Ik vroeg jou toch niets.quote:Op woensdag 24 april 2019 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
16 denk ik?
In ieder geval een puber, anders scheld je niet zo vaak uit het niets.
Bijna. 34.quote:
Gedraag je daar dan eens naar.quote:Op woensdag 24 april 2019 17:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik vroeg jou toch niets.
[..]
Bijna. 34.
Kut, ik wilde eerst 33 zeggen. (dan was het nog fout maar zat ik wel iets meer in de buurt)quote:Op woensdag 24 april 2019 17:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik vroeg jou toch niets.
[..]
Bijna. 34.
Netjes hoor. Ik ben blij dat jij mijn leeftijd wél redelijk goed in kan schatten.quote:Op woensdag 24 april 2019 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kut, ik wilde eerst 33 zeggen. (dan was het nog fout maar zat ik wel iets meer in de buurt)
37 al? Ik wist wel dat hij ongeveer midden dertig was ja. Net als Onlogisch. En Elan ook denk ik.quote:Op woensdag 24 april 2019 17:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Netjes hoor. Ik ben blij dat jij mijn leeftijd wél redelijk goed in kan schatten.
Wist je dat @:GGMM al 37 is?
@DonRaja is al 45.quote:Op woensdag 24 april 2019 17:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
37 al? Ik wist wel dat hij ongeveer midden dertig was ja. Net als Onlogisch. En Elan ook denk ik.
Tja, mannen beledig je niet echt met hun leeftijd. Dat is meer een vrouwending denk ik.quote:Op woensdag 24 april 2019 17:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oh echt. Dan valt de belediging nog mee. Ik had je onder de 40 geschat eigenlijk.
Laatst zei ik voor de grap tegen @charmed_angel van je lijkt wel 40 toen bleek ze nog veel ouder te zijn. (lol)quote:Op woensdag 24 april 2019 17:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja, mannen beledig je niet echt met hun leeftijd. Dat is meer een vrouwending denk ik.
Ja die zit dicht tegen haar AOW aan inderdaad.quote:Op woensdag 24 april 2019 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laatst zei ik voor de grap tegen @:charmed_angel van je lijkt wel 40 toen bleek ze nog veel ouder te zijn. (lol)
Eens maatquote:Op woensdag 24 april 2019 17:11 schreef GGMM het volgende:
Ik mis op FOK! toch een like-functie bedenk ik me net.
@:onlogisch
Dat is niet leuk voor onlogisch, dan valt het op dat niemand zijn posts liked.quote:Op woensdag 24 april 2019 17:11 schreef GGMM het volgende:
Ik mis op FOK! toch een like-functie bedenk ik me net.
@:onlogisch
Ja, niet te zuinig jongequote:Op woensdag 24 april 2019 17:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Broeder van een andere moeder
Regent het al in Den Haag?
Ja mooi. Die buien nu zijn wel lekker.quote:Op woensdag 24 april 2019 17:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is hier nog behoorlijk warm en zonnig. Was wel benauwd vandaag.
Valt met die ene bui al meer regen dan vorig jaar van april t/m juliquote:
Doe volgend academiejaar gewoon nog een master van een jaartje erbij, dan kun je er twee voor je naam zetten.quote:Op woensdag 24 april 2019 17:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
gelijk overal die titel neerzetten lol
Loool.quote:Op woensdag 24 april 2019 17:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik vroeg jou toch niets.
[..]
Bijna. 34.
ben niet gekke henkiequote:Op woensdag 24 april 2019 17:47 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Doe volgend academiejaar gewoon nog een master van een jaartje erbij, dan kun je er twee voor je naam zetten.
Wel leuk verzonnen.quote:Op woensdag 24 april 2019 17:50 schreef JanCees het volgende:
https://www.facebook.com/(...)1NjcwNjUxNjMwNDY1Mg/
loool
Heb ik gedaan op schoolquote:
Je vraagt het niet aan mij, maar toch geef ik antwoord:quote:Op woensdag 24 april 2019 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat vind jij van mensen op school/werk die het toilet smerig achterlaten?
Smerig. Ik ga wel tactisch op zeven hoog poepen in de verste gang zodat ik weet dat de toiletten meestal schoon zijn. Al zou ik dan alsnog een papiertje over de WC-bril heenhalen.quote:Op woensdag 24 april 2019 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat vind jij van mensen op school/werk die het toilet smerig achterlaten?
Eens. Ik kan hier woedend om worden.quote:Op woensdag 24 april 2019 18:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je vraagt het niet aan mij, maar toch geef ik antwoord:
Dat zijn echt de meest ranzige apen die er op deze wereld bestaan.
Dat is zeer verstandig.quote:Op woensdag 24 april 2019 18:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Smerig. Ik ga wel tactisch op zeven hoog poepen in de verste gang zodat ik weet dat de toiletten meestal schoon zijn. Al zou ik dan alsnog een papiertje over de WC-bril heenhalen.
Ja. En ik begrijp het niet. Ik heb wel eens toiletten gezien waarbij de poep tegen de muur aan zat. Dat is mij nog nooit perongeluk overkomen, dus ga ik ervanuit dat men zoiets bewust doet. En als je bewust poep aan de muur gaat smeren, mag je wat mij betreft regelrecht het gekkenhuis in.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens. Ik kan hier woedend om worden.
Mijn hele poepervaring is dan ook verpest.
Echtquote:Op woensdag 24 april 2019 18:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je vraagt het niet aan mij, maar toch geef ik antwoord:
Dat zijn echt de meest ranzige apen die er op deze wereld bestaan.
Vrouwen zijn idd ook ranzig. Ken verhalen waarbij er gebruikte tampons aan de deurklink zaten enzo.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
EchtBegrijp dan ook niet dat ze zelf niet door hebben dat ze smeerlappen zijn. Trouwens de dames kunnen er ook wat van hoor. Is ook vaak een zwijnenstal op de wc's op het werk. Dan denk ik altijd; doe je dat ook thuis, viezerik?
En punt is ook dat je met allemaal welbespraakte nette mensen werkt. (Althans, ik, op mijn afdeling, maar ik ga er voor het gemak even van uit dat dit bij jou niet anders is)quote:Op woensdag 24 april 2019 19:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja. En ik begrijp het niet. Ik heb wel eens toiletten gezien waarbij de poep tegen de muur aan zat. Dat is mij nog nooit perongeluk overkomen, dus ga ik ervanuit dat men zoiets bewust doet. En als je bewust poep aan de muur gaat smeren, mag je wat mij betreft regelrecht het gekkenhuis in.
Nu heb ik wel genoeg over poep gepraat.
Is ook niet lekker om met schijtdruk in de trein te zitten als je jezelf daarvoor al kan bevrijden.quote:
Klopt. En van 1 weet ik dat zij de viespeuk is omdat ik na haar naar het toilet ging. En ja, ik heb er wat van gezegd tegen haar.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn idd ook ranzig. Ken verhalen waarbij er gebruikte tampons aan de deurklink zaten enzo.
Jeetje, dat zal ongemakkelijk zijn geweest. Hoe reageerde ze?quote:Op woensdag 24 april 2019 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klopt. En van 1 weet ik dat zij de viespeuk is omdat ik na haar naar het toilet ging. En ja, ik heb er wat van gezegd tegen haar.
Je hebt gelijk. Sorryquote:Op woensdag 24 april 2019 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
En punt is ook dat je met allemaal welbespraakte nette mensen werkt. (Althans, ik, op mijn afdeling, maar ik ga er voor het gemak even van uit dat dit bij jou niet anders is)
Maar dan ga je tóch nadenken van wie kan dat dan geweest zijn.
Bah.
Nieuw onderwerp!
Ze schaamde zich kapot. En terecht.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Jeetje, dat zal ongemakkelijk zijn geweest. Hoe reageerde ze?
quote:Op woensdag 24 april 2019 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klopt. En van 1 weet ik dat zij de viespeuk is omdat ik na haar naar het toilet ging. En ja, ik heb er wat van gezegd tegen haar.
Ben nog half aan het werk, dus gaat niet, sorry.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onlo jr. wil haxballen. Wil jij een potje hosten?
Of jij @:Scrummie2.0
Meh, misschien vanavond tijdens de rust van Feyenoord. (al zal hij dan wel slapen)quote:Op woensdag 24 april 2019 19:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onlo jr. wil haxballen. Wil jij een potje hosten?
Of jij @:Scrummie2.0
quote:Op woensdag 24 april 2019 17:23 schreef Elan het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)llen_met_de_bus.html
Cultuurverrijkers
quote:Op woensdag 24 april 2019 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, misschien vanavond tijdens de rust van Feyenoord. (al zal hij dan wel slapen)
Speelde hij ook gisteravond? Je was toen mokergoed namelijk.
Wat heb ik ook aan jullie?quote:Op woensdag 24 april 2019 19:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ben nog half aan het werk, dus gaat niet, sorry.
Leuk dat zij de schuld krijgt van iemand die voor haar ging.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe vaak poep jij per dag?quote:Op woensdag 24 april 2019 19:17 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb net verschrikkelijk hard zitten schijten.
Nee hoor, ze gaf het toe.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:17 schreef Coco. het volgende:
[..]
Leuk dat zij de schuld krijgt van iemand die voor haar ging.
Ligt natuurlijk aan hoeveel kapsalons jij op hebt.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Soms 2x, soms 3x per dag. Meestal 1 keer per dag.
Iets er tusseninquote:Op woensdag 24 april 2019 19:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Draai jij vaak een sigaar of ben jij meer van de spetterpoep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |