ga jij vaker een shady mofo zijnquote:Op woensdag 24 april 2019 18:24 schreef GoodGawd het volgende:
Ben ik 't ook met jullie over eens...
Enige wat dus nog in mijn hoofd speelt, als ze dit niet gewoon eerlijk had gezegd (wat me dus niks had uitgemaakt zelfs!) gaat ze dan nog vaker liegen? Ze zegt heel expliciet en regelmatig tegen me zelfs dat ik echt alles van haar weet. Nou niet dus.
Voor wat voor leugens ben je dan bang?quote:Op woensdag 24 april 2019 18:24 schreef GoodGawd het volgende:
Enige wat dus nog in mijn hoofd speelt, als ze dit niet gewoon eerlijk had gezegd (wat me dus niks had uitgemaakt zelfs!) gaat ze dan nog vaker liegen? Ze zegt heel expliciet en regelmatig tegen me zelfs dat ik echt alles van haar weet. Nou niet dus.
Als je op basis van dit haar betrouwbaarheid in twijfel trekt, voorspel ik een matige toekomst. Kom op gozer, het is niet alsof het nu een compleet andere vrouw is.quote:Op woensdag 24 april 2019 18:24 schreef GoodGawd het volgende:
Je zegt tegen haar dat het niet boeit, maar loopt nu te mieren dat ze er niets over verteld heeft en dus heeft gelogen? Je lijkt wel een wijf.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:04 schreef GoodGawd het volgende:
't is gewoon een principe kwestie.
In 't begin van onze relatie wilde ze alles tot in de puntjes weten van mijn liefdesleven/dates. Toen heb ik zelf gezegd wat doet dat er nog toe? Wat is geweest is geweest. Maar nee, ze stond erop dat ik alles vertelde. Prima dat heb ik ook met ontzettend veel tegenzin gedaan, ik wilde er helemaal niet meer over nadenken en praten toen. Op mijn beurt heb ik toentertijd gezegd, prima maar jouw verleden boeit me niks dus heb er toen ook amper wat over gevraagd.
Soms heel random zegt ze nog wel eens waarom interesseert je dat niks? Waarom ik ik altijd heel kort ben, mja boeie..
Maar wat ik wel belangrijk is eerlijkheid en ik ben dat 100% naar haar toe, maar kom er nu (op een stomme manier) achter dat dat niet helemaal zo is naar mij toe. Dat is 't gene wat mij gewoon dwarsig zit. Ja ik weet heus wel dat ze heel trouw is en ze is verder een super mens, misschien daarom des te meer dat 't me wel wat doet. Voelt toch als een klein smetje ofzo.
En nee, ik praat mijn actie niet goed.
Ik zocht een bevestiging van m'n vertrouwen en die heb ik niet helemaal gevonden op 1% na. Mja zoals velen zeggen ik moet misschien niet zo zeiken hierover. Misschien komt ze er zelf op een dag nog wel mee, ik weet dat dit wel in haar achterhoofd speelt haar kennende. Vind 't gerwoon jammer dat ze t niet durft te vertellen, ik vind 't echt niet erg. Ik vind 't jammer dat ze zich er niet comfortabel bij voelt om 't mij te vertellen denk ik ook..quote:Op woensdag 24 april 2019 19:00 schreef MadJackthePirate het volgende:
Je bent zelf ook niet eerlijk naar haar toe, immers lees je niet haar telefoon om even iets op te zoeken, maar ben je gericht aan het zoeken naar 'pikante' dingen. Dus wat je ermee moet doen? Niks. Zou het wel in je achterhoofd houden echter. Grote kans dat het niets betekend, maar je wil ook niet als een naïef iemand in het leven staan. En in de toekomst van tevoren nadenken of je wel echt wil weten waar je naar zoekt.
Nee, de inhoud boeit me ook niet. Zoals ik zei tis 't principe van niet 100% eerlijk zijn, daar gaat 't mij om.quote:
Heeft ze er over gelogen dan? Je had haar toch niet expliciet er naar gevraagd?quote:Op woensdag 24 april 2019 19:08 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Nee, de inhoud boeit me ook niet. Zoals ik zei tis 't principe van niet 100% eerlijk zijn, daar gaat 't mij om.
Je zegt dat het je niet boeit, waarna zij aanneemt dat ze er niets over hoeft te delen. Hoe is het daaropvolgende niet delen van deze informatie liegen?quote:Op woensdag 24 april 2019 19:08 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Nee, de inhoud boeit me ook niet. Zoals ik zei tis 't principe van niet 100% eerlijk zijn, daar gaat 't mij om.
Ik snap dat je het niet fijn vindt, en i.t.t. tot sommigen hier vind ik ook wel dat het niet helemaal netjes van haar is. Maar wel vind ik dat jij op deze manier ook niet heel netjes overkomt met haar telefoon e.d.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:07 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Ik zocht een bevestiging van m'n vertrouwen en die heb ik niet helemaal gevonden op 1% na. Mja zoals velen zeggen ik moet misschien niet zo zeiken hierover. Misschien komt ze er zelf op een dag nog wel mee, ik weet dat dit wel in haar achterhoofd speelt haar kennende. Vind 't gerwoon jammer dat ze t niet durft te vertellen, ik vind 't echt niet erg. Ik vind 't jammer dat ze zich er niet comfortabel bij voelt om 't mij te vertellen denk ik ook..
Ik heb 't haar nooit expliciet gevraagd. Ze zei 't uit derzelf..quote:Op woensdag 24 april 2019 19:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Heeft ze er over gelogen dan? Je had haar toch niet expliciet er naar gevraagd?
Het zelfde principe waardoor je het nog niet met haar besproken hebt dat je dus wel cared en het bent gaan researchen? Goed argument..quote:Op woensdag 24 april 2019 19:08 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Principekwestie? Really, dat is het woord dat je in de mond neemt?quote:Op woensdag 24 april 2019 19:04 schreef GoodGawd het volgende:
't is gewoon een principe kwestie.
In 't begin van onze relatie wilde ze alles tot in de puntjes weten van mijn liefdesleven/dates. Toen heb ik zelf gezegd wat doet dat er nog toe? Wat is geweest is geweest. Maar nee, ze stond erop dat ik alles vertelde. Prima dat heb ik ook met ontzettend veel tegenzin gedaan, ik wilde er helemaal niet meer over nadenken en praten toen. Op mijn beurt heb ik toentertijd gezegd, prima maar jouw verleden boeit me niks dus heb er toen ook amper wat over gevraagd.
Soms heel random zegt ze nog wel eens waarom interesseert je dat niks? Waarom ik ik altijd heel kort ben, mja boeie..
Maar wat ik wel belangrijk is eerlijkheid en ik ben dat 100% naar haar toe, maar kom er nu (op een stomme manier) achter dat dat niet helemaal zo is naar mij toe. Dat is 't gene wat mij gewoon dwarsig zit. Ja ik weet heus wel dat ze heel trouw is en ze is verder een super mens, misschien daarom des te meer dat 't me wel wat doet. Voelt toch als een klein smetje ofzo.
En nee, ik praat mijn actie niet goed.
Wel f*cked up. Want waar liegt ze dan nog meer over? Het was ook niet zo dat het echt nodig was om hierover te gaan lopen liegen...quote:Op woensdag 24 april 2019 19:11 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Ik heb 't haar nooit expliciet gevraagd. Ze zei 't uit derzelf..
En toen ik er pas een beetje naar zat te vissen: hoeveel dates heb je gehad, wat deden jullie op dates etc. Zei ze t nog een keer uit derzelf. M'n vragen zijn altijd heel open geweest en niet gericht op wat ik zoek..
En op deze manier maak je je eigen relatie dus kapot.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:17 schreef Piva het volgende:
[..]
Wel f*cked up. Want waar liegt ze dan nog meer over? Het was ook niet zo dat het echt nodig was om hierover te gaan lopen liegen...
Waar liegt ze precies?quote:Op woensdag 24 april 2019 19:17 schreef Piva het volgende:
[..]
Wel f*cked up. Want waar liegt ze dan nog meer over? Het was ook niet zo dat het echt nodig was om hierover te gaan lopen liegen...
Nou ze zegt zelf dat ze met haar dates niks heeft gedaan. Als in zoenen en verder. Ik vroeg daar niet eens expliciet naar. Als ze dat niet had gezegd was 't geen eens liegen. Als ik er dan achter was gekomen dan had ik der nul verweten. Want ten eerste had ik zelf aangegeven dat 't mij niet zo heel veel interesseert en dus heb ik er ook niet naar gevraagd.quote:
Dit is nog maar het topje van de ijsberg. Jij bent nummer 50quote:Op woensdag 24 april 2019 19:25 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Nou ze zegt zelf dat ze met haar dates niks heeft gedaan. Als in zoenen en verder. Ik vroeg daar niet eens expliciet naar. Als ze dat niet had gezegd was 't geen eens liegen. Als ik er dan achter was gekomen dan had ik der nul verweten. Want ten eerste had ik zelf aangegeven dat 't mij niet zo heel veel interesseert en dus heb ik er ook niet naar gevraagd.
Mja ik vind 't gewoon jammer dat ze niet gewoon uit derzelf zei, nou ik heb sus en zo gedaan. Of zeg gewoon niks tenzij ik er echt om vraag. Ik ben immers ook zo eerlijk naar haar geweest omdat zij t dus wel wilde weten. Wat dat betreft heb ik echt niks voor haar te verbergen.
Ja het komt nogal hypocriet over voor jou nu natuurlijk, maar het kan natuurlijk net zo goed zijn dat zij gewoon overvallen werd door jouw vraag en daarom maar zei dat ze nooit niks gedaan had omdat ze zich schaamde bijvoorbeeld. Kan natuurlijk ook iets anders zijn, maar zolang er verder geen signalen zijn die daarop wijzen...quote:Op woensdag 24 april 2019 19:25 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Nou ze zegt zelf dat ze met haar dates niks heeft gedaan. Als in zoenen en verder. Ik vroeg daar niet eens expliciet naar. Als ze dat niet had gezegd was 't geen eens liegen. Als ik er dan achter was gekomen dan had ik der nul verweten. Want ten eerste had ik zelf aangegeven dat 't mij niet zo heel veel interesseert en dus heb ik er ook niet naar gevraagd.
Mja ik vind 't gewoon jammer dat ze niet gewoon uit derzelf zei, nou ik heb sus en zo gedaan. Of zeg gewoon niks tenzij ik er echt om vraag. Ik ben immers ook zo eerlijk naar haar geweest omdat zij t dus wel wilde weten. Wat dat betreft heb ik echt niks voor haar te verbergen.
Nou idd. Dit topic kan in t woordenboek onder zelf-sabotage. Christus te hobbelpaard.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
En op deze manier maak je je eigen relatie dus kapot..
Laten we even aannemen dat ze heeft gelogen.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:25 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Ik kan wel begrijpen waarom ze bepaalde zaken toch liever verborgen zou willen houden, maar wat ik dan niet helemaal begrijp is waarom zij dan zelf wel allerlei vragen stelt en wel zijn verleden wil weten. Laat het dan ook rusten, of zo.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:56 schreef timmmmm het volgende:
Dus je vindt het raar dat ze niet opschept over de tijd dat ze gehoerd en gesloerd heeft voor ze jou kende?
Ff de op quote. Voordat TS inziet dat ie een loser is en hem weg haaltquote:Op woensdag 24 april 2019 18:14 schreef GoodGawd het volgende:
Hallo allemaal ik wil graag wat delen en heb wat inzichten uit andere perspectieven nodig over m'n relatie. Goed, ik heb dus een vriendin en we zijn inmiddels 2,5 jaar samen. Daarvoor heeft ze nog twee echte relaties gehad en een reeks aan dates. Alles gaat prima tussen ons en we zijn super open tegen elkaar, zij zegt dat ik echt alles weet van haar en zo niet dan moet ik t gewoon vragen. Tegenovergestelde is ook waar.
Nu komt de maar. Ik was nooit erg interested in haar oude relaties en dates en zei altijd, 't boeit me niks. Het is geweest waarom zou ik me daar druk over maken over info over inwinnen. Enige wat ik wist is dat ze met haar (o.a. Tinder) dates, of dat zei ze iig altijd, nooit zomaar ging zoenen en dergelijke toestanden incl. sexuele handelingen. Dat heb ik tot nu toe altijd geloofd en geen rede gehad om aan te twijfelen.
Maarrr, zo nieuwsgierig als ik was ging toch eens beetje in der whatsapp kijken. (normaal kijken we gewoon in elkaars telefoon, no problem) Echter nu ging ik misschien wel beetje sneaky bepaalde trefwoorden gebruiken waardoor ik eventueel pikanten dingen zou kunnen tegen komen. En jaar hoor, na wat speurwerk kon ik uit bepaalde chats met haar vriendinnen eruit opmaken dat ze seks (on night stand) heeft gehad met 3 dates. Dit was dus voor mijn tijd en na haar laatste ex.
Ik leun nu een beetje op een aantal gedachten:
1) Ik had ten eerste niet zo belachelijk moeten doen door zo super nieuwsgierig te doen. Dit vind ik maar beetje vieze actie achteraf waar ik wel beetje spijt van heb.
2) Ik kan de conclusie trekken dat ze gewoon al die tijd tegen me heeft gelogen. Doet me wel een beetje pijn.
3) Ik kan wel snappen waarom ze t niet wilt zeggen, om mij niet te kwetsen. Daarnaast wat voor meerwaarde heeft 't om dit wel te delen met mij?
4) Wat moet ik doen met de kennis die ik nu heb? Uit mijn research kan ik wel afleiden dat ze echt heel trouw is aan mij dit kan ik ook opmaken over hoe ze praat over mij naar haar vriendinnen.
M'n hoofdvraag is eigenlijk, wat te doen met mijn nieuwe kennis. Ik heb al heel subtiel proberen te peilen over haar dates en open gevraagd wat ze daar mee deed. Toen zei ze uit haarzelf wel, niks zoenen etc. Uit haar lichaamstaal lees ik dat ze er wat nerveus over doet.
Moet ik haar hiermee confronteren, zo ja hoe? Als ik dit doe komt natuurlijk ook de aap uit de mouw dat ik haar een beetje zit te bespioneren. Tenzij ik 't zo slim speel dat ik 't der uitzichzelf laat verklappen zonder dat ik direct heel hard ga doen "hoi ik heb je texts gelezen en je liegt, explain.".
Als ik 't gewoon laat varen zit 't me toch een beetje dwars denk ik. Zo erg is 't niet, vind t gewoon niet fijn dat ze niet 100% eerlijk is geweest.
Advice on this topic? Ervaring etc.?
Om dezelfde reden als dat ze hem niks gezegd heeft wrs, omdat het een onzekere jongedame is.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kan wel begrijpen waarom ze bepaalde zaken toch liever verborgen zou willen houden, maar wat ik dan niet helemaal begrijp is waarom zij dan zelf wel allerlei vragen stelt en wel zijn verleden wil weten. Laat het dan ook rusten, of zo.
Zoals ik al eerder zei: het zijn je zaken niet. Je hebt er niets mee te maken maar als je zo nodig je punt tegen d'r wil maken. Ga je gang. Weet je ook gelijk waarom dat niet handig was.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:25 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Zoals hij het in een latere post duidelijk maakt: het gaat hem niet om wát ze heeft gedaan voordat zij een relatie hadden, maar dat zij tijdens de relatie (heden) heeft gelogen over wat ze heeft gedaan.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:04 schreef timmmmm het volgende:
Maar wat maakt het uit wat ze gedaan heeft voor ze jou kent of wat ze wel en niet wil dat je daarover weet?
Darom schaal ik het nog op een 3. Staat in het niet met wat hij blundert. Ik neem aan dat iedereen zich wel een white lie kan voorstellen als de relatie nog aan het bloeien is en je bang bent het te verpesten. Ik vind dat oprecht niet schokkend.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zoals hij het in een latere post duidelijk maakt: het gaat hem niet om wát ze heeft gedaan voordat zij een relatie hadden, maar dat zij tijdens de relatie (heden) heeft gelogen over wat ze heeft gedaan.
En dat ze dus dingen heeft gezegd die niet kloppen en dat dus betekent dat ze heeft gelogen. Als ze het niet had gezegd (bewust of onbewust achterhouden), had ze niet gelogen, en dat vond hij ook prima.
Welk vertrouwen? Als je haar echt vertrouwde zou je niet zomaar haar telefoon hebben gepakt om eens lekker op zoek te gaan naar mogelijke leugens. Kom op joh, wees eens eerlijk naar jezelf.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:07 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Ik zocht een bevestiging van m'n vertrouwen en die heb ik niet helemaal gevonden op 1% na.
Inception dit...quote:Op woensdag 24 april 2019 21:54 schreef Lienekien het volgende:
TS haalt de info uit appgesprekken met vriendinnen, toch? Iemand al genoemd dat de vriendin misschien heeft gelogen tegen die vriendinnen en dus toch eerlijk was tegen TS?
quote:Op woensdag 24 april 2019 21:54 schreef Lienekien het volgende:
TS haalt de info uit appgesprekken met vriendinnen, toch? Iemand al genoemd dat de vriendin misschien heeft gelogen tegen die vriendinnen en dus toch eerlijk was tegen TS?
Totaal niet raar toch, straks ziet de TS drie leuke tinderdates ook nog als gehoer en gesloer.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:56 schreef timmmmm het volgende:
Dus je vindt het raar dat ze niet opschept over de tijd dat ze gehoerd en gesloerd heeft voor ze jou kende?
Precies dit.quote:Op woensdag 24 april 2019 20:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zoals hij het in een latere post duidelijk maakt: het gaat hem niet om wát ze heeft gedaan voordat zij een relatie hadden, maar dat zij tijdens de relatie (heden) heeft gelogen over wat ze heeft gedaan.
En dat ze dus dingen heeft gezegd die niet kloppen en dat dus betekent dat ze heeft gelogen. Als ze het niet had gezegd (bewust of onbewust achterhouden), had ze niet gelogen, en dat vond hij ook prima.
Om 't wat meer in perspectief te zetten. Ik had haar telefoon meegekregen voor 1 dag, ik moest het e.e.a. met haar telefoon doen. Daarvoor moest ik ook whatsapp gebruiken. Mja toen werd de verleiding me even te groot.quote:Op woensdag 24 april 2019 23:04 schreef maily het volgende:
Jeej, weer een "ik keek per ongeluk in de telefoon van mijn lief en wat ik daarin tegenkwam"-topic
Nee, dit klopt niet. Ze zei t zelf tegen die vriendinnen.quote:Op woensdag 24 april 2019 21:54 schreef Lienekien het volgende:
Het feit dat ik het opzocht doet de leugen niet ongedaan. Dat zijn twee dingen, nogmaals ik praat niet goed wat ik heb gedaan. Maar het zit me ook dwars dat ze niet eerlijk is naar mij.quote:Op woensdag 24 april 2019 23:17 schreef Allures het volgende:
Je kwam het niet tegen, je zocht het
Hou eerst eens op met die leugen
Tot ze dus in je fok account gaat neuzen en dit tegen komt.quote:Op woensdag 24 april 2019 23:10 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Om 't wat meer in perspectief te zetten. Ik had haar telefoon meegekregen voor 1 dag, ik moest het e.e.a. met haar telefoon doen. Daarvoor moest ik ook whatsapp gebruiken. Mja toen werd de verleiding me even te groot.
Ik denk dat ons vertrouwen in elkaar juist erg groot is, zal mij ook echt niks uitmaken als ze met mijn telefoon een week op stap zou gaan. Ik heb niks te verbergen voor haar en daarom vind ik het misschien dus kut dat ik toch wat tegenkwam wat ik niet helemaal chill vind denkende dat ik echt alles wist zoals ze mij had verteld.
Leuk en aardig dit, maar snap je in ieder geval wel dat jijzelf ook niet eerlijk en gewoon een hypocriet bent?quote:Op woensdag 24 april 2019 23:10 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Om 't wat meer in perspectief te zetten. Ik had haar telefoon meegekregen voor 1 dag, ik moest het e.e.a. met haar telefoon doen. Daarvoor moest ik ook whatsapp gebruiken. Mja toen werd de verleiding me even te groot.
Ik denk dat ons vertrouwen in elkaar juist erg groot is, zal mij ook echt niks uitmaken als ze met mijn telefoon een week op stap zou gaan. Ik heb niks te verbergen voor haar en daarom vind ik het misschien dus kut dat ik toch wat tegenkwam wat ik niet helemaal chill vind denkende dat ik echt alles wist zoals ze mij had verteld.
Je liegt zelf ook in je eigen relatie, dus jij kan deze vraag net zo goed beantwoorden.quote:Op woensdag 24 april 2019 23:16 schreef GoodGawd het volgende:
Maar in hoeverre vinden jullie leugentjes in je relatie dan ok?
Zoals gezegd, een white lie over iets waar je niet trots op bent is niet zo'n ramp. Het staat in ieder geval niet in verhouding tot de laaghartige streek die jij geleverd hebt.quote:Op woensdag 24 april 2019 23:16 schreef GoodGawd het volgende:
RETWEETquote:Op woensdag 24 april 2019 23:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zoals gezegd, een white lie over iets waar je niet trots op bent is niet zo'n ramp. Het staat in ieder geval niet in verhouding tot de laaghartige streek die jij geleverd hebt.
Erg groot is je vertrouwen toch niet als je specifiek, via de zoekfunctie naar speciale woorden, op zoek gaat in haar whatsappgesprekken?quote:Op woensdag 24 april 2019 23:10 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 april 2019 23:33 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Leuk en aardig dit, maar snap je in ieder geval wel dat jijzelf ook niet eerlijk en gewoon een hypocriet bent?
Ja.
Je "vertrouwt" haar, maar niet genoeg om niet haar whatsapps conversaties helemaal en specifiek te doorspitten op dingen waar je haar op vertrouwt? Dit is een enorme schending van privacy. Snap je dit?
Ja.
Je bent niet geinteresseerd wat ze met haar vorige flings heeft gedaan, maar je hebt er wel degelijk specifiek naar gevraagd wat ze hebben gedaan op dates etc.?
Nadat ik de kennis had uit haar whatsapp gesprek. Beetje aftasten hoe ze reageert op open vragen. Specifiek wilde ik weten, gaat ze liegen, ja of nee.
Je zegt A maar je doet Z. En je lijkt het zelf niet eens te realiseren. Je bent zwaar uit je nek aan het lullen, mr "het interesseert me echt niet".
Zie vorige.
Dit is de reden waarom het vrijwel nooit een goed idee is om over je vorige relaties te praten. Af en toe kom je inderdaad eerlijke mensen tegen die het echt niet interesseert. Maar TS, jij bent niet een van die mensen.
Zie vorige.
Dan kan ze toch gelogen hebben tegen die vriendinnen? Opscheppen over een one night stand die niet gebeurde?quote:Op woensdag 24 april 2019 23:18 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Nee, dit klopt niet. Ze zei t zelf tegen die vriendinnen.
True. Kvoel me er nu gewoon een beetje kut over thats it. Dat laatste is ook gewoon waar, kmoet me niet aanstellen. Verder is 't een top meid en ik weet dat ze ook zo over mij denkt.quote:Op woensdag 24 april 2019 23:27 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat iedereen zijn history iets wat 'mooier' maakt dan werkelijk. Plus wellicht een klein beetje schaamte. Of wellicht dat ze het toen je het vroeg nog niet helemaal durfde te vertellen.
Ik zou haar wel vertellen dat je niet te vertrouwen bent met haar telefoon, maar niet verder op het matje roepen. Ookal blijkt dat ze jaren geleden 100en orgies heeft gedaan. Enige wat jij kan doen is accepteren of weggaan. Ze is volwassenen en mag zelf beslissen wat ze deed, doet of deelt. Hetzij binnen de regels van jullie relatie. En ik zie nergens waar ze jullie relatie geschaad zou hebben.
Dus pak jezelf op en get over it.
Waarom noem je het steeds nieuwsgierigheid? Dat is een veel te vriendelijk woord voor je achterdocht, wantrouwen en het verraad van haar vertrouwen in jouquote:Op woensdag 24 april 2019 23:43 schreef GoodGawd het volgende:
Kwil gewoon bevestiging dat ze niet liegt, waar te ook om gaat. Dat drijft m'n nieuwsgierigheid. Die had ik gedacht te vinden, maar niet dus. Hence, telleurgesteld. En ja dat mag ze ook over mij actie zijn. Maar blijven twee verschillende dingen. Slaat nergens op om dit links en rechts van een = teken te zetten en dan te wegen wat zwaarder is.
Zeggen wat voor intieme dingen ze gedaan heeft.quote:Op woensdag 24 april 2019 23:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan kan ze toch gelogen hebben tegen die vriendinnen? Opscheppen over een one night stand die niet gebeurde?
Geloof mij, ook in de beste relaties zijn mensen niet 100% eerlijk tegen elkaar. Is ook helemaal niet nodig om je partner wel te kunnen vertrouwen.quote:Op woensdag 24 april 2019 23:43 schreef GoodGawd het volgende:
Kwil gewoon bevestiging dat ze niet liegt, waar te ook om gaat. Dat drijft m'n nieuwsgierigheid. Die had ik gedacht te vinden, maar niet dus. Hence, telleurgesteld. En ja dat mag ze ook over mij actie zijn. Maar blijven twee verschillende dingen. Slaat nergens op om dit links en rechts van een = teken te zetten en dan te wegen wat zwaarder is.
Ja, daar kan ze toch over liegen?quote:Op woensdag 24 april 2019 23:46 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Zeggen wat voor intieme dingen ze gedaan heeft.
Okay, ik had altijd 't idee dat we dat wel waren. Daarom maakt t mij nu sad.quote:Op woensdag 24 april 2019 23:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Geloof mij, ook in de beste relaties zijn mensen niet 100% eerlijk tegen elkaar. Is ook helemaal niet nodig om je partner wel te kunnen vertrouwen.
Mja, dat kan. Maar highly unlikely haar kennende.quote:Op woensdag 24 april 2019 23:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, daar kan ze toch over liegen?
Waarom zou ze er in 's hemelsnaam nog over beginnen? Jullie hebben het er in het begin van je relatie over gehad en ze heeft ervoor gekozen je niet alles te vertellen en sommige dingen voor zichzelf te houden. En ja, als je er dan rechtstreeks naar vraagt betekent dat een jokje.quote:Op woensdag 24 april 2019 23:45 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
True. Kvoel me er nu gewoon een beetje kut over thats it. Dat laatste is ook gewoon waar, kmoet me niet aanstellen. Verder is 't een top meid en ik weet dat ze ook zo over mij denkt.
Ik hoop wel dat ze er ooit zelf nog mee komt zonder pushen van mij.. Kweet ook zeker dat ze 't niet heeft gezegd om me niet onnodig te kwetsen. Maar toch heb ik liever dat ze dat wel doet.
Stel er komen nieuwe dingen in de toekomst dan heb ik toch liever dat ze eerlijk is ookal kan t mij misschien kwetsen. Dit kan ik haar nu ook niet goed duidelijk maken.
Illusie armer. Maar het wil dus niet zeggen dat ze niet te vertrouwen is.quote:Op woensdag 24 april 2019 23:47 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Okay, ik had altijd 't idee dat we dat wel waren. Daarom maakt t mij nu sad.
dat ligt bij jou, niet bij haarquote:Op woensdag 24 april 2019 23:47 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Je hebt zelf ook gelogen, dus eigenlijk weet je al dat dit sowieso niet waar is. Je vertrouwde haar niet terwijl je zelf doet alsof je haar vertrouwt en dat wat ze heeft gedaan je niet interesseerde.quote:Op woensdag 24 april 2019 23:47 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het gevoel dat je niet eerlijk bent tegen jezelf en ons. Is dit de eerste keer, of schend je vaker serieus haar privacy omdat je "nieuwsgierig" bent? Waarom toevallig bij iets wat je zogenaamd niet interesseert?quote:Op woensdag 24 april 2019 23:41 schreef GoodGawd het volgende:
Nadat ik de kennis had uit haar whatsapp gesprek. Beetje aftasten hoe ze reageert op open vragen. Specifiek wilde ik weten, gaat ze liegen, ja of nee.
Eens wat deze man zegt. Laat het verleden lekker het verleden zijn.quote:Op woensdag 24 april 2019 23:40 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Erg groot is je vertrouwen toch niet als je specifiek, via de zoekfunctie naar speciale woorden, op zoek gaat in haar whatsappgesprekken?
Je verleiding werd te groot. Man ik heb nog nooit de behoefte of verleiding gehad om bij m’n vriendin in haar telefoon te zoeken naar gesprekken.
dit gaat niet over leugens.quote:Op woensdag 24 april 2019 23:16 schreef GoodGawd het volgende:
Eerder een 'ik was gericht aan het zoeken ...'quote:Op woensdag 24 april 2019 23:04 schreef maily het volgende:
Jeej, weer een "ik keek per ongeluk in de telefoon van mijn lief en wat ik daarin tegenkwam"-topic
Vrouwen liegen om dit soort dingen. Ze wil niet sletterig overkomen, maar er zijn genoeg vrouwen die zich na een breakup effe laten doorpalen door een aantal Tinder dudes. Om even te peilen of ze nog goed in de markt lag. Andersom lijkt het me ook zo, jij gaat ook niet aan haar vertellen dat je ooit in een dronken bui een iets te dikke meid mee naar huis hebt genomen, of wat voor smerige seksuele dingen je met vrienden bespreekt. Je bent nooit 100% eerlijk tegen elkaar, dat is een illusie.quote:Op woensdag 24 april 2019 23:43 schreef GoodGawd het volgende:
Ik dacht dat die topics beperkt waren tot het Viva-forum.quote:Op woensdag 24 april 2019 23:04 schreef maily het volgende:
Dat zegt bijna elke vrouw.quote:Enige wat ik wist is dat ze met haar (o.a. Tinder) dates, of dat zei ze iig altijd, nooit zomaar ging zoenen en dergelijke toestanden incl. sexuele handelingen.
En dan durft hij nog steeds te roepen dat hij haar zoveel vertrouwdequote:Op donderdag 25 april 2019 07:32 schreef probeer het volgende:
[..]
Eerder een 'ik was gericht aan het zoeken ...'
Ja joh, TS maakt zich compleet belachelijk.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
En dan durft hij nog steeds te roepen dat hij haar zoveel vertrouwde
Oh dan ben je hier nog niet lang genoegquote:Op donderdag 25 april 2019 09:33 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik dacht dat die topics beperkt waren tot het Viva-forum.
Zelfs dat was niet eens nodig geweest. Zij moet helemaal niks, want het gaat hem geen reet aan met wie zij vroeger wat gedaan heeft.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:59 schreef Harmankardon het volgende:
Vriendin had moeten zeggen dat ze wat heeft geflikflooid en dat het in het verleden ligt en hij er verder niks mee te maken heeft.
Maarja.
Als je een vraag stelt in een (startende) relatie dan kan dit inderdaad een antwoord zijn. Ik ben er dan wel snel klaar mee.quote:Op donderdag 25 april 2019 10:21 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Zelfs dat was niet eens nodig geweest. Zij moet helemaal niks, want het gaat hem geen reet aan met wie zij vroeger wat gedaan heeft.
Waarom ga je het überhaupt vragen? Je weet toch dat ze niet gisteren uit een ei kwam?quote:Op donderdag 25 april 2019 10:35 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Als je een vraag stelt in een (startende) relatie dan kan dit inderdaad een antwoord zijn. Ik ben er dan wel snel klaar mee.
Ik denk dat het ook genoeg zegt over TS zijn onzekerheid en heel weinig over het gedrag van zijn vriendin (wat volkomen normaal is).quote:Op donderdag 25 april 2019 10:36 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Waarom ga je het überhaupt vragen? Je weet toch dat ze niet gisteren uit een ei kwam?
Of die vriendin heeft dit bewust verzwogen omdat ze zijn reactie enigszins wel kon raden. Maar ik vind het sowieso vreemd om te gaan vragen wat ze met wie heeft uitgespookt.quote:Op donderdag 25 april 2019 10:40 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook genoeg zegt over TS zijn onzekerheid en heel weinig over het gedrag van zijn vriendin (wat volkomen normaal is).
Ik zou het dan ook niet vragen inderdaad.quote:Op donderdag 25 april 2019 10:36 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Waarom ga je het überhaupt vragen? Je weet toch dat ze niet gisteren uit een ei kwam?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |