Ik moest er om lachen... mag dat ook?quote:Op woensdag 24 april 2019 15:09 schreef Jagärtrut het volgende:
Oh, sorry. Minstens de helft van m’n posts hier gaat over m’n kinderen. Ik heb besloten dat als mensen zich eraan ergeren ze ermaar overheen moeten lezen.
Zeg, zou ik ook moeten weten wie jij bent?quote:Op woensdag 24 april 2019 15:12 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik moest er om lachen... mag dat ook?
Nu mijn 11-jarige eens motiveren mee te gaan winkelen... ook zo’n ding 😂
Och erm. Kinderen op tijd in bed gooien en dan samen met de Duutser op het terras genieten van de warme asperges en koele witte wijn?quote:Op woensdag 24 april 2019 15:09 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij hadden gister asperges. Die we buiten op ons dakterras opaten. Het was bijna idyllisch. Alleen jammer dat de wind en de kinderen ervoor zorgde dat m’n asperges al koud waren voordat ik ze op kon eten.
Minder idylisch vanmorgen was m’n oudste, die me in z’n boosheid onderplaste.
Kinderen, zo leuk. Nu liggen ze allebei te slapen.
De volgende keer als het weer mooi weer is. Het wordt hier steeds bewolkter. Ik hoop dat m’n was nog even snel droog wordt....quote:Op woensdag 24 april 2019 15:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Och erm. Kinderen op tijd in bed gooien en dan samen met de Duutser op het terras genieten van de warme asperges en koele witte wijn?
volgens buienalarm krijgt Brussel om 16.30 een bui.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
De volgende keer als het weer mooi weer is. Het wordt hier steeds bewolkter. Ik hoop dat m’n was nog even snel droog wordt....
Ik vond ze vroeger ook niet te vreten, zo smerig. Maar toen kreeg ik ze ook tijdens een diner, en moah...best eetbaar en ik ben ze steeds lekkerder gaan vinden.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:22 schreef Sarabi het volgende:
Asperges, pas 1x gegeten
Was tijdens de high wine van mijn vrijgezellenfeest
Vond het niet zo bijzonder, maar dat kon ook aan de kok liggen (of aan de hoeveelheid wijn)
Ik mis dan wel steeds de andere helftquote:Op woensdag 24 april 2019 15:09 schreef Jagärtrut het volgende:
Oh, sorry. Minstens de helft van m’n posts hier gaat over m’n kinderen. Ik heb besloten dat als mensen zich eraan ergeren ze ermaar overheen moeten lezen.
Ik heb ook gewoon iemand nodig die er van alles lekkers mee kan makenquote:Op woensdag 24 april 2019 15:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik vond ze vroeger ook niet te vreten, zo smerig. Maar toen kreeg ik ze ook tijdens een diner, en moah...best eetbaar en ik ben ze steeds lekkerder gaan vinden.
Dinsdag eetclub en degene die nu kookt maakt altijd de meest zalige asperge recepten
Vast omdat je dan over jouw kind postquote:Op woensdag 24 april 2019 15:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik mis dan wel steeds de andere helft
quote:
quote:Op woensdag 24 april 2019 15:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Logisch toch, belangrijk deel van je leven. Iedereen deelt wat hem/haar meeste bezig houdt.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:09 schreef Jagärtrut het volgende:
Hoe gaat het met jullie kleine?quote:Op woensdag 24 april 2019 15:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |