Ik vroeg jou toch niets.quote:Op woensdag 24 april 2019 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
16 denk ik?
In ieder geval een puber, anders scheld je niet zo vaak uit het niets.
Bijna. 34.quote:
Gedraag je daar dan eens naar.quote:Op woensdag 24 april 2019 17:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik vroeg jou toch niets.
[..]
Bijna. 34.
Kut, ik wilde eerst 33 zeggen. (dan was het nog fout maar zat ik wel iets meer in de buurt)quote:Op woensdag 24 april 2019 17:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik vroeg jou toch niets.
[..]
Bijna. 34.
Netjes hoor. Ik ben blij dat jij mijn leeftijd wél redelijk goed in kan schatten.quote:Op woensdag 24 april 2019 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kut, ik wilde eerst 33 zeggen. (dan was het nog fout maar zat ik wel iets meer in de buurt)
37 al? Ik wist wel dat hij ongeveer midden dertig was ja. Net als Onlogisch. En Elan ook denk ik.quote:Op woensdag 24 april 2019 17:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Netjes hoor. Ik ben blij dat jij mijn leeftijd wél redelijk goed in kan schatten.
Wist je dat @:GGMM al 37 is?
@DonRaja is al 45.quote:Op woensdag 24 april 2019 17:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
37 al? Ik wist wel dat hij ongeveer midden dertig was ja. Net als Onlogisch. En Elan ook denk ik.
Tja, mannen beledig je niet echt met hun leeftijd. Dat is meer een vrouwending denk ik.quote:Op woensdag 24 april 2019 17:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oh echt. Dan valt de belediging nog mee. Ik had je onder de 40 geschat eigenlijk.
Laatst zei ik voor de grap tegen @charmed_angel van je lijkt wel 40 toen bleek ze nog veel ouder te zijn. (lol)quote:Op woensdag 24 april 2019 17:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja, mannen beledig je niet echt met hun leeftijd. Dat is meer een vrouwending denk ik.
Ja die zit dicht tegen haar AOW aan inderdaad.quote:Op woensdag 24 april 2019 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laatst zei ik voor de grap tegen @:charmed_angel van je lijkt wel 40 toen bleek ze nog veel ouder te zijn. (lol)
Eens maatquote:Op woensdag 24 april 2019 17:11 schreef GGMM het volgende:
Ik mis op FOK! toch een like-functie bedenk ik me net.
@:onlogisch
Dat is niet leuk voor onlogisch, dan valt het op dat niemand zijn posts liked.quote:Op woensdag 24 april 2019 17:11 schreef GGMM het volgende:
Ik mis op FOK! toch een like-functie bedenk ik me net.
@:onlogisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |