ga jij vaker een shady mofo zijnquote:Op woensdag 24 april 2019 18:24 schreef GoodGawd het volgende:
Ben ik 't ook met jullie over eens...
Enige wat dus nog in mijn hoofd speelt, als ze dit niet gewoon eerlijk had gezegd (wat me dus niks had uitgemaakt zelfs!) gaat ze dan nog vaker liegen? Ze zegt heel expliciet en regelmatig tegen me zelfs dat ik echt alles van haar weet. Nou niet dus.
Voor wat voor leugens ben je dan bang?quote:Op woensdag 24 april 2019 18:24 schreef GoodGawd het volgende:
Enige wat dus nog in mijn hoofd speelt, als ze dit niet gewoon eerlijk had gezegd (wat me dus niks had uitgemaakt zelfs!) gaat ze dan nog vaker liegen? Ze zegt heel expliciet en regelmatig tegen me zelfs dat ik echt alles van haar weet. Nou niet dus.
Als je op basis van dit haar betrouwbaarheid in twijfel trekt, voorspel ik een matige toekomst. Kom op gozer, het is niet alsof het nu een compleet andere vrouw is.quote:Op woensdag 24 april 2019 18:24 schreef GoodGawd het volgende:
Je zegt tegen haar dat het niet boeit, maar loopt nu te mieren dat ze er niets over verteld heeft en dus heeft gelogen? Je lijkt wel een wijf.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:04 schreef GoodGawd het volgende:
't is gewoon een principe kwestie.
In 't begin van onze relatie wilde ze alles tot in de puntjes weten van mijn liefdesleven/dates. Toen heb ik zelf gezegd wat doet dat er nog toe? Wat is geweest is geweest. Maar nee, ze stond erop dat ik alles vertelde. Prima dat heb ik ook met ontzettend veel tegenzin gedaan, ik wilde er helemaal niet meer over nadenken en praten toen. Op mijn beurt heb ik toentertijd gezegd, prima maar jouw verleden boeit me niks dus heb er toen ook amper wat over gevraagd.
Soms heel random zegt ze nog wel eens waarom interesseert je dat niks? Waarom ik ik altijd heel kort ben, mja boeie..
Maar wat ik wel belangrijk is eerlijkheid en ik ben dat 100% naar haar toe, maar kom er nu (op een stomme manier) achter dat dat niet helemaal zo is naar mij toe. Dat is 't gene wat mij gewoon dwarsig zit. Ja ik weet heus wel dat ze heel trouw is en ze is verder een super mens, misschien daarom des te meer dat 't me wel wat doet. Voelt toch als een klein smetje ofzo.
En nee, ik praat mijn actie niet goed.
Ik zocht een bevestiging van m'n vertrouwen en die heb ik niet helemaal gevonden op 1% na. Mja zoals velen zeggen ik moet misschien niet zo zeiken hierover. Misschien komt ze er zelf op een dag nog wel mee, ik weet dat dit wel in haar achterhoofd speelt haar kennende. Vind 't gerwoon jammer dat ze t niet durft te vertellen, ik vind 't echt niet erg. Ik vind 't jammer dat ze zich er niet comfortabel bij voelt om 't mij te vertellen denk ik ook..quote:Op woensdag 24 april 2019 19:00 schreef MadJackthePirate het volgende:
Je bent zelf ook niet eerlijk naar haar toe, immers lees je niet haar telefoon om even iets op te zoeken, maar ben je gericht aan het zoeken naar 'pikante' dingen. Dus wat je ermee moet doen? Niks. Zou het wel in je achterhoofd houden echter. Grote kans dat het niets betekend, maar je wil ook niet als een naïef iemand in het leven staan. En in de toekomst van tevoren nadenken of je wel echt wil weten waar je naar zoekt.
Nee, de inhoud boeit me ook niet. Zoals ik zei tis 't principe van niet 100% eerlijk zijn, daar gaat 't mij om.quote:
Heeft ze er over gelogen dan? Je had haar toch niet expliciet er naar gevraagd?quote:Op woensdag 24 april 2019 19:08 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Nee, de inhoud boeit me ook niet. Zoals ik zei tis 't principe van niet 100% eerlijk zijn, daar gaat 't mij om.
Je zegt dat het je niet boeit, waarna zij aanneemt dat ze er niets over hoeft te delen. Hoe is het daaropvolgende niet delen van deze informatie liegen?quote:Op woensdag 24 april 2019 19:08 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Nee, de inhoud boeit me ook niet. Zoals ik zei tis 't principe van niet 100% eerlijk zijn, daar gaat 't mij om.
Ik snap dat je het niet fijn vindt, en i.t.t. tot sommigen hier vind ik ook wel dat het niet helemaal netjes van haar is. Maar wel vind ik dat jij op deze manier ook niet heel netjes overkomt met haar telefoon e.d.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:07 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Ik zocht een bevestiging van m'n vertrouwen en die heb ik niet helemaal gevonden op 1% na. Mja zoals velen zeggen ik moet misschien niet zo zeiken hierover. Misschien komt ze er zelf op een dag nog wel mee, ik weet dat dit wel in haar achterhoofd speelt haar kennende. Vind 't gerwoon jammer dat ze t niet durft te vertellen, ik vind 't echt niet erg. Ik vind 't jammer dat ze zich er niet comfortabel bij voelt om 't mij te vertellen denk ik ook..
Ik heb 't haar nooit expliciet gevraagd. Ze zei 't uit derzelf..quote:Op woensdag 24 april 2019 19:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Heeft ze er over gelogen dan? Je had haar toch niet expliciet er naar gevraagd?
Het zelfde principe waardoor je het nog niet met haar besproken hebt dat je dus wel cared en het bent gaan researchen? Goed argument..quote:Op woensdag 24 april 2019 19:08 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Principekwestie? Really, dat is het woord dat je in de mond neemt?quote:Op woensdag 24 april 2019 19:04 schreef GoodGawd het volgende:
't is gewoon een principe kwestie.
In 't begin van onze relatie wilde ze alles tot in de puntjes weten van mijn liefdesleven/dates. Toen heb ik zelf gezegd wat doet dat er nog toe? Wat is geweest is geweest. Maar nee, ze stond erop dat ik alles vertelde. Prima dat heb ik ook met ontzettend veel tegenzin gedaan, ik wilde er helemaal niet meer over nadenken en praten toen. Op mijn beurt heb ik toentertijd gezegd, prima maar jouw verleden boeit me niks dus heb er toen ook amper wat over gevraagd.
Soms heel random zegt ze nog wel eens waarom interesseert je dat niks? Waarom ik ik altijd heel kort ben, mja boeie..
Maar wat ik wel belangrijk is eerlijkheid en ik ben dat 100% naar haar toe, maar kom er nu (op een stomme manier) achter dat dat niet helemaal zo is naar mij toe. Dat is 't gene wat mij gewoon dwarsig zit. Ja ik weet heus wel dat ze heel trouw is en ze is verder een super mens, misschien daarom des te meer dat 't me wel wat doet. Voelt toch als een klein smetje ofzo.
En nee, ik praat mijn actie niet goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |