Ok sterkte en hopen dat het snel voorbij gaatquote:Op woensdag 24 april 2019 08:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Thx. Niks ernstigs, ze gaan twee metalen platen uit mijn arm halen.
Wordt vooral een lange dag, veel wachten, en ik moet onder narcose, dus nuchter blijven. Ook geen koffie
niet meer piepen in het poortjequote:Op woensdag 24 april 2019 08:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, na vandaag dus niet meer. My bionic days are over
Ik moet in mei voor een laatste controle mar bij mij blijft de ijzerwinkel zitten.quote:
Dat zou bij mij ook zo zijn als ik er geen last van had. Maar dat heb ik dus wel.quote:Op woensdag 24 april 2019 08:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet in mei voor een laatste controle mar bij mij blijft de ijzerwinkel zitten.
Sterkte...quote:Op woensdag 24 april 2019 08:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Thx. Niks ernstigs, ze gaan twee metalen platen uit mijn arm halen.
Wordt vooral een lange dag, veel wachten, en ik moet onder narcose, dus nuchter blijven. Ook geen koffie
alle kleine beestjes helpenquote:Op woensdag 24 april 2019 09:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar alle kleine beetjes helpen
Nu nog volop zonquote:Op woensdag 24 april 2019 09:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Misschien later op de dag, maar dit gaat 'm niet worden.
Hip manquote:Op woensdag 24 april 2019 10:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb een kei mooie spiekerbokse met gaats erin.
voor op de homotrainer?quote:Op woensdag 24 april 2019 09:59 schreef chufi het volgende:
Dan trek ik gewoon mn zomerkleertjes aan zo ipv mn regenpak
Lolquote:Op woensdag 24 april 2019 09:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Pag shag ligt weg te bakken hierzoot.
quote:Op woensdag 24 april 2019 10:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik doe vandaag rustig aan.
Spaar mezelf voor de volgende ronde.
opsluitbanden of banden banden?quote:Op woensdag 24 april 2019 10:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bandjes zetten vandaag. Langs de hele schutting.![]()
![]()
Kan die Kaktus niet meer zien, die heeft zich wel vies laten kennen, de zogenaamde kindervriend.quote:
Hoe is het met de bouwvakkers op je dak?quote:Op woensdag 24 april 2019 10:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Doe je anders nooitquote:Op woensdag 24 april 2019 10:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
1e. Die veegkut ernaast bezemt iedere keer haar zooi door de schutting het pad op.quote:
Die heeft wel wat duistere kanten ja.quote:Op woensdag 24 april 2019 10:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan die Kaktus niet meer zien, die heeft zich wel vies laten kennen, de zogenaamde kindervriend.
Stonden zojuist op balkon gaten te boren, heb alleen nog geen idee waarom.quote:Op woensdag 24 april 2019 10:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Hoe is het met de bouwvakkers op je dak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |