Tomasz heeft nog een contract tot eind 2020. We zien hem volgend jaar in de Vuelta pas weer. Tot die tijd mag hij af en toe een bidon halen voor de kopman en op 80 kilometer van de streep lossen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met de Vuelta 2017-schroeijongen Marczynski?
Hopelijk boert het een beetje goed voor die jongen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tomasz heeft nog een contract tot eind 2020. We zien hem volgend jaar in de Vuelta pas weer. Tot die tijd mag hij af en toe een bidon halen voor de kopman en op 80 kilometer van de streep lossen.
Zonnegod heeft al een Italiaanse kiosk leeggekocht zag ik.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Panini Collection Presentation
Sorbato had niet misstaan als etappewinnaar hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Om maar aan te tonen dat zelfs de grootste mongolen een rit kunnen winnen. Er is nog hoop voor Umberto Orsini.
Wil jij hier nou beweren dat bij Nando vijfmaal daags het kwijl uit de mondhoeken geveegd moet worden? Niet met Nando hè.quote:Op donderdag 9 mei 2019 19:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ook niet direct de meest inspirerende persoonlijkheden natuurlijk. Gaviria heeft meestal alleen te melden dat ie weer een nieuwe tatoeage heeft ofzo. Een koolmees op z'n bil en dat soort werk.
Vreselijk, echt niet te doen. Noortjes moeten even dimmen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 19:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Sundvolden GP? Wat zijn dat voor grappen?
Ik ken toevallig een paar van die Noren uit het juniorencircuit, en ze hebben nog geen ster. Ik speel alles of niets.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 21:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vreselijk, echt niet te doen. Noortjes moeten even dimmen.
Aan de sterretjes te zien hebben de meeste deelnemers daar schijt aan en hebben ze gewoon iedereen van de bovenste drie ploegen aangeklikt.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Gast, even serieus. Wie heeft bedacht om dit in het programma op te nemen? Wie heeft bedacht dat ik een keuze moet gaan maken tussen Gellein Halvorsen uit de Tevubu regio en Bjerkestrand Eid van Ringerike SK?
Vrij lastig inderdaad. Wat te denken van een Sagan bijvoorbeeld?quote:Op zondag 12 mei 2019 22:20 schreef Mykonos het volgende:
Ik vind Cali maar lastig. Etappes die wel/niet een sprint kunnen worden en deelnemersveld vol mannen waarvan je geen idee hebt van de vorm (ik noem een Uran, Porte, enzovoorts)
Je staat bovenaan in de Giroquote:Op zondag 12 mei 2019 15:43 schreef showtimer het volgende:
Beide reserves op het podium in Ringerikike
Je gaat gigantisch veel eindklassementpunten mislopen omdat je zo veel sprinters hebt die je straks bijna allemaal moet gaan inwisselen.quote:Op maandag 13 mei 2019 18:51 schreef showtimer het volgende:
[..]
Maar mijn tactiek is niet helemaal juist toch? Of zou dat ook banter zijn?
Dat zit er dik in. Wat is dan het nut van de ongelimiteerd wisselen mogelijkheid? Flauwe instinker voor newbies?quote:Op maandag 13 mei 2019 19:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je gaat gigantisch veel eindklassementpunten mislopen omdat je zo veel sprinters hebt die je straks bijna allemaal moet gaan inwisselen.
Ik heb de top 10 van vorig jaar even bekeken en die hadden bijna allemaal maar maximaal 3 sprinters dus de beste tactiek leek me om gewoon bijna alleen maar klassementsmannen op te stellen en niks te wisselen.
Viviani en Bennett wonnen vorig jaar samen zeven etappes en de puntentrui en scoorden respectievelijk nauwelijks beter dan Pozzovivo en Formolo.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je gaat gigantisch veel eindklassementpunten mislopen omdat je zo veel sprinters hebt die je straks bijna allemaal moet gaan inwisselen.
Ik heb de top 10 van vorig jaar even bekeken en die hadden bijna allemaal maar maximaal 3 sprinters dus de beste tactiek leek me om gewoon bijna alleen maar klassementsmannen op te stellen en niks te wisselen.
So be it, anders was het helemaal een dertien in een dozijn ploegje geworden.quote:Op maandag 13 mei 2019 20:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Viviani en Bennett wonnen vorig jaar samen zeven etappes en de puntentrui en scoorden respectievelijk nauwelijks beter dan Pozzovivo en Formolo.
twitter:LosBrolin twitterde op dinsdag 14-05-2019 om 18:07:55Bryan Coquard got a 30s time penalty and has been relegated from his 6th place to 113th #4JDD reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |