Nu nog volop zonquote:Op woensdag 24 april 2019 09:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Misschien later op de dag, maar dit gaat 'm niet worden.
Hip manquote:Op woensdag 24 april 2019 10:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb een kei mooie spiekerbokse met gaats erin.
voor op de homotrainer?quote:Op woensdag 24 april 2019 09:59 schreef chufi het volgende:
Dan trek ik gewoon mn zomerkleertjes aan zo ipv mn regenpak
Lolquote:Op woensdag 24 april 2019 09:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Pag shag ligt weg te bakken hierzoot.
quote:Op woensdag 24 april 2019 10:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik doe vandaag rustig aan.
Spaar mezelf voor de volgende ronde.
opsluitbanden of banden banden?quote:Op woensdag 24 april 2019 10:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bandjes zetten vandaag. Langs de hele schutting.![]()
![]()
Kan die Kaktus niet meer zien, die heeft zich wel vies laten kennen, de zogenaamde kindervriend.quote:
Hoe is het met de bouwvakkers op je dak?quote:Op woensdag 24 april 2019 10:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Doe je anders nooitquote:Op woensdag 24 april 2019 10:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
1e. Die veegkut ernaast bezemt iedere keer haar zooi door de schutting het pad op.quote:
Die heeft wel wat duistere kanten ja.quote:Op woensdag 24 april 2019 10:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan die Kaktus niet meer zien, die heeft zich wel vies laten kennen, de zogenaamde kindervriend.
Stonden zojuist op balkon gaten te boren, heb alleen nog geen idee waarom.quote:Op woensdag 24 april 2019 10:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Hoe is het met de bouwvakkers op je dak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |