abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 april 2019 @ 18:14:32 #1
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_186401121
Hallo allemaal ik wil graag wat delen en heb wat inzichten uit andere perspectieven nodig over m'n relatie. Goed, ik heb dus een vriendin en we zijn inmiddels 2,5 jaar samen. Daarvoor heeft ze nog twee echte relaties gehad en een reeks aan dates. Alles gaat prima tussen ons en we zijn super open tegen elkaar, zij zegt dat ik echt alles weet van haar en zo niet dan moet ik t gewoon vragen. Tegenovergestelde is ook waar.

Nu komt de maar. Ik was nooit erg interested in haar oude relaties en dates en zei altijd, 't boeit me niks. Het is geweest waarom zou ik me daar druk over maken over info over inwinnen. Enige wat ik wist is dat ze met haar (o.a. Tinder) dates, of dat zei ze iig altijd, nooit zomaar ging zoenen en dergelijke toestanden incl. sexuele handelingen. Dat heb ik tot nu toe altijd geloofd en geen rede gehad om aan te twijfelen.
Maarrr, zo nieuwsgierig als ik was ging toch eens beetje in der whatsapp kijken. (normaal kijken we gewoon in elkaars telefoon, no problem) Echter nu ging ik misschien wel beetje sneaky bepaalde trefwoorden gebruiken waardoor ik eventueel pikanten dingen zou kunnen tegen komen. En jaar hoor, na wat speurwerk kon ik uit bepaalde chats met haar vriendinnen eruit opmaken dat ze seks (on night stand) heeft gehad met 3 dates. Dit was dus voor mijn tijd en na haar laatste ex.

Ik leun nu een beetje op een aantal gedachten:

1) Ik had ten eerste niet zo belachelijk moeten doen door zo super nieuwsgierig te doen. Dit vind ik maar beetje vieze actie achteraf waar ik wel beetje spijt van heb.
2) Ik kan de conclusie trekken dat ze gewoon al die tijd tegen me heeft gelogen. Doet me wel een beetje pijn.
3) Ik kan wel snappen waarom ze t niet wilt zeggen, om mij niet te kwetsen. Daarnaast wat voor meerwaarde heeft 't om dit wel te delen met mij?
4) Wat moet ik doen met de kennis die ik nu heb? Uit mijn research kan ik wel afleiden dat ze echt heel trouw is aan mij dit kan ik ook opmaken over hoe ze praat over mij naar haar vriendinnen.

M'n hoofdvraag is eigenlijk, wat te doen met mijn nieuwe kennis. Ik heb al heel subtiel proberen te peilen over haar dates en open gevraagd wat ze daar mee deed. Toen zei ze uit haarzelf wel, niks zoenen etc. Uit haar lichaamstaal lees ik dat ze er wat nerveus over doet.

Moet ik haar hiermee confronteren, zo ja hoe? Als ik dit doe komt natuurlijk ook de aap uit de mouw dat ik haar een beetje zit te bespioneren. Tenzij ik 't zo slim speel dat ik 't der uitzichzelf laat verklappen zonder dat ik direct heel hard ga doen "hoi ik heb je texts gelezen en je liegt, explain.".
Als ik 't gewoon laat varen zit 't me toch een beetje dwars denk ik. Zo erg is 't niet, vind t gewoon niet fijn dat ze niet 100% eerlijk is geweest.

Advice on this topic? Ervaring etc.?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  woensdag 24 april 2019 @ 18:19:53 #2
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_186401214
Kort antwoord: helemaal niks mee doen. Je gaat jezelf volledig voor lul zetten als je hierover gaat mekkeren. Nogal kansloos dat je echt zwaar graafwerk verricht met behulp van zeer selectieve trefwoorden en nu zit het je plots een 'beetje' dwars. Daarbij kunnen onenightstands gebeuren en kan je daar bewust voor gekozen hebben. Lekker boeiend.

Zet het uit je hoofd en focus op het hier en nu.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_186401225
Wow er zit wel echt een heel groot verschil tussen even in iemands telefoon gaan om te kijken of de bowlingbaan vanavond open is en chats met haar vriendinnen lezen
En erger nog, gericht daarin naar dingen gaan zoeken

En je bent boos omdat zij jou niet precies heeft verteld over dingen die voor jou speelde?
Dude wat jij hebt geflikt is echt zo veel erger :o
Wtf ik vind het echt bizar dat je niet enorm zit met wat je zelf hebt geflikt en hoe je dit op moet lossen ipv andersom
Wat jij hebt gedaan is in de relatie. Jij hebt echt haar vertrouwd enorm beschaamd...

Wat een gebrek aan perspectief
  woensdag 24 april 2019 @ 18:24:24 #4
157428 GoodGawd
pi_186401304
Ben ik 't ook met jullie over eens...

Enige wat dus nog in mijn hoofd speelt, als ze dit niet gewoon eerlijk had gezegd (wat me dus niks had uitgemaakt zelfs!) gaat ze dan nog vaker liegen? Ze zegt heel expliciet en regelmatig tegen me zelfs dat ik echt alles van haar weet. Nou niet dus.
pi_186401331
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 18:24 schreef GoodGawd het volgende:

Enige wat dus nog in mijn hoofd speelt, als ze dit niet gewoon eerlijk had gezegd (wat me dus niks had uitgemaakt zelfs!) gaat ze dan nog vaker liegen? Ze zegt heel expliciet en regelmatig tegen me zelfs dat ik echt alles van haar weet. Nou niet dus.
ga jij vaker een shady mofo zijn :')
Jezus Jozef Maria zeg
pi_186401347
Stap 1 je bent een lul geweest die laat zien dat hij zijn vriendin niet vertrouwd.

Stap 2 je weet nu dat ze de waarheid een beetje heeft verdraaid, maar dat het allemaal was toen ze vrijgezel was en ze haar ex en jou niet heeft bedrogen.

Wat je hiermee gaat doen? Als je het haar laat weten dan weet ze dat je een lul bent geweest die haar niet vertrouwd.

De vraag is dus niet of je haar ermee wil confronteren, maar of je het zelf wil opbiechten. Want zij heeft niets verkeerd gedaan.
pi_186401356
Hoe verandert de werkelijkheid als ze het wel zou zeggen. Wat is is en zij bepaald wat ze wel of niet verteld. 100% eerlijk is altijd tot een grens..

Ga wat aan je eigen onzekerheid doen en laat het los.. Hier aan vast blijven houden maakt meer stuk dan heel.. Het is geschiedenis.. Laat het zo zijn..
pi_186401380
@GoodGawd

Wat is het precies waar je onzeker over bent?
  woensdag 24 april 2019 @ 18:29:16 #9
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_186401399
quote:

Voor wat voor leugens ben je dan bang?
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 24 april 2019 @ 18:29:20 #10
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_186401400
quote:

Als je op basis van dit haar betrouwbaarheid in twijfel trekt, voorspel ik een matige toekomst. Kom op gozer, het is niet alsof het nu een compleet andere vrouw is.

Ik denk dat je een heel ander probleem hebt dan dat je in eerste instantie had gedacht.

Laatste keer: zet het uit je hoofd.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
  woensdag 24 april 2019 @ 18:47:35 #11
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_186401686
Je wil gaan miepen over zaken die voor je tijd waren en jou dus helemaal niets aangaan terwijl je ook nog eens in haar gesprekken zit te wroeten... Dat gaat ze geheid niet waarderen.

Willekeurig Engels in je posts gebruiken staat overigens niet zo mooi.
pi_186401724
Haha sukkel, lekker antwoorden zoeken op vragen die je eigenlijk helemaal niet wilde weten. :').

Wat je moet doen? Beseffen dat ze loyaal en trouw is en je relatie niet kapot maken met je gedrag.
pi_186401817
Naar haar toe; helemaal niets.

Naar jezelf toe; eens gaan kijken waar je onzekerheid vandaan komt of wat er aan ten grondslag ligt. En dat vervolgens fixen. Zodat je het niet nog een keer in je hoofd haalt om haar privacy en vertrouwen te schaden.
"Pools are perfect for holding water"
pi_186401899
Heerlijk deze antwoorden van mede-users. Deze gast staat weer met beide voetjes op de grond xD
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_186401930
Je bent zelf ook niet eerlijk naar haar toe, immers lees je niet haar telefoon om even iets op te zoeken, maar ben je gericht aan het zoeken naar 'pikante' dingen. Dus wat je ermee moet doen? Niks. Zou het wel in je achterhoofd houden echter. Grote kans dat het niets betekend, maar je wil ook niet als een naïef iemand in het leven staan. En in de toekomst van tevoren nadenken of je wel echt wil weten waar je naar zoekt.
  woensdag 24 april 2019 @ 19:04:43 #16
157428 GoodGawd
pi_186401985
't is gewoon een principe kwestie.

In 't begin van onze relatie wilde ze alles tot in de puntjes weten van mijn liefdesleven/dates. Toen heb ik zelf gezegd wat doet dat er nog toe? Wat is geweest is geweest. Maar nee, ze stond erop dat ik alles vertelde. Prima dat heb ik ook met ontzettend veel tegenzin gedaan, ik wilde er helemaal niet meer over nadenken en praten toen. Op mijn beurt heb ik toentertijd gezegd, prima maar jouw verleden boeit me niks dus heb er toen ook amper wat over gevraagd.
Soms heel random zegt ze nog wel eens waarom interesseert je dat niks? Waarna ik ik altijd heel kort ben, mja boeie..

Maar wat ik wel belangrijk vind is eerlijkheid en ik ben dat 100% naar haar toe, maar kom er nu (op een stomme manier) achter dat dat niet helemaal zo is naar mij toe. Dat is 't gene wat mij gewoon dwarsig zit. Ja ik weet heus wel dat ze heel trouw is en ze is verder een super mens, misschien daarom des te meer dat 't me wel wat doet. Voelt toch als een klein smetje ofzo.

En nee, ik praat mijn actie niet goed.

[ Bericht 0% gewijzigd door GoodGawd op 24-04-2019 19:29:27 ]
pi_186402020
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 19:04 schreef GoodGawd het volgende:

In 't begin van onze relatie wilde ze alles tot in de puntjes weten van mijn liefdesleven/dates. Toen heb ik zelf gezegd wat doet dat er nog toe? Wat is geweest is geweest. Maar nee, ze stond erop dat ik alles vertelde. Prima dat heb ik ook met ontzettend veel tegenzin gedaan, ik wilde er helemaal niet meer over nadenken en praten toen. Op mijn beurt heb ik toentertijd gezegd, prima maar jouw verleden boeit me niks dus heb er toen ook amper wat over gevraagd.
Soms heel random zegt ze nog wel eens waarom interesseert je dat niks? Waarom ik ik altijd heel kort ben, mja boeie..

Maar wat ik wel belangrijk is eerlijkheid en ik ben dat 100% naar haar toe, maar kom er nu (op een stomme manier) achter dat dat niet helemaal zo is naar mij toe. Dat is 't gene wat mij gewoon dwarsig zit. Ja ik weet heus wel dat ze heel trouw is en ze is verder een super mens, misschien daarom des te meer dat 't me wel wat doet. Voelt toch als een klein smetje ofzo.

Je zegt tegen haar dat het niet boeit, maar loopt nu te mieren dat ze er niets over verteld heeft en dus heeft gelogen? Je lijkt wel een wijf.
  woensdag 24 april 2019 @ 19:07:40 #18
157428 GoodGawd
pi_186402038
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 19:00 schreef MadJackthePirate het volgende:
Je bent zelf ook niet eerlijk naar haar toe, immers lees je niet haar telefoon om even iets op te zoeken, maar ben je gericht aan het zoeken naar 'pikante' dingen. Dus wat je ermee moet doen? Niks. Zou het wel in je achterhoofd houden echter. Grote kans dat het niets betekend, maar je wil ook niet als een naïef iemand in het leven staan. En in de toekomst van tevoren nadenken of je wel echt wil weten waar je naar zoekt.
Ik zocht een bevestiging van m'n vertrouwen en die heb ik niet helemaal gevonden op 1% na. Mja zoals velen zeggen ik moet misschien niet zo zeiken hierover. Misschien komt ze er zelf op een dag nog wel mee, ik weet dat dit wel in haar achterhoofd speelt haar kennende. Vind 't gerwoon jammer dat ze t niet durft te vertellen, ik vind 't echt niet erg. Ik vind 't jammer dat ze zich er niet comfortabel bij voelt om 't mij te vertellen denk ik ook..
  woensdag 24 april 2019 @ 19:08:40 #19
157428 GoodGawd
pi_186402054
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 19:06 schreef ElDinosaur het volgende:
verteld heeft en du
Nee, de inhoud boeit me ook niet. Zoals ik zei tis 't principe van niet 100% eerlijk zijn, daar gaat 't mij om.
pi_186402066
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 19:08 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Nee, de inhoud boeit me ook niet. Zoals ik zei tis 't principe van niet 100% eerlijk zijn, daar gaat 't mij om.
Heeft ze er over gelogen dan? Je had haar toch niet expliciet er naar gevraagd?
pi_186402068
quote:

[..]

Je zegt dat het je niet boeit, waarna zij aanneemt dat ze er niets over hoeft te delen. Hoe is het daaropvolgende niet delen van deze informatie liegen?
pi_186402087
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 19:07 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Ik zocht een bevestiging van m'n vertrouwen en die heb ik niet helemaal gevonden op 1% na. Mja zoals velen zeggen ik moet misschien niet zo zeiken hierover. Misschien komt ze er zelf op een dag nog wel mee, ik weet dat dit wel in haar achterhoofd speelt haar kennende. Vind 't gerwoon jammer dat ze t niet durft te vertellen, ik vind 't echt niet erg. Ik vind 't jammer dat ze zich er niet comfortabel bij voelt om 't mij te vertellen denk ik ook..
Ik snap dat je het niet fijn vindt, en i.t.t. tot sommigen hier vind ik ook wel dat het niet helemaal netjes van haar is. Maar wel vind ik dat jij op deze manier ook niet heel netjes overkomt met haar telefoon e.d.

Wellicht heeft zij zo haar redenen en onzekerheden om het niet te vertellen, wat haar goed recht is. Dus zoals ik al zei, hou het een beetje in je achterhoofd voor als er meer rode vlaggen opduiken, maar voor nu laat het los. Je bent jezelf alleen maar aan het opvreten erover, terwijl er niks positiefs uit kan komen
  woensdag 24 april 2019 @ 19:11:44 #23
157428 GoodGawd
pi_186402114
quote:
5s.gif Op woensdag 24 april 2019 19:09 schreef devzero het volgende:

[..]

Heeft ze er over gelogen dan? Je had haar toch niet expliciet er naar gevraagd?
Ik heb 't haar nooit expliciet gevraagd. Ze zei 't uit derzelf..

En toen ik er pas een beetje naar zat te vissen: hoeveel dates heb je gehad, wat deden jullie op dates etc. Zei ze t nog een keer uit derzelf. M'n vragen zijn altijd heel open geweest en niet gericht op wat ik zoek..
pi_186402128
quote:

[..]

Het zelfde principe waardoor je het nog niet met haar besproken hebt dat je dus wel cared en het bent gaan researchen? Goed argument..
pi_186402154
quote:

Soms heel random zegt ze nog wel eens waarom interesseert je dat niks? Waarom ik ik altijd heel kort ben, mja boeie..

Maar wat ik wel belangrijk is eerlijkheid en ik ben dat 100% naar haar toe, maar kom er nu (op een stomme manier) achter dat dat niet helemaal zo is naar mij toe. Dat is 't gene wat mij gewoon dwarsig zit. Ja ik weet heus wel dat ze heel trouw is en ze is verder een super mens, misschien daarom des te meer dat 't me wel wat doet. Voelt toch als een klein smetje ofzo.

Principekwestie? Really, dat is het woord dat je in de mond neemt?

En je zegt dat je eerlijkheid hoog in het vaandel hebt, maar ben je wel eerlijk als je dit gedrag achterhoudt van haar?

Weet je wat jouw vieze gedrag nog viezer maakt? Je beseft dat je vies aan het bespioneren bent en zit als een motherfucker plannetjes te maken hoe je dit zo'n draai kan geven dat "ze het uit haarzelf gaat verklappen".
pi_186402205
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 19:11 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Ik heb 't haar nooit expliciet gevraagd. Ze zei 't uit derzelf..

En toen ik er pas een beetje naar zat te vissen: hoeveel dates heb je gehad, wat deden jullie op dates etc. Zei ze t nog een keer uit derzelf. M'n vragen zijn altijd heel open geweest en niet gericht op wat ik zoek..
Wel f*cked up. Want waar liegt ze dan nog meer over? Het was ook niet zo dat het echt nodig was om hierover te gaan lopen liegen...
pi_186402230
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 19:17 schreef Piva het volgende:

[..]

Wel f*cked up. Want waar liegt ze dan nog meer over? Het was ook niet zo dat het echt nodig was om hierover te gaan lopen liegen...
En op deze manier maak je je eigen relatie dus kapot. :s).
  woensdag 24 april 2019 @ 19:19:43 #28
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_186402264
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 19:17 schreef Piva het volgende:

[..]

Waar liegt ze precies?
  woensdag 24 april 2019 @ 19:25:49 #29
157428 GoodGawd
pi_186402396
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 19:19 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Waar liegt ze precies?
Nou ze zegt zelf dat ze met haar dates niks heeft gedaan. Als in zoenen en verder. Ik vroeg daar niet eens expliciet naar. Als ze dat niet had gezegd was 't geen eens liegen. Als ik er dan achter was gekomen dan had ik der nul verweten. Want ten eerste had ik zelf aangegeven dat 't mij niet zo heel veel interesseert en dus heb ik er ook niet naar gevraagd.
Mja ik vind 't gewoon jammer dat ze niet gewoon uit derzelf zei, nou ik heb sus en zo gedaan. Of zeg gewoon niks tenzij ik er echt om vraag. Ik ben immers ook zo eerlijk naar haar geweest omdat zij t dus wel wilde weten. Wat dat betreft heb ik echt niks voor haar te verbergen.
pi_186402735
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 19:25 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Nou ze zegt zelf dat ze met haar dates niks heeft gedaan. Als in zoenen en verder. Ik vroeg daar niet eens expliciet naar. Als ze dat niet had gezegd was 't geen eens liegen. Als ik er dan achter was gekomen dan had ik der nul verweten. Want ten eerste had ik zelf aangegeven dat 't mij niet zo heel veel interesseert en dus heb ik er ook niet naar gevraagd.
Mja ik vind 't gewoon jammer dat ze niet gewoon uit derzelf zei, nou ik heb sus en zo gedaan. Of zeg gewoon niks tenzij ik er echt om vraag. Ik ben immers ook zo eerlijk naar haar geweest omdat zij t dus wel wilde weten. Wat dat betreft heb ik echt niks voor haar te verbergen.
Dit is nog maar het topje van de ijsberg. Jij bent nummer 50
pi_186402757
quote:

[..]

Ja het komt nogal hypocriet over voor jou nu natuurlijk, maar het kan natuurlijk net zo goed zijn dat zij gewoon overvallen werd door jouw vraag en daarom maar zei dat ze nooit niks gedaan had omdat ze zich schaamde bijvoorbeeld. Kan natuurlijk ook iets anders zijn, maar zolang er verder geen signalen zijn die daarop wijzen...
  woensdag 24 april 2019 @ 19:55:43 #32
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_186403002
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 19:18 schreef zarGon het volgende:

[..]

En op deze manier maak je je eigen relatie dus kapot. :s).
Nou idd. Dit topic kan in t woordenboek onder zelf-sabotage. Christus te hobbelpaard.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_186403004
quote:

[..]

Laten we even aannemen dat ze heeft gelogen.

Zo te zien zit je ermee en wil je er iets aan/mee gaan doen. Hoe belangrijk wil je dit maken?

Er zijn twee (goede) manieren om hiermee om te gaan:
1) Je doet er niets mee, je laat het voor wat het is en laat het jullie relatie verder niet beïnvloeden.

Het is al duidelijk dat jij deze optie niet wil.

2) Praten met haar hierover. Jij gaat met de billen bloot en vertelt wat je hebt gedaan, en hoopt dat ze je daarvoor kan vergeven. En vervolgens praat je over wat je hebt gezien en wat voor effect het op jou heeft gehad. En dan dus ook duidelijk maken dat je het jammer vindt dat ze niet eerlijk is geweest en dat je het niet zo snapt waarom.

Op deze manier geef je haar een kans om haar gedrag uit te leggen (verandert niets aan het feit dat ze heeft gelogen, maar je kunt er wellicht wat meer begrip voor tonen), en op deze manier voorkom je dat je (bewust of onbewust) gaat twijfelen aan haar eerlijkheid over andere zaken.

Deze optie is de volwassen-optie, maar kan backfiren: ze kan je actie écht niet waarderen en verliest het vertrouwen in jou, je kan achter lelijke dingen komen (wanneer ze wel open en eerlijk is), jij kan realiseren dat het je toch wel boeit en dat je niet om kan gaan met haar verleden, jullie kunnen er niet over praten en maken vooral ruzie en noem het maar op.
  woensdag 24 april 2019 @ 19:56:16 #34
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186403019
Dus je vindt het raar dat ze niet opschept over de tijd dat ze gehoerd en gesloerd heeft voor ze jou kende?
Laffe huichelaar
pi_186403049
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 19:56 schreef timmmmm het volgende:
Dus je vindt het raar dat ze niet opschept over de tijd dat ze gehoerd en gesloerd heeft voor ze jou kende?
Ik kan wel begrijpen waarom ze bepaalde zaken toch liever verborgen zou willen houden, maar wat ik dan niet helemaal begrijp is waarom zij dan zelf wel allerlei vragen stelt en wel zijn verleden wil weten. Laat het dan ook rusten, of zo.
  woensdag 24 april 2019 @ 19:59:36 #36
469637 VleesLollie
Vogeltjesdans:I am your father
pi_186403097
quote:
5s.gif Op woensdag 24 april 2019 18:14 schreef GoodGawd het volgende:
Hallo allemaal ik wil graag wat delen en heb wat inzichten uit andere perspectieven nodig over m'n relatie. Goed, ik heb dus een vriendin en we zijn inmiddels 2,5 jaar samen. Daarvoor heeft ze nog twee echte relaties gehad en een reeks aan dates. Alles gaat prima tussen ons en we zijn super open tegen elkaar, zij zegt dat ik echt alles weet van haar en zo niet dan moet ik t gewoon vragen. Tegenovergestelde is ook waar.

Nu komt de maar. Ik was nooit erg interested in haar oude relaties en dates en zei altijd, 't boeit me niks. Het is geweest waarom zou ik me daar druk over maken over info over inwinnen. Enige wat ik wist is dat ze met haar (o.a. Tinder) dates, of dat zei ze iig altijd, nooit zomaar ging zoenen en dergelijke toestanden incl. sexuele handelingen. Dat heb ik tot nu toe altijd geloofd en geen rede gehad om aan te twijfelen.
Maarrr, zo nieuwsgierig als ik was ging toch eens beetje in der whatsapp kijken. (normaal kijken we gewoon in elkaars telefoon, no problem) Echter nu ging ik misschien wel beetje sneaky bepaalde trefwoorden gebruiken waardoor ik eventueel pikanten dingen zou kunnen tegen komen. En jaar hoor, na wat speurwerk kon ik uit bepaalde chats met haar vriendinnen eruit opmaken dat ze seks (on night stand) heeft gehad met 3 dates. Dit was dus voor mijn tijd en na haar laatste ex.

1) Ik had ten eerste niet zo belachelijk moeten doen door zo super nieuwsgierig te doen. Dit vind ik maar beetje vieze actie achteraf waar ik wel beetje spijt van heb.
2) Ik kan de conclusie trekken dat ze gewoon al die tijd tegen me heeft gelogen. Doet me wel een beetje pijn.
3) Ik kan wel snappen waarom ze t niet wilt zeggen, om mij niet te kwetsen. Daarnaast wat voor meerwaarde heeft 't om dit wel te delen met mij?
4) Wat moet ik doen met de kennis die ik nu heb? Uit mijn research kan ik wel afleiden dat ze echt heel trouw is aan mij dit kan ik ook opmaken over hoe ze praat over mij naar haar vriendinnen.

M'n hoofdvraag is eigenlijk, wat te doen met mijn nieuwe kennis. Ik heb al heel subtiel proberen te peilen over haar dates en open gevraagd wat ze daar mee deed. Toen zei ze uit haarzelf wel, niks zoenen etc. Uit haar lichaamstaal lees ik dat ze er wat nerveus over doet.

Moet ik haar hiermee confronteren, zo ja hoe? Als ik dit doe komt natuurlijk ook de aap uit de mouw dat ik haar een beetje zit te bespioneren. Tenzij ik 't zo slim speel dat ik 't der uitzichzelf laat verklappen zonder dat ik direct heel hard ga doen "hoi ik heb je texts gelezen en je liegt, explain.".
Als ik 't gewoon laat varen zit 't me toch een beetje dwars denk ik. Zo erg is 't niet, vind t gewoon niet fijn dat ze niet 100% eerlijk is geweest.

Ff de op quote. Voordat TS inziet dat ie een loser is en hem weg haalt :')
It is nice to be important, but it's more important to be nice!
Respect to the man in the ice cream van!
  woensdag 24 april 2019 @ 20:00:32 #37
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186403122
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 19:57 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik kan wel begrijpen waarom ze bepaalde zaken toch liever verborgen zou willen houden, maar wat ik dan niet helemaal begrijp is waarom zij dan zelf wel allerlei vragen stelt en wel zijn verleden wil weten. Laat het dan ook rusten, of zo.
Om dezelfde reden als dat ze hem niks gezegd heeft wrs, omdat het een onzekere jongedame is.
Laffe huichelaar
  woensdag 24 april 2019 @ 20:01:21 #38
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_186403147
quote:

[..]

Zoals ik al eerder zei: het zijn je zaken niet. Je hebt er niets mee te maken maar als je zo nodig je punt tegen d'r wil maken. Ga je gang. Weet je ook gelijk waarom dat niet handig was.
  woensdag 24 april 2019 @ 20:04:12 #39
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186403208
Maar wat maakt het uit wat ze gedaan heeft voor ze jou kent of wat ze wel en niet wil dat je daarover weet?

Ben je serieusbang dat ze daarom over zaken nu liegt of dat dit iets over haar trouw zegt?

Jij bent degene die hier fout zit. Het oppervlakkig over je vorige dates hebben en dan maar niet zeggen dat je je voor een bacardi cola uit elkaar hebtlaten trekken staat in het niets bij iemands privacy zo schenden als jij gedaan hebt. Dit leugentje van haar was een 2, 3 max en jouw gedrag minimaal een 7. Dus ik zouoppassen voor je deze slapende hond wakker maakt makker
Laffe huichelaar
pi_186403273
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 20:04 schreef timmmmm het volgende:
Maar wat maakt het uit wat ze gedaan heeft voor ze jou kent of wat ze wel en niet wil dat je daarover weet?
Zoals hij het in een latere post duidelijk maakt: het gaat hem niet om wát ze heeft gedaan voordat zij een relatie hadden, maar dat zij tijdens de relatie (heden) heeft gelogen over wat ze heeft gedaan.

En dat ze dus dingen heeft gezegd die niet kloppen en dat dus betekent dat ze heeft gelogen. Als ze het niet had gezegd (bewust of onbewust achterhouden), had ze niet gelogen, en dat vond hij ook prima.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2019 20:07:40 ]
  woensdag 24 april 2019 @ 20:12:14 #41
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186403382
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 20:07 schreef zarGon het volgende:

[..]

Zoals hij het in een latere post duidelijk maakt: het gaat hem niet om wát ze heeft gedaan voordat zij een relatie hadden, maar dat zij tijdens de relatie (heden) heeft gelogen over wat ze heeft gedaan.

En dat ze dus dingen heeft gezegd die niet kloppen en dat dus betekent dat ze heeft gelogen. Als ze het niet had gezegd (bewust of onbewust achterhouden), had ze niet gelogen, en dat vond hij ook prima.
Darom schaal ik het nog op een 3. Staat in het niet met wat hij blundert. Ik neem aan dat iedereen zich wel een white lie kan voorstellen als de relatie nog aan het bloeien is en je bang bent het te verpesten. Ik vind dat oprecht niet schokkend.
Laffe huichelaar
pi_186404797
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 19:07 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Ik zocht een bevestiging van m'n vertrouwen en die heb ik niet helemaal gevonden op 1% na.
Welk vertrouwen? Als je haar echt vertrouwde zou je niet zomaar haar telefoon hebben gepakt om eens lekker op zoek te gaan naar mogelijke leugens. Kom op joh, wees eens eerlijk naar jezelf.

Je bent zo onzeker als de pest, ik zou dáár wat mee doen. Dát is het beste wat je kan doen. Niet haar confronteren met haar leugens. Sowieso super hypocriet dat je wel wil dat zij haar leugens opbiecht, maar dat je zelf niet de ballen hebt om toe te geven dat je haar uberhaupt niet vertrouwt en in haar telefoon hebt lopen kijken....zonder enige aanleiding. Man the fuck op joh.

Jij bent degene die jullie relatie nu probeert te verneuken. Jij. Wat zij heeft gedaan is niet helemaal netjes, maar het was van voor jullie tijd en je weet dat ze super trouw is en enorm gelukkig is met de relatie. Ze heeft het vast niet verteld om jou niet nog onzekerder te maken. Zo kom je hier wel over namelijk en dat zal ze echt wel door hebben gehad, dat kan je niet verschuilen van een partner.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2019 21:01:12 ]
  woensdag 24 april 2019 @ 21:54:20 #43
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_186406321
TS haalt de info uit appgesprekken met vriendinnen, toch? Iemand al genoemd dat de vriendin misschien heeft gelogen tegen die vriendinnen en dus toch eerlijk was tegen TS?
pi_186406708
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 21:54 schreef Lienekien het volgende:
TS haalt de info uit appgesprekken met vriendinnen, toch? Iemand al genoemd dat de vriendin misschien heeft gelogen tegen die vriendinnen en dus toch eerlijk was tegen TS?
Inception dit... :o
  Moderator woensdag 24 april 2019 @ 22:14:46 #45
441859 crew  Lenny77
pi_186406980
quote:
:o inderdaad!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_186407431
Ik denk dat relatief veel vrouwen over dit soort zaken niet helemaal eerlijk zijn. Wijze les voor TS, niet naar vragen dus of haar privacy schenden want de kans is groot dat je iets te weten komt waar je niet blij van wordt.
  woensdag 24 april 2019 @ 23:00:48 #47
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_186408104
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 19:56 schreef timmmmm het volgende:
Totaal niet raar toch, straks ziet de TS drie leuke tinderdates ook nog als gehoer en gesloer.
Ik ga naar huis.
  Spellchecker woensdag 24 april 2019 @ 23:04:32 #48
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_186408176
Jeej, weer een "ik keek per ongeluk in de telefoon van mijn lief en wat ik daarin tegenkwam"-topic -O-
  woensdag 24 april 2019 @ 23:06:50 #49
157428 GoodGawd
pi_186408235
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 20:07 schreef zarGon het volgende:

[..]

Precies dit.
  woensdag 24 april 2019 @ 23:10:28 #50
157428 GoodGawd
pi_186408299
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 23:04 schreef maily het volgende:
Jeej, weer een "ik keek per ongeluk in de telefoon van mijn lief en wat ik daarin tegenkwam"-topic -O-
Om 't wat meer in perspectief te zetten. Ik had haar telefoon meegekregen voor 1 dag, ik moest het e.e.a. met haar telefoon doen. Daarvoor moest ik ook whatsapp gebruiken. Mja toen werd de verleiding me even te groot.
Ik denk dat ons vertrouwen in elkaar juist erg groot is, zal mij ook echt niks uitmaken als ze met mijn telefoon een week op stap zou gaan. Ik heb niks te verbergen voor haar en daarom vind ik het misschien dus kut dat ik toch wat tegenkwam wat ik niet helemaal chill vind denkende dat ik echt alles wist zoals ze mij had verteld.
  woensdag 24 april 2019 @ 23:16:44 #51
157428 GoodGawd
pi_186408415
Maar in hoeverre vinden jullie leugentjes in je relatie dan ok?
pi_186408420
Je kwam het niet tegen, je zocht het
Hou eerst eens op met die leugen
  woensdag 24 april 2019 @ 23:18:58 #53
157428 GoodGawd
pi_186408459
quote:
Nee, dit klopt niet. Ze zei t zelf tegen die vriendinnen.
  woensdag 24 april 2019 @ 23:22:14 #54
157428 GoodGawd
pi_186408528
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 23:17 schreef Allures het volgende:
Je kwam het niet tegen, je zocht het
Hou eerst eens op met die leugen
Het feit dat ik het opzocht doet de leugen niet ongedaan. Dat zijn twee dingen, nogmaals ik praat niet goed wat ik heb gedaan. Maar het zit me ook dwars dat ze niet eerlijk is naar mij.
pi_186408529
Ben in ieder geval benieuwd wat TS gaat doen nu, want zijn punt dat hij teleurgesteld is snap ik want zijn vriendin heeft nu eenmaal gelogen. Dat TS zijn vriendin haar vertrouwen ook beschadigt is evident.
pi_186408640
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 23:10 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Om 't wat meer in perspectief te zetten. Ik had haar telefoon meegekregen voor 1 dag, ik moest het e.e.a. met haar telefoon doen. Daarvoor moest ik ook whatsapp gebruiken. Mja toen werd de verleiding me even te groot.
Ik denk dat ons vertrouwen in elkaar juist erg groot is, zal mij ook echt niks uitmaken als ze met mijn telefoon een week op stap zou gaan. Ik heb niks te verbergen voor haar en daarom vind ik het misschien dus kut dat ik toch wat tegenkwam wat ik niet helemaal chill vind denkende dat ik echt alles wist zoals ze mij had verteld.
Tot ze dus in je fok account gaat neuzen en dit tegen komt. :D

Dit geeft jou ook wat te verbergen.
pi_186408641
Ik denk dat iedereen zijn history iets wat 'mooier' maakt dan werkelijk. Plus wellicht een klein beetje schaamte. Of wellicht dat ze het toen je het vroeg nog niet helemaal durfde te vertellen.

Ik zou haar wel vertellen dat je niet te vertrouwen bent met haar telefoon, maar niet verder op het matje roepen. Ookal blijkt dat ze jaren geleden 100en orgies heeft gedaan. Enige wat jij kan doen is accepteren of weggaan. Ze is volwassenen en mag zelf beslissen wat ze deed, doet of deelt. Hetzij binnen de regels van jullie relatie. En ik zie nergens waar ze jullie relatie geschaad zou hebben.

Dus pak jezelf op en get over it.
pi_186408714
Wat is er mis met vrouwen die seks hebben?

Zijn mannen echt zo oudbollig, naief en desperate?

Mijn vriendin mag de grootste slet zijn geweest, zolang ze haar kunsten maar in bed met mij vertoeft en strak aan het lijntje blijft ~O> :)
pi_186408764
quote:

[..]

Leuk en aardig dit, maar snap je in ieder geval wel dat jijzelf ook niet eerlijk en gewoon een hypocriet bent?

Je "vertrouwt" haar, maar niet genoeg om niet haar whatsapps conversaties helemaal en specifiek te doorspitten op dingen waar je haar op vertrouwt? Dit is een enorme schending van privacy. Snap je dit?

Je bent niet geinteresseerd wat ze met haar vorige flings heeft gedaan, maar je hebt er wel degelijk specifiek naar gevraagd wat ze hebben gedaan op dates etc.?

Je zegt A maar je doet Z. En je lijkt het zelf niet eens te realiseren. Je bent zwaar uit je nek aan het lullen, mr "het interesseert me echt niet".

Dit is de reden waarom het vrijwel nooit een goed idee is om over je vorige relaties te praten. Af en toe kom je inderdaad eerlijke mensen tegen die het echt niet interesseert. Maar TS, jij bent niet een van die mensen.

quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 23:16 schreef GoodGawd het volgende:
Je liegt zelf ook in je eigen relatie, dus jij kan deze vraag net zo goed beantwoorden.

[ Bericht 13% gewijzigd door IndoorKite op 24-04-2019 23:39:25 ]
  woensdag 24 april 2019 @ 23:35:35 #60
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186408814
quote:
Zoals gezegd, een white lie over iets waar je niet trots op bent is niet zo'n ramp. Het staat in ieder geval niet in verhouding tot de laaghartige streek die jij geleverd hebt.
Laffe huichelaar
pi_186408905
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 23:35 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Zoals gezegd, een white lie over iets waar je niet trots op bent is niet zo'n ramp. Het staat in ieder geval niet in verhouding tot de laaghartige streek die jij geleverd hebt.
RETWEET
  woensdag 24 april 2019 @ 23:40:32 #62
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_186408908
quote:

[..]

Erg groot is je vertrouwen toch niet als je specifiek, via de zoekfunctie naar speciale woorden, op zoek gaat in haar whatsappgesprekken?

Je verleiding werd te groot. Man ik heb nog nooit de behoefte of verleiding gehad om bij m’n vriendin in haar telefoon te zoeken naar gesprekken.
  woensdag 24 april 2019 @ 23:41:30 #63
157428 GoodGawd
pi_186408935
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 23:33 schreef IndoorKite het volgende:

[..]

Leuk en aardig dit, maar snap je in ieder geval wel dat jijzelf ook niet eerlijk en gewoon een hypocriet bent?

Ja.

Je "vertrouwt" haar, maar niet genoeg om niet haar whatsapps conversaties helemaal en specifiek te doorspitten op dingen waar je haar op vertrouwt? Dit is een enorme schending van privacy. Snap je dit?

Ja.

Je bent niet geinteresseerd wat ze met haar vorige flings heeft gedaan, maar je hebt er wel degelijk specifiek naar gevraagd wat ze hebben gedaan op dates etc.?

Nadat ik de kennis had uit haar whatsapp gesprek. Beetje aftasten hoe ze reageert op open vragen. Specifiek wilde ik weten, gaat ze liegen, ja of nee.

Je zegt A maar je doet Z. En je lijkt het zelf niet eens te realiseren. Je bent zwaar uit je nek aan het lullen, mr "het interesseert me echt niet".

Zie vorige.

Dit is de reden waarom het vrijwel nooit een goed idee is om over je vorige relaties te praten. Af en toe kom je inderdaad eerlijke mensen tegen die het echt niet interesseert. Maar TS, jij bent niet een van die mensen.

Zie vorige.

woensdag 24 april 2019 @ 23:43:56 #64
157428 GoodGawd
pi_186408984
Kwil gewoon bevestiging dat ze niet liegt, waar te ook om gaat. Dat drijft m'n nieuwsgierigheid. Die had ik gedacht te vinden, maar niet dus. Hence, telleurgesteld. En ja dat mag ze ook over mij actie zijn. Maar blijven twee verschillende dingen. Slaat nergens op om dit links en rechts van een = teken te zetten en dan te wegen wat zwaarder is.
  woensdag 24 april 2019 @ 23:44:25 #65
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_186408994
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 23:18 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Nee, dit klopt niet. Ze zei t zelf tegen die vriendinnen.
Dan kan ze toch gelogen hebben tegen die vriendinnen? Opscheppen over een one night stand die niet gebeurde?
  woensdag 24 april 2019 @ 23:45:59 #66
157428 GoodGawd
pi_186409030
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 23:27 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat iedereen zijn history iets wat 'mooier' maakt dan werkelijk. Plus wellicht een klein beetje schaamte. Of wellicht dat ze het toen je het vroeg nog niet helemaal durfde te vertellen.

Ik zou haar wel vertellen dat je niet te vertrouwen bent met haar telefoon, maar niet verder op het matje roepen. Ookal blijkt dat ze jaren geleden 100en orgies heeft gedaan. Enige wat jij kan doen is accepteren of weggaan. Ze is volwassenen en mag zelf beslissen wat ze deed, doet of deelt. Hetzij binnen de regels van jullie relatie. En ik zie nergens waar ze jullie relatie geschaad zou hebben.

Dus pak jezelf op en get over it.
True. Kvoel me er nu gewoon een beetje kut over thats it. Dat laatste is ook gewoon waar, kmoet me niet aanstellen. Verder is 't een top meid en ik weet dat ze ook zo over mij denkt.

Ik hoop wel dat ze er ooit zelf nog mee komt zonder pushen van mij.. Kweet ook zeker dat ze 't niet heeft gezegd om me niet onnodig te kwetsen. Maar toch heb ik liever dat ze dat wel doet.

Stel er komen nieuwe dingen in de toekomst dan heb ik toch liever dat ze eerlijk is ookal kan t mij misschien kwetsen. Dit kan ik haar nu ook niet goed duidelijk maken.
  woensdag 24 april 2019 @ 23:46:01 #67
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186409032
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 23:43 schreef GoodGawd het volgende:
Kwil gewoon bevestiging dat ze niet liegt, waar te ook om gaat. Dat drijft m'n nieuwsgierigheid. Die had ik gedacht te vinden, maar niet dus. Hence, telleurgesteld. En ja dat mag ze ook over mij actie zijn. Maar blijven twee verschillende dingen. Slaat nergens op om dit links en rechts van een = teken te zetten en dan te wegen wat zwaarder is.
Waarom noem je het steeds nieuwsgierigheid? Dat is een veel te vriendelijk woord voor je achterdocht, wantrouwen en het verraad van haar vertrouwen in jou
Laffe huichelaar
  woensdag 24 april 2019 @ 23:46:44 #68
157428 GoodGawd
pi_186409044
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 23:44 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dan kan ze toch gelogen hebben tegen die vriendinnen? Opscheppen over een one night stand die niet gebeurde?
Zeggen wat voor intieme dingen ze gedaan heeft.
  woensdag 24 april 2019 @ 23:47:01 #69
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_186409052
quote:
Geloof mij, ook in de beste relaties zijn mensen niet 100% eerlijk tegen elkaar. Is ook helemaal niet nodig om je partner wel te kunnen vertrouwen.
  woensdag 24 april 2019 @ 23:47:41 #70
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_186409067
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 23:46 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Zeggen wat voor intieme dingen ze gedaan heeft.
Ja, daar kan ze toch over liegen?
  woensdag 24 april 2019 @ 23:47:45 #71
157428 GoodGawd
pi_186409069
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 23:47 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Geloof mij, ook in de beste relaties zijn mensen niet 100% eerlijk tegen elkaar. Is ook helemaal niet nodig om je partner wel te kunnen vertrouwen.
Okay, ik had altijd 't idee dat we dat wel waren. Daarom maakt t mij nu sad.
  woensdag 24 april 2019 @ 23:48:16 #72
157428 GoodGawd
pi_186409078
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 23:47 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, daar kan ze toch over liegen?
Mja, dat kan. Maar highly unlikely haar kennende.
  woensdag 24 april 2019 @ 23:48:56 #73
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186409093
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 23:45 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

True. Kvoel me er nu gewoon een beetje kut over thats it. Dat laatste is ook gewoon waar, kmoet me niet aanstellen. Verder is 't een top meid en ik weet dat ze ook zo over mij denkt.

Ik hoop wel dat ze er ooit zelf nog mee komt zonder pushen van mij.. Kweet ook zeker dat ze 't niet heeft gezegd om me niet onnodig te kwetsen. Maar toch heb ik liever dat ze dat wel doet.

Stel er komen nieuwe dingen in de toekomst dan heb ik toch liever dat ze eerlijk is ookal kan t mij misschien kwetsen. Dit kan ik haar nu ook niet goed duidelijk maken.
Waarom zou ze er in 's hemelsnaam nog over beginnen? Jullie hebben het er in het begin van je relatie over gehad en ze heeft ervoor gekozen je niet alles te vertellen en sommige dingen voor zichzelf te houden. En ja, als je er dan rechtstreeks naar vraagt betekent dat een jokje.

Dat is allemaal gebeurd. Ik weet niet hoe vaak jullie over je bedpartners uit het verleden praten, maar ik zou het bijzonder raar vinden als ze er nog eens over begint. Hopelijk is zij emotioneel namelijk wat gezonder en houdt ze zich hier helemaal niet zo mee bezig als jij dat lbijkbaar doet dat je haar hele whatsappgeschiedenis af gaat struinen naar verklaringen voor je eigen onzekerheid
Laffe huichelaar
  woensdag 24 april 2019 @ 23:49:20 #74
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186409103
Want god verhoede dat dit een oorzaak bij jou heeft

Jezus Christus
Laffe huichelaar
  woensdag 24 april 2019 @ 23:49:42 #75
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_186409110
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 23:47 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Illusie armer. Maar het wil dus niet zeggen dat ze niet te vertrouwen is.
  woensdag 24 april 2019 @ 23:52:12 #76
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186409143
quote:

[..]

dat ligt bij jou, niet bij haar
Laffe huichelaar
pi_186409145
quote:

[..]

Je hebt zelf ook gelogen, dus eigenlijk weet je al dat dit sowieso niet waar is. Je vertrouwde haar niet terwijl je zelf doet alsof je haar vertrouwt en dat wat ze heeft gedaan je niet interesseerde.

quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 23:41 schreef GoodGawd het volgende:

Nadat ik de kennis had uit haar whatsapp gesprek. Beetje aftasten hoe ze reageert op open vragen. Specifiek wilde ik weten, gaat ze liegen, ja of nee.

Ik heb nog steeds het gevoel dat je niet eerlijk bent tegen jezelf en ons. Is dit de eerste keer, of schend je vaker serieus haar privacy omdat je "nieuwsgierig" bent? Waarom toevallig bij iets wat je zogenaamd niet interesseert?

[ Bericht 36% gewijzigd door IndoorKite op 25-04-2019 09:00:02 ]
pi_186409297
Praat Nederlands man
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_186409401
Ik denk dat je er niet zo zwaar aan moet tillen en sowieso dat je heeeel diep hebt gegraven in haar telefoon is toch een stuk erger (voor zo ver je dat met elkaar kan vergelijken) wist zij nooit haar chat geschiedenis ofzo? Aangezien dit over dingen van jaren geleden gaat.

Heb het met mijn partner in het begin ook wel eens over dingen gehad, maar ook hij zei dat dingen niet boeide, dus ik heb inderdaad toen geen details gegeven van wie ik wel of niet heb gepijpt of met wie ik wel of niet “smerige” dingen heb gedaan.
  donderdag 25 april 2019 @ 02:12:19 #80
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_186410799
quote:
13s.gif Op woensdag 24 april 2019 23:40 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Erg groot is je vertrouwen toch niet als je specifiek, via de zoekfunctie naar speciale woorden, op zoek gaat in haar whatsappgesprekken?

Je verleiding werd te groot. Man ik heb nog nooit de behoefte of verleiding gehad om bij m’n vriendin in haar telefoon te zoeken naar gesprekken.
Eens wat deze man zegt. Laat het verleden lekker het verleden zijn.

En als je je vriendin wantrouwd kun je maar beter kappen. Beter kap je ook met Engels en NL door elkaar te gebruiken. Slaat nergens op en totaal onnodig in deze context. Of ben je half Engels/Amerikaans en hierdoor de Nederlandse taal niet volledig machtig?
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  donderdag 25 april 2019 @ 07:14:07 #81
545 dop
:copyright: dop
pi_186411339
quote:
dit gaat niet over leugens.
Dit gaat over alles van elkaars verleden willen weten. Het is ongezond en onverstandig om alles over elkaar te moeten weten.
Je bent in een relatie niet op alle vlakken de enige,de beste of belangrijkste.
Als je daar teveel mee aan de slag gaat ben je vooral bezig je ego te bevredigen.
En juist het ego is iets van jezelf, dat helemaal niet in een relatie thuis hoort.
Focus op elkaar, en je verlangens en gevoelens.
Op het nu en de toekomst. Het verleden is daar maar in heel beperkte mate deel van.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_186411378
Ken je die jongens waar ze mee gesekst heeft?
pi_186411400
To be fair .. Er gingen nooit dates vooraf aan mijn one night stands.

En daarbij .. 'nooit zomaar ging zoenen en dergelijke toestanden incl. sexuele handelingen'. Definieer 'zomaar' eens. Blijkbaar vielen voor haar die 3 gevallen niet onder 'zomaar'. Wellicht was daar dus wel degelijk sprake van de mogelijkheid tot iets 'meer' dan 'zomaar'.

Ik neuk ook nooit zomaar na mijn dates. Het is echter wel meerdere keren voorgekomen dat ik seks had na een (eerste) date. Maar die dates schaar ik niet onder 'zomaar'. Dat waren uitzonderingen. Dus dan kan ik nog steeds in zijn algemeenheid correct stellen dat 'ik niet zomaar seks heb na een (eerste) date'.

'Zomaar' lijkt me hier toch echt het sleutelwoord. Want anders zou ze dus beweren dat ze nooit gezoend of seks heeft gehad met een van haar dates. Lijkt me ook raar.

[ Bericht 46% gewijzigd door probeer op 25-04-2019 07:47:46 ]
pi_186411407
quote:
Eerder een 'ik was gericht aan het zoeken ...'
pi_186412520
quote:
Vrouwen liegen om dit soort dingen. Ze wil niet sletterig overkomen, maar er zijn genoeg vrouwen die zich na een breakup effe laten doorpalen door een aantal Tinder dudes. Om even te peilen of ze nog goed in de markt lag. Andersom lijkt het me ook zo, jij gaat ook niet aan haar vertellen dat je ooit in een dronken bui een iets te dikke meid mee naar huis hebt genomen, of wat voor smerige seksuele dingen je met vrienden bespreekt. Je bent nooit 100% eerlijk tegen elkaar, dat is een illusie.

Ik zou hier zeker geen waarde aan hechten, als de rest van de relatie gewoon goed is verder is er helemaal niks aan de hand. Ik zou me eerder druk maken om mezelf als ik jou was, waarom je hier zo onzeker over bent en bevestiging zoekt door te neuzen in haar telefoon.
pi_186412539
quote:
Ik dacht dat die topics beperkt waren tot het Viva-forum.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  donderdag 25 april 2019 @ 09:41:42 #87
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_186412645
quote:
Enige wat ik wist is dat ze met haar (o.a. Tinder) dates, of dat zei ze iig altijd, nooit zomaar ging zoenen en dergelijke toestanden incl. sexuele handelingen.
Dat zegt bijna elke vrouw. :')

Als er een goede klik is glibberen die ook maar wat graag bij de eerste date het bed in en zoenen stelt helemaal niks voor. Beetje naïef om dat soort praat te geloven, dat neem je als man met een korreltje zout.

[ Bericht 4% gewijzigd door Twiitch op 25-04-2019 09:49:39 ]
pi_186412762
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 07:32 schreef probeer het volgende:

[..]

Eerder een 'ik was gericht aan het zoeken ...'
En dan durft hij nog steeds te roepen dat hij haar zoveel vertrouwde :')
pi_186412887
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 09:48 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

En dan durft hij nog steeds te roepen dat hij haar zoveel vertrouwde :')
Ja joh, TS maakt zich compleet belachelijk.

Ik vertrouw haar, en het verleden boeit niet. Dus ik ga bewust zoeken wat ze heeft gedaan en of ze ergens over gelogen heeft.

Vervolgens praat hij over principiële waarden van eerlijkheid, terwijl hij zelf met zijn eigen acties laat zien dat hij zelf zo oneerlijk was als de pest.

Om vervolgens advies te vragen hoe hij zijn vriendin voor het blok kan zetten zonder zelf eerlijk te hoeven zijn over zijn naaistreek. :')
  donderdag 25 april 2019 @ 09:57:06 #90
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_186412890
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 09:33 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Ik dacht dat die topics beperkt waren tot het Viva-forum.
Oh dan ben je hier nog niet lang genoeg :P
pi_186412930
Vriendin had moeten zeggen dat ze wat heeft geflikflooid en dat het in het verleden ligt en hij er verder niks mee te maken heeft.

Maarja.
pi_186413300
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 09:59 schreef Harmankardon het volgende:
Vriendin had moeten zeggen dat ze wat heeft geflikflooid en dat het in het verleden ligt en hij er verder niks mee te maken heeft.

Maarja.
Zelfs dat was niet eens nodig geweest. Zij moet helemaal niks, want het gaat hem geen reet aan met wie zij vroeger wat gedaan heeft.
  donderdag 25 april 2019 @ 10:25:39 #93
168315 ShaoKing
Al een ei gehad vandaag?
pi_186413364
Wat hierboven ook al vaak gezegd is. Ik zou er verder niets mee doen. Leugentje om bestwil van haar kant. Bang om als sletterig gezien te worden. En misschien wilde ze er jou niet mee kwetsen / onzeker maken.

Kerel, ze houd van je, ze is gelukkig met JOU. Boeiend die andere gasten, dat was toen, niet nu.

Koop een bos bloemen en zeg haar dat je van dr houd :Y
pi_186413437
Opbiechten waar je mee zit. En dan niet dat zij zoveel partners hebt gehad of dat ze daar niets over verteld heeft, maar over dat jij in haar telefoon hebt gekeken en dat je de waarheid niet kunt handelen. Het gaat niet om haar, het gaat om jou.

Dan weet ze het maar, waar je je zo kut over voelt en hoef je daar niet meer in je eentje mee te dealen/weg te stoppen. Geloof me, dat gaat etteren.
Somebody that I used to know
pi_186413476
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 10:21 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Zelfs dat was niet eens nodig geweest. Zij moet helemaal niks, want het gaat hem geen reet aan met wie zij vroeger wat gedaan heeft.
Als je een vraag stelt in een (startende) relatie dan kan dit inderdaad een antwoord zijn. Ik ben er dan wel snel klaar mee.
pi_186413502
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 10:35 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Als je een vraag stelt in een (startende) relatie dan kan dit inderdaad een antwoord zijn. Ik ben er dan wel snel klaar mee.
Waarom ga je het überhaupt vragen? Je weet toch dat ze niet gisteren uit een ei kwam?
pi_186413554
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 10:36 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Waarom ga je het überhaupt vragen? Je weet toch dat ze niet gisteren uit een ei kwam?
Ik denk dat het ook genoeg zegt over TS zijn onzekerheid en heel weinig over het gedrag van zijn vriendin (wat volkomen normaal is).
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  donderdag 25 april 2019 @ 10:40:32 #98
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_186413555
Punt 4 is het belangrijkste. En als je iets bespreekbaar wil gaan maken, dan zou ik het hebben over je eigen onzekerheid en gebrek aan vertrouwen ipv dat je het haar probleem maakt. 'Ik weet alles van haar' is een illusie en kent ook z'n grenzen. Dat is _normaal_
pi_186413615
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 10:40 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Ik denk dat het ook genoeg zegt over TS zijn onzekerheid en heel weinig over het gedrag van zijn vriendin (wat volkomen normaal is).
Of die vriendin heeft dit bewust verzwogen omdat ze zijn reactie enigszins wel kon raden. Maar ik vind het sowieso vreemd om te gaan vragen wat ze met wie heeft uitgespookt.
pi_186413634
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 10:36 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Ik zou het dan ook niet vragen inderdaad.
pi_186413674
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 10:47 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Ik zou het dan ook niet vragen inderdaad.
Gewoon geen vragen stellen waar je het antwoord achteraf liever niet had geweten en niet zelf gaan zitten graven, als je op dat punt bent aangekomen is het vertrouwen al ver te zoeken.
  donderdag 25 april 2019 @ 10:49:58 #102
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_186413689
Jij zit er mee, dus bespreek het. Of niet, maar dan moet je er mee leren leven.

Het gaat er niet om wat wij vinden, maar wat jij belangrijk vindt. Als ik jouw reacties lees, zoek je vooral bevestiging voor je eigen denkwijze.

Jij hebt een olifant de tent ingelokt en nu is hij op jouw schouders gaan zitten.
De mensen zijn gek geworden
pi_186413722
Laat het een wijze les voor je zijn.
  donderdag 25 april 2019 @ 10:53:47 #104
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_186413748
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 10:45 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Of die vriendin heeft dit bewust verzwogen omdat ze zijn reactie enigszins wel kon raden. Maar ik vind het sowieso vreemd om te gaan vragen wat ze met wie heeft uitgespookt.
Dat is nog altijd zíjn issue en niet dat van haar. Als TS te onzeker is om dat soort dingen te horen, dan moet ie dat ook niet op haar gedrag af gaan wentelen.

Als ik de vriendin van TS was wist ik het wel met zo'n onzeker sneeuwvlokje.
pi_186413832
Wat wil je nu horen....je vriendin kon waarschijnlijk uit al je opmerkingen en gedrag sinds kennismaking aflezen dat je zelf niet van 1-night stands was.
Blijkbaar vond ze je leuk genoeg om een persoonlijk detail uit het verleden achterwege te laten om niet veroordeelt te worden (ze is nog steeds exact dezelfde persoon als voordat jij zo nodig Sherlock Holmes moest gaan uithangen).

Doe jezelf en plezier en laat dit rustig en respecteer dat je partner ook een leven voor jou heeft gehad, er valt werkelijk niets te winnen in dit geval. Tenzij je een excuus zoekt om de relatie te beëindigen.
I am a Koala who Stretches :P
pi_186413880
Ik weet het niet van mijn huidige vriendin en mijn ex’en. Don’t ask, don’t tell.
  Redactie Frontpage donderdag 25 april 2019 @ 11:13:18 #107
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_186414015
In iemand telefoon kijken :') :') :')

Gefeliciteerd, je hebt Pandora's Box geopend.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_186414185
quote:
- we zijn super open tegen elkaar, zij zegt dat ik echt alles weet van haar en zo niet dan moet ik t gewoon vragen.
- haar oude relaties en dates 't boeit me niks.
:') :')

Lul niet zo dom en wees eens gewoon eerlijk naar jezelf.
Scheelt je een hoop achterbakse spelletjes.

Je hebt bevestiging gezocht naar je onzekerheden, en niet de ruimte gebruikt om erover te praten.
De ruimte die ze je juist wilde geven...

Maar blijf het lekker op haar afschuiven, kan ze volgende week weer een Tinder date batsen.
  donderdag 25 april 2019 @ 13:38:53 #109
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_186416589
quote:
M'n hoofdvraag is eigenlijk, wat te doen met mijn nieuwe kennis.

Ik denk dat het hier om je dieperliggende beweegredenen gaat. Jij zegt, dat het jou kwetst, dat ze niet eerlijk is geweest.

Maar ik vermoed dat je gewoon jaloers bent. Dat je haar toch als "bezit" ziet en dat de gedachte dat zij one night stands heeft gehad en genoten heeft met anderen, jou niet koud laat.

Zoals al werd gesteld, heb je de doos van Pandora geopend. Er was niets aan de hand, het gaat alleen maar om het nu, dit moment. En er was en is niets aan te merken op je vriendin in jullie relatie.

Laat het gewoon voor altijd zitten, wat er voor jou is gebeurd met je vriendin. Dat ze er terughoudend over is of zelfs onwaarheden over verkondigt, is helemaal niet erg.

Wat wel een destructieve factor is, is gaan spitten, ongemakkelijke kruisverhoren... ja, je vriendin heeft een leven voor jou gehad en er zullen vast mannen zijn geweest waarmee ze snel en heftig genoot.

Het speelt alleen geen enkele rol. Jij leeft in het nu, van jullie relatie. Maar zo lijk je nu in staat om deze op te blazen, zogenaamd onder het mom van eerlijkheid. Terwijl het gewoon onzekerheid, bezitterigheid en jaloezie is van jouw kant, in de grond.
pi_186419661
quote:

Je moet het laten voor wat het is. Om te voorkomen waar je mee zit heb je er daarom ook nooit naar moeten zoeken. Het is voor jouw tijd. Ik zou niet eens willen weten hoeveel keer mijn vriendin geneukt is voor mij, ook omdat het mij niet interesseert.. Je hebt het jezelf moeilijk gemaakt.
pi_186421074
quote:
10s.gif Op donderdag 25 april 2019 11:13 schreef JeMoeder het volgende:
In iemand telefoon kijken :') :') :')

Gefeliciteerd, je hebt Pandora's Box geopend.
Dit. Voortaan eerst bedenken wat je met de eventuele gevonden info gaat doen voordat je gaat lopen snuffelen.
pi_186428657
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 09:57 schreef wcborstel het volgende:

[..]

Ik vertrouw haar, en het verleden boeit niet. Dus ik ga bewust zoeken wat ze heeft gedaan en of ze ergens over gelogen heeft.

Vervolgens praat hij over principiële waarden van eerlijkheid, terwijl hij zelf met zijn eigen acties laat zien dat hij zelf zo oneerlijk was als de pest.

Om vervolgens advies te vragen hoe hij zijn vriendin voor het blok kan zetten zonder zelf eerlijk te hoeven zijn over zijn naaistreek. :')
Mooie samenvatting :)
pi_186428733
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 18:13 schreef JeugdVanTegenwoordig het volgende:

[..]

Dit. Voortaan eerst bedenken wat je met de eventuele gevonden info gaat doen voordat je gaat lopen snuffelen.
Gewoon niet doen....

Levert alleen maar ellende op.

Sowieso vind ik het niet nodig als andere mensen mn apphistory lezen trouwens.
Het is MIJN apphistory en wat ik mijn vriendinnen (of vrienden) vertel... vertel ik niet voor niks tegen diegene...
als ik het “jou” wilde vertellen dan had ik dat wel gedaan.
  vrijdag 26 april 2019 @ 07:47:24 #114
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_186431521
Dus je gaat snuffelen, zegt dat zaken je niet boeien maar met wat specifieke zoektermen vind je ze toch en nu ben je niet blij over iets wat notabene voor jou gebeurd is.

Dus nu heb je twee keuzes, of je biecht alles op en dat zal naar een ruzie leiden en daarna ga je al dan niet verder met elkaar of alles is kapot.
Of je sleept het met je mee en nu hebben jullie beide een geheimpje en moet je de rest van je leven doen alsof je het niet weet mocht het ook tensprake komen.

Goede keuze om te gaan graven man!
pi_186431779
quote:

Newsflash: vrouwen houden net zoveel van seks als mannen. Dus ja, veel vrouwen hebben one night stands gehad.

Omdat we als maatschappij daar zo spastisch over doen, met name bij vrouwen, zijn niet alle vrouwen daar eerlijk over. En als ik het commentaar van sommige fokkers daarover lees hebben ze nog gelijk ook!

Is dit kleine leugentje uit schaamte nu echt meer dan een rimpeling in het water tov een relatie van 2,5 jaar? Lijkt mij niet!

Wat jij hebt gedaan is buitengewoon dom (zoeken naar een waarheid die je niet aankan vanuit onzekerheid) en weinig respectvol naar jouw vriendin.

Mijn advies: ga aan jezelf werken en accepteer dat jouw vriendin een seksdrive heeft. Wat op zich ook wel van pas komt, nietwaar?
  vrijdag 26 april 2019 @ 09:42:21 #116
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_186432775
Wie zegt dat ze niet tegen haar vriendinnen liegt hierover?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  vrijdag 26 april 2019 @ 10:28:06 #117
545 dop
:copyright: dop
pi_186433420
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 09:42 schreef nils7 het volgende:
Wie zegt dat ze niet tegen haar vriendinnen liegt hierover?
niet boeiend.
Ts moet zijn ego leren handelen.
Vrouwen vinden sex ook fijn je, bent niet de enige waar bij ze het lekker vond.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  vrijdag 26 april 2019 @ 10:37:09 #118
240618 Micson
The lonely stoner
pi_186433591
'vriendin is niet honest.' :')
'het maakt me sad' :') :')

Manmanman, is dit hoe de nieuwe generatie praat? :r
  vrijdag 26 april 2019 @ 11:25:37 #119
447397 SpaanseVlieg
2 + 2 = 4 - 1 = 3
pi_186434449
Dus, als je 1 x in de telefoon van je partner kijkt/zoekt, vertrouw je hem/haar niet?

TS geeft zelf al aan dat die fout zit, maar jullie doen alsof die een moord heeft gepleegd.
pi_186434804
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 11:25 schreef SpaanseVlieg het volgende:
Dus, als je 1 x in de telefoon van je partner kijkt/zoekt, vertrouw je hem/haar niet?

TS geeft zelf al aan dat die fout zit, maar jullie doen alsof die een moord heeft gepleegd.
Zit een verschil tussen gewoon gebruik maken van de telefoon van je partner en bewust gaan zoeken met kernwoorden. Dan ga je mij niet vertellen dat hij haar vertrouwd. Ik zou het niet in mijn kop halen om in de telefoon van m'n man te gaan zoeken.

Vervolgens gaat hij erover klagen dat zij niet eerlijk is geweest. Daar wil hij haar mee confronteren. Maar no way dat hij zelf toe wil geven dat hij ook niet helemaal eerlijk is geweest. Dat maakt TS gewoon een hypocriet van hier tot Tokyo. Nee, geen moord, maar als hij zijn relatie om zeep wil helpen maakt hij hiermee in ieder geval een goede start :P
pi_186434991
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 11:25 schreef SpaanseVlieg het volgende:

Ik snap sowieso al niet wat je in de telefoon van je vriend/vriendin moet. Je hebt er toch zelf een?

Ik zou het zelf niet toestaan in ieder geval.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 april 2019 @ 12:00:24 #122
163650 Greys
pi_186435121
Je zegt dat je hoopt dat ze het nog uit zichzelf zal vertellen zonder pushen.

En jij? Ga jij haar ook uit jezelf vertellen dan dat je gericht in haar gesprekken met vriendinnen hebt zitten zoeken? Want dat vind ik een stuk erger dan dat zij je niet alle dirty details heeft verteld over haar sexleven vóór jouw tijd. Jij bent meer onbetrouwbaar dan zij.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 26 april 2019 @ 12:15:03 #123
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186435342
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2019 12:00 schreef Greys het volgende:
Je zegt dat je hoopt dat ze het nog uit zichzelf zal vertellen zonder pushen.

En jij? Ga jij haar ook uit jezelf vertellen dan dat je gericht in haar gesprekken met vriendinnen hebt zitten zoeken? Want dat vind ik een stuk erger dan dat zij je niet alle dirty details heeft verteld over haar sexleven vóór jouw tijd. Jij bent meer onbetrouwbaar dan zij.
TS is alweer gevlogen joh, kan volgens mij niet zo goed omgaan met andere meningen
Laffe huichelaar
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 26 april 2019 @ 12:27:26 #124
163650 Greys
pi_186435534
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 12:15 schreef timmmmm het volgende:

[..]

TS is alweer gevlogen joh, kan volgens mij niet zo goed omgaan met andere meningen
Oh, potver. }:| -O-

Nou ja misschien leest ie het alsnog.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 26 april 2019 @ 12:28:18 #125
447397 SpaanseVlieg
2 + 2 = 4 - 1 = 3
pi_186435550
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 11:42 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Zit een verschil tussen gewoon gebruik maken van de telefoon van je partner en bewust gaan zoeken met kernwoorden. Dan ga je mij niet vertellen dat hij haar vertrouwd. Ik zou het niet in mijn kop halen om in de telefoon van m'n man te gaan zoeken.

Vervolgens gaat hij erover klagen dat zij niet eerlijk is geweest. Daar wil hij haar mee confronteren. Maar no way dat hij zelf toe wil geven dat hij ook niet helemaal eerlijk is geweest. Dat maakt TS gewoon een hypocriet van hier tot Tokyo. Nee, geen moord, maar als hij zijn relatie om zeep wil helpen maakt hij hiermee in ieder geval een goede start :P
Ik denk dat jullie het wat groter maken dan het daadwerkelijk is. Of je elkaar nou helemaal vertrouwt of niet, er komt bijna altijd wel een moment dat je ook even de bevestiging hiervan zoekt of, toevallig of niet, tegenkomt.

TS geeft hier toch ook al aan dat hij fout zit? Hij vraagt nota bene wat die met zijn gevonden informatie moet doen.

Ik zou het als TS' zijnde ook laten rusten. Wat is gebeurt, is gebeurt. Je kunt er een olifant van maken maar daar maak je het alleen maar erger mee.
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 11:53 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ik snap sowieso al niet wat je in de telefoon van je vriend/vriendin moet. Je hebt er toch zelf een?

Ik zou het zelf niet toestaan in ieder geval.
Dat is weer een andere discussie. Zullen vast mensen zijn die deze controle nodig hebben (bah)
pi_186435564
Dat volslagen overbodige gebruik van het Engels alleen al zou voor mij reden zijn je buiten te schoppen.
pi_186435594
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 12:29 schreef Dokkertje het volgende:
Dat volslagen overbodige gebruik van het Engels alleen al zou voor mij reden zijn je buiten te schoppen.
Je kickt hem eruit?
pi_186435646
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 12:28 schreef SpaanseVlieg het volgende:

[..]

Ik denk dat jullie het wat groter maken dan het daadwerkelijk is. Of je elkaar nou helemaal vertrouwt of niet, er komt bijna altijd wel een moment dat je ook even de bevestiging hiervan zoekt of, toevallig of niet, tegenkomt.

TS geeft hier toch ook al aan dat hij fout zit? Hij vraagt nota bene wat die met zijn gevonden informatie moet doen.

Ik zou het als TS' zijnde ook laten rusten. Wat is gebeurt, is gebeurt. Je kunt er een olifant van maken maar daar maak je het alleen maar erger mee.

Maar dat is hem nou net. Als je elkaar vertrouwt dan hoef je niet op zoek te gaan naar die bevestiging. Er toevallig achter komen is een ding, maar dit is gewoon volledig bewust gedaan.

Ja, hij vraagt wat hij er aan kan doen, en ik zie hem ook toegeven dat hij niet slim bezig was, maar tegelijkertijd zie ik hem ook de vraag stellen hoe hij haar het beste kan confronteren zonder zelf toe te geven wat hij gedaan heeft. Dat is gewoon hypocriet. Zij moet dan wel even opbiechten dat ze niet helemaal eerlijk is geweest, maar hij zou het dan niet hoeven te doen. Dat is waar hij om vraagt.
  vrijdag 26 april 2019 @ 12:34:37 #129
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_186435681
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2019 12:30 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Je kickt hem eruit?
Kick him to the curb.
  vrijdag 26 april 2019 @ 12:37:59 #130
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_186435757
quote:

Ze heeft het niet tegen je gezegd omdat het je in principe geen hol aangaat, en waarschijnlijk omdat ze dacht "als ik dit zeg, gaat 'ie de bitch uit lopen hangen". En zie: je weet het, en hangt meteen de bitch uit. Je vriendin kent je goed en heeft jou tegen jezelf in bescherming genomen.

Tenzij jij nu actuele signalen hebt dat ze liegt over belangrijke dingen (want laten we eerlijk zijn, wie of hoeveel mensen zij naaide voordat jij in haar leven kwam is voor jullie in het hier en nu, niet belangrijk) is er niets aan de hand. Je zult met de consequenties van je onzekere houding en knullige gedrag moeten leven.

Succes.

P.S. Maar als ik dit topic zo doorlees zul je er wel moeilijk over gaan lopen doen, beetje vissen, uiteindelijk opbiechten dat je inbreuk op haar privacy gemaakt hebt, daarmee haar vertrouwen in jou geschaad hebt en de facto je relatie om zeep hebt geholpen. Noob.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  vrijdag 26 april 2019 @ 15:04:37 #131
447397 SpaanseVlieg
2 + 2 = 4 - 1 = 3
pi_186438199
Wat ik me ook nog afvraag. Je hebt 2.5 jaar een relatie, is het dit waard?
pi_186438425
quote:

Tsja.
Zij heeft wat lol gehad met andere mannen voor ze iets met jou had en is daar niet eerlijk over geweest
Jij bent doelbewust en weloverwogen gluiperig achter haar rug gaan spitten in haar chats.

Zitten beide partijen fout ? Ja.
Zit jij een duizendmaal fouter dan haar ? Ja.

Dus of er over ophouden of jankend op je knieën excuses aanbieden en hopen dat ze je vergeeft.
pi_186439256
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 15:04 schreef SpaanseVlieg het volgende:
Wat ik me ook nog afvraag. Je hebt 2.5 jaar een relatie, is het dit waard?
En wat is de reden dat je uberhaupt na 2,5 jaar.. daar naar gaat kijken.

Niet laten we zeggen... 2 jaar eerder?

Was daar een aanleiding voor?
Gezien het zeer specifieke zoeken is het vast ergens ter sprake gekomen.
  vrijdag 26 april 2019 @ 16:08:14 #134
447397 SpaanseVlieg
2 + 2 = 4 - 1 = 3
pi_186439297
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 16:06 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

En wat is de reden dat je uberhaupt na 2,5 jaar.. daar naar gaat kijken.

Niet laten we zeggen... 2 jaar eerder?

Was daar een aanleiding voor?
Gezien het zeer specifieke zoeken is het vast ergens ter sprake gekomen.
Ook na 2.5 jaar kun je twijfels krijgen ;) Als dan 1 minuut spieken in je partners telefoon voldoende is om je twijfel te ontkrachten, is er toch niks aan de hand?
pi_186439385
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 16:08 schreef SpaanseVlieg het volgende:

[..]

Ook na 2.5 jaar kun je twijfels krijgen ;) Als dan 1 minuut spieken in je partners telefoon voldoende is om je twijfel te ontkrachten, is er toch niks aan de hand?
Nou ik vind spieken in iemands telefoon eigenlijk not done.
Maar TS en zn vriendin kennelijk niet dus dat doet er niet zo toe.

Vraag me vooral af waarom je na 2,5 jaar ineens gaat twijfelen terwijl je zegt een prima relatie te hebben. Als ik een prima relatie heb.. twijfel ik niet 🤷♀
pi_186439784
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 16:08 schreef SpaanseVlieg het volgende:

[..]

Als het zou ontkrachten ja, maar de kans is er natuurlijk ook dat als er al iets broeide dat ene minuutje geen soelaas zou bieden. Dan moet je misschien wat verder zoeken (hoi ts) om iets te vinden of ga je zitten peinzen of je misschien niets gevonden hebt, omdat ze het weg gegooid heeft of überhaupt van whatsapp weg heeft gehouden of misschien komt het nog. Moet je dan niet gewoon vaker controleren? Of meer en ook in d'r email en d'r dm's op social media gaan zitten neuzen? Als je toch bezig bent en zolang je niks vindt, no problemo?
pi_186440085
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 16:29 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Als het zou ontkrachten ja, maar de kans is er natuurlijk ook dat als er al iets broeide dat ene minuutje geen soelaas zou bieden. Dan moet je misschien wat verder zoeken (hoi ts) om iets te vinden of ga je zitten peinzen of je misschien niets gevonden hebt, omdat ze het weg gegooid heeft of überhaupt van whatsapp weg heeft gehouden of misschien komt het nog. Moet je dan niet gewoon vaker controleren? Of meer en ook in d'r email en d'r dm's op social media gaan zitten neuzen? Als je toch bezig bent en zolang je niks vindt, no problemo?
Misschien kan ze gewoon al dr gesprekken meteen doorsturen.
Als we toch lekker bezig zijn.. :)
pi_186440931
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 16:46 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Misschien kan ze gewoon al dr gesprekken meteen doorsturen.
Als we toch lekker bezig zijn.. :)
Weet je nog niet zeker of ze ook echt alle gesprekken doorstuurt en als ze weet dat ze die door moet sturen bespreekt ze ook niet alles meer ;(
pi_186447204
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 17:45 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Weet je nog niet zeker of ze ook echt alle gesprekken doorstuurt en als ze weet dat ze die door moet sturen bespreekt ze ook niet alles meer ;(
Mja eh.. nou.. ik zeg wel gewoon niks 😂
pi_186447297
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 17:45 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Gebed zonder eind..
pi_186449355
Dit topic :')
  zaterdag 27 april 2019 @ 00:08:10 #142
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_186449441
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 18:26 schreef wcborstel het volgende:
Stap 1 je bent een lul geweest die laat zien dat hij zijn vriendin niet vertrouwd.

Stap 2 je weet nu dat ze de waarheid een beetje heeft verdraaid, maar dat het allemaal was toen ze vrijgezel was en ze haar ex en jou niet heeft bedrogen.

Wat je hiermee gaat doen? Als je het haar laat weten dan weet ze dat je een lul bent geweest die haar niet vertrouwd.

De vraag is dus niet of je haar ermee wil confronteren, maar of je het zelf wil opbiechten. Want zij heeft niets verkeerd gedaan.
Hij is een lul omdat hij haar niet vertrouwt en haar treft geen enkele blaam!??

Dus in jouw universum (en in de universa van wel meer fokkertjes) is liegen nauwelijks een probleem, maar twijfels hebben of je vriendin de waarheid vertelt is een kapitale fout.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_186449561
Als ze er echt over gelogen heeft zou ik eens terug denken aan of ze geloofwaardig overkwam of niet. Als het heel natuurlijk/geloofwaardig overkwam en ze heel goed is in liegen betekent dit dat ze dit waarschijnlijk vaak doet, of er in ieder geval geen moeite mee heeft.
pi_186449960
quote:
_O_
Omdenken :)
pi_186452251
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 07:31 schreef probeer het volgende:
To be fair .. Er gingen nooit dates vooraf aan mijn one night stands.

En daarbij .. 'nooit zomaar ging zoenen en dergelijke toestanden incl. sexuele handelingen'. Definieer 'zomaar' eens. Blijkbaar vielen voor haar die 3 gevallen niet onder 'zomaar'. Wellicht was daar dus wel degelijk sprake van de mogelijkheid tot iets 'meer' dan 'zomaar'.

Ik neuk ook nooit zomaar na mijn dates. Het is echter wel meerdere keren voorgekomen dat ik seks had na een (eerste) date. Maar die dates schaar ik niet onder 'zomaar'. Dat waren uitzonderingen. Dus dan kan ik nog steeds in zijn algemeenheid correct stellen dat 'ik niet zomaar seks heb na een (eerste) date'.

'Zomaar' lijkt me hier toch echt het sleutelwoord. Want anders zou ze dus beweren dat ze nooit gezoend of seks heeft gehad met een van haar dates. Lijkt me ook raar.
Deze post verdient meer bijval ^O^ . Als je wat minder Engels zou gebruiken, had je die nuance van ‘zomaar’ misschien wel op kunnen pikken, TS :+.
pi_186452267
@GoodGawd

Do you care?
pi_186452302
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 april 2019 08:22 schreef Jentin het volgende:

[..]

Deze post verdient meer bijval ^O^ . Als je wat minder Engels zou gebruiken, had je die nuance van ‘zomaar’ misschien wel op kunnen pikken, TS :+.
Waarschijnlijk woont hij in een Engelssprekend land en dan lukt het soms niet om gelijk snel in één taal (in dit geval Nederlands) te denken. Ik heb daar ervaring mee, gebruik soms wel drie talen in één verhaal zonder het te merken.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2019 08:31:14 ]
pi_186452313
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 april 2019 08:30 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk woont hij in een Engelssprekend land en dan lukt het soms niet om gelijk snel in één taal (in dit geval Nederlands) te denken. Ik heb daar ervaring mee, gebruik soms wel drie talen in één verhaal zonder het te merken.
Het was een grapje :Y) Al ben ik serieus over de ‘zomaar’.
  zaterdag 27 april 2019 @ 08:33:57 #149
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_186452328
Heb je deze mogelijkheid al eens overwogen:

Ze heeft het je niet verteld omdat ze inschatte dat je reactie niet prettig zou zijn in haar ogen (ze was misschien bang dat je veroordelend zou zijn over haar bedpartners). Als iemand je zoiets niet vertelt, kun je de vinger wijzen naar haar, maar je kunt ook op jezelf reflecteren hoe je zou reageren. Heb je dat al gedaan?

Je kunt ook denken: nou prima, leuk voor haar dat ze die bedpartners heeft gehad, fijn dat ze het leuk heeft gehad. Heeft ze er nog wat van opgestoken dat we nu kunnen toepassen? Ik zeg maar wat he. Dat je er zo'n big deal van maakt zegt mij genoeg. Gaat het jou wel om het liegen van haar? Ik denk dat het dieper zit. Misschien ben je er niet okee mee dat ze die bedpartners heeft gehad. Dus cut the bullshit en kom tot je echte kern en spreek dat uit.
pi_186452448
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 april 2019 00:08 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Hij is een lul omdat hij haar niet vertrouwt en haar treft geen enkele blaam!??

Dus in jouw universum (en in de universa van wel meer fokkertjes) is liegen nauwelijks een probleem, maar twijfels hebben of je vriendin de waarheid vertelt is een kapitale fout.
Ja, want er was geen reden om te wantrouwen. Want ze heeft niet gelogen en er waren geen aanwijzingen dat het anders zou zijn.

Dus zijn vriendin treft geen blaam want TS heeft altijd gezegd dat het niet boeit en dat hij het niet hoefde te weten.

Blijkbaar heeft hij daar wel over gelogen, want anders was hij niet gaan zoeken. Wat hem dus een lul maakt want hij had er ook gewoon met haar over kunnen praten, maar hij koos ervoor om dat niet te doen maar door bewust te gaan zoeken naar trefwoorden in privegesprekken van zijn vriendin.
pi_186453557
Die vriendin had destijds geen zin om (ongevraagd! want hij wou 't niet weten, heel prima) uit zichzelf te gaan vertellen over haar sexuele verleden. In plaats daarvan heeft ze (eveneens ongevraagd) wel iets gemeld dat ze niet zomaar met jan en alleman het bed in dook.
Zoals al eerder opgemerkt sluit datgene wat ze wél gemeld heeft hetgeen wat ze níet gemeld heeft, niet uit.
Maar vriendin begrijpt ook wel dat vriendjelief ongeveer de conclusie heeft getrokken dat ze nooit heel woest tekeer gegaan is.

Het lijkt me nogal voor de hand liggend dat ze niet, na 2,5 jaar goede relatie, alsnog zomaar komt aanzetten met het 'opbiechten'(wat? watwatwatwat?) van een handvol neukpartijen van lang her.

En als vriendjelief zogenaamd subtiel gaat vissen, dan al helemaal niet, want hoewel ze niet weet wat hij uitgevroten heeft, bij dergelijke zogenaamd subtiel vissen naar iemands sexuele verleden voelt de ondervraagde altijd onraad. Sterker nog, dat is een recept voor het uitlokken van een klein leugentje om bestwil. En dan heb je de poppen aan het dansen.

Ze heeft om te beginnen niet gelogen, maar je niet wijzer gemaakt dan nodig. TS kan haar nu vrij makkelijk in een positie krijgen waarin hij haar iets laat 'opbiechten' (de neukpartijen en/of het verzwijgen daarvan), waarbij dus de conclusie is dat zij iets verkeerd gedaan heeft en hij dat eventueel vergeeft. Kan, en laat TS zich vast lekker voelen. Maar: Ze heeft om te beginnen niet gelogen, maar je niet wijzer gemaakt dan nodig.

Mogelijk voelt ze zich niet boeteplichtig, gaat niks opbiechten, en gooit ze er een klein leugentje in. TS gaat door het lint, nu heeft hij haar écht betrapt op leugens!!!!! Misschien overleeft hun relatie dit wel, maar: Ze heeft om te beginnen niet gelogen, maar je niet wijzer gemaakt dan nodig.

TS kan z'n eigen fout verzwijgen of opbiechten, niet ongedaan maken. Onthoud: Ze heeft om te beginnen niet gelogen, maar je niet wijzer gemaakt dan nodig. Over haar gedrag ver voor jullie relatie.
Jij hebt ook nog niet gelogen tegen haar over je domme gedrag (tijdens je relatie met haar, jegens haar!). Wil je haar wijzer maken over jouw karakterfouten?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 27 april 2019 @ 10:35:13 #152
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_186453684
Wat een aansteller :')

Ik las ergens op Fok een topic waarin TS zich zorgen maakte over zijn vriendin, die voor hem aan gangbangs had deelgenomen en wat dies meer zij. Die gast moet zich zorgen maken, niet jij.

Serieus, get over it.
Beati pauperes spiritu
pi_186454472
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 april 2019 08:22 schreef Jentin het volgende:

[..]

Dank.

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 10:27 schreef sigme het volgende:
Die vriendin had destijds geen zin om (ongevraagd! want hij wou 't niet weten, heel prima) uit zichzelf te gaan vertellen over haar sexuele verleden. In plaats daarvan heeft ze (eveneens ongevraagd) wel iets gemeld dat ze niet zomaar met jan en alleman het bed in dook.
Zoals al eerder opgemerkt sluit datgene wat ze wél gemeld heeft hetgeen wat ze níet gemeld heeft, niet uit.
Maar vriendin begrijpt ook wel dat vriendjelief ongeveer de conclusie heeft getrokken dat ze nooit heel woest tekeer gegaan is.

Het lijkt me nogal voor de hand liggend dat ze niet, na 2,5 jaar goede relatie, alsnog zomaar komt aanzetten met het 'opbiechten'(wat? watwatwatwat?) van een handvol neukpartijen van lang her.

En als vriendjelief zogenaamd subtiel gaat vissen, dan al helemaal niet, want hoewel ze niet weet wat hij uitgevroten heeft, bij dergelijke zogenaamd subtiel vissen naar iemands sexuele verleden voelt de ondervraagde altijd onraad. Sterker nog, dat is een recept voor het uitlokken van een klein leugentje om bestwil. En dan heb je de poppen aan het dansen.

Ze heeft om te beginnen niet gelogen, maar je niet wijzer gemaakt dan nodig. TS kan haar nu vrij makkelijk in een positie krijgen waarin hij haar iets laat 'opbiechten' (de neukpartijen en/of het verzwijgen daarvan), waarbij dus de conclusie is dat zij iets verkeerd gedaan heeft en hij dat eventueel vergeeft. Kan, en laat TS zich vast lekker voelen. Maar: Ze heeft om te beginnen niet gelogen, maar je niet wijzer gemaakt dan nodig.

Mogelijk voelt ze zich niet boeteplichtig, gaat niks opbiechten, en gooit ze er een klein leugentje in. TS gaat door het lint, nu heeft hij haar écht betrapt op leugens!!!!! Misschien overleeft hun relatie dit wel, maar: Ze heeft om te beginnen niet gelogen, maar je niet wijzer gemaakt dan nodig.

TS kan z'n eigen fout verzwijgen of opbiechten, niet ongedaan maken. Onthoud: Ze heeft om te beginnen niet gelogen, maar je niet wijzer gemaakt dan nodig. Over haar gedrag ver voor jullie relatie.
Jij hebt ook nog niet gelogen tegen haar over je domme gedrag (tijdens je relatie met haar, jegens haar!). Wil je haar wijzer maken over jouw karakterfouten?
Ja, dus echt pre-cies dit.
pi_186454782
Ik hoop op een update van TS.
pi_186455708
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 april 2019 11:29 schreef Harmankardon het volgende:
Ik hoop op een update van TS.
Die heeft haar ter verantwoordig geroepen en heeft het nu druk met excuses maken dat hij het gore lef had in haar telefoon te neuzen.
  zaterdag 27 april 2019 @ 15:59:58 #156
157428 GoodGawd
pi_186459926
Work in progress. Werk in voortgang.
  zaterdag 27 april 2019 @ 17:19:47 #157
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_186461576
quote:
4s.gif Op zaterdag 27 april 2019 15:59 schreef GoodGawd het volgende:
Work in progress. Werk in voortgang.
Werk in uitvoering.
pi_186464076
quote:
M'n hoofdvraag is eigenlijk, wat te doen met mijn nieuwe kennis.
Wat doe jij dat ze zogenaamd zo open tegen je kan zijn maar dat niet kon delen? Bedoel we weten beide het antwoord al maar ja
  maandag 29 april 2019 @ 15:07:22 #159
157428 GoodGawd
pi_186497055
Ik heb m'n vriendin vrij 'out of the blue' laten weten dat ik toch nog geïnteresseerd ben in die oude 'dates' van vroeger/voor mijn tijd waar ik nooit veel interesse in getoond heb. Ze was enigszins verbaasd, maar vond 't prima en zei dus tegen me, ok wat wil je weten?

Daarop heb ik gezegd dat ik benieuwd was hoe die 'dates' tot stand zijn gekomen, waar kent ze die jongens van hoelang duurde 't en wat hebben jullie zoal gedaan en zijn er ook seksuele dingen gebeurd.

Vooral bij dat laatste was 't antwoord dat ze dat nooit gedaan heeft zoals ze altijd al tegen me heeft gezegd. Daarop zei ik okay prima, als het wel zo is maak 't mij niet uit hè. Ik kan me voorstellen dat je 't vroeger niet hebt gezegd om mij misschien niet onnodig te kwetsen, maar daar zal ik echt niet mee zitten. Ik heb liever dat je gewoon eerlijk bent, dan is het allemaal prima.

Dat vond ze natuurlijk een beetje apart dat ik daar zo op hamerde (omdat ik dat normaal dus nooit doe, en ik begon hele tijd over eerlijkheid) en ze vroeg of ik wat zat te hinten...
Ik weet dat haar vriendinnen wat losbandiger zijn, dit heeft ze me altijd verteld in volle detail. Zij daarentegen is nooit zo geweest heeft ze me altijd verteld, heel expliciet zelfs. En om eerlijk te zijn met de kennis die ik heb en hoe ik haar ken heb ik hier ook nul reden om aan te twijfelen. Ik kan me dus een heeeel klein beetje voorstellen dat ze misschien wel eens wat heeft lopen bluffen bij haar vriendinnen. Waarom ze dat alsnog zou doen, I have no clue, maar 't zou kunnen..

Ik heb zelf namelijk het gevoel dat de kans groter (nog steeds vrij klein, maargoed) is dat ze tegen haar vriendinnen liegt/bluft dan tegen mij dit stug(liegend) vol blijft houden dat ze nooit wat heeft 'gedaan'.

Ik heb daarom besloten om het hier maar bij te laten, ik heb geen enkele rede om aan haar trouwheid te twijfelen sinds onze relatie. Wat ze heeft gezegd dat ik heb gelezen is en blijft een beetje 'shady', en ik zou het heel jammer vinden als ze er toch over blijkt te liegen. Mocht toch over een paar blijken dat ze aan allerlei bukake's heeft deelgenomen dan open ik wel weer een nieuw topic.
pi_186497113
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 15:07 schreef GoodGawd het volgende:
Ik heb m'n vriendin vrij 'out of the blue' laten weten dat ik toch nog geïnteresseerd ben in die oude 'dates' van vroeger/voor mijn tijd waar ik nooit veel interesse in getoond heb. Ze was enigszins verbaasd, maar vond 't prima en zei dus tegen me, ok wat wil je weten?

Daarop heb ik gezegd dat ik benieuwd was hoe die 'dates' tot stand zijn gekomen, waar kent ze die jongens van hoelang duurde 't en wat hebben jullie zoal gedaan en zijn er ook seksuele dingen gebeurd.

Vooral bij dat laatste was 't antwoord dat ze dat nooit gedaan heeft zoals ze altijd al tegen me heeft gezegd. Daarop zei ik okay prima, als het wel zo is maak 't mij niet uit hè. Ik kan me voorstellen dat je 't vroeger niet hebt gezegd om mij misschien niet onnodig te kwetsen, maar daar zal ik echt niet mee zitten. Ik heb liever dat je gewoon eerlijk bent, dan is het allemaal prima.

Dat vond ze natuurlijk een beetje apart dat ik daar zo op hamerde (omdat ik dat normaal dus nooit doe, en ik begon hele tijd over eerlijkheid) en ze vroeg of ik wat zat te hinten...
Ik weet dat haar vriendinnen wat losbandiger zijn, dit heeft ze me altijd verteld in volle detail. Zij daarentegen is nooit zo geweest heeft ze me altijd verteld, heel expliciet zelfs. En om eerlijk te zijn met de kennis die ik heb en hoe ik haar ken heb ik hier ook nul reden om aan te twijfelen. Ik kan me dus een heeeel klein beetje voorstellen dat ze misschien wel eens wat heeft lopen bluffen bij haar vriendinnen. Waarom ze dat alsnog zou doen, I have no clue, maar 't zou kunnen..

Ik heb zelf namelijk het gevoel dat de kans groter (nog steeds vrij klein, maargoed) is dat ze tegen haar vriendinnen liegt/bluft dan tegen mij dit stug(liegend) vol blijft houden dat ze nooit wat heeft 'gedaan'.

Ik heb daarom besloten om het hier maar bij te laten, ik heb geen enkele rede om aan haar trouwheid te twijfelen sinds onze relatie. Wat ze heeft gezegd dat ik heb gelezen is en blijft een beetje 'shady', en ik zou het heel jammer vinden als ze er toch over blijkt te liegen. Mocht toch over een paar blijken dat ze aan allerlei bukake's heeft deelgenomen dan open ik wel weer een nieuw topic.
Wauw. :')
Wat in en in kansloos dit.
pi_186497131
quote:
Ik heb daarom besloten om het hier maar bij te laten, ik heb geen enkele rede om aan haar trouwheid te twijfelen sinds onze relatie.
WTF, dit is wel een beetje de boel omdraaien, vind je ook niet?
  maandag 29 april 2019 @ 15:16:04 #162
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_186497156
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 18:47 schreef Trashcanman het volgende:
Je wil gaan miepen over zaken die voor je tijd waren en jou dus helemaal niets aangaan terwijl je ook nog eens in haar gesprekken zit te wroeten... Dat gaat ze geheid niet waarderen.

Willekeurig Engels in je posts gebruiken staat overigens niet zo mooi.
Wat een onzin.

Iemand was een kinderverkrachter voordat hij jou ontmoette maar nu heef thij berouw getoond.

Niet meer oordelen, aub?
pi_186497169
quote:
Ik heb daarom besloten om het hier maar bij te laten, ik heb geen enkele rede om aan haar trouwheid te twijfelen sinds onze relatie.
Ga je denk je ook haar telefoon met rust laten of toch zo nu en dan stiekem haar telefoon checken?
  maandag 29 april 2019 @ 15:17:12 #164
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_186497176
quote:

Stockholm syndroom?
Ik zou het uitmaken met die leugenaar.
pi_186497210
Goed gedaan wel, nu geef je haar het idee dat je haar niet vertrouwd ^O^ Door er zo op door te blijven hameren. Wat gaf je als antwoord toen ze vroeg of je zat te vissen naar iets?

Nu maakt zij het straks uit omdat ze niet het gevoel heeft dat je haar vertrouwd (waar ze nu nog meer op gaat letten gok ik) en dan kan jij achteraf roepen dat ze dat natuurlijk alleen maar deed omdat zij vast aan het liegen is en dat niet toe wil geven. Dat de relatie breuk absoluut niet aan jou ligt.
pi_186497235
quote:
Ik heb m'n vriendin vrij 'out of the blue' laten weten dat ik toch nog geïnteresseerd ben in die oude 'dates' van vroeger/voor mijn tijd waar ik nooit veel interesse in getoond heb.
Wie is hier nou niet eerlijk, dan? :')
  maandag 29 april 2019 @ 15:32:35 #167
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_186497411
Nou nice, nu hebben jullie beide een geheim in de relatie. Staan jullie weer gelijk.

Zij heeft een gezond seksleven gehad, en jij bent een sneaky ratje geweest. Vet fair.
Ik ga naar huis.
pi_186497672
quote:

*Massive cringe*

Aaargh, die onzekerheid die je nu uitstraalt... Die poes van je vriendin is nu wel opgedroogd, als dit nog niet het geval was.

En wat betreft die laatste zin: ook al zou ze aan bukakes hebben deelgenomen, hoe is dat relevant voor jou? Ze is nu toch jouw vriendin? WAAROM boeit jou dit iets?

Gozer, ik hoop voor je dat je inziet dat je je eigen gevoelens niet de baas bent en je heel erg onzeker overkomt (en bent), al helemaal tegenover je vriendin. Reken maar dat ze tegen haar vriendinnen zegt wat voor rare actie ze nu heeft meegemaakt met je. Dit zijn zaken waardoor vrouwen echt hard over je gaan twijfelen.
  maandag 29 april 2019 @ 16:07:33 #169
157428 GoodGawd
pi_186497926
Nogmaals gaat om de, potentiële, leugen. Niet om waar de leugen over gaat.
Ik zeg al 30x dat 't me niks boeit, lezen jullie überhaupt wel.
pi_186498104
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 16:07 schreef GoodGawd het volgende:
Vind je dat jij nu tegen haar gelogen hebt door niet te vertellen wat je in haar telefoon gevonden hebt?
  maandag 29 april 2019 @ 16:17:34 #171
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_186498120
quote:
Voor iemand die het niks boeit maak je je er anders wel aardig druk over.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_186498150
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 15:50 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

En wat betreft die laatste zin: ook al zou ze aan bukakes hebben deelgenomen, hoe is dat relevant voor jou? Ze is nu toch jouw vriendin? WAAROM boeit jou dit iets?
Wat een kromme redenering. Als jouw partner vroeger kinderen verkracht heeft, maar aan het begin van de relatie heeft gezegd dat ze dat niet heeft gedaan, is dat dan prima als ze het nu maar niet meer doet? Ze is nu toch bij jou? Met haar verleden heb je niets te maken.
  maandag 29 april 2019 @ 16:20:56 #173
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_186498187
quote:
2s.gif Op maandag 29 april 2019 16:19 schreef Stompzinnig het volgende:

[..]

Wat een kromme redenering. Als jouw partner vroeger kinderen verkracht heeft, maar aan het begin van de relatie heeft gezegd dat ze dat niet heeft gedaan, is dat dan prima als ze het nu maar niet meer doet? Ze is nu toch bij jou? Met haar verleden heb je niets te maken.
Jij bent al net zo’n groot licht als dagobertE6, met deze idiote vergelijking.
pi_186498199
quote:
Maakt echt geen zak uit man. Het feit dat je het persé MOET vragen aan je vriendin en het niet los kan laten, zegt al genoeg. Ik bedoel, je vraagt even haar hele date historie uit, en of ze seks heeft gehad met die gasten en wat al niet meer. Een detective is er niks bij. Dude who cares. Ja jij care'd, omdat je te onzeker hierover bent.

En daarnaast geloof ik er geen zak van dat het je om de leugen gaat. Als het om iets anders triviaals ging als wat ze vorige week gegeten had, en ze zou daar over liegen, zou het je dan ook zoveel uitmaken?

Nogmaals, waarom zou jij in godsnaam je hele date-historie van je vriendin tot in de puntjes moeten weten?
pi_186498216
quote:
2s.gif Op maandag 29 april 2019 16:19 schreef Stompzinnig het volgende:

[..]

:')

Man man, is dit het niveau?

Een verkrachting lijkt me wat relevanter dan een aantal prive seksuele zaken die je partner ooit gedaan heeft. Of bedoel je dat bukake gelijk staat aan verkrachting?
  maandag 29 april 2019 @ 16:32:27 #176
157428 GoodGawd
pi_186498414
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 16:21 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Maakt echt geen zak uit man. Het feit dat je het persé MOET vragen aan je vriendin en het niet los kan laten, zegt al genoeg. Ik bedoel, je vraagt even haar hele date historie uit, en of ze seks heeft gehad met die gasten en wat al niet meer. Een detective is er niks bij. Dude who cares. Ja jij care'd, omdat je te onzeker hierover bent.

En daarnaast geloof ik er geen zak van dat het je om de leugen gaat. Als het om iets anders triviaals ging als wat ze vorige week gegeten had, en ze zou daar over liegen, zou het je dan ook zoveel uitmaken?

Nogmaals, waarom zou jij in godsnaam je hele date-historie van je vriendin tot in de puntjes moeten weten?
Dit laatste zin was dus ook mijn opvatting vanaf het begin van onze relatie. Zij wilde 't echter allemaal weten van mij. Okay, prima, kheb 't toen allemaal verteld. En vond het helemaal niet zo prettig om te doen.

Dit nog in mijn achterhoofd vond ik dat ik ook 't recht heb om dit dan te gaan vragen aan haar. En zo gedaan. Nu achteraf zegt ze zelf ook dat ze 't eigenlijk niet erg fijn vindt..., daarop heb ik ook geantwoord nee joh dat zei ik 2,5 jaar geleden al. Aan het eind hebben we ook afgesproken dat dit nu klaar is en dat we het er niet meer over gaan hebben.
pi_186498436
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 16:32 schreef GoodGawd het volgende:
Dit laatste zin was dus ook mijn opvatting vanaf het begin van onze relatie.
Niet meer dus. Maar wees daar dan gewoon eerlijk over, in plaats van dat je haar nu het schuldgevoel aanpraat dat ze niet eerlijk is en dat de fout niet bij jou ligt.
  maandag 29 april 2019 @ 16:34:25 #178
157428 GoodGawd
pi_186498446
quote:
10s.gif Op maandag 29 april 2019 16:17 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Voor iemand die het niks boeit maak je je er anders wel aardig druk over.
Over iets dat me 2,5 jaar voorgehouden wordt dat misschien helemaal niet zo is, ja daar kan ik niet tegen.
  maandag 29 april 2019 @ 16:35:20 #179
157428 GoodGawd
pi_186498461
quote:
2s.gif Op maandag 29 april 2019 16:33 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Niet meer dus. Maar wees daar dan gewoon eerlijk over, in plaats van dat je haar nu het schuldgevoel aanpraat dat ze niet eerlijk is en dat de fout niet bij jou ligt.
Nee joh, met deze kennis niet nee. Is dat raar?
  maandag 29 april 2019 @ 16:35:49 #180
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_186498473
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 16:34 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Over iets dat me 2,5 jaar voorgehouden wordt dat misschien helemaal niet zo is, ja daar kan ik niet tegen.
Hoe bedoel je, dit houdt jou al 2,5 jaar regelmatig bezig?
pi_186498492
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 16:35 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Wel dat je de bal bij haar neerlegt. Terwijl jij bent begonnen met zoeken in een telefoon en daardoor getriggerd werd tot meer. Maar dat laat je achterwege richting haar, en in je eigen gedachten.
pi_186498499
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 16:32 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Dit laatste zin was dus ook mijn opvatting vanaf het begin van onze relatie. Zij wilde 't echter allemaal weten van mij. Okay, prima, kheb 't toen allemaal verteld. En vond het helemaal niet zo prettig om te doen.

Dit nog in mijn achterhoofd vond ik dat ik ook 't recht heb om dit dan te gaan vragen aan haar. En zo gedaan. Nu achteraf zegt ze zelf ook dat ze 't eigenlijk niet erg fijn vindt..., daarop heb ik ook geantwoord nee joh dat zei ik 2,5 jaar geleden al. Aan het eind hebben we ook afgesproken dat dit nu klaar is en dat we het er niet meer over gaan hebben.
Je vond het niet prettig om te doen maar toch vroeg je het aan haar? :?

En het was in het begin je opvatting om dit allemaal niet te hoeven weten maar later vroeg je alsnog alles uit?

Dit verhaal rammelt aan alle kanten. Als het je echt weinig boeide had je dit gewoon los kunnen laten.
  maandag 29 april 2019 @ 16:38:49 #183
157428 GoodGawd
pi_186498525
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2019 16:35 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hoe bedoel je, dit houdt jou al 2,5 jaar regelmatig bezig?
Nee, sterker nog dit heeft me nog nooit bezig gehouden. Zij heeft 2,5 jaar lang gezegd geen 'rare' dingen gedaan te hebben met dates. (zonder vragen van mij). Dit vond ze blijkbaar nodig om te benadrukken tegen mij. Nou prima, I don't care. Maar als dan toch blijkt dat de realiteit anders is geweest dan heb ik wel zoiets van hoezo zeg je 't gewoon niet eerlijk. Wat maakt mij 't nou uit wat voor mijn tijd is geweest. Maar lieg er niet over.....waarom..,alsof ik boos zou worden ofzo.
pi_186498547
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 16:38 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Nee, sterker nog dit heeft me nog nooit bezig gehouden. Zij heeft 2,5 jaar lang gezegd geen 'rare' dingen gedaan te hebben met dates. (zonder vragen van mij). Dit vond ze blijkbaar nodig om te benadrukken tegen mij. Nou prima, I don't care. Maar als dan toch blijkt dat de realiteit anders is geweest dan heb ik wel zoiets van hoezo zeg je 't gewoon niet eerlijk. Wat maakt mij 't nou uit wat voor mijn tijd is geweest. Maar lieg er niet over.....waarom..,alsof ik boos zou worden ofzo.
Waarom ben jij dan ook niet gewoon eerlijk? Doe je zelf ook niet en dat is voor jullie relatie een veel grotere leugen. Doe eens niet zo hypocriet joh, begint een beetje lachwekkend te worden zo.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2019 16:40:28 ]
  maandag 29 april 2019 @ 16:41:08 #185
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_186498564
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 16:38 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Waarom zeg je dan dat het je 2,5 jaar wordt voorgehouden? :? Je spreekt jezelf wel tegen, hoor. Nee, het houdt je nooit bezig. Ja, ja.

Ik vind het overigens een herhaling van zetten. Er zijn in dit topic best wat zinnige inzichten naar voren gebracht, maar je draait nog steeds in hetzelfde kringetje rond.
  maandag 29 april 2019 @ 16:41:38 #186
157428 GoodGawd
pi_186498570
Liever dit dan dat ik een naïef persoon ben met oogkleppen op.
  maandag 29 april 2019 @ 16:42:32 #187
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_186498582
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 16:41 schreef GoodGawd het volgende:
Ja? Wat ben je ermee opgeschoten?
pi_186498702
quote:
Ga je dan ook nu eerlijk tegen je vriendin vertellen dat je haar complete whatsapp geschiedenis flink hebt door gespit?
  maandag 29 april 2019 @ 16:51:28 #189
157428 GoodGawd
pi_186498716
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2019 16:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja? Wat ben je ermee opgeschoten?
Dit ansich vrij weinig, en allemaal niet zo schokkend. Maar als er in de toekomst meer aparte situaties zijn dan kan 't een optelsom gaan worden op een gegeven moment en kan ik vanzelf wel m'n conclusies trekken. Maar om eerlijk te zijn zie ik 't allemaal positief in en heb ik verder geen andere aanleiding om 't sommetje compleet te maken.

Maarja je weet 't niet, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
pi_186498730
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 16:22 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

:')

Man man, is dit het niveau?

Een verkrachting lijkt me wat relevanter dan een aantal prive seksuele zaken die je partner ooit gedaan heeft. Of bedoel je dat bukake gelijk staat aan verkrachting?
Nee, ik bedoel dat een leugen een leugen is.
  maandag 29 april 2019 @ 16:54:22 #191
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_186498757
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 16:51 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Dit ansich vrij weinig, en allemaal niet zo schokkend. Maar als er in de toekomst meer aparte situaties zijn dan kan 't een optelsom gaan worden op een gegeven moment en kan ik vanzelf wel m'n conclusies trekken. Maar om eerlijk te zijn zie ik 't allemaal positief in en heb ik verder geen andere aanleiding om 't sommetje compleet te maken.

En je ziet zelf niet hoe wispelturig je bent?
  maandag 29 april 2019 @ 16:56:01 #192
157428 GoodGawd
pi_186498782
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2019 16:54 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En je ziet zelf niet hoe wispelturig je bent?
Uhm, eerst wist ik nog niet precies wat ik hier mee aan wilde. Maar nu wel, ik laat 't bij wat 't is. Wat dat betreft ben ik er nu wel uit. Tenzij je wat anders bedoelt.
  maandag 29 april 2019 @ 16:56:33 #193
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_186498785
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 16:35 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Shit man. Hoe reageerde je toen je ouders je vertelde dat sinterklaas niet bestond?
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
  maandag 29 april 2019 @ 16:58:23 #194
11682 Moonah
Jolie femme
pi_186498810
quote:
Dus je hebt je vriendin getest? Vreselijk kansloos. Enorm onaantrekkelijk. Onvolwassen ook.
Je vertrouwen is daarmee gebaseerd op spelletjes. Ik ben benieuwd wat je volgende actie wordt. Want ja, het hek is nu van de dam.
Desalnietemin, vermakelijk leesvoer. :o
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_186498811
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 16:51 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Zou jij eerlijk antwoord geven als je vriendin vanavond aan jou vraagt waarom je nou over haar verleden begon?

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2019 16:59:46 ]
  maandag 29 april 2019 @ 16:59:01 #196
11682 Moonah
Jolie femme
pi_186498821
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 16:58 schreef zarGon het volgende:

[..]

[..]

Zou jij eerlijk antwoord geven als je vriendin vanavond aan jou vraagt waarom je nou over haar verleden begon?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 29 april 2019 @ 16:59:49 #197
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_186498841
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 16:56 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Uhm, eerst wist ik nog niet precies wat ik hier mee aan wilde. Maar nu wel, ik laat 't bij wat 't is. Wat dat betreft ben ik er nu wel uit. Tenzij je wat anders bedoelt.
Ik bedoel dat je binnen éen alinea schiet van ‘misschien is de leugen waar ik haar nu op heb betrapt niet de laatste en loopt mijn relatie erop stuk dat ze leugenachtig is’ naar een vergoelijkend ‘maar ik zie het positief in en hoop op een wonder’.

Ja, wees vooral niet naïef en heb geen oogkleppen op. Dus blijven controleren die telefoon!
pi_186498869
Maar je hebt haar niet dezelfde eerlijkheid gegeven en opgebiecht dat je in haar telefoon hebt gezeten?
Netjes hoor
pi_186498919
Ik denk nog steeds dat vriendin wel degelijk met die dates heeft geneukt. En dat TS dit nogal jammerlijk aanpakt.
pi_186498985
quote:
Ik snap deze reactie even niet zo.

Even los van wat er daadwerkelijke heeft gevonden en/of wat je vriendin nou wel of niet heeft gedaan...

Je zegt dat je niet naïef bent, maar je leest woorden uit haar eigen mond vingers waardoor jij de conclusie kunt trekken dat ze wel daadwerkelijk heeft gelogen, maar omdat jij het een keertje hebt gevraagd en zij natuurlijk gewoon aangegeven heeft dat ze braaf is geweest, geloof je haar allemaal wel.

En dat vind jij niet naïef?

Haar gedrag is hoe dan ook niet betrouwbaar: of ze liegt tegen jou of ze liegt tegen haar vriendinnen; hoe je het wendt of keert, ze spreekt de waarheid niet.

Maar jij gelooft haar allemaal wel omdat ze zegt dat ze braaf was; en dan heb je geen oogkleppen op?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2019 17:10:07 ]
pi_186499060
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 16:58 schreef zarGon het volgende:

[..]

pi_186499075
En ik vind dat hele aanpak van jou maar een beetje vreemd hoor.

Je bent daadwerkelijk niets opgeschoten, je hebt niet gezegd wat je daadwerkelijk wilde zeggen. Je hebt haar niet geconfronteerd, je bent niet open en eerlijk tegen haar geweest...

Je hebt een vraag gesteld en toen je kreeg te horen wat je wilde horen, wil je het maar laten rusten. Allemaal tijdelijk, want inhoudelijk ben je niets opgeschoten.

Het is wachten op nog een zwak momentje waar je weer iets stiekems gaat doen in de hoop iets smeuïgs te vinden, want dan kun je het wellicht eindelijk een plekje geven. En dan ga je natuurlijk achter elk klein dingetje weer iets zoeken, zodat je je helemaal gek maakt. En dat allemaal zonder te beseffen dat je relatie langzaamaan kapot aan het gaan is.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2019 17:15:20 ]
  maandag 29 april 2019 @ 17:44:06 #203
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_186499475
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 15:16 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

Wat een onzin.

Iemand was een kinderverkrachter voordat hij jou ontmoette maar nu heef thij berouw getoond.

Niet meer oordelen, aub?
Een slechte vergelijking. In dit geval is er én niets strafbaars gebeurd én is de TS of überhaupt iemand anders niet bedonderd.

Wat ze voor ze met TS was heeft gedaan zijn haar privé zaken. Als ik iets uit het verleden niet met een naaste wil bespreken is dan mijn goed recht.
  maandag 29 april 2019 @ 17:55:04 #204
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_186499672
quote:
Nog steeds te raar voor woorden dat je je oneerlijk behandeld voelt en er niets over wil zeggen tegen haar.

Wat vind je eigenlijk van de kritiek die je op je manier van aanpakken krijgt?
pi_186500697
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 17:15 schreef zarGon het volgende:
En ik vind dat hele aanpak van jou maar een beetje vreemd hoor.

Je bent daadwerkelijk niets opgeschoten, je hebt niet gezegd wat je daadwerkelijk wilde zeggen. Je hebt haar niet geconfronteerd, je bent niet open en eerlijk tegen haar geweest...

Je hebt een vraag gesteld en toen je kreeg te horen wat je wilde horen, wil je het maar laten rusten. Allemaal tijdelijk, want inhoudelijk ben je niets opgeschoten.
Exact. Zijn enige doel was zijn onzekere stemmetje in zijn hoofd sussen, dat niet kon dealen met de gedachte dat zij doorgepaald werd door dates die niet zoveel om haar gaven als hij.

Hij kreeg te horen wat hij wilde horen, en daarmee kan ie weer ff verder. Maar dit is niet het einde.
pi_186501090
Klinkt als een hele goede relatie dit *O*
pi_186502020
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 17:04 schreef Harmankardon het volgende:
Ik denk nog steeds dat vriendin wel degelijk met die dates heeft geneukt. En dat TS dit nogal jammerlijk aanpakt.
En wat dan nog... al neukte ze het hele elftal voor TS van toepassing was 🤷
pi_186502025
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 19:16 schreef Solid-Snake het volgende:
Klinkt als een hele goede relatie dit *O*
Popcorn?
pi_186502785
TS: ga je nog reageren op de mensen die aan je hebben gevraagd of je eerlijk tegen je vriendin gaat opbiechten dat je haar whatsapp historie hebt zitten door te spitten omdat je nieuwsgierig was?

Of is eerlijkheid en open zijn voor elkaar toch niet meer zo belangrijk voor jou en jouw relatie?

En als het je alleen maar om de leugen gaat en totaal niet om de daad, is dit de eerste keer dat je de privacy van je vriendin schendt? Of check je haar elke dag over van alles en nog wat onder het mom nieuwsgierigheid?
pi_186502839
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2019 19:57 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

En wat dan nog... al neukte ze het hele elftal voor TS van toepassing was 🤷
Dan hoefde ze er ook niet om te liegen toch.
pi_186503113
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2019 20:28 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Dan hoefde ze er ook niet om te liegen toch.
Nee op zich niet.
Maar om er nou na 2,5 jaar een halszaak van te maken vind ik ook weer zo wat.
Zeker als je niet wil vertellen hoe je daar dan precies achter bent gekomen.. wnat dan ben je zelf geen haar beter.
En niks zeggen en gewoon boos zijn... lijkt me ook niet echt veel oplossend vermogen hebben.
pi_186503554
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 19:58 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Popcorn?
Graag :9

Het trieste is dat die vriendin hem waarschijnlijk gewoon prima vondt, voordat dit gezeik begon. Nu is het waarschijnlijk bijna verpest.
pi_186504442
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 20:56 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het trieste is dat die vriendin hem waarschijnlijk gewoon prima vondt, voordat dit gezeik begon. Nu is het waarschijnlijk bijna verpest.
Ja nou ja niet te snel conclusies trekken, gewoon zien waar het heengaat
pi_186504970
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 21:29 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Ja nou ja niet te snel conclusies trekken, gewoon zien waar het heengaat
Probleem van dit soort acties is dat je uit moet gaan leggen waarom je uberhaupt bent gaan zoeken.

Dit soort acties is bijna altijd een bom onder je relatie. Ook als je niks vindt.
pi_186505003
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 20:56 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Mja ik vroeg al.. wat de aanleiding was om toch te gaan zoeken... maar geen reactie helaas.

Je zou denken dat er een onderliggende reden (/wantrouwen) moet zijn. Maar die wordt vakkundig niet gedeeld.
pi_186505090
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 21:48 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Probleem van dit soort acties is dat je uit moet gaan leggen waarom je uberhaupt bent gaan zoeken.

Dit soort acties is bijna altijd een bom onder je relatie. Ook als je niks vindt.
Nou ja eerlijk gezegd heb ik niet alles gelezen in dit topic. Eigenlijk vrij weinig. Maar klinkt voor mij als een leugentje om eigen bestwil van hem net zoals zij het deed en alles hoort weer prima te kunnen zijn. Als ze beide wat redelijk na kunnen denken en het niet te dramatisch gaan maken
  maandag 29 april 2019 @ 21:53:30 #217
157428 GoodGawd
pi_186505102
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 20:26 schreef IndoorKite het volgende:
TS: ga je nog reageren op de mensen die aan je hebben gevraagd of je eerlijk tegen je vriendin gaat opbiechten dat je haar whatsapp historie hebt zitten door te spitten omdat je nieuwsgierig was?

Nee, kga deze beerput niet opentrekken.

Of is eerlijkheid en open zijn voor elkaar toch niet meer zo belangrijk voor jou en jouw relatie?

Voor haar blijkbaar niet, dan voor mij ook eventjes niet.

En als het je alleen maar om de leugen gaat en totaal niet om de daad, is dit de eerste keer dat je de privacy van je vriendin schendt? Of check je haar elke dag over van alles en nog wat onder het mom nieuwsgierigheid?
Nope nog nooit gedaan.
  maandag 29 april 2019 @ 21:54:32 #218
157428 GoodGawd
pi_186505127
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 21:49 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja ik vroeg al.. wat de aanleiding was om toch te gaan zoeken... maar geen reactie helaas.

Je zou denken dat er een onderliggende reden (/wantrouwen) moet zijn. Maar die wordt vakkundig niet gedeeld.
Geen aanleiding was gewoon benieuwd, een snelle fact checker.
pi_186505150
Iedereen doet in zijn leven weleens iets waarop ie later niet al te trots is. Je moet het gewoon niet jezelf laten verneuken onnodig. Jij hebt iets achterhaald waarover zij niet eerlijk was maar waarom zij niet eerlijk was is te verklaren. Dus gewoon laten rusten. Ga het niet verneuken door er extra op door te gaan
  maandag 29 april 2019 @ 21:56:31 #220
157428 GoodGawd
pi_186505177
En om eerlijk te zijn heb allemaal geen zin meer in deze drama. Laat 't lekker gaan want als ik dit dingetje weg denk dan is er geen enkel vuiltje aan de lucht.

Ik had die chat gewoon niet moeten bekijken en zij moet gewoon niet liegen, maar denk dat ze dat niet doet op dit stomme ding na dan.
pi_186505198
Als ik haar was zou ik je al gedumpt hebben trouwens, ik ben dan aardig tegenover jou door te stellen dat mijn ex partners wel meevielen en jij wil heel graag blijkbaar in mijn verleden graven. Dan kan je het krijgen ook
  maandag 29 april 2019 @ 21:58:39 #222
157428 GoodGawd
pi_186505243
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 21:57 schreef phoenyx het volgende:
Als ik haar was zou ik je al gedumpt hebben trouwens, ik ben dan aardig tegenover jou door te stellen dat mijn ex partners wel meevielen en jij wil heel graag blijkbaar in mijn verleden graven. Dan kan je het krijgen ook
Nou, om dit ding gaat onze relatie echt niet stuk mocht ik alles open kaart gaan spelen. Maar er gaat wel drama van komen ben ik bang.
pi_186505320
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 21:58 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Nou, om dit ding gaat onze relatie echt niet stuk mocht ik alles open kaart gaan spelen. Maar er gaat wel drama van komen ben ik bang.
Wat is het erge van drama als je toch weet dat het goedkomt?
  maandag 29 april 2019 @ 22:03:33 #224
157428 GoodGawd
pi_186505414
Omdat ik een hekel heb aan drama an sich. Sommige vrouwen krijgen er helaas wel energie van weet ik uit ervaring.
pi_186505517
quote:
3s.gif Op maandag 29 april 2019 22:03 schreef GoodGawd het volgende:
Omdat ik een hekel heb aan drama an sich. Sommige vrouwen krijgen er helaas wel energie van weet ik uit ervaring.
Ja maar als je weet dat het toch wel goedkomt dan boeit het weinig.. als ik weet dat ik uit mijn huis gezet ga worden maar dat het toch niet ga gebeuren dan boeit het niks. Jij weet zeker dat je relatie toch wel 'aanblijft' dus zou drama niks uit hoeven te maken
pi_186505537
Bedoel ik weet dat jij ook wel weet dat ze je best wel zou kunnen dumpen als je volledig eerlijk bent, dus vandaar dat ik wat reageer op je gepraat dat het alleen maar wat drama zou zijn en dit en dat.
pi_186505577
Als er iemand zou zijn waarbij de relatie uit zou gaan dan is het bij jou niet waar? Dingen doen die je niet hoort te doen, zij liegt in jouw ogen maar je wil je daarbij neerleggen na advies van anderen etc. Geen beter recept voor het uitgaan van een relatie zou ik zelf zeggen
  maandag 29 april 2019 @ 22:12:01 #228
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_186505630
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 17:09 schreef zarGon het volgende:

Haar gedrag is hoe dan ook niet betrouwbaar: of ze liegt tegen jou of ze liegt tegen haar vriendinnen; hoe je het wendt of keert, ze spreekt de waarheid niet.

Ze sprak de waarheid niet. En in dit geval ben ik geneigd om haar leugen in categorie 'leugentje om bestwil' te plaatsen. Want immers in begin van een relatie probeer je toch enig schijn op te houden zodat je leuker overkomt in hoop dat het ook echt wat wordt. Kennelijk is het verder nooit meer ter sprake gekomen en loopt het allemaal prima dus is er ook geen reden voor haar om erop terug te komen.

In dit geval vind ik het toch erger dat TS met specifieke steekwoorden in chat van diverse vriendinnen zit te zoeken naar iets. Dan ben je niet beetje aan het lezen maar echt aan het zoeken naar iets wat haar verhaal tegenspreekt.

Tenzij plottwist; ze liegt tegen haar vriendinnen en was altijd eerlijk tegen TS.
pi_186505687
quote:
Als je zo'n hekel hebt aan drama, waarom ben je dan begonnen met dit hele verhaal? Waarom uberhaupt door haar telefoon pluizen? Jij creëert daarmee het drama.

En als je denkt dat je huidige gedrag je relatie echt niet in gevaar zal brengen dan kom je nog wel van een koude kermis thuis denk ik. Zij voelt nu echt wel aan dat jij aan haar twijfelt en erg onzeker bent. Jij zal ook echt wel doorgaan met argwaan hebben, dus het ''zoeken'' zal nog wel vaker gebeuren. Die bom gaat nog wel barsten.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2019 22:14:12 ]
pi_186505716
hear hear alwayshappy
pi_186505733
Nou ja en hear ook mij dus ik zeg een beetje hetzelfde maar wat compacter
pi_186505778
Nou ja niet echt compacter, ik verspreidde het over 3 posts
pi_186505796
Daardoor lijkt het compacter maar eigenlijk is dat het niet
pi_186505810
Zoals Beyonce zei, stop cheating on me, is een beetje wat jij doet als je haar berichten leest
pi_186505836
Die van je 'vriendin' niet van Beyonce
pi_186505878
pi_186506038
_O- _O- _O-
pi_186506115
@phoenyx _O-

En volgens mij roepen we vrijwel allemaal hetzelfde inderdaad :P
pi_186506148
quote:
noem je je vriendin nou ook nog een dramaqueen? :')
Kan iemand even in zijn post historie gaan graven en uitzoeken wie is en zijn vriendin dit topic linken? Tnx
pi_186506281
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 21:53 schreef GoodGawd het volgende:

Nee, kga deze beerput niet opentrekken.
Je bent echt behoorlijk hypocritisch bezig. Eerst een topic starten en de drama queen uithangen over of je vriendin wel of niet heeft gelogen over wat ze heeft gedaan met haar vorige relaties, onder de mom van eerlijkheid en vertrouwen, zelf iets doen wat minimaal 10 keer zo erg is dan dat en dan is eerlijk zijn ineens niet belangrijk meer.

Afijn, nu snap je iig wat een "leugen voor bestwil" is, aangezien je deze leugen voor een lange tijd/altijd voor je zal houden.

quote:
Maar met "eventjes" bedoel je eigenlijk altijd? Of was je nog een keer van plan om eerlijk te zijn en op te gaan biechten wat je hebt gedaan?

quote:
Nope nog nooit gedaan.
Maar als je zelf al zegt dat het om de leugen gaat en niet om de daad zelf, waarom controleer je niet altijd of ze liegt? Bij alles? Maakt immers niet echt uit waarover ze liegt, maar of ze liegt, niet? Waarom juist bij iets wat je zogenaamd niet boeit?

quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 21:56 schreef GoodGawd het volgende:
En om eerlijk te zijn heb allemaal geen zin meer in deze drama. Laat 't lekker gaan want als ik dit dingetje weg denk dan is er geen enkel vuiltje aan de lucht.
Wel makkelijk roepen nu je gepakt bent op iets wat 10 keer zo erg is.
  maandag 29 april 2019 @ 22:47:01 #241
157428 GoodGawd
pi_186506561
In begin van het topic waren er genoeg mensen die zeiden niks met de informatie te doen. Dat advies volg ik nu min of meer op. Alleen op deze laatste pagina's komt een tsunami aan ander geluid.

Dus zo zal 't geschieden. Mocht er nog spectaculaire dingen uitkomen dan laat ik dat wel weten en kan de popcorn er weer bij gepakt worden. Voor nu ben ik er wel klaar mee.
pi_186506617
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 22:47 schreef GoodGawd het volgende:
In begin van het topic waren er genoeg mensen die zeiden niks met de informatie te doen. Dat advies volg ik nu min of meer op. Alleen op deze laatste pagina's komt een tsunami aan ander geluid.

Dus zo zal 't geschieden. Mocht er nog spectaculaire dingen uitkomen dan laat ik dat wel weten en kan de popcorn er weer bij gepakt worden. Voor nu ben ik er wel klaar mee.
Je hebt er niet niks mee gedaan :D
Je hebt alleen niet opgebiecht wat jij zelf gedaan hebt :D

Ik vind je kracht waarmee je weigert om naar jezelf te kijken wel bewonderingswaardig worden
  maandag 29 april 2019 @ 22:54:01 #243
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_186506735
quote:

1. Men zegt in begin inderdaad dat je er niets mee moet doen. Maar tegelijkertijd wijzen ze je erop dat het wel een flinke knauw in vertrouwensband is tussen jullie. Jij vertrouwt haar duidelijk niet, anders zou je ook niet zo diep graven.

2. Anderen zeggen dus dat je het toch moet vertellen op basis van eerlijkheid.

3. Jij vraagt er nogmaals naar en zij vraagt jou hoe je erop komt. En dan vertel je niet de waarheid. Dan is het de vraag hier wie degene is die liegt...
pi_186508795
En zo is de cirkel rond en komt dat TS uiteindelijk toch goed uit. :')
  Vis een optie? dinsdag 30 april 2019 @ 07:37:20 #245
70532 loveli
N
pi_186510234
Volgende topic: ik ben niet honest, does show care?
crap in = crap out
pi_186510989
Je bent wel behoorlijk onzeker als je je partner haar chats stiekem gaat zitten uitpluizen. The fuck.

Hoef je zeker niet op te biechten? Maar van haar wel verwachten dat ze volledige openheid geeft over wie ze allemaal gepijpt heeft voor ze wat met jou kreeg :X .
blablablabla
pi_186511050
quote:

Ik heb het wel gezegd :{w maar ja, ik las het topic pas een paar dagen later.
  Vis een optie? dinsdag 30 april 2019 @ 09:49:33 #248
70532 loveli
N
pi_186511842
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2019 08:59 schreef Elan het volgende:
Je bent wel behoorlijk onzeker als je je partner haar chats stiekem gaat zitten uitpluizen. The fuck.

Hoef je zeker niet op te biechten? Maar van haar wel verwachten dat ze volledige openheid geeft over wie ze allemaal gepijpt heeft voor ze wat met jou kreeg :X .
37?!
crap in = crap out
pi_186511901
quote:

Dit rammelt aan alle kanten, want:

1. Je zegt eerst dat je haar toch wel vertrouwt, wat betekend dat je gelooft dat zij eerlijk is geweest. Dus dan is eerlijkheid voor haar belangrijk, dus dan zou het voor jou ook belangrijk moeten zijn.

2. Je doet alsof je wel zou vertellen dat je in haar berichten hebt zitten snuffelen als je daar geen bewijs had gevonden voor haar mogelijke leugens.

Maar ik snap dat je klaar bent met dit topic. Je hoopt dat je reacties krijgt die jouw mening ondersteunen, je mening dat zij fout zit, en dat je recht hebt om je genaaid te voelen. Dan krijg je van iedereen te horen dat jij de klootzak in het verhaal bent, en dat is lastig te accepteren. Dat snap ik heel goed. Maar het maakt je geen mindere hypocriete aars.
pi_186512351
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 21:53 schreef GoodGawd het volgende:

Klinkt goed. Wel een meneer principekwestie wanneer het je uitkomt, en anders boeit het eventjes niet.

quote:

Maar wat ik wel belangrijk vind is eerlijkheid en ik ben dat 100% naar haar toe, maar kom er nu (op een stomme manier) achter dat dat niet helemaal zo is naar mij toe.
quote:
pi_186512575
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 10:16 schreef zarGon het volgende:

[..]

Klinkt goed. Wel een meneer principekwestie wanneer het je uitkomt, en anders boeit het eventjes niet.
[..]

[..]

Het principe is toch dat zij 100% eerlijk moet zijn? Nou dan!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_186512997
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 april 2019 10:29 schreef sigme het volgende:

[..]

Het principe is toch dat zij 100% eerlijk moet zijn? Nou dan!
*O*

Overigens kan ik me voorstellen dat het niet leuk is om te lezen dat ze daar toch niet helemaal eerlijk was.
En ik kan me niet voorstellen dat mensen dat niet belangrijk vinden.. want als je over 1 ding kunt liegen... waarom dan niet vaker leugentjes om bestwil.

Hoe stom het ook is om dat te checken.. het blijft een krasje op dat shiny vertrouwenslaagje.
En dan kun je het nu wel wegwuiven... maar wat als ze volgende keer MISSCHIEN wel een leugentje om bestwil doet... dan denk je al snel “maar toen....”

Maar goed.. ik heb nog nooit een relatie gehad die mijn app-historie checkte.
Ben van plan dat zo te houden ook :)
  dinsdag 30 april 2019 @ 15:04:56 #253
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_186517643
Alleen 1e pagina gelezen en toch bizar hoeveel zwakke mensen er zijn die zo tegen zich laten liegen en dit accepteren :o ze heeft dus gewoon glashard gelogen daarover, het hoe of waarom is niet zo interessant denk ik....

Ze heeft gelogen over haar verleden, waar liegt ze nog meer over of gaat ze over liegen in de toekomst?

Ik zou toch wel een deuk in mijn vertrouwen in haar hebben.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_186517820
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
Alleen 1e pagina gelezen en toch bizar hoeveel zwakke mensen er zijn die zo tegen zich laten liegen en dit accepteren :o ze heeft dus gewoon glashard gelogen daarover, het hoe of waarom is niet zo interessant denk ik....

Ze heeft gelogen over haar verleden, waar liegt ze nog meer over of gaat ze over liegen in de toekomst?

Ze heeft het verzwegen. Is verleden, het doet er niet toe.
  dinsdag 30 april 2019 @ 15:22:02 #255
64831 2NutZ
pi_186517947
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 15:14 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Ze heeft het verzwegen. Is verleden, het doet er niet toe.
Dus alles in het verleden doet er niet toe? ik heb mensen vermoord... ach verleden, doet er niet toe... ik heb aids... ach verleden doet er niet...

Bizar.

Vraag me ook af of jij/jullie zo makkelijk waren als deze vraag van een vrouw kwam en de man had gelogen :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_186518047
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 april 2019 15:22 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dus alles in het verleden doet er niet toe? ik heb mensen vermoord... ach verleden, doet er niet toe... ik heb aids... ach verleden doet er niet...

Bizar.

Vraag me ook af of jij/jullie zo makkelijk waren als deze vraag van een vrouw kwam en de man had gelogen :)
Dat zijn andere dingen he! ;) Ze heeft seks gehad met mannen vóórdat ze hem kende. Dat is geen misdaad zover ik weet. Dat doen meer vrouwen en mannen.
  dinsdag 30 april 2019 @ 15:26:39 #257
64831 2NutZ
pi_186518056
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 15:25 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Dat zijn andere dingen he! ;) Ze heeft seks gehad met mannen vóórdat ze hem kende. Dat is geen misdaad zover ik weet. Dat doen meer vrouwen en mannen.
Wat snap je nu niet dan? ze heeft seks gehad dat is geen misdaad... nee wie zegt dat? gaat over dat zij het er over hebben gehad en dat zij loog :') ben je echt zo achterlijk? :D
pi_186518140
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 15:26 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Wat snap je nu niet dan? ze heeft seks gehad dat is geen misdaad... nee wie zegt dat? gaat over dat zij het er over hebben gehad en dat zij loog :') ben je echt zo achterlijk? :D
Ze heeft het verzwegen en dat is geen misdaad. Was allemaal voor zijn tijd. Het is niet dat ze is vreemdgegaan tijdens de relatie ;).
  dinsdag 30 april 2019 @ 15:30:35 #259
64831 2NutZ
pi_186518147
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 15:30 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Ze heeft het verzwegen en dat is geen misdaad. Was allemaal voor zijn tijd. Het is niet dat ze is vreemdgegaan tijdens de relatie ;).
Oke ;) :)
;)

:)
pi_186518176
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 15:04 schreef 2NutZ het volgende:

Ten eerste vind ik het enorm naïef om te denken dat het gebruikelijk is dat mensen 100% eerlijk zijn tegen hun partner. Dat is juist heel ongebruikelijk. Al was het maar omdat het heel gebruikelijk is dat mensen af en toe heel slecht tegen de waarheid kunnen.

Ten tweede is het maar de vraag in hoeverre ze heeft gelogen. Ze heeft gezegd nooit zomaar met iemand te hebben gezoend of meer. Maar ja, dat is maar hoe je het wil interpreteren. Wie weet was ze in alle drie de gevallen al helemaal verliefd op ze en had ze in gedachten al 7 kinderen met die heren. Kan zij er wat aan doen dat die heren na één keer zijn afgehaakt? Of ze is gewoon oneerlijk geweest tegen haar vriendinnen die haar eerder al eens een frigide kut noemden en nu roept ze dan maar af en toe dat ze een ONS heeft gehad.
  dinsdag 30 april 2019 @ 15:33:20 #261
64831 2NutZ
pi_186518210
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 15:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ten eerste vind ik het enorm naïef om te denken dat het gebruikelijk is dat mensen 100% eerlijk zijn tegen hun partner. Dat is juist heel ongebruikelijk. Al was het maar omdat het heel gebruikelijk is dat mensen af en toe heel slecht tegen de waarheid kunnen.

Ten tweede is het maar de vraag in hoeverre ze heeft gelogen. Ze heeft gezegd nooit zomaar met iemand te hebben gezoend of meer. Maar ja, dat is maar hoe je het wil interpreteren. Wie weet was ze in alle drie de gevallen al helemaal verliefd op ze en had ze in gedachten al 7 kinderen met die heren. Kan zij er wat aan doen dat die heren na één keer zijn afgehaakt? Of ze is gewoon oneerlijk geweest tegen haar vriendinnen die haar eerder al eens een frigide kut noemden en nu roept ze dan maar af en toe dat ze een ONS heeft gehad.
Ze heeft gelogen toen ze het er over hebben gehad. Dat is en blijft liegen, je kan er een prachtig verhaal omheen verzinnen en bedenken maar ze heeft gelogen. Althans dat is wat ik las in de OP. Punt.

Nog even voor de duidelijkheid voor de mensen die niet kunnen lezen. Dat ze toen seks had is natuurlijk helemaal prima, dat ze er over loog is mijn punt.
pi_186518246
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 15:33 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ze heeft gelogen toen ze het er over hebben gehad. Dat is en blijft liegen, je kan er een prachtig verhaal omheen verzinnen en bedenken maar ze heeft gelogen. Althans dat is wat ik las in de OP. Punt.
Nou heb ik toch twee opties gegeven waarin ze niet gelogen heeft en dat het toch niet in tegenspraak is met de OP.

Dus hoe weet jij nu zeker dat ze gelogen heeft?
pi_186518248
quote:

[..]

Ik denk dat jij jaloers bent aangelegd en het niet kan hebben als iemand een verleden heeft? Maar wat hij zegt is ook allemaal goed mogelijk. Misschien heeft ze wel gelogen tegen haar vriendinnen i.p.v. tegen hem.
  dinsdag 30 april 2019 @ 15:36:13 #264
64831 2NutZ
pi_186518262
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 15:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou heb ik toch twee opties gegeven waarin ze niet gelogen heeft en dat het toch niet in tegenspraak is met de OP.

Dus hoe weet jij nu zeker dat ze gelogen heeft?
Ik lees de OP :)

[ Bericht 33% gewijzigd door Samzz op 30-04-2019 17:35:28 ]
  dinsdag 30 april 2019 @ 15:37:16 #265
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_186518281
quote:

[..]

Nog even voor de duidelijkheid voor de mensen die niet kunnen lezen. Dat ze toen seks had is natuurlijk helemaal prima, dat ze er over loog is mijn punt.
En TS heeft er haar opnieuw naar gevraagd; toen vroeg ze aan TS waarom hij er weer naar vraagt en toen vertelde TS niet de waarheid.

Leugenception!
pi_186518311
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 15:36 schreef 2NutZ het volgende:

Ja, dat doen we allemaal.

Nu gewoon concreet hoe jij meent dat wat ik als opties geef uitgesloten worden door wat in de OP staat.
pi_186518345
Los van dit soort dingen... Je hoeft ook niet álles van elkaar te weten toch?
pi_186518424
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 15:36 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

en jij weet zeker dat de OP de waarheid is :D
  dinsdag 30 april 2019 @ 15:54:12 #269
64831 2NutZ
pi_186518637
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 15:43 schreef Noudanzeg het volgende:

[..]

en jij weet zeker dat de OP de waarheid is :D
Ik moet ergens van uit gaan toch? anders kunnen we net zo goed gewoon niet reageren.

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 15:37 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

En TS heeft er haar opnieuw naar gevraagd; toen vroeg ze aan TS waarom hij er weer naar vraagt en toen vertelde TS niet de waarheid.

Leugenception!
Dat heb ik gemist. Ook fout. Sowieso fout om die shit te lezen maar goed, je mag hier niks zeggen over de fout van een vrouw, duidelijk. Carry on.
Liegen is prima zolang je maar ehh… ja ehh.. .tja... gewoon doen geen probleem :)
pi_186518717
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 15:30 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Wel gelogen tijdens dr relatie... 🙄
  dinsdag 30 april 2019 @ 16:00:02 #271
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_186518778
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 15:54 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik moet ergens van uit gaan toch? anders kunnen we net zo goed gewoon niet reageren.
[..]

Dat heb ik gemist. Ook fout. Sowieso fout om die shit te lezen maar goed, je mag hier niks zeggen over de fout van een vrouw, duidelijk. Carry on.
Liegen is prima zolang je maar ehh… ja ehh.. .tja... gewoon doen geen probleem :)
Waarom maak je er weer een man/vrouw-ding van?
  dinsdag 30 april 2019 @ 16:01:50 #272
64831 2NutZ
pi_186518815
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2019 16:00 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Waarom maak je er weer een man/vrouw-ding van?
Omdat het beide geslachten betreft. Hier veel radicale feminsten posten (hai) en een boel cucks hier hun mening geven die niet strookt met de gemiddelde man buiten FOK! om :)
  dinsdag 30 april 2019 @ 16:07:34 #273
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_186518969
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 16:01 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Omdat het beide geslachten betreft. Hier veel radicale feminsten posten (hai) en een boel cucks hier hun mening geven die niet strookt met de gemiddelde man buiten FOK! om :)
Ja, die oogkleppen bedoel ik inderdaad. Zo zie je de wereld maar heel beperkt. :')
pi_186519319
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 16:01 schreef 2NutZ het volgende:

Jij hebt een enquete gehouden?

Ik vermoed zelf dat er heel weinig mannen zijn die hun vriendin dumpen om een leugen over dit soort zaken.

En ook heel weinig vrouwen die hun vriend dumpen hiervoor.
  dinsdag 30 april 2019 @ 16:28:30 #275
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_186519403
Eerlijkheid is een heel rekbaar begrip. Je hebt leugens in vele soorten en maten. Als je zwaar tilt aan alle leugens en er dan ook nog eens bewust naar gaat zoeken of iemand tegen je heeft gelogen, dan heb je volgens mij een zwaar en eenzaam leven.
  dinsdag 30 april 2019 @ 17:45:36 #276
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_186521074
Ik vind het wel echt hilarisch dat jij precies dat doet wat je je vriendin verwijt, TS :D. En dat je het ook gewoon niet door hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_186521169
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 16:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Jij hebt een enquete gehouden?

Ik vermoed zelf dat er heel weinig mannen zijn die hun vriendin dumpen om een leugen over dit soort zaken.

En ook heel weinig vrouwen die hun vriend dumpen hiervoor.
Vast niet meteen.

Maar denk dat het vaak wel een zekere vertrouwensbreuk is dje zo maar het begin van het einde kan zijn.
pi_186522283
quote:

[..]

Zijn punt is dat de TS het mogelijk verkeerd heeft geinterpreteerd en dat ze niet daadwerkelijk een leugen heeft verteld.

Ik neem eigenlijk ook aan dat elke volwassen persoon tenminste 1 keer in zijn of haar leven gelogen heeft. Dus dat hele "waarover gaan ze nog meer liegen" snap ik niet helemaal. Heeft toch betrekking op iedereen dan?
pi_186522358
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 17:45 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het wel echt hilarisch dat jij precies dat doet wat je je vriendin verwijt, TS :D. En dat je het ook gewoon niet door hebt.
Dit. Pot, ketel, pikzwart.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')