:
Otten is wel een fatsoenlijke man lijkt me
Veel beter dan Baudet
Jij vraagt waar Otten over struikelt.quote:Op woensdag 24 april 2019 21:01 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Het is wel weer tijd voor een zuivering natuurlijk, als je dat niet vaak genoeg doet beginnen mensen zelf machtsposities te vergaren in plaats van afhankelijk te zijn van de grote leider.quote:Op woensdag 24 april 2019 21:06 schreef nostra het volgende:
En dan straks Eppink nog. Ook niet bepaald het type om klein gehouden te worden in het Europa-standpunt.
Door dat "aangedikte" NRC artikel lijkt nu het FvD toch redelijk uit elkaar te vallen.quote:Op woensdag 24 april 2019 21:05 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Ik zag alleen tweets en het aandikken van een NRC artikel.
Stel je voor jaquote:Op woensdag 24 april 2019 21:12 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het is wel weer tijd voor een zuivering natuurlijk, als je dat niet vaak genoeg doet beginnen mensen zelf machtsposities te vergaren in plaats van afhankelijk te zijn van de grote leider.
Krijg je toch soortgelijke LPF toestandenquote:Op woensdag 24 april 2019 21:15 schreef Hanca het volgende:
[..]
Door dat "aangedikte" NRC artikel lijkt nu het FvD toch redelijk uit elkaar te vallen.
Jij hebt niet helemaal door hoe belangrijk Otten is voor FvD. Zonder Otten was er geen FvD.quote:Op woensdag 24 april 2019 21:54 schreef vigen98 het volgende:
Ik snap niet waarom mensen dit zo serieus nemenTrouwens Henk Otten moet dit niet zo openbaar doen, wat denkt die man? Probeert hij FvD van binnen kapot te maken ofzo vlak voor de EK verkiezingen? Henk Otten is gewoon jaloers dat hij zelf geen stemmen zou krijgen, mensen stemmen op het FvD voor Baudet en niet voor Otten dat moet hij door zijn hoofd krijgen.
Hij was belangrijk voor het opstarten ja, maar dan ga je nu toch niet kinderachtig in de media doen? Je weet waar je aan begonnen bent als je dit niet goed vindt had dan nooit bij de FvD gegaan.quote:Op woensdag 24 april 2019 21:56 schreef Hanca het volgende:
[..]
Jij hebt niet helemaal door hoe belangrijk Otten is voor FvD. Zonder Otten was er geen FvD.
En ja, dat is dus serieus.
Hij doet niet kinderachtig. Baudet schiet een kant op die nooit bij de partij heeft gehoord. Lees het verkiezingsprogramma maar. Lijkt totaal niet op de Baudet van nu.quote:Op woensdag 24 april 2019 21:58 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Hij was belangrijk voor het opstarten ja, maar dan ga je nu toch niet kinderachtig in de media doen? Je weet waar je aan begonnen bent als je dit niet goed vindt had dan nooit bij de FvD gegaan.
Het was chiquer geweest als alles gewoon in de achterkamertjes was geregeld, nietwaar?quote:Op woensdag 24 april 2019 21:54 schreef vigen98 het volgende:
Trouwens Henk Otten moet dit niet zo openbaar doen, wat denkt die man?
Bij FvD gegaan?quote:Op woensdag 24 april 2019 21:58 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Hij was belangrijk voor het opstarten ja, maar dan ga je nu toch niet kinderachtig in de media doen? Je weet waar je aan begonnen bent als je dit niet goed vindt had dan nooit bij de FvD gegaan.
Sorry, ik heb dat artikel voor de helft gelezen en de rest vluchtig. Ik zie nergens wat mis is. Die man heeft een mening. So wut. Als ze hierom gaan kibbelen.. Of is het eerder dat de linkse media dit aandikken.quote:Op woensdag 24 april 2019 21:15 schreef Hanca het volgende:
[..]
Door dat "aangedikte" NRC artikel lijkt nu het FvD toch redelijk uit elkaar te vallen.
Blijkbaar vindt Baudet het erg genoeg om zijn mede-oprichter per tweet te verwijderen uit de nabijheid van de tweede kamer fractie en te doen alsof die oprichter, die de hele partij draaiende houdt en contact houdt met alle statenleden, niet in het bestuur zit. En zelfs in die tweet het feit negeren dat hij fractievoorzitter in de eerste kamer wordt. En gelijk ook de woordvoerder voor schut te zetten.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:09 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Sorry, ik heb dat artikel voor de helft gelezen en de rest vluchtig. Ik zie nergens wat mis is. Die man heeft een mening. So wut. Als ze hierom gaan kibbelen.. Of is het eerder dat de linkse media dit aandikken.
Oh echt? Oké lees het partijprogramma eens voor en zeg me eens hoe hij op een andere koers is?quote:Op woensdag 24 april 2019 22:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Bij FvD gegaan?
De beste man is (mede) oprichter.
Otten zorgde voor de financiers.
Baudet vaart nu een heel andere koers dan het partijprogramma.
Denk dat Otten zeer slecht te werk is gegaan, als je kritiek hebt praat er dan als volwassenen uit en ga niet gelijk naar de media terwijl er niks aan de hand is. Vlak voor de EK verkiezingen ook, het is alsof die Otten dit express doet om FvD te dwarsbomen.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:12 schreef Hanca het volgende:
[..]
Blijkbaar vindt Baudet het erg genoeg om zijn mede-oprichter per tweet te verwijderen uit de nabijheid van de tweede kamer fractie en te doen alsof die oprichter, die de hele partij draaiende houdt en contact houdt met alle statenleden, niet in het bestuur zit. En zelfs in die tweet het feit negeren dat hij fractievoorzitter in de eerste kamer wordt. En gelijk ook de woordvoerder voor schut te zetten.
Als er iemand het dan aan dikt, is het Baudet zelf.
Voorlezen gaat lastig, online. Google maar eens op FvD verkiezingsprogramma 2017quote:Op woensdag 24 april 2019 22:19 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Oh echt? Oké lees het partijprogramma eens voor en zeg me eens hoe hij op een andere koers is?
Hij doet dit inderdaad expres, om het FvD weer op de oorspronkelijke koers te krijgen en uit de alt-right sfeer te houden.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:20 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Denk dat Otten zeer slecht te werk is gegaan, als je kritiek hebt praat er dan als volwassenen uit en ga niet gelijk naar de media terwijl er niks aan de hand is. Vlak voor de EK verkiezingen ook, het is alsof die Otten dit express doet om FvD te dwarsbomen.
Natuurlijk is het de schuld van de linkse media dat bestuurslid Otten per tweet moet vernemen dat "het bestuur" heeft besloten dat hij moet vertrekken als fractiemedewerker.quote:Op woensdag 24 april 2019 22:09 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Sorry, ik heb dat artikel voor de helft gelezen en de rest vluchtig. Ik zie nergens wat mis is. Die man heeft een mening. So wut. Als ze hierom gaan kibbelen.. Of is het eerder dat de linkse media dit aandikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |